Skip to main content

Vragenlijstje (vooral zomers ☀️) 🙂

  • June 22, 2026
  • 10 reacties
  • 105 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+3

Hey, bij deze weer een vragenlijst🙃 ik heb niet heel veel inspiratie maar hoop dat jullie het toch wat vinden.

1 - Slaap je met je ramen open of dicht?
2 - Heb je een ventilator of airco oid op je kamer?
3 - Zit je met hitte liever binnen of buiten?
4 - Welk fruit vind je 's zomers het lekkerste? 🍉
5 - Word je snel bruin of juist niet?
6 - Wat heb je aan tijdens het slapen nu met de hitte?
7 - Word er bij jou ook een hittegolf voorspeld? ☺️📈
8 - hebben jullie een zwembad(je) in de tuin?
9 - t-shirt of hemd?
10 -  Ga je op vakantie, zo ja waarheen?
11 -  Wat is je favoriete ijsje? 🍦
12 - Wat voor deo gebruik je? (Is wel nodig😉)
13-  Kijk je het WK ? 😅 ⚽️🏆
14 - Ben je veel buiten te vinden? 😄
15 - IJsje of koud drankje?
16 - In de zon of in de schaduw? 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, anders nog tips? .....
Liefs 🤗

10 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hey, hoi ​@Yusa !

1 - Slaap je met je ramen open of dicht? Open
2 - Heb je een ventilator of airco oid op je kamer? Nee 🙃
3 - Zit je met hitte liever binnen of buiten? Binnen 🙂
4 - Welk fruit vind je 's zomers het lekkerste? 🍉  meloen 
5 - Word je snel bruin of juist niet? Valt mee 
6 - Wat heb je aan tijdens het slapen nu met de hitte? Pyjama met korte mouwen 
7 - Word er bij jou ook een hittegolf voorspeld? ☺️📈 heb er wel iets over gehoord 🤔
8 - hebben jullie een zwembad(je) in de tuin? Nee 
9 - t-shirt of hemd? T- shirt 
10 -  Ga je op vakantie, zo ja waarheen? Weet ik nog niet  🙃
11 -  Wat is je favoriete ijsje? 🍦 framboos 
12 - Wat voor deo gebruik je? (Is wel nodig😉)  nivea
13-  Kijk je het WK ? 😅 ⚽️🏆 alleen soms als NL speelt 😉
14 - Ben je veel buiten te vinden? 😄 ja 
15 - IJsje of koud drankje? Koud drankje 
16 - In de zon of in de schaduw?  Schaduw 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, anders nog tips? ..... nee hoor, was leuk! ♥️
Liefs 🤗 liefs terug, doe hem zelf ook ​@Yusa ?🙂

 


Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 22, 2026

Hey, bij deze weer een vragenlijst🙃 ik heb niet heel veel inspiratie maar hoop dat jullie het toch wat vinden.

Tuurlijk!! 😍

1 - Slaap je met je ramen open of dicht? Open, overdag dicht 
2 - Heb je een ventilator of airco oid op je kamer? Ventilator 
3 - Zit je met hitte liever binnen of buiten? Schaduw buiten 
4 - Welk fruit vind je 's zomers het lekkerste? 🍉 Perzik, meloen, grapefruit etc
5 - Word je snel bruin of juist niet? Ja maar wel met smeren hihi
6 - Wat heb je aan tijdens het slapen nu met de hitte? 🤭 Niets
7 - Word er bij jou ook een hittegolf voorspeld? ☺️📈. 38° 🥵
8 - hebben jullie een zwembad(je) in de tuin? Nee we leggen een zeil neer en emmers water
9 - t-shirt of hemd? Hemd
10 -  Ga je op vakantie, zo ja waarheen? Luxemburg zaterdag 
11 -  Wat is je favoriete ijsje? 🍦Cookie dough of gewoon vruchtjes 
12 - Wat voor deo gebruik je? (Is wel nodig😉) Jumbo op dit moment 
13-  Kijk je het WK ? 😅 ⚽️🏆 Niet zoveel maar wel wat samenvattingen 
14 - Ben je veel buiten te vinden? 😄 Ja best wel 🌞
15 - IJsje of koud drankje? Koud drankje is eig beter, ijs is wel heel lekker 😋
16 - In de zon of in de schaduw?  Schaduw 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, anders nog tips? ..... natuurlijk is het leuk ♥️
Liefs 🤗

😘Tover xxxx


Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 22, 2026

Slaap je met je ramen open of dicht? Dicht
2 - Heb je een ventilator of airco oid op je kamer? Airco
3 - Zit je met hitte liever binnen of buiten? Buiten
4 - Welk fruit vind je 's zomers het lekkerste? 🍉 aardbeien 🍓 
5 - Word je snel bruin of juist niet? JA
6 - Wat heb je aan tijdens het slapen nu met de hitte?  Altijd naakt 
7 - Word er bij jou ook een hittegolf voorspeld? ☺️📈 ja
8 - hebben jullie een zwembad(je) in de tuin?  Ja we hebben een verwarmd zwembad die overdekt kan en juist niet
9 - t-shirt of hemd? School t shirt thuis hemd
10 -  Ga je op vakantie, zo ja waarheen? Ja Australie en Bali 
11 -  Wat is je favoriete ijsje? 🍦verse aardbeien met boeren roommijs
12 - Wat voor deo gebruik je? (Is wel nodig😉) ik heb van nivea en van Dior deodorant dus ja eigenlijk om de dag
13-  Kijk je het WK ? 😅 ⚽️🏆 ja
14 - Ben je veel buiten te vinden? 😄 ja
15 - IJsje of koud drankje?  Koud water het lekkerste wat er is in de zomer
16 - In de zon of in de schaduw? Zon


Yusa
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 23, 2026

Hey, dank jullie wel voor het invullen! ​@Boterbloempjee tuurlijk, is goed hoor🙂

Hey, bij deze weer een vragenlijst🙃 ik heb niet heel veel inspiratie maar hoop dat jullie het toch wat vinden.

1 - Slaap je met je ramen open of dicht? Dicht, wel roosters open
2 - Heb je een ventilator of airco oid op je kamer? Ik krijg een ventilator, hopelijk wordt ie vandaag bezorgd
3 - Zit je met hitte liever binnen of buiten? Bij 25 kan buiten nog wel, warmer dan dat zit ik liever binnen, of in een zwembad. 
4 - Welk fruit vind je 's zomers het lekkerste? 🍉 Aardbeien, watermeloen, perziken. 
5 - Word je snel bruin of juist niet? Ja, gaat altijd snel. Zonder insmeren zelfs😄

6  - Wat heb je aan tijdens het slapen nu met de hitte? Onderbroek en ik lig ook tegen de muur, die is lekker koel. 
7 - Word er bij jou ook een hittegolf voorspeld? ☺️📈  Ja, 37 of 38 . Met gevoelstemperatuur van 39 of 40  zelfs 🥵
8 - hebben jullie een zwembad(je) in de tuin?  Nee, is moeilijk want we hebben geen buitenkraan. 
9 - t-shirt of hemd? Met deze hitte vind ik een hemd meer dan genoeg 
10 -  Ga je op vakantie, zo ja waarheen? Ik ga naar Ameland, en ook al best gauw😃
11 -  Wat is je favoriete ijsje? 🍦 Mixed berries ofzo, weet de naam niet precies. 
12 - Wat voor deo gebruik je? (Is wel nodig😉) Nivea
13-  Kijk je het WK ? 😅 ⚽️🏆 Als er wat op is om een handig tijdstip kijken we. En NL sowieso. 
14 - Ben je veel buiten te vinden? 😄 Jazeker! 
15 - IJsje of koud drankje? Toch liever een ijsje xd 
16 - In de zon of in de schaduw? Schaduw met een pietsie beetje zon.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, anders nog tips? .....
Liefs 🤗

 


Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 23, 2026

1 - Slaap je met je ramen open of dicht? open
2 - Heb je een ventilator of airco oid op je kamer? nee
3 - Zit je met hitte liever binnen of buiten? buiten
4 - Welk fruit vind je 's zomers het lekkerste? 🍉watermeloen
5 - Word je snel bruin of juist niet? ja
6 - Wat heb je aan tijdens het slapen nu met de hitte? niets
7 - Word er bij jou ook een hittegolf voorspeld? ☺️📈ja
8 - hebben jullie een zwembad(je) in de tuin? nee.  Zou wel fijn zijn.
9 - t-shirt of hemd? t-shirt
10 -  Ga je op vakantie, zo ja waarheen?  Frankrijk, Tsjechië, Albanië
11 -  Wat is je favoriete ijsje? 🍦echt vanilleroomijs
12 - Wat voor deo gebruik je? (Is wel nodig😉) Nivea
13-  Kijk je het WK ? 😅 ⚽️🏆Neen, bedankt
14 - Ben je veel buiten te vinden? 😄Ja, de hele dag
15 - IJsje of koud drankje? Dankje
16 - In de zon of in de schaduw? Tot het te heet wordt in de zon.


Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • June 23, 2026

Hey ​@Yusa ,

Hey, bij deze weer een vragenlijst🙃 ik heb niet heel veel inspiratie maar hoop dat jullie het toch wat vinden.

1 - Slaap je met je ramen open of dicht? Meestal toch dicht of op een kiertje, is best vaak herrie buiten🫠
2 - Heb je een ventilator of airco oid op je kamer? Nee
3 - Zit je met hitte liever binnen of buiten? Binnen of buiten in de schaduw :)
4 - Welk fruit vind je 's zomers het lekkerste? 🍉 Watermeloen, aardbeien, kersen
5 - Word je snel bruin of juist niet? Nee ik heb door mn haarkleur een nogal bleke huid helaas 🥲
6 - Wat heb je aan tijdens het slapen nu met de hitte? Alleen een onderbroek eigenlijk, soms nog een shirtje erbij als het wat minder heet is maar dat is het wel 😅
7 - Word er bij jou ook een hittegolf voorspeld? ☺️📈 Ja helaas 
8 - hebben jullie een zwembad(je) in de tuin? Nee.
9 - t-shirt of hemd? shirt
10 -  Ga je op vakantie, zo ja waarheen? Noord-Holland. 
11 -  Wat is je favoriete ijsje? 🍦 Mango denk ik.
12 - Wat voor deo gebruik je? (Is wel nodig😉) Nivea
13-  Kijk je het WK ? 😅 ⚽️🏆 Nee 😌
14 - Ben je veel buiten te vinden? 😄  Ja
15 - IJsje of koud drankje?  Denk toch een koud drankje eigenlijk
16 - In de zon of in de schaduw?  Schaduw
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, anders nog tips? .....
Liefs 🤗

 


Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 23, 2026

Hoi,  leuk hoor, altijd goed ​@Yusa ! 

 

1 - Slaap je met je ramen open of dicht? Open, altijd eigenlijk 

2 - Heb je een ventilator of airco oid op je kamer?  Ventilator 

3 - Zit je met hitte liever binnen of buiten? Ik ben zoveel mogelijk buiten. 

4 - Welk fruit vind je 's zomers het lekkerste? 🍉 Elk fruit waar veel sap in zit dus ook 🍉🍑🍓😉

5 - Word je snel bruin of juist niet? Ja ik wordt regelmatig aangezien voor Italiaan ofzo haha

6 - Wat heb je aan tijdens het slapen nu met de hitte? Nada 

7 - Word er bij jou ook een hittegolf voorspeld? ☺️📈. Ja ongekend warm straks 🥵

8 - hebben jullie een zwembad(je) in de tuin? Een meertje vlakbij en we vullen ook zo'n tuinbadje met gefilterd water. Geen drinkwater dus

9 - t-shirt of hemd? Hemd zonder mouwen 

10 - Ga je op vakantie, zo ja waarheen?  Ja, Scotland, Weserbergland (D)

11 - Wat is je favoriete ijsje? 🍦 Één smaakje bij een lokale ijssalon dat bedacht is door een meisje van 9, zo skottig ook 🥰

12 - Wat voor deo gebruik je? (Is wel nodig😉) Sanex

13- Kijk je het WK ? 😅 ⚽️🏆 Nauwelijks, de tijden zijn alleen al lastig voor een boerenzoon 🤭😊 en ik vind wel wat van een bepaald land waar het gehouden wordt. Maar snap absoluut dat mensen lekker een feestje willen hoor. 

14 - Ben je veel buiten te vinden? 😄 Ja eigenlijk vooral 

15 - IJsje of koud drankje?  Ik ben gek op ijs.

16 - In de zon of in de schaduw?  We hebben gelukkig veel bos-schaduw

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, anders nog tips? ..... Natuurlijk is het leuk, doe je goed hoor 👍

Liefs 🤗

Groetjes liefs, Tartan xxx


Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • June 23, 2026

ps. Was leuk ​@Yusa !😊


Forum|alt.badge.img+1

1 - Slaap je met je ramen open of dicht? Praktisch altijd open
2 - Heb je een ventilator of airco oid op je kamer? Was het maar zo een feest
3 - Zit je met hitte liever binnen of buiten? Binnen, is gwn kouder
4 - Welk fruit vind je 's zomers het lekkerste? 🍉Ik eet het hele jaar door een appeltje, maar in de zomer ook soms kersen
5 - Word je snel bruin of juist niet? Akelig snel
6 - Wat heb je aan tijdens het slapen nu met de hitte? Boxer of niks
7 - Word er bij jou ook een hittegolf voorspeld? ☺️📈Helaas wel
8 - hebben jullie een zwembad(je) in de tuin? Helaas niet
9 - t-shirt of hemd? T-shirt
10 -  Ga je op vakantie, zo ja waarheen? Vast ergens in europa
11 -  Wat is je favoriete ijsje? 🍦Basic vanille
12 - Wat voor deo gebruik je? (Is wel nodig😉) Axe
13-  Kijk je het WK ? 😅 ⚽️🏆Soms, maar boeit me niet heel veel
14 - Ben je veel buiten te vinden? 😄Meer dan gemiddeld denk ik
15 - IJsje of koud drankje? Koude Fanta slaat alles
16 - In de zon of in de schaduw? In de schaduw


Gulden
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 24, 2026

Hey, bij deze weer een vragenlijst🙃 ik heb niet heel veel inspiratie maar hoop dat jullie het toch wat vinden.

1 - Slaap je met je ramen open of dicht? nog dicht maar ga ze vannacht open zetten
2 - Heb je een ventilator of airco oid op je kamer? 2 ventilatoren
3 - Zit je met hitte liever binnen of buiten? buiten op het strand
4 - Welk fruit vind je 's zomers het lekkerste?  druiven
5 - Word je snel bruin of juist niet? nou ben best snel bruin geworden gister dus ja denk het wel
6 - Wat heb je aan tijdens het slapen nu met de hitte? helemaal niks anders heb ik in de ochtend een natte onderbroek van het zweet. en naakt slapen is veel lekkerder tbh
7 - Word er bij jou ook een hittegolf voorspeld?  die is volop bezig
8 - hebben jullie een zwembad(je) in de tuin?  geen tuin helaas
9 - t-shirt of hemd? t shirt
10 -  Ga je op vakantie, zo ja waarheen? ja naar Antwerpen Brussel en Barcelona
11 -  Wat is je favoriete ijsje? PERENIJS ik ben daar zowat verslaafd aan haha
12 - Wat voor deo gebruik je? (Is wel nodig😉) van die Odorex roller
13-  Kijk je het WK ?  ehh een beetje
14 - Ben je veel buiten te vinden? op het strand vooral
15 - IJsje of koud drankje? drankje
16 - In de zon of in de schaduw? zon met wind
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, anders nog tips? .....
Liefs 🤗