Skip to main content

Vragenlijstje ook zomers 🤣 (de 2e)

• June 25, 2026
  • 6 reacties
  • 50 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+3

Hey, daar ben ik weer na twee dagen met nog een zomers vragenlijstje, had ineens wat inspiratiešŸ™ƒ

1- Ga je vaak zwemmen?Ā 

2 - Is dat in de buurt of juist wat verder weg?Ā 

3- Binnen of buiten zwemmen?Ā 

4 - zwemplas of zee?Ā 

5 - Hoeveel meer ten opzichte van 'normaal' drink je met warm weer? (Aantal liter of glazen🄃) 

6 - Ooit een drankje uit een kokosnoot gedronken? 🄄

7 - Smeer je vaak in?Ā 

8 - Heb je nog plannen met het warme weer? Zo ja, wat dan?šŸ˜‰

9 - Heb je slippers/ sandalen aan met dit weer of gewoon schoenen?Ā 

10 - Heb je minder eetlust met warm weer of is het gewoon als altijd?Ā 

11 - Heb je veel last van warm weer? (Moe, hoofdpijn, etc)Ā 

12 - Heb je een parasol of (zonne)scherm ? (Geen idee of die vraag al in m'n vorige zat🤣) 

13 -Ooit gesupt/ gesurfd/ etc?Ā 

Hoop dat het leuk was :)Ā 

LiefsšŸ¤— Ik hoop dat jullie de hittegolf doorkomen!šŸ’™

6 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • June 25, 2026

Hey, daar ben ik weer na twee dagen met nog een zomers vragenlijstje, had ineens wat inspiratiešŸ™ƒ

1- Ga je vaak zwemmen?Ā  Niet meer, vroeger welšŸ™‚

2 - Is dat in de buurt of juist wat verder weg?Ā  Meestal in de buurt dan gewoon

3- Binnen of buiten zwemmen?Ā  Ā Met dit weer buiten maar als het kouder is toch maar binnen

4 - zwemplas of zee?Ā  Zwemplas

5 - Hoeveel meer ten opzichte van 'normaal' drink je met warm weer? (Aantal liter of glazen🄃)  Een liter meer misschien wel

6 - Ooit een drankje uit een kokosnoot gedronken? 🄄 Ja ,Ā  en zo’n noot openmaken is nog best een uitdaging (of ik was gewoon onhandig bezig, kan ookšŸ˜‰)

7 - Smeer je vaak in?Ā  Te weinig eigenlijk

8 - Heb je nog plannen met het warme weer? Zo ja, wat dan?šŸ˜‰ Nee geen energieĀ voor🫨

9 - Heb je slippers/ sandalen aan met dit weer of gewoon schoenen?Ā  Ā Slippers

10 - Heb je minder eetlust met warm weer of is het gewoon als altijd?Ā  Wel veel minderĀ 

11 - Heb je veel last van warm weer? (Moe, hoofdpijn, etc)Ā  Ja nogal , hoofdpijn, suf..

12 - Heb je een parasol of (zonne)scherm ? (Geen idee of die vraag al in m'n vorige zat🤣)  Zonnescherm :)

13 -Ooit gesupt/ gesurfd/ etc?Ā  NeeĀ 

LiefsšŸ¤— Ik hoop dat jullie de hittegolf doorkomen!šŸ’™Ā  Ā 

Hey ​@YusaĀ ,

Leuk lijstje weer , doe je het zelf ook? 😊 

Forum|alt.badge.img+1

1- Ga je vaak zwemmen?Ā Het is mijn sport, het is mijn leven

2 - Is dat in de buurt of juist wat verder weg?Ā Soms in de buurt, soms verder weg

3- Binnen of buiten zwemmen?Ā Ā Beide

4 - zwemplas of zee?Ā Beide

5 - Hoeveel meer ten opzichte van 'normaal' drink je met warm weer? (Aantal liter of glazen🄃) Ik denk 1 glas meer, zeker te weinig maar vergeet het gewoon

6 - Ooit een drankje uit een kokosnoot gedronken? 🄄Nee, zo tropisch ben ik niet

7 - Smeer je vaak in?Ā Vaker dan gemiddeld denk ik, maar eigenlijk nogsteeds te weinig

8 - Heb je nog plannen met het warme weer? Zo ja, wat dan?šŸ˜‰Ik moet nog genoeg doen voor school

9 - Heb je slippers/ sandalen aan met dit weer of gewoon schoenen?Ā Gewone schoenen

10 - Heb je minder eetlust met warm weer of is het gewoon als altijd?Ā Ā Veel minder eetlust

11 - Heb je veel last van warm weer? (Moe, hoofdpijn, etc)Ā Ik begin nu wel vermoeid te raken

12 - Heb je een parasol of (zonne)scherm ? (Geen idee of die vraag al in m'n vorige zat🤣) Helaas niet

13 -Ooit gesupt/ gesurfd/ etc?Ā Ja, super gaaf

Sterkte allemaal in de hittegolf, bij ons is er code rood afgegeven voor morgen. Sterkte allemaal en blijf uit de zon!

Yusa
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 25, 2026

Hey ​@CantaloupeĀ , ik vul hem ook in šŸ˜„

1- Ga je vaak zwemmen?Ā Zelden

2 - Is dat in de buurt of juist wat verder weg?Ā Heel ver, 45 min rijden. Voornamelijk de reden denk ik dat we niet vaak zwemmen

3- Binnen of buiten zwemmen?Ā Ā Buiten

4 - zwemplas of zee?Ā Zwemplas

5 - Hoeveel meer ten opzichte van 'normaal' drink je met warm weer? (Aantal liter of glazen🄃)  Een of twee drinkflessen (1 is 2 glazen) 

6 - Ooit een drankje uit een kokosnoot gedronken? 🄄 Nee ( @Cantaloupe denk niet dat je onhandige was, is vgm heel moeilijk 😐) 

7 - Smeer je vaak in?Ā Niet zovaak, vandaag wel omdat ik laatst heel erg ben verbrand :(

8 - Heb je nog plannen met het warme weer? Zo ja, wat dan?šŸ˜‰Ā Nee, misschien ga ik naar de fonteintjes maar meer niet

9 - Heb je slippers/ sandalen aan met dit weer of gewoon schoenen?Ā Schoenen, maar ik ga morgen denk ik voor badslippers.Ā 

10 - Heb je minder eetlust met warm weer of is het gewoon als altijd?  Ietsjes minder, niet veel (ben in de groei🤣) 

11 - Heb je veel last van warm weer? (Moe, hoofdpijn, etc)Ā Ā Ja knallende koppijn en ik ben heel moe /suf

12 - Heb je een parasol of (zonne)scherm ? (Geen idee of die vraag al in m'n vorige zat🤣) Beide maar het scherm is defect

13 -Ooit gesupt/ gesurfd/ etc?Ā Nee

LiefsšŸ¤— Ik hoop dat jullie de hittegolf doorkomen!šŸ’™

Ā 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@YusaĀ !

1- Ga je vaak zwemmen?Ā  Soms šŸ™‚

2 - Is dat in de buurt of juist wat verder weg? In de buurtĀ 

3- Binnen of buiten zwemmen?Ā  BeideĀ 

4 - zwemplas of zee?Ā  Zwemplas

5 - Hoeveel meer ten opzichte van 'normaal' drink je met warm weer? (Aantal liter of glazen🄃)  1 liter meer 

6 - Ooit een drankje uit een kokosnoot gedronken? 🄄 nee 

7 - Smeer je vaak in?Ā  Bijna nooit šŸ™Š

8 - Heb je nog plannen met het warme weer? Zo ja, wat dan?šŸ˜‰Ā  nog nietšŸ™ƒ

9 - Heb je slippers/ sandalen aan met dit weer of gewoon schoenen? SlippersĀ 

10 - Heb je minder eetlust met warm weer of is het gewoon als altijd? Veel minderĀ 

11 - Heb je veel last van warm weer? (Moe, hoofdpijn, etc)  ja, moe, hoofdpijn, misselijk 🄓

12 - Heb je een parasol of (zonne)scherm ? (Geen idee of die vraag al in m'n vorige zat🤣)  parasol

13 -Ooit gesupt/ gesurfd/ etc?Ā  Gesurfd, heel leukšŸ„šŸ¼ā€ā™€ļø

Hoop dat het leuk was :)Ā Ā 

LiefsšŸ¤— Ik hoop dat jullie de hittegolf doorkomen!šŸ’™ leuke vragenlijst ​@YusaĀ 

liefs ā™„ļø

Ā 

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 25, 2026

1- Ga je vaak zwemmen? Eigenlijk niet.

2 - Is dat in de buurt of juist wat verder weg? Soms in een plasĀ in de buurt.

3- Binnen of buiten zwemmen? Buiten is natuurlijk het fijnst.Ā Ā 

4 - zwemplas of zee? Plas wel.Ā  De zee is zo ver weg.

5 - Hoeveel meer ten opzichte van 'normaal' drink je met warm weer? (Aantal liter of glazen🄃) Liters meer maar hoevel liters weet ik niet.

6 - Ooit een drankje uit een kokosnoot gedronken? 🄄Een drankje niet, wel echt sap uit een echte groene kokosnoot.  In Costa Rica.  Heerlijk!

7 - Smeer je vaak in? Nee.Ā  Ik hou niet van die plakkerigheid.

8 - Heb je nog plannen met het warme weer? Zo ja, wat dan?šŸ˜‰Veel in het bos zijn.

9 - Heb je slippers/ sandalen aan met dit weer of gewoon schoenen? Stevige sandalen.

10 - Heb je minder eetlust met warm weer of is het gewoon als altijd?Ā  Gewoon als altijd maar natuurlijk geen stevigeĀ winterkost.

11 - Heb je veel last van warm weer? (Moe, hoofdpijn, etc) Nee

12 - Heb je een parasol of (zonne)scherm ? (Geen idee of die vraag al in m'n vorige zat🤣) We hebben wel een parasol in de tuin maar het is veel lekkerder in de schaduw van een boom.

13 -Ooit gesupt/ gesurfd/ etc? Gesurfd.Ā  Was niet zo’n heel groot succes.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 25, 2026

Superleuk!!Ā 

1- Ga je vaak zwemmen?Ā  Af en toe Ja met vriendengroep (j/m)

2 - Is dat in de buurt of juist wat verder weg?Ā  Rivier zijtakken in de buurtĀ 

3- Binnen of buiten zwemmen?Ā  Buiten liefstĀ 

4 - zwemplas of zee?Ā  Bij mij plas en uiterwaardĀ 

5 - Hoeveel meer ten opzichte van 'normaal' drink je met warm weer? (Aantal liter of glazen🄃) Wel meer water en thee bv

6 - Ooit een drankje uit een kokosnoot gedronken? 🄄 Nee volgens mij nog niet 🤭

7 - Smeer je vaak in?  Ja moet wel 😊

8 - Heb je nog plannen met het warme weer? Zo ja, wat dan?šŸ˜‰ Morgen niet veel. Boodschappen voor onze oude buren doe ik wel maar verder chillen. Zaterdag wel gewoon scoutsĀ 

9 - Heb je slippers/ sandalen aan met dit weer of gewoon schoenen?Ā  Afwisselend beide wel

10 - Heb je minder eetlust met warm weer of is het gewoon als altijd?Ā  Minder. Ik drink wel meerĀ 

11 - Heb je veel last van warm weer? (Moe, hoofdpijn, etc)Ā  Als ik langer in de zon ben merk ik dat 's avonds wel.. beetje moe en dizzy. Dus pet op en schaduw opzoeken xd

12 - Heb je een parasol of (zonne)scherm ? (Geen idee of die vraag al in m'n vorige zat🤣)  Ja achter thuis zeker 

13 -Ooit gesupt/ gesurfd/ etc?Ā  Ja dat is lol om te doen!

Hoop dat het leuk was :)Ā  Ja natuurlijk ā™„ļø

LiefsšŸ¤— Ik hoop dat jullie de hittegolf doorkomen!šŸ’™ Hoop ik ook voor jou en de eendjes!! šŸ¦†šŸŖæ

😘Tover xxxx