Skip to main content

Vragenlijstje (random) alweer 🤭

  • June 26, 2026
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+4

Hey, ja alweer🙈 ik hoop dat jullie m'n vragenlijsten nog niet zat zijn xd😁 maar ik verveel me met die hitte

1 -  wat zijn je favoriete snoepjes?
2- wat is je favoriete bordspel?
3 - Wat vind je de leukste puzzels? (Dan bedoel ik sudoku, kruiswoord, tentje boompje, etc) en waarom die?
4 -heb je goed of slecht geslapen?
5- water uit de kraan of uit de koelkast? (Wat waarschijnlijk ook eerst uit de kraan kwam🤭)
6 - heb je een buitenkraan?
7 - Is je kamer netjes of een troep?
8 -  heb je een bureaulamp?
9 - betaal je vaak contant of pin?
10 - heb je "aparte" hobby's? (Wat niet veel mensen doen/hebben)

Dat was het🫣
Liefs 🤗

5 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 26, 2026

Hey, ja alweer🙈 ik hoop dat jullie m'n vragenlijsten nog niet zat zijn xd😁 maar ik verveel me met die hitte. 

Haha nee hoor het is juist leuk en goed tegen de verveling idd 😉

1 -  wat zijn je favoriete snoepjes?  Smientjes tegenwoordig xD
2- wat is je favoriete bordspel? Keezen is leuk!
3 - Wat vind je de leukste puzzels? (Dan bedoel ik sudoku, kruiswoord, tentje boompje, etc) en waarom die?  Doe ik niet vaak maar doorlopers
4 -heb je goed of slecht geslapen? Goed 😊
5- water uit de kraan of uit de koelkast? (Wat waarschijnlijk ook eerst uit de kraan kwam🤭) Het is nu nog wel koel uit de kraan maar koelkast is heerlijk 
6 - heb je een buitenkraan? Ja met slang 
7 - Is je kamer netjes of een troep?  Netjes. 
8 -  heb je een bureaulamp? Ja aan het plafond 
9 - betaal je vaak contant of pin? Pin 
10 - heb je "aparte" hobby's? (Wat niet veel mensen doen/hebben) Foto's maken van bossen en landschappen en water etc 😊 doen Meisje en ik al heel lang samen. Ook met onszelf erop met grappige poses en kleding enzo.

Dat was het🫣 leuk!! 
Liefs 🤗

Liefs terug! 😘Tover xxx


Pietertje2103
Forum|alt.badge.img+2

1 -  wat zijn je favoriete snoepjes? Ik eet alles wel
2- wat is je favoriete bordspel? Ticket to Ride
3 - Wat vind je de leukste puzzels? (Dan bedoel ik sudoku, kruiswoord, tentje boompje, etc) en waarom die? Ik doe veel kruiswoord of zweeds met mijn opa
4 -heb je goed of slecht geslapen? Verschrikkelijk
5- water uit de kraan of uit de koelkast? (Wat waarschijnlijk ook eerst uit de kraan kwam🤭) Direct uit te kraan, is prima te doen
6 - heb je een buitenkraan? Ja
7 - Is je kamer netjes of een troep? Er tussenin
8 -  heb je een bureaulamp? Nee, zit nooit aan mijn bureau
9 - betaal je vaak contant of pin? Pin
10 - heb je "aparte" hobby's? (Wat niet veel mensen doen/hebben) Lyrics schrijven. Ik doe er nooit iets mee en ik vind het ongemakkelijk om te laten zien aan anderen, maar ik kan de hele dag schrijven


Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 26, 2026

1 -  wat zijn je favoriete snoepjes? Napoleon bonbons
2- wat is je favoriete bordspel? Catan.  Maar als ik eerlijk ben: Mens erger je niet, daar komt mijn gemene kantje eindelijk goed van pas.
3 - Wat vind je de leukste puzzels? (Dan bedoel ik sudoku, kruiswoord, tentje boompje, etc) en waarom die?  Die doe ik niet.
4 -heb je goed of slecht geslapen? Altijd goed.
5- water uit de kraan of uit de koelkast? (Wat waarschijnlijk ook eerst uit de kraan kwam🤭)  Maakt niet uit.  Even onder de Soda Stream en je hebt lekker drinken (kan ook een smaakje bij, natuurlijk) 
6 - heb je een buitenkraan? ja, een paar
7 - Is je kamer netjes of een troep?  Niet echt troep maar wel wat wanordelijk
8 -  heb je een bureaulamp? Ja
9 - betaal je vaak contant of pin? Pin, ik heb nooit contant.
10 - heb je "aparte" hobby's? (Wat niet veel mensen doen/hebben).  Ik hou van LARP.  Ik ben het liefst assassin of ranger. 
 


Yusa
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 28, 2026

Hey, iemand nog zin in de vragenlijst invullen? 🙂

Ik doe m sowieso wel ff;) 

Hey, ja alweer🙈 ik hoop dat jullie m'n vragenlijsten nog niet zat zijn xd😁 maar ik verveel me met die hitte

1 -  wat zijn je favoriete snoepjes? ​​​​Tic tac, orange, en salmiak

2- wat is je favoriete bordspel? ​​​​Stratego, echt heel leuk

3 - Wat vind je de leukste puzzels? (Dan bedoel ik sudoku, kruiswoord, tentje boompje, etc) en waarom die? ​​​ Murdoku, tentje boompje, tectonic, nullen en enen, logikwis. Omdat je daar lekker bij na kunt denken. 
4 -heb je goed of slecht geslapen? Goed, denk rond 11 uur in totaal. 
5- water uit de kraan of uit de koelkast? (Wat waarschijnlijk ook eerst uit de kraan kwam🤭) Met heel warm weer is koelkast water zalig xd 
6 - heb je een buitenkraan? ​​​​​Helaas niet, anders zou er ook een zwembad staan

7 - Is je kamer netjes of een troep? Netjes
8 -  heb je een bureaulamp? Ja
9 - betaal je vaak contant of pin? Pin
10 - heb je "aparte" hobby's? (Wat niet veel mensen doen/hebben) Eenden voeren🦆😄

Dat was het🫣
Liefs 🤗

 

 


vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 28, 2026

Hey, ja alweer🙈 ik hoop dat jullie m'n vragenlijsten nog niet zat zijn xd😁 maar ik verveel me met die hitte

1 -  wat zijn je favoriete snoepjes? die heb ik niet echt
2- wat is je favoriete bordspel? monopoly🥰
3 - Wat vind je de leukste puzzels? (Dan bedoel ik sudoku, kruiswoord, tentje boompje, etc) en waarom die? een sudoku en kruiswoord ook wel eigenlijk ik vind ze leuk omdat ik de rest niet ken😅🤭
4 -heb je goed of slecht geslapen? goed
5- water uit de kraan of uit de koelkast? (Wat waarschijnlijk ook eerst uit de kraan kwam🤭) van de koelkast die is nog lekker koud 
6 - heb je een buitenkraan? nee
7 - Is je kamer netjes of een troep? netjes
8 -  heb je een bureaulamp? nee
9 - betaal je vaak contant of pin? pin
10 - heb je "aparte" hobby's? (Wat niet veel mensen doen/hebben) nee eigenlijk niet denk ik 😅

Dat was het🫣
Liefs 🤗

liefs terug 💗