Skip to main content

WAAROM WAAROM! Waarom als het in Duitsland lekekr 20 graden is en zonnig dan moet bij ons op pasen lekker regenen en dan de hele dag :(

Hii!

Dat vraag ik me ook wel eens af haha.. De invloed van het koude zeewater is nu nog erg sterk denk ik, maar het mooie warmere weer komt er binnenkort vast wel aan hoop ik😅

Groetjess!


Hoi @Karel187 

Komt door een zeeklimaat, krijgen vaak wind uit het westen met lagedrukgebieden.. = slecht weer
Maar ja, ook een beetje geluk speelt een rol. April zou de droogste maand moeten zijn dus hopelijk komt het goed. We mogen ook wel blij zijn dat het in de winter niet overdreven koud is en in de zomer overdreven warm is, ben dus het Nederlands klimaat wel dankbaar (ondanks de regen..).


@ItsJustMe 
IK hoop het.


@ItzJustin 


Als het zou koud zijn maar veel sneeuwen in de winter dan zou ik het oke vinden.


Soms vind ik die regen ook wel irritant haha

Maar zoals @ItzJustin al zei, we hebben een zeeklimaat. En Duitsland veel minder. Dus daarom is het in Duitsland nu al warm en bij ons nog niet

Groetjes 


Update:
 

20 graden in zicht!
wel regen

(voor de kindertelefoon: dit is niet mijn echte woonplaats dus geen zorgen om mijn privacy)
(misschien dat jullie de afbeelding wat kleiner kunnen maken, weet niet hoe dat moet)


Hoi hoi,

Haha het is ook wel eens andersom, dus troost je, we komen allemaal een keer aan de beurt met mooi en minder mooi weer.

Groetjes liefs Tartan X


Update:
 

20 graden in zicht!
wel regen

(voor de kindertelefoon: dit is niet mijn echte woonplaats dus geen zorgen om mijn privacy)
(misschien dat jullie de afbeelding wat kleiner kunnen maken, weet niet hoe dat moet)

Alleen 1 beetje zonnige dag met wel wolken :(


Update:

Het word zaterdag plaatselijk +25 graden.
Zomerse dag zelfs!

Groetjes itzJustin


Zeker in het oosten omdat daar is het meest ver van de zee en ik woon dus bij de zee dus kouder :(


Ik vind het weer deze week wel ok eigenlijk.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 


Wel jammer dat het maar 1 dag warm en droog wordt, maar ja het is natuurlijk ook nog maar april. Vind wat regen niet erg, maar heb het nu wel gehad met al die regen haha😅

Groetjesss :)


Nou we zijn 2 maanden verder, het is juni, de zomer begint nu bijna en het lijkt nu wel herfst buiten.. Regen, regen regen!

Het wil nog niet echt lukken met het mooie en warmere weer dit jaar haha😅


Heyy,

Ja idd wat is dit!? Bij mij is gewoon de kachel aan, anders is het hartstikke koud in huis...😐

En zoals het weer voorspeld wordt blijft het ook nog wel een tijdje zo...🙄☔️ maar ja dit is Nederland hé, zou me niks verbazen als het zo blijft…

Doeidoeii 🌞

 


@Tinkerbell Ja bij mij ook de kachel aan! Moest zelfs mijn dikkere jas aan naar buiten zo koud is het🙃

Vind dit weer op zich niet erg hoor, maar dit hoeft nou ook weer niet in juni maar ja het blijft idd Nederland waar we wonen hier kan alles haha😂 Hopelijk wordt het snel beter weer dan dit want daar zijn we nu wel aan toe!🙂

Groetjess van mij :)


Het weer is zo erg vandaag dat ik geband wordt van dit forum als ik dat zou beschrijven wahahha 


Ik dacht ik reageer hier ook weer ff op want het is eindelijk zomerweer in Nederland voor een paar dagen! Dat werd wel tijd haha😅


Ik wil niet zeiken maar ik vind het nu al weer te warm eigenlijk. 😂 Woensdag en donderdag richting de 30 graden hoeft van mij helemaal niet. Het is op mijn slaapkamer nu al 30 graden🥵 dus dat wordt weer genieten.


Haha ja het is niet gauw goed voor ons mensen 😉  ik fietste net langs de *rivier* bij ons en aan de overkant zijn er wat van die strandjes in de zij plassen zeg maar en daar zal ik vast wel eens naartoe gaan.  Ik ben een beetje jaloers op wat @Tartan14  pas zei, dat hij bij een rivier kan komen waar niemand verder komt, via hun land. Lijkt me geweldig! Met wat besties 🥰 maar onze river strandjes zijn ook goed en niet zo verschrikkelijk druk als een zee strand bv. Krijg er zin in met dit weer! 

Liefs Tover xxx


Hoii

@tim16 Helemaal gelijk maar ook wel lekker! Maar als je in de hete lokalen van school zit totaal niet 😂. Maar op een bepaalde manier kan ik best goed tegen hitte ik vind een hittegolf soms wel lekker 😅.

Doeiii

 


@tim16 Ik vind het nu ook wel warm zat hoor! 30 graden is mij ook wel te veel en de warmte is hier ook altijd zo benauwd wat niet echt lekker is! Slaapt idd ook niet fijn op zo'n warme kamer! Heb je wel ventilatoren op je kamer voor tijdens het slapen? En ach beetje zeiken over het weer mag wel hoor daar wij als Nederlanders ook echt heel goed in haha😉😂


@StillWaitingForYou Als ik niks hoef te doen en de hele dag in de tuin kan zitten vind ik het ook wel prima, haha.

@ItsJustMe Ja, dat benauwde maakt het vervelend.  Heb zo’n plafondventilator op m’n kamer en nog een tafelventilator. Maar ja, het is een zolderkamer dus de warmte blijft lang hangen. En ik slaap al nooit zo heel goed… maar ja, straks als de zon onder is de ramen wijd open scheelt ook. En verder niet te veel doen en heel stil op bed liggen, haha

Zeiken over het weer is altijd leuk idd. Zie dat het vrijdag gaat onweren. Kunnen we daar weer over klagen😂


je kan ons weer ook als een voordeel zien. als je niet weet hoe je Nederland zegt in een andere taal kan je altijd zeggen: “dat land waar het altijd k*t weer is en om 10:00 de zon kan schijnen en om 11:00 het kan sneeuwen (beetje overdreven maar iedereen snapt het)”


@tim16 Ja op zolder is het idd echt niet te doen daar is het al heel snel 30 graden.. Idd goed de ramen open doen en koelen zodra de zon onder is! En vooral niet te veel bewegen idd haha😉

@ikweethetnietmeer2009 haha dat heb je leuk gezegd zo kan je het idd ook bekijken! Er is in Nederland in ieder geval genoeg variatie in het weer te vinden😅


Het is echt heel warm!

Vandaag ging ik koekjes bakken. Ik was vergeten de boter buiten de koelkast op kamertemperatuur te zetten. Gewoon even in de zon gezet en hopsakee! Het duurde maar 5 minuten!

Liefs @NoahLovesYou 


Reageer