Skip to main content
Vraag

Waar neem jij je knuffel allemaal mee naartoe?

• October 21, 2025
  • 25 reacties
  • 204 Bekeken

Meris
Forum|alt.badge.img+5

Elo forummensjes! Ik had gwn effe zin om wat te posten, en ik ben ook wek benieuwd of jullie een favo knuffel hebben en die ook ergens naartoe nemen!

Ik heb zelf heel vaak een knuffel bij me, dat is mijn Uzi plush! (Murder Drones official merch hehehe) Ik heb haar echt te vaak bij me, heb haar altijd mee naar school genomen! (Mag nie meer jammer genoeg :[ ) Wanneer het kan, neem ik haar mee. (Ik heb haar ook een keer in een achtbaan meegenomen dus tjaaaaa (stomme beslissing)) Ze is mijn emotional support en ik ben zo ontzettend blij dat ik heb besloten om haar te kopen! Ik kan letterlijk niet meer zonder haar :')  (Oke misschien simp ik ook voor Uzi) 

Hoe zit dat met jullie? Lemme knoww :))))

25 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 22, 2025

Hey ​@Misty. Leuk dat je iets post!

Ik neem mijn knuffels nooit ergens mee naar toe😶 ook nooit gedaan... Maar het is natuurlijk prima dat jij dat wel doet hoor, meer dan genoeg mensen doen dat 😊

Liefs

XXX Yusa 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 22, 2025

Maar ik eigenlijk wel een beeetje te veel knuffels, mn hele bed ligt ongeveer vol🫢

XXX Yusa, 

NightShadow

Mijn konijn zit altijd in me rugzak en komt er niet uit, alleen thuis. maar die rugzak gaat altijd mee. Naar de supermarkt, kerk, bezoek, altijd. Konijn is altijd bij mij, maar wel in de rugzak waar niemand het ziet. 

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • October 22, 2025

@Yusa Mijn bed heeft maar 3 knuffels omdat ik allergisch ben! Wel jammer, maar ja

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • October 22, 2025

@NightShadow Die is zo reaaalll maar ik durf mijn knuffel te laten zien! Hoe heet je konijn?

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 22, 2025

Heyy ​@Misty. ,

Ik slaap wel met knuffels en neem ze mee op vakantie (was ik de laatste keer wel vergeten😅), verder niet meer😊 Toen ik kleiner was ook wel naar school, maar mocht op een gegeven moment niet meer (denk in groep 1 of 2)🙃

Liefs :)

Two Time
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 22, 2025

@Misty. Ik heb een knuffel van Chance van Forsaken, wel bootleg helaas D: En een miku knuffel, Wel leuk dat jou pfp Uzi is van murder drones en leuk dat je ene knuffel hebt van Murder Drones, Ik ben ook erg groot fan hahaha 

-Two Time

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 22, 2025

@Yusa Mijn bed heeft maar 3 knuffels omdat ik allergisch ben! Wel jammer, maar ja

@Misty. Ben je allergisch voor knuffels? Wist niet dat dat bestaat, aan de andere kant er bestaan zoveel allergieën... lijkt me wel vervelend want dan kan je niet ingebouwd liggen tussen knuffels😕😴

Van mij krijg je wel een knuffel ;) 🫂

XXX Yusa 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 22, 2025

Ik heb ook nog steeds m’n favo knuffel haha, een klein panda’tje dat ik al heb sinds ik 6 was. Ik neem ‘m niet meer overal mee heen, want mensen zouden me echt aankijken op school lol... maar als ik me slecht voel of niet kan slapen, ligt die altijd naast me.

xx liefs Wolf 🐺

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • October 22, 2025

@Two Time OMGGG JE BENT OOK MD FAN WOOOO ennn Forsaken!! Erg leuk spel!! ^^

@Cantaloupe Je knuffel vergeten lijkt me echt niet leukk :(

@Wolf Ik trek me niks aan van wat andere vinden, maar misschken is dit op jouw school wel anders kwa kids...Wel fijn dat je een emotional support plush hebt :)

NightShadow

Hey ​@Misty., ik durf me knuffel niet te laten zien in het openbaar. Maar vooral omdat ik me bewust ben dat ik als 15 jarige überhaupt geen knuffels meer zou moeten hebben. Mijn konijn heet Konijn. 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 23, 2025

Hey! Ik heb een klein beertje, soort mascotte en die heb ik al heel lang, die gaat altijd mee in mn tas/rugzak. Is kleiner dan mijn hand dus valt niet op. Want ik laat ook niet iedereen dat zien ☺️ de andere 7 knuffels blijven op mn bed. Liefs, Tover xxx

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • October 23, 2025

@NightShadow Leeftijd maakt helemaal niet uit voor een knuffel hoor! Bij mij zie ik de eindexamen jaars leerlingen nog met knuffels rondlopen!

@Tover01 7 Knuffels meenemen is wel een beetje veel ja... Wel fijn dat de knuffel zo klein is, kan je em overal mee naartoe nemen!

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@Misty. ,

Ik slaap alleen met knuffels, maar neem ze wel mee op vakantie of als ik ga logeren 🙃🙂 nam ze vroeger in groep 1 en 2 wel mee naar school en tijdens dierendag mocht je een knuffel mee nemen 🤣 nam mijn knuffels vroeger wel bijvoorbeeld mee naar winkels, maar ben mijn knuffel helaas wel kwijt geraakt 😓😬

Liefs 😊

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

@Cantaloupe , dat lijkt me wel lastig slapen 🙊😬 misschien kun je standaard een knuffel in een tas doen die je mee neemt op vakantie, zodat je tenminste iets bij je hebt 🙂

@NightShadow , leeftijd voor knuffels maakt niet uit hoor, ken ook volwassenen die er mee slapen en laten zien in het openbaar 😉🙂

Liefs 😊

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 23, 2025

Helemaal eens met jou ​@Boterbloempjee  heel veel mensen hebben er 1, ik heb wel eens een hele grote kerel op een motor gezien met een enorme baard en spieren en die had een Teddy achter op de koffer haha. Ik neem mijn stoffen egeltje altijd mee en op vakantie ook een beer en nijpaardje ☺️ hihi. 

Groetjes Tjempie xxx

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 23, 2025

@Boterbloempjee ja dat is wel een goed idee😊 Slapen lukte wel hoor maar slaap wel lastiger in zonder knuffel😅🤭​ 

NightShadow

@Misty., ​@Boterbloempjee en ​@Tjempie, Leeftijd maakt niet uit, maar als je als 15 jarige een knuffel hebt wordt je in mijn omgeving raar aangekeken. Dan kun je opmerkingen of blikken van mensen verwachten. Ik vind zelf dat het kan, maar het is niet normaal in de samenleving. Ik vind het eiegnlijk altijd wel leuk als je volwassenen met knuffels ziet. 

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 24, 2025

Ik neem altijd een aapje en gansje mee naar school om me gezelschap te houden.😄

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • October 29, 2025

Bedankt ied voor de reacties! 

@Yusa Eigenlijk is het meer allergie voor stof! Maar omdat er stof in knuffels zitten… je weet wel..

@Boterbloempjee NEEEEE NIET JE KNUFFEL KWIJT GERAAKT?! :(((

(Ik reageer niet op iedereen, maar op sommige reacties is al antwoord gegeven! Ik vind het echt leuk om te horen dat jullie nog wel knuffels hebben want ik dacht dat maar weinig pubers nog knuffels hadden...)

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 29, 2025

@Wolf Ik trek me niks aan van wat andere vinden, maar misschken is dit op jouw school wel anders kwa kids...Wel fijn dat je een emotional support plush hebt :)

Heel goed dat je dat niet doet. Moet je ook zeker niet doen.

xx liefs Wolf 🐺

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 1, 2025

Hey hey 

wat een leuke topic🩷

Ik neem nooit m’n knuffels mee vroeger deed ik dat wel best vaak maar nu niet meer ookal vind ik het wel cute ofzo 

• December 7, 2025

Een Vocaloid knuffel - alleen voor thuis :3

Knuffelpop Vocaloid Hatsune Miku Anime knuffel zacht gevulde pop cadeau 33cm

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 5, 2026

Ik heb nog steeds mijn geboorte knuffel helemaal kaal geknuffeld maar nog steeds mijn allerliefste vriendje 🥰 is altijd bij mij. Als ik thuis kom pak ik hem uit bed en loop ik de hele dag met hem door het huis. Als ik met vrienden ben dan blijft hij wel in bed. Mijn vriendin vind het niet erg als ik met mijn knuffel speel zij doet dit zelf ook nog wel. Ik zal mijn knuffel nooit wegdoen!

Seashell 😘 

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 7, 2026

hi ​@Meris 

ik heb ook een knuffel een beertje en hij heet pluisje. ik lees dat jullie allemaal in groep 1 / 2 je knuffels al niet meer mee mochten nemen. is het dan gek dat ik mijn knuffel tot in groep 4 mee mocht naar school?😅 ik neem mijn knuffel alleen nog mee als ik ergens ga logeren anders kan ik niet slapen. maar naar andere plekken niet meer.

liefs vie