Vraag

Waar kan je ongezien naaktzwemmen?

  • 12 February 2024
  • 6 reacties
  • 148 Bekeken

Badge

Hoi,

Ik ben een jongen van 14 jaar en ik wil al heel lang naaktzwemmen maar ik heb nog geen goede plek gevonden waar dat ongezien kan. Heeft iemand een idee? Alvast bedankt.

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon in verband met forumregel 3.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Waar woon je in de buurt?  Anders raden we straks plekken aan in de andere kant van Nederland

 

( opmerking vanuit de Kindertelefoon: graag alleen de provincie noemen, niet een stad/dorp, vanwege de anonimiteit )

 

Badge

De woonplaats had ik erbij gezet maar is verwijderd vanwege anonimiteit.

Het gaat om een plek in de provincie Groningen.

Ik was afgelopen zomer op een naaktstrand aan de kust die best lang was. Het begin lag vol maar ik liep bijna en km veder en er was bijna niemand. Wel af en toe een voorbijganger maar dan duik je gwn in het water. Ben toen een stukje gaan lopen in mn nakie over het strand en in de duinen. Was echt heerlijk. 

Je kan ook nog een natuurgebied opzoeken en dan een plekje zoeken waar niet zo snel iemand komt. 

Badge

Ben je dan niet bang dat bekenden van jouw je zien?

 

Reputatie 5
Badge +4

@RRR8  er is vast wel wat openbaar water bij je in de buurt nu is het water wel erg koud. Misschien in de zomer en als het donker is 

Ben je dan niet bang dat bekenden van jouw je zien?

 

Nee ik ben met de trein naar de andere kant van het land gegaan. De kans is dan klein dat je een bekende tegenkomt.

Reageer