Skip to main content

Vragenlijstje (random) alweer 🤭

• June 26, 2026
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+3

Hey, ja alweer🙈 ik hoop dat jullie m'n vragenlijsten nog niet zat zijn xd😁 maar ik verveel me met die hitte

1 -  wat zijn je favoriete snoepjes?
2- wat is je favoriete bordspel?
3 - Wat vind je de leukste puzzels? (Dan bedoel ik sudoku, kruiswoord, tentje boompje, etc) en waarom die?
4 -heb je goed of slecht geslapen?
5- water uit de kraan of uit de koelkast? (Wat waarschijnlijk ook eerst uit de kraan kwam🤭)
6 - heb je een buitenkraan?
7 - Is je kamer netjes of een troep?
8 -  heb je een bureaulamp?
9 - betaal je vaak contant of pin?
10 - heb je "aparte" hobby's? (Wat niet veel mensen doen/hebben)

Dat was het🫣
Liefs 🤗

3 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 26, 2026

Hey, ja alweer🙈 ik hoop dat jullie m'n vragenlijsten nog niet zat zijn xd😁 maar ik verveel me met die hitte. 

Haha nee hoor het is juist leuk en goed tegen de verveling idd 😉

1 -  wat zijn je favoriete snoepjes?  Smientjes tegenwoordig xD
2- wat is je favoriete bordspel? Keezen is leuk!
3 - Wat vind je de leukste puzzels? (Dan bedoel ik sudoku, kruiswoord, tentje boompje, etc) en waarom die?  Doe ik niet vaak maar doorlopers
4 -heb je goed of slecht geslapen? Goed 😊
5- water uit de kraan of uit de koelkast? (Wat waarschijnlijk ook eerst uit de kraan kwam🤭) Het is nu nog wel koel uit de kraan maar koelkast is heerlijk 
6 - heb je een buitenkraan? Ja met slang 
7 - Is je kamer netjes of een troep?  Netjes. 
8 -  heb je een bureaulamp? Ja aan het plafond 
9 - betaal je vaak contant of pin? Pin 
10 - heb je "aparte" hobby's? (Wat niet veel mensen doen/hebben) Foto's maken van bossen en landschappen en water etc 😊 doen Meisje en ik al heel lang samen. Ook met onszelf erop met grappige poses en kleding enzo.

Dat was het🫣 leuk!! 
Liefs 🤗

Liefs terug! 😘Tover xxx

Pietertje2103
Forum|alt.badge.img+2

1 -  wat zijn je favoriete snoepjes? Ik eet alles wel
2- wat is je favoriete bordspel? Ticket to Ride
3 - Wat vind je de leukste puzzels? (Dan bedoel ik sudoku, kruiswoord, tentje boompje, etc) en waarom die? Ik doe veel kruiswoord of zweeds met mijn opa
4 -heb je goed of slecht geslapen? Verschrikkelijk
5- water uit de kraan of uit de koelkast? (Wat waarschijnlijk ook eerst uit de kraan kwam🤭) Direct uit te kraan, is prima te doen
6 - heb je een buitenkraan? Ja
7 - Is je kamer netjes of een troep? Er tussenin
8 -  heb je een bureaulamp? Nee, zit nooit aan mijn bureau
9 - betaal je vaak contant of pin? Pin
10 - heb je "aparte" hobby's? (Wat niet veel mensen doen/hebben) Lyrics schrijven. Ik doe er nooit iets mee en ik vind het ongemakkelijk om te laten zien aan anderen, maar ik kan de hele dag schrijven

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 26, 2026

1 -  wat zijn je favoriete snoepjes? Napoleon bonbons
2- wat is je favoriete bordspel? Catan.  Maar als ik eerlijk ben: Mens erger je niet, daar komt mijn gemene kantje eindelijk goed van pas.
3 - Wat vind je de leukste puzzels? (Dan bedoel ik sudoku, kruiswoord, tentje boompje, etc) en waarom die?  Die doe ik niet.
4 -heb je goed of slecht geslapen? Altijd goed.
5- water uit de kraan of uit de koelkast? (Wat waarschijnlijk ook eerst uit de kraan kwam🤭)  Maakt niet uit.  Even onder de Soda Stream en je hebt lekker drinken (kan ook een smaakje bij, natuurlijk) 
6 - heb je een buitenkraan? ja, een paar
7 - Is je kamer netjes of een troep?  Niet echt troep maar wel wat wanordelijk
8 -  heb je een bureaulamp? Ja
9 - betaal je vaak contant of pin? Pin, ik heb nooit contant.
10 - heb je "aparte" hobby's? (Wat niet veel mensen doen/hebben).  Ik hou van LARP.  Ik ben het liefst assassin of ranger.