WAAROM WAAROM! Waarom als het in Duitsland lekekr 20 graden is en zonnig dan moet bij ons op pasen lekker regenen en dan de hele dag :(
Hey! Pfff dat is echt te warm
Liefs Tover
Hoi
Het is idd vaak slecht weer in Nederland, met vanavond onweer en regen . Wanneer wordt het eens normaal weer in Nederland? En niet steeds van koud naar superwarm.
Groetjes, Monkeyboy08
Hoi
Lekker weertje vandaag 🥵 Nederland is echt schizofreen wb weer de laatste tijd.
ja, haha
Huidige temperatuur op mn kamer: Dus ja… heb deze foto naar m’n vriendje geappt
slim
en hij stond er op dat ik vannacht bij hem kom slapen, geen discussie mogelijk, haha.
ik geeft hem gelijk
Ouders vinden het gelukkig ook prima 🥳
Heb je alles wat je mee wilt nemen al ingepakt en ben je al onderweg?
Of, beter nog ‘ben je daar al?’
Als je nergens anders terecht had gekund, dan had je ook bij mij mogen logeren hoor.
Check de huidige temperatuur maar
maar ik wens jullie natuurlijk sws een hele leuke avond ,
Veel plezier met alles wat jullie gaan doen
Doei,
Ik ben er al inmiddels. Inpakken gaat altijd snel. Alleen schone onderbroek, shirt en broek en een tandenborstel en gaan Ook wel beter want ik was net op tijd over met de fiets voor het begon te regenen
Hoi iedereen,
het meeste slechte weer is bij ns over zee gegaan. Pas aan het eind van de middag/begin van de avond heeft het hier geregend en op zich viel dat wel mee, vandaag in totaal 7-8 mm, maar als ik de kaart van NL zie dan komt er voor het midden en noordelijker nog wel wat aan.
Ik hoop dus dat
Jullie
Ik vind die mooie donkere wolkenluchten ook wel leuk om te zien, zolang je er maar niet midden in zit.
Trouwens gefeliciteerd met ‘je verjaardag’
Hier heb je een of heb je liever zo eentje of een taartje met 1 kaarsje wel uitblazen voordat je telefoon of computer in de fik vliegt
Doei,
Hey, ik ben ook wel benieuwd hoe het bij
Haha fijn
Liefs Tover xxx
Hoi
Trouwens gefeliciteerd met ‘je verjaardag’
Hier heb je een of heb je liever zo eentje of een taartje met 1 kaarsje wel uitblazen voordat je telefoon of computer in de fik vliegt
dit was natuurlijk voor jou bedoeld omdat het je forumverjaardag vandaag is, maar jouw naam had ik er vergeten bij te zetten. Jij zal het wel gesnapt hebben, maar de rest misschien niet
Doei,
Ik wens iedereen een fijne, koele nachtrust
Hoi
ik heb nog een tip voor je voor als je lekker wilt slapen…….
dus ook als het weer een beetje afgekoeld is op jouw kamer…….
en ik weet nu al dat je me dankbaar gaat zijn…..of iig zou moeten zijn
Oh, nou ben je zeker nieuwsgierig geworden…….
Zal ik het gelijk vertellen of wil je liever nog wachten tot een volgende reactie?
Oh, liever wachten tot morgen. Is goed. Wat jij wil
Ik overleg nog even met Mats …..
Tot later.
Slaap lekker. Ik hoop niet dat je wakker ligt van die airco of door Nick (die echt is, maar een nepnaam heeft)
Doei,
PS KT
het is vakantie, dus een heel klein grapje mag toch wel Ik wil dat
Ok, dankjewel….ik hoop dat ik het nu wel goed gehoord heb...oh jij had dat ook begrepen, cool Mats
Dan komt het wel goed
Hoi hoi! Haha lieve
Groetjes liefs Tartan X
p.s..nogmaals sorry dat ik er wat minder ben. School bijhalen en veel werk waar ik bij mee help hier.
Het is wel geweldig om te zien vind ik, zo'n onweer. Het leek wel een gigantische bek die op ons af kwam .
Jaa dat had ik idd ook gezien toen ik naar buiten keek echt alsof je werd opgegeten door de bui en het onweerde echt aan een stuk door bij mij! Best eng eigenlijk, maar toch ook wel erg mooi om te zien ofzo Het werd hier wel even echt wel eng weer er is bij ons in de buurt ook een best wel grote boom omgewaaid dus ja het was wel heftig gelukkig is het nu weer over.
Liefs van ItsJustMe <3
Hoi
ik had beloofd dat ik die tip over lekker slapen nog even door zou geven en die is eigenlijk heel simpel:
vervang even dat batterijtje in dat kastje dat de temperatuur aangeeft in jouw kamer (is dat een CO-meter ofzo)
Die batterij is bijna leeg en ik wil niet dat ie 's nachts gaat piepen als jij eindelijk in slaap bent gevallen.
Beter voorkom je dat je er wakker van wordt en misschien nog wel anderen in huis.
Doe er je voordeel mee.
Heb je lekker geslapen bij je vriendje. Geen last van de airco enzo.
is er een keer een lekker windje, mag je niet gaan zeilen hahaha
Jezelf omkleden in je zeiloutfit, jij bent echt wel een boefje,,,,
Als jij weer zulke grappen kunt maken dan ben je wel aardig op de goede weg.
Die wolken waren idd prachtig en reusachtig, maar bij ons viel er amper wat uit. Meeste was boven het water.
Doei,
PS ik had de tip wel eerder door willen geven maar ik had behalve een DNS probleem ook iets nieuws een BSOD driver_power_state_failure, geen idee wat dat is, dus ik hoef me niet te vervelen vanmiddag
En
Bedankt voor de tip. Was me nog niet opgevallen dat de batterij bijna leeg is. Het is idd een koolmonoxide melder.
Heb je lekker geslapen bij je vriendje. Geen last van de airco enzo.
Heel erg lekker. Ik slaap sws altijd wel beter als ik bij hem ben. Het geeft echt rust
PS ik had de tip wel eerder door willen geven maar ik had behalve een DNS probleem ook iets nieuws een BSOD driver_power_state_failure, geen idee wat dat is, dus ik hoef me niet te vervelen vanmiddag
Wel off-topic maar goed…
Ik heb zelf geen Windows maar heb deze link gevonden. Misschien kun je hier wat mee?
We kunnen ons vgm alweer opmaken voor een paar hele warme dagen en zaterdag wordt het zelfs weer 30 graden. Het weer gaat deze zomer wel echt alle kanten trouwens de ene dag is het koeler en regenachtig en de andere dag is het ineens weer smoorheet en zonnig snap er niks meer van
Ga straks maar alvast wat ijsjes halen voor de komende dagen moet denk ik wel snel gaan voordat ze allemaal zijn uitverkocht haha
Groetjess van ItsJustMe <3
Heyy
Ja idd begrijp er ook niks van ...raar weer Hoop dat het inmiddels nog is gelukt om ijsjes te scoren
Groentjess van mij
Met de ijsjes zit het wel goed. We hebben 1 la van de vriezer al vol zitten met Festini perenijsjes. Zijn we echt allemaal verslaafd aan.
Heyy,
Het is nu precies 12 uur s'nachts en op m'n kamer is het echt niet te doen met 25 graden benauwd ook vooral . En dan zitten er nog neefjes en muggen in mijn kamer .....Warm weer is fijn maar dit gaat echt te ver! Hopelijk wordt het snel weer wat koeler want trek dit niet meer.
Hopelijk kunnen jullie wel een beetje normaal slapen welterusten
Hey,
Wat rot
Ik viel denk ik rond 00:45 in slaap, in mijn kamer is het 26.9 graden… :(
Hopelijk hebben jij en hebben jullie wel goed kunnen slapen vannacht! :)
Liefs van mij <3
Hey! Bij mij geen onweer en ook niet die super warmte. We hebben een beetje geluk deze keer. Ahw dat is niet fijn voor je
Liefs Tover xxx
P.s. lekker die ijsjes! Top idee!
Hey allemaal,
Het was gisteren best wel warm inderdaad. Ik heb lekker verkoeling opgezocht. Het water was best lekker. Jammer genoeg had mijn broertje toen een zonnesteek. Hij heeft daardoor de hele auto ondergekotst. Dat was niet echt lekker om te zien.
Bij ons is het momenteel 25 graden. Jammer genoeg gaat het zo wel regenen.
Fijne vakantie allemaal!
Liefs
Heyy
Jeetje
Nou zoals het nu lijkt gaat het vanmiddag bij mij regenen en wordt het hopelijk koeler... let's hope so!
Gelukkig wordt de temperatuur de komende dagen weer wat normaler. Ik hoop dat iedereen vannacht lekker kan slapen.
Heyy,
Ik was gisteren goed ziek (nu gelukkig weer wat beter) en dat is echt niet fijn met die temperaturen.
Heb het wel bedacht om in de woonkamer te slapen ik heb de warmste kamer van het huis dus dat mocht wel, maar het stikt daar van de muggen en daar hadden we even geen snelle oplossing voor dus lag toch liever in mijn klamboe haha
Gelukkig wordt de temperatuur de komende dagen weer wat normaler. Ik hoop dat iedereen vannacht lekker kan slapen.
Koelt nu gelukkig idd weer wat af! Op mijn kamer is het nu 26 graden dus dat is al beter. Hopen dat het vannacht wat beter te doen is ik hoop ook dat iedereen lekker kan slapen vannacht!
Liefs van ItsJustMe <3
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.