Skip to main content

WAAROM WAAROM! Waarom als het in Duitsland lekekr 20 graden is en zonnig dan moet bij ons op pasen lekker regenen en dan de hele dag :(

Hey! Pfff dat is echt te warm @tim16  op je kamer! Bij mij is het 24,5 en er komt een dikke bui aan geloof ik. Vind ik altijd wel cool 🤭. Veel plezier bij je vriend ! Gezellig! 😉👍

Liefs 😘 Tover 

 


Hoi @Karel187

Het is idd vaak slecht weer in Nederland, met vanavond onweer en regen 😞. Wanneer wordt het eens normaal weer in Nederland? En niet steeds van koud naar superwarm.

@tim16: 31 graden is echt te warm om te slapen, gelukkig dat je bij je vriendje kan slapen.

Groetjes, Monkeyboy08


 Hoi @tim16 ,

 

Lekker weertje vandaag 🥵 Nederland is echt schizofreen wb weer de laatste tijd.

ja, haha

 

Huidige temperatuur op mn kamer: 😅  Dus ja… heb deze foto naar m’n vriendje geappt

slim

 

en hij stond er op dat ik vannacht bij hem kom slapen, geen discussie mogelijk, haha.

ik geeft hem gelijk

 

Ouders vinden het gelukkig ook prima 🥳

 

TOP 😃

Heb je alles wat je mee wilt nemen al ingepakt en ben je al onderweg?

 

Of, beter nog ‘ben je daar al?’

 

Als je nergens anders terecht had gekund, dan had je ook bij mij mogen logeren hoor.

Check de huidige temperatuur maar

 

maar ik wens jullie natuurlijk sws een hele leuke avond ,

Veel plezier met alles wat jullie gaan doen 😀

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 


@Tover01 Heel gezellig….maar ik kom eigenlijk voor z’n airco 😂😉

@Monkeyboy08 Idd, ik wil gwn een keer een normale zomer.   Met m’n vriendje (en z’n airco) ben ik heel erg blij

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 20.8 is een lekkere temperatuur. Daar kun je goed bij slapen

Ik ben er al inmiddels. Inpakken gaat altijd snel. Alleen schone onderbroek, shirt en broek en een tandenborstel en gaan 😂 Ook wel beter want ik was net op tijd over met de fiets voor het begon te regenen


Hoi iedereen,

 het meeste slechte weer is bij ns over zee gegaan. Pas aan het eind van de middag/begin van de avond heeft het hier geregend en op zich viel dat wel mee, vandaag in totaal 7-8 mm, maar als ik de kaart van NL zie dan komt er voor het midden en noordelijker nog wel wat aan.

Ik hoop dus dat @tim16  droog bij zijn vriendje aangekomen is of nog aan kan komen 😁

 

Jullie @ItsJustMe , @tim16 , @Tover01  en @Monkeyboy08  hebben gelijk dat het raar weer is en 31 graden is natuurlijk niet te doen, 24,5 is al beter maar nog aan de warme kant.

Ik vind die mooie donkere wolkenluchten ook wel leuk om te zien, zolang je er maar niet midden in zit.

 

Trouwens gefeliciteerd met ‘je verjaardag’ 😉

Hier heb je een 🍦 of heb je liever zo eentje 🍨 of een taartje met 1 kaarsje 🎂 wel uitblazen voordat je telefoon of computer in de fik vliegt 😅

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 


Hey, ik ben ook wel benieuwd hoe het bij @Tartan14  is op zn boerderij met dit soort weer! Ligt ook bij het water geloof ik dus dat lijkt me best spannend! Hopelijk gaat dat goed! Vast wel want in de winter was het hoge water overal nog erger maar toch! Ik hoop dat het goed gaat, ook met de dieren 😘

Haha fijn @tim16 ! Lekker afkoelen! En ook weer warm worden 😉

Liefs Tover xxx

 


Hoi @Monkeyboy08 ,

 

Trouwens gefeliciteerd met ‘je verjaardag’ 😉

Hier heb je een 🍦 of heb je liever zo eentje 🍨 of een taartje met 1 kaarsje 🎂 wel uitblazen voordat je telefoon of computer in de fik vliegt 😅

 

dit was natuurlijk voor jou bedoeld omdat het je forumverjaardag vandaag is, maar jouw naam had ik er vergeten bij te zetten. Jij zal het wel gesnapt hebben, maar de rest misschien niet 😅

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 


@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Haha, leuk opgemerkt. Gefeliciteerd @Monkeyboy08 

@Tover01 Niet te warm hoor 😅😉

Ik wens iedereen een fijne, koele nachtrust


Hoi @tim16,

 

ik heb nog een tip voor je voor als je lekker wilt slapen…….

dus ook als het weer een beetje afgekoeld is op jouw kamer…….

en ik weet nu al dat je me dankbaar gaat zijn…..of iig zou moeten zijn 😂😅

 

 

Oh, nou ben je zeker nieuwsgierig geworden…….😉

 

Zal ik het gelijk vertellen of wil je liever nog wachten tot een volgende reactie?

 

Oh, liever wachten tot morgen. Is goed. Wat jij wil 😄

 

 

Ik overleg nog even met Mats ….. @tim16  zei toch wachten…...niet?….weet je het zeker? .....bijna zeker….ja, als jij het ook niet weet dan ga ik de gok niet nemen en toch nog maar even wachten….mijn oor….ja, beter, maar nog niet helemaal goed

 

Tot later.

Slaap lekker. Ik hoop niet dat je wakker ligt van die airco of door Nick (die echt is, maar een nepnaam heeft)

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

PS KT

het is vakantie, dus een heel klein grapje mag toch wel 🙏🏼😏 Ik wil dat @tim16 altijd lekker kan slapen. 

Ok, dankjewel….ik hoop dat ik het nu wel goed gehoord heb...oh jij had dat ook begrepen, cool Mats 

Dan komt het wel goed 💕

 


Hoi hoi! Haha lieve @Tover01 ! Het ging helemaal goed hoor! De dieren kunnen allemaal lekker warm binnen schuilen in een schuur of grote hokken en het water is gelukkig nog wat meters te ver om echt het erf op te komen.  Het is wel geweldig om te zien vind ik, zo'n onweer. Het leek wel een gigantische bek die op ons af kwam 😧😄😉. Bomen waaien bijna krom en we hebben alles vastgezet zoals overkappingen van moestuinen en zeil en dat soort dingen. Er waait wel eens wat kleins weg maar dat is niet zo erg. Ik stelde gister avond voor de gein voor dat ik lekker een stukje ging zeilen en dat kreeg van alle kanten een welgemeend " niks ervan ben je gek"  😂 ik had er speciaal mn outfit voor aan gedaan dus men geloofde het echt 😍. Om te bewijzen dat ik een grapje maakte had ik al een papiertje met " just kidding!" er op in de mouw. En daarna moesten ze lachen maar ze zeiden ook dat ik er gek genoeg voor ben om het echt te doen 🫢🤔😥 ik? Nee hoor! 😇 En tijdens het hoogtepunt van de storm gezellig videobellen met mn lief en mooie plaatjes maken. Het ging dus goed en ik hoop bij jou en jullie allemaal ook! 

Groetjes liefs Tartan X 

p.s..nogmaals sorry dat ik er wat minder ben. School bijhalen en veel werk waar ik bij mee help hier. ☺️ 


@Tartan14 Gelukkig ging alles goed bij jullie op het erf! En gelukkig konden jullie diertjes ook veilig schuilen😊

Het is wel geweldig om te zien vind ik, zo'n onweer. Het leek wel een gigantische bek die op ons af kwam 😧😄😉.

Jaa dat had ik idd ook gezien toen ik naar buiten keek echt alsof je werd opgegeten door de bui en het onweerde echt aan een stuk door bij mij! Best eng eigenlijk, maar toch ook wel erg mooi om te zien ofzo😅 Het werd hier wel even echt wel eng weer er is bij ons in de buurt ook een best wel grote boom omgewaaid dus ja het was wel heftig gelukkig is het nu weer over.

Liefs van ItsJustMe <3


Hoi @tim16 ,

 

ik had beloofd dat ik die tip over lekker slapen nog even door zou geven en die is eigenlijk heel simpel:

vervang even dat batterijtje in dat kastje dat de temperatuur aangeeft in jouw kamer (is dat een CO-meter ofzo)

 

Die batterij is bijna leeg en ik wil niet dat ie 's nachts gaat piepen als jij eindelijk in slaap bent gevallen.

Beter voorkom je dat je er wakker van wordt en misschien nog wel anderen in huis.

 

Doe er je voordeel mee.

 

Heb je lekker geslapen bij je vriendje. Geen last van de airco enzo.

 

 

@Tartan14 ,

 is er een keer een lekker windje, mag je niet gaan zeilen hahaha 😂

Jezelf omkleden in je zeiloutfit, jij bent echt wel een boefje,,,,

Als jij weer zulke grappen kunt maken dan ben je wel aardig op de goede weg.

 

Die wolken waren idd prachtig en reusachtig, maar bij ons viel er amper wat uit. Meeste was boven het water.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

PS ik had de tip wel eerder door willen geven maar ik had behalve een DNS probleem ook iets nieuws een BSOD driver_power_state_failure, geen idee wat dat is, dus ik hoef me niet te vervelen vanmiddag 🙃


@Tartan14 @ItsJustMe Die wolken waren wel indrukwekkend idd. Ik houd wel van storm en onweer, zolang ik maar binnen zit 😅

En @Tartan14 zie ik wel met een bootje op pad gaan tijdens een storm dus ik snap dat ze ongerust waren,. haha

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Bedankt voor de tip. Was me nog niet opgevallen dat de batterij bijna leeg is. Het is idd een koolmonoxide  melder.

Heb je lekker geslapen bij je vriendje. Geen last van de airco enzo.

Heel erg lekker. Ik slaap sws altijd wel beter als ik bij hem ben. Het geeft echt rust

PS ik had de tip wel eerder door willen geven maar ik had behalve een DNS probleem ook iets nieuws een BSOD driver_power_state_failure, geen idee wat dat is, dus ik hoef me niet te vervelen vanmiddag 🙃

Wel off-topic maar goed…😅

Ik heb zelf geen Windows maar heb deze link gevonden. Misschien kun je hier wat mee?

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/help-with-blue-screen-driver-power-state-failure/3a7427d5-8965-47d4-858d-b34601496f65

 

 

 


We kunnen ons vgm alweer opmaken voor een paar hele warme dagen en zaterdag wordt het zelfs weer 30 graden. Het weer gaat deze zomer wel echt alle kanten trouwens de ene dag is het koeler en regenachtig en de andere dag is het ineens weer smoorheet en zonnig snap er niks meer van🙃

Ga straks maar alvast wat ijsjes halen voor de komende dagen moet denk ik wel snel gaan voordat ze allemaal zijn uitverkocht haha😉😂

Groetjess van ItsJustMe <3


Heyy @ItsJustMe ,

Ja idd begrijp er ook niks van  ...raar weer 🙃Hoop dat het inmiddels nog is gelukt om ijsjes te scoren 🍦🤗

Groentjess van mij 


@ItsJustMe Ja, ik zag het. Heb er echt weer zin in 🥵🙄

Met de ijsjes zit het wel goed. We hebben 1 la van de vriezer al vol zitten met Festini perenijsjes. Zijn we echt allemaal verslaafd aan.


@Tinkerbell Heb samen met mijn moeder 2 dozen met waterijsjes gehaald dus wij zijn helemaal geslaagd en zijn klaar voor de warmte haha!😅


Heyy,

Het is nu precies 12  uur s'nachts🙃 en op m'n kamer is het echt niet te  doen  met 25 graden benauwd ook vooral 😑.  En dan zitten er nog neefjes en muggen in mijn kamer .....Warm weer is fijn maar dit gaat echt te ver! Hopelijk wordt het snel weer wat koeler want trek dit niet meer. 

Hopelijk kunnen jullie wel een beetje normaal slapen 🌚☀️ welterusten 


Hey,

Wat rot @Tinkerbell … :( Heb je uiteindelijk nog geslapen?

Ik viel denk ik rond 00:45 in slaap, in mijn kamer is het 26.9 graden… :(


@Tinkerbell Het was idd een hele warme nacht het was op mijn kamer 30 graden.. Heb gelukkig wel een klamboe tegen de muggen, maar heb echt geen oog dicht gedaan was niet te doen zo warm en ook weer zo benauwd.. Ik hoop ook echt dat het nu weer gaat afkoelen want dit is niet chill..🥵

Hopelijk hebben jij en hebben jullie wel goed kunnen slapen vannacht! :)

Liefs van mij <3


Hey! Bij mij geen onweer en ook niet die super warmte. We hebben een beetje geluk deze keer. Ahw dat is niet fijn voor je @Tinkerbell😘 @ItsJustMe    en @Jesse08  Als het goed is wordt het nu overal iets koeler ☺️laten we het hopen. 

Liefs Tover xxx

P.s. lekker die ijsjes! Top idee! 😉


Hey allemaal,

Het was gisteren best wel warm inderdaad. Ik heb lekker verkoeling opgezocht. Het water was best lekker. Jammer genoeg had mijn broertje toen een zonnesteek. Hij heeft daardoor de hele auto ondergekotst. Dat was niet echt lekker om te zien.

Bij ons is het momenteel 25 graden. Jammer genoeg gaat het zo wel regenen.

Fijne vakantie allemaal!

Liefs @NoahLovesYou 


Heyy

@Jesse08, nee heb geen oog dicht gedaan , werd op een gegeven misselijk door die benauwde lucht ... en ben lek geprikt door muggen:(

Jeetje @ItsJustMe 30 graden is ook niet normaal...😧 jammer dat slapen niet meer is gelukt..

Nou zoals het nu lijkt gaat het vanmiddag bij mij regenen en wordt het hopelijk koeler... let's hope so! 

 


@Tinkerbell Op die 25 graden op je kamer ben ik jaloers, haha. Bij mij was het gisteren 35. En op dit moment is het 29 graden op m’n kamer. Ik voel met je mee. Ik was gisteren goed ziek (nu gelukkig weer wat beter) en dat is echt niet fijn met die temperaturen.

@ItsJustMe Vervelend dat je geen oog hebt dicht gedaan. Was in de woonkamer slapen of zo geen optie?

Gelukkig wordt de temperatuur de komende dagen weer wat normaler.  Ik hoop dat iedereen vannacht lekker kan slapen.


Heyy,

Ik was gisteren goed ziek (nu gelukkig weer wat beter) en dat is echt niet fijn met die temperaturen.

@tim16 Fijn dat je je weer wat beter voelt hopelijk knap je nu weer wat op!❤️

@ItsJustMe Vervelend dat je geen oog hebt dicht gedaan. Was in de woonkamer slapen of zo geen optie?

Heb het wel bedacht om in de woonkamer te slapen ik heb de warmste kamer van het huis dus dat mocht wel, maar het stikt daar van de muggen en daar hadden we even geen snelle oplossing voor dus lag toch liever in mijn klamboe haha🙃

 

Gelukkig wordt de temperatuur de komende dagen weer wat normaler.  Ik hoop dat iedereen vannacht lekker kan slapen.

Koelt nu gelukkig idd weer wat af! Op mijn kamer is het nu 26 graden dus dat is al beter. Hopen dat het vannacht wat beter te doen is ik hoop ook dat iedereen lekker kan slapen vannacht!💫

Liefs van ItsJustMe <3


Reageer