Skip to main content
Vraag

Vragenlijstje😄😊

• March 9, 2025
  • 15 reacties
  • 254 Bekeken

Haii,

1/ kijk je wie is de mol?

2/ wat doe je als het mooi weer is?

3/ waar kijk je naar uit?

4/ hoe gaat het op dit moment met je?

5/ met regenbroek naar school fietsen als het hard regent of toch maar zonder?

6/ hoevaak spreek je met vrienden/vriendinnen af? 

7/liever met een groepje of apart met iemand?

8/ heb je lang of kort haar en heb je beide weleens gehad?

9/ welke plek in nederland wil je graag nog zien?

10/ woon je liever in een stad of dorp?

11/ wat is je favo ijsje?

12/ hoe vier je je verjaardag?

13/  wat heb je als laatste getekend? Heb je er een foto van? 😊 (Alleen als je er niet door herkenbaar bent natuurlijk 🙂)

14/ hoevaak kijk je op het forum?

15/ heeft iemand wel eens gezien dat je op het forum zat zonder dat je dat wou?

16/ schrijf een complimentje voor jezelf als je de eerste bent en anders voor de persoon voor je😊

Sorry wel een beetje kort🙃🙈

Liefs🤗

15 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 9, 2025

1/ kijk je wie is de mol? zeker! grote molloot :)

2/ wat doe je als het mooi weer is? zoveel mogelijk buiten zijn

3/ waar kijk je naar uit? huisarts zien voor mogelijke rolstoel krijgen, mn concerten in mei, londen eind mei en mn vriend ontmoeten in juli na 2,5 jaar wachten!

4/ hoe gaat het op dit moment met je? super erge chronische vermoeidheid en burnout en fysiek erop achteruit aan t gaan, mr mentaal wel btr

5/ met regenbroek naar school fietsen als het hard regent of toch maar zonder? ik ga met tram nr school B)

6/ hoevaak spreek je met vrienden/vriendinnen af? niet heel vaak jammer genoeg

7/liever met een groepje of apart met iemand? apart 100%

8/ heb je lang of kort haar en heb je beide weleens gehad? heb beide gehad, heb nu iets over schouderlengte :)

9/ welke plek in nederland wil je graag nog zien? limburg

10/ woon je liever in een stad of dorp? dorp

11/ wat is je favo ijsje? ik hou heel erg van cookie dough, citroen en chocola :)

12/ hoe vier je je verjaardag? met vrienden ga ik graag de stad in of een cafeetje of restaurant, met familie gwn kring verjaardag

13/  wat heb je als laatste getekend? Heb je er een foto van? 😊 (Alleen als je er niet door herkenbaar bent natuurlijk 🙂)  ik heb eig geen flauw idee haha, ik denk doodles

14/ hoevaak kijk je op het forum? echt amper 😭

15/ heeft iemand wel eens gezien dat je op het forum zat zonder dat je dat wou? denk t niet

16/ schrijf een complimentje voor jezelf als je de eerste bent en anders voor de persoon voor je😊 ik heb een sterke mening en strijd voor de rechten van mezelf en anderen 🫶

• March 10, 2025

1/ kijk je wie is de mol? Ja maar niet fanatiek

2/ wat doe je als het mooi weer is? Hetzelfde als

minder mooi weer?

3/ waar kijk je naar uit? Dat ik verlost ben van school. 

4/ hoe gaat het op dit moment met je? Best

5/ met regenbroek naar school fietsen als het hard regent of toch maar zonder? Dan maar zonder of me laten brengen

6/ hoevaak spreek je met vrienden/vriendinnen af? Best vaak

7/liever met een groepje of apart met iemand? Wisselend. Soms zijn groepjes te hysterisch

8/ heb je lang of kort haar en heb je beide weleens gehad? Lang in staart of vlecht

9/ welke plek in nederland wil je graag nog zien? Ameland

11/ wat is je favo ijsje? Yoghurtijs, kersen of citroen

12/ hoe vier je je verjaardag? met vriendinnen en familie en dan thuis of ergens naar toe. Soms sla ik het liever over

13/  wat heb je als laatste getekend? Heb je er een foto van? 😊 (Alleen als je er niet door herkenbaar bent natuurlijk 🙂)  fantasiemonsters

14/ hoevaak kijk je op het forum? Laatste tijd vaak

15/ heeft iemand wel eens gezien dat je op het forum zat zonder dat je dat wou? Nee

16/ schrijf een complimentje voor jezelf als je de eerste bent en anders voor de persoon voor je😊 gene voor me:  je hebt de lijst handig ingevuld met dikgedrukt de antwoorden! De antw waren leuk om te lezen

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 10, 2025

1/ kijk je wie is de mol? Nee.  Ik zou dat wel willen want dat is blijkbaar een heel leuk programma.  Maar dan moet je de reeks van bij het begin volgen omdat je er anders niets van snapt en ik vergeet altijd wanneer er een nieuw seizoen begint.

2/ wat doe je als het mooi weer is? Naar buiten! Paardrijden, fietsen, voetballen.

3/ waar kijk je naar uit? Naar weekend, weer samen met met vriendje.  Ik kijk uit naar elk weekend.

4/ hoe gaat het op dit moment met je? Goed!

5/ met regenbroek naar school fietsen als het hard regent of toch maar zonder? In principe met regenbroek maar in de praktijk zonder want die heb ik niet.

6/ hoevaak spreek je met vrienden/vriendinnen af?  Af en toe.

7/liever met een groepje of apart met iemand? Soms groepje, soms apart.

8/ heb je lang of kort haar en heb je beide weleens gehad? Halflang.  Zou het graag heel kort hebben in een buzz cut want dat vind ik stoer en sexy maar mijn moeder heeft dat liever niet.  Ze draait nog wel bij.

9/ welke plek in nederland wil je graag nog zien?  Naarden schijnt wel mooi te zijn.

10/ woon je liever in een stad of dorp? Woon zelf in een dorp en ik vind dat wel fijn maar als ik ga studeren zal ik wel naar een grote stad moeten verhuizen en daar kijk ik ook wel naar uit.  Ik zou ook graag een tijdje in New York willen wonen, dat lijkt me gaaf.

11/ wat is je favo ijsje? citroensorbet

12/ hoe vier je je verjaardag? met familie.  Maar zeker geen kring, daar word je toch gek van.

13/  wat heb je als laatste getekend? Heb je er een foto van? 😊 (Alleen als je er niet door herkenbaar bent natuurlijk 🙂)  Een eekhoorn - ik teken graag eekhoorns.

14/ hoevaak kijk je op het forum? Wel elke dag.

15/ heeft iemand wel eens gezien dat je op het forum zat zonder dat je dat wou? Nee.

16/ schrijf een complimentje voor jezelf als je de eerste bent en anders voor de persoon voor je😊 ​@Puckmeisje : leuk dat je op het forum zit, ik lees je bijdragen graag.

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 10, 2025

Haii,   Heyy ​@Cantaloupe 

1/ kijk je wie is de mol? Ja 👍 

2/ wat doe je als het mooi weer is? Wandelen, met vrienden afspreken 

3/ waar kijk je naar uit? Vrienden weer zien 

4/ hoe gaat het op dit moment met je? Wel goed hoor 🙂

5/ met regenbroek naar school fietsen als het hard regent of toch maar zonder? Hmm zonder 🫣

6/ hoevaak spreek je met vrienden/vriendinnen af? Probeer paar keer in 2 maanden ofzo 

7/liever met een groepje of apart met iemand? Appart 🙂🩷

8/ heb je lang of kort haar en heb je beide weleens gehad? Beide gehad, nu lang 

9/ welke plek in nederland wil je graag nog zien? Schiermonnikoog 

10/ woon je liever in een stad of dorp? Dorp 

11/ wat is je favo ijsje? Aardbei 🍓 

12/ hoe vier je je verjaardag? Met vrienden, komen bij mij langs 🩷

13/  wat heb je als laatste getekend? Heb je er een foto van? 😊 (Alleen als je er niet door herkenbaar bent natuurlijk 🙂) hihi het strand 🏖️ 

14/ hoevaak kijk je op het forum? De laatste tijd weinig, maar ben lang ziek geweest dus ben er nu weer meer hoor en zal vaker reageren 👍🙂🩷

15/ heeft iemand wel eens gezien dat je op het forum zat zonder dat je dat wou? Ja, mijn moeder 🫣🙈

16/ schrijf een complimentje voor jezelf als je de eerste bent en anders voor de persoon voor je😊 ​@Diana , je lijkt me een aardig persoon en ik vind je reacties echt helpend 🙂🩷

Sorry wel een beetje kort🙃🙈 nee hoor, was prima ​@Cantaloupe doe je hem zelf ook nog?

Liefs🤗    Liefs terug 🫂🥰

• March 10, 2025

Haii lieve ​@Blub , 

is goed hoor🤗❤

1/ kijk je wie is de mol? nee niet meer, vroeger wel op school

2/ wat doe je als het mooi weer is? wandelen, fietsen, met vrienden afspreken

3/ waar kijk je naar uit? ook vrienden zien😊

4/ hoe gaat het op dit moment met je? mwah gaat wel..

5/ met regenbroek naar school fietsen als het hard regent of toch maar zonder?  ik ga nu niet meer en werd gebracht omdat mijn school te ver weg is om te fietsen.. Maar op mijn vorige school ging ik dan wel gewoon zonder..🙂🙃 Iedereen eigenlijk..🤭

6/ hoevaak spreek je met vrienden/vriendinnen af? elke vakantie wel..

7/liever met een groepje of apart met iemand? apart🙂

8/ heb je lang of kort haar en heb je beide weleens gehad? ik heb wel wat langer haar gehad, maar nu al een hele tijd kort🙂 

9/ welke plek in nederland wil je graag nog zien? vlieland..

10/ woon je liever in een stad of dorp? dorp

11/ wat is je favo ijsje? perenijsjes

12/ hoe vier je je verjaardag? meestal komt familie dan wel, verder vier ik het niet echt..

13/  wat heb je als laatste getekend? Heb je er een foto van? 😊 (Alleen als je er niet door herkenbaar bent natuurlijk 🙂) een kat, maar die was zo mislukt dat ik die maar heb verfrommelt🙈🙈🤭

14/ hoevaak kijk je op het forum? meestal wel een paar keer per dag..

15/ heeft iemand wel eens gezien dat je op het forum zat zonder dat je dat wou?  nee gelukkig niet🙂.

16/ schrijf een complimentje voor jezelf als je de eerste bent en anders voor de persoon voor je😊 ​@Blub je bent heel lief en behulpzaam!🤗😘 Fijn dat je weer beter bent❤

Liefs.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 10, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Diana  meestal begint widm in de 1e week van januari en wordt alles rond november/december bekendgemaakt (kandidaten, locatie, startdatum), dit jaar was ie vgm 4 januari ofs begonnen. hopelijk kan je volgend jaar aansluiten bij de molloten! (chat ik zat vol op maaike ik had een eindscore van 1000 door 2 goed geantwoorde testvragen waarvan stijn met maaike in tzelfde team zat 😭)

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 10, 2025

@SparkSys dank, probeer ik zeker! (ik heb geen idee wat je bedoelt, misschien kan ik volgend seizoen wél volgen)

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Haii,  hii ​@Cantaloupe 

1/ kijk je wie is de mol? Nee niet meer 🙃

2/ wat doe je als het mooi weer is? Wandelen met mijn verzorgpony en afspreken met vrienden ♥️

3/ waar kijk je naar uit? Afspreken met vrienden ♥️  verder de zomervakantie..☀️

4/ hoe gaat het op dit moment met je? Niet zo goed....😣🙈

5/ met regenbroek naar school fietsen als het hard regent of toch maar zonder? Zonder 🙈

6/ hoevaak spreek je met vrienden/vriendinnen af?  Met vakanties vooral nu..

7/liever met een groepje of apart met iemand? Doe beide wel, maar liever apart 🙃

8/ heb je lang of kort haar en heb je beide weleens gehad? Lang, altijd al gehad 

9/ welke plek in nederland wil je graag nog zien? Ameland 

10/ woon je liever in een stad of dorp? Dorp 

11/ wat is je favo ijsje? Framboos 

12/ hoe vier je je verjaardag? Met familie..

13/  wat heb je als laatste getekend? Heb je er een foto van? 😊 (Alleen als je er niet door herkenbaar bent natuurlijk 🙂) een hondje, sorry heb even geen foto 🙈🙈

14/ hoevaak kijk je op het forum? Eerst elke dag.. nu wordt het minder en wordt het vooral kijken..😓☹😣

15/ heeft iemand wel eens gezien dat je op het forum zat zonder dat je dat wou? Nee, gelukkig niet 

16/ schrijf een complimentje voor jezelf als je de eerste bent en anders voor de persoon voor je😊 lieve ​@Cantaloupe , ik vind het super knap hoe je het doet en hoe je anderen hier helpt, ondanks dat je het zelf lastig hebt .. dat vind ik echt knap en lief van je! ♥️ maar denk wel aan jezelf hoor 😘

Sorry wel een beetje kort🙃🙈 16 vragen zijn niet kort hoor en leuk bedacht 🙃😊

Liefs🤗  veel liefs terug 🤗

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • March 11, 2025

Haii,

1/ kijk je wie is de mol? Nee ik kijk weinig tv, wel nieuws thuis en soms kwissen.

2/ wat doe je als het mooi weer is? Short of rokje aan en naar buiten xD. Langs de rivier lopen, einden fietsen, sporten etc

3/ waar kijk je naar uit? Zomerkamp scouts!

4/ hoe gaat het op dit moment met je? Goed hoor. 

5/ met regenbroek naar school fietsen als het hard regent of toch maar zonder? Met, hoewel ik het vaak oversla als ik vind dat het niet hard genoeg regent. En zomers in korte broek drogen je benen zo weer op dus dan hoeft het niet.

6/ hoevaak spreek je met vrienden/vriendinnen af?  Dagelijks als het kan.

7/liever met een groepje of apart met iemand? Wisselend. En natuurlijk met mn ♥️

8/ heb je lang of kort haar en heb je beide weleens gehad? Het hangt nu op de schouders. Ik heb het idd ook een hele tijd kort gehad. Maar vind dit leuker. 

9/ welke plek in nederland wil je graag nog zien?  De Marker Wadden 

10/ woon je liever in een stad of dorp? Ik woon nu in een middelgrote stad maar dorp lijkt me best leuk.

11/ wat is je favo ijsje? Stracciatella! 

12/ hoe vier je je verjaardag? Daar denk ik nog over na. Ik zou het wel rondom een groot kampvuur willen ofzo.

13/  wat heb je als laatste getekend? Heb je er een foto van? 😊 (Alleen als je er niet door herkenbaar bent natuurlijk 🙂). Allerlei figuurtjes op een toets papier van school 🤭 heb ik geen foto van

14/ hoevaak kijk je op het forum? Elke dag.

15/ heeft iemand wel eens gezien dat je op het forum zat zonder dat je dat wou? Nee dat is nooit gebeurd. 

16/ schrijf een complimentje voor jezelf als je de eerste bent en anders voor de persoon voor je😊 ​@Boterbloempjee  jij bent echt een lieve schat en alles wat jij hier zegt is zinvol en straalt liefde  uit. En ik gun je alle geluk, dat verdien je ♥️

Sorry wel een beetje kort🙃🙈. Nee hoor prima toch 😘

Liefs🤗

Liefs ook naar jou! Tover xxx

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

1/ kijk je wie is de mol?

Ja, had het dit jaar voor het eerst goed!!!!

2/ wat doe je als het mooi weer is?

Ik zit in onze hangmat

3/ waar kijk je naar uit?

Naar de zomervakantie hehe

4/ hoe gaat het op dit moment met je?

Ik ben ziek, dus een beetje moe :/

5/ met regenbroek naar school fietsen als het hard regent of toch maar zonder?

Toch maar zonder, vreemd genoeg 

6/ hoevaak spreek je met vrienden/vriendinnen af? 

Niet vaak genoeg

7/liever met een groepje of apart met iemand?

Apart denk ik

8/ heb je lang of kort haar en heb je beide weleens gehad?

Beide gehad, nu kort :)

9/ welke plek in nederland wil je graag nog zien?

Poeh ik denk Limburg daar ben ik niet vaak

10/ woon je liever in een stad of dorp?

Stad, heb nooit in een dorp gewoond, alleen in 2 steden

11/ wat is je favo ijsje?

Karamel of mango

12/ hoe vier je je verjaardag?

Niet echt eigenlijk 

13/ wat heb je als laatste getekend? Heb je er een foto van? 😊 (Alleen als je er niet door herkenbaar bent natuurlijk 🙂)

Een bloem van tekst (geen foto ivm anoniemiteit)

14/ hoevaak kijk je op het forum?

Gemiddeld 1x per dag

15/ heeft iemand wel eens gezien dat je op het forum zat zonder dat je dat wou?

Ja, maar ze wisten niet wat het was hoop ik

16/ schrijf een complimentje voor jezelf als je de eerste bent en anders voor de persoon voor je😊

@Tover01 toen ik dit schreef; Jij durft zo jezelf te zijn, hier op het forum maar ook in de echte wereld (dat lees ik tenminste). Jouw bijdrage aan het forum is te veel voor worden. Merci! 

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • March 13, 2025

Haii,

1/ kijk je wie is de mol? ja tuurlijk super leuk

2/ wat doe je als het mooi weer is? uhm afspreken met vrienden ofz?

3/ waar kijk je naar uit? vakantie

4/ hoe gaat het op dit moment met je? best goed buiten stress voor examens

5/ met regenbroek naar school fietsen als het hard regent of toch maar zonder? zonder

6/ hoevaak spreek je met vrienden/vriendinnen af?  best wel vaak

7/liever met een groepje of apart met iemand?  groepje en zo 1 iem van dat groepje apart nog meer snap je?

8/ heb je lang of kort haar en heb je beide weleens gehad? kort denk ik 

9/ welke plek in nederland wil je graag nog zien? Moet dat nederland zijn ik ken daar niet zo veel ik ben van belgie dus belgie zou ik zeggen provincie luxemburg

11/ wat is je favo ijsje? vanille pistache en aardbei

12/ hoe vier je je verjaardag? een paar feesten 1 vrienden 1 familie

13/  wat heb je als laatste getekend? Heb je er een foto van? 😊 (Alleen als je er niet door herkenbaar bent natuurlijk 🙂) een vlinder, aangepast vanwege forumregel 3

14/ hoevaak kijk je op het forum? nu wat minder door examens en veel toetsen maar normaal wel vrij vaak

15/ heeft iemand wel eens gezien dat je op het forum zat zonder dat je dat wou? nee

16/ schrijf een complimentje voor jezelf als je de eerste bent en anders voor de persoon voor je😊 ​@nieuwschierig_aapje super fijn dat je altijd zo snel antwoord

Sorry wel een beetje kort🙃🙈 nee helemaal niet ik vul alleen dit soort lengte vragenlijsten in

Liefs🤗 Liefs

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 14, 2025

1/ kijk je wie is de mol? Nee 😊

2/ wat doe je als het mooi weer is? Buiten zijn,  fietsen, wandelen, werken op ons erf of het bos in , fijn buiten chillen met mijn lief :)

3/ waar kijk je naar uit?  Net als ​@Tover01  naar het zomerkamp van scouting en onze vakantie samen met de families (onze ouders zijn ook vrienden) 

4/ hoe gaat het op dit moment met je? Best goed! Ik hoop met jou ook !💓

5/ met regenbroek naar school fietsen als het hard regent of toch maar zonder? Zonder, ik draag altijd een korte broek, en zoals Tover terecht opmerkt, je benen drogen snel op, sneller dan een broek xD

6/ hoevaak spreek je met vrienden/vriendinnen af?  Dagelijks met mijn meisje en wekelijks de vriend(inn)enclub. Super gezellig!

7/liever met een groepje of apart met iemand?  Op school met een groepje.  Thuis of buiten  met mijn lief.

8/ heb je lang of kort haar en heb je beide weleens gehad?  Lang haar. Ik heb het ook kort gehad maar dat is al een hele tijd geleden.

9/ welke plek in nederland wil je graag nog zien?  Ik wil nog een keer naar de Delta werken.

10/ woon je liever in een stad of dorp? Dorp of daarbuiten 😊

11/ wat is je favo ijsje?  malaga, caramel stukjes  of  cookie dough

12/ hoe vier je je verjaardag? op het erf van de boerderij met een bar ruimte in de schuur :)

13/  wat heb je als laatste getekend? Heb je er een foto van? 😊 (Alleen als je er niet door herkenbaar bent natuurlijk 🙂).  Een vuurtoren, ik kan 'm hier niet uploaden maar hij was redelijk geslaag haha.

14/ hoevaak kijk je op het forum? Te weinig 🤗 maar ik wil weer vaker!

15/ heeft iemand wel eens gezien dat je op het forum zat zonder dat je dat wou? Nee niet zonder dat ik heyt wou, maar mijn vriendin weet er wel van. Kijkt zelf nooit, dat laat ze aan mij :)

16/ schrijf een complimentje voor jezelf als je de eerste bent en anders voor de persoon voor je😊.

@Anymoymous  ik vind je erg aardig, en je antwoorden zijn altijd goed, ik kan zien dat je echt goed leest wat iemand vraagt of zegt en daar reageer je elke keer heel goed op! Fijn dat je er bij bent!

Sorry wel een beetje kort🙃🙈 Nee hoor ! Leuk juist en lief dat je ze maakt!

Groetjes liefs Tartan XxX

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 17, 2025

Haii, Hoi !

1/ kijk je wie is de mol?  Soms kijk ik mee 

2/ wat doe je als het mooi weer is? Buiten spelen, zonnen, naar de stad 

3/ waar kijk je naar uit? De vakantie!

4/ hoe gaat het op dit moment met je? Goed hoor met jou?

5/ met regenbroek naar school fietsen als het hard regent of toch maar zonder? Ja met regenbroek. Haha ik moet wel lachen om de jongens in hun korte broek. Stoer hoor. Lijkt me koud dat regenwater op je benen! 

6/ hoevaak spreek je met vrienden/vriendinnen af?   Paar keertjes per week zeker.

7/liever met een groepje of apart met iemand?  Dat is verschillend. 

8/ heb je lang of kort haar en heb je beide weleens gehad?  Ik heb het schouderlang. Echt heel kort heb ik niet gehad. Ben echt wel een meisje meisje denk ik. Wat dat betreft dan.

9/ welke plek in nederland wil je graag nog zien?  Alle eilanden. 

10/ woon je liever in een stad of dorp? Dorp.

11/ wat is je favo ijsje?  Caramel en aardbei.

12/ hoe vier je je verjaardag?  Eerst thuis en dan een uitje bijvoorbeeld bios of zoo.

13/  wat heb je als laatste getekend? Heb je er een foto van? 😊 (Alleen als je er niet door herkenbaar bent natuurlijk 🙂). Een jongen op een kostschool in de vorige eeuw, voor een geschiedenis les. Ik heb de tekening op school liggen is nog niet af. 

14/ hoevaak kijk je op het forum?  Ik probeer elke week.

15/ heeft iemand wel eens gezien dat je op het forum zat zonder dat je dat wou? Nee dat niet.

16/ schrijf een complimentje voor jezelf als je de eerste bent en anders voor de persoon voor je😊. ​@Tartan15  je bent een lieve wijze en heel eerlijke jongen.  Ik vind het altijd interessant wat je schrijft en over jezelf vertelt. Je hebt best wat mee gemaakt en ik vind je sterk! En geweldig dat je altijd in korte broek loopt of rokje! Dat is echt top als jongen! 

Sorry wel een beetje kort🙃🙈. Nee hoor ♥️

Liefs🤗

Groetjes en liefs terug! Tjempie xxx

• March 17, 2025

Haii lieve ​@Tjempie ,

fijn dat het goed gaat 🤗💕  ben een beetje moe maar verder gaat het nu wel redelijk hoor❤️

Liefs.

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 17, 2025

Haii,

1/ kijk je wie is de mol?  nope

2/ wat doe je als het mooi weer is? ga naar een natuurgebied dichtbij huis en/of ga buiten cosplayen

3/ waar kijk je naar uit? studiereis naar Finland

4/ hoe gaat het op dit moment met je? wel redelijk naast verkoudheid

5/ met regenbroek naar school fietsen als het hard regent of toch maar zonder? Regen poncho all the way, wil niet nat worden

6/ hoevaak spreek je met vrienden/vriendinnen af?  max eens per 2 maanden (heb praktisch geen vrienden)

7/liever met een groepje of apart met iemand? apart met iemand

8/ heb je lang of kort haar en heb je beide weleens gehad? lang haar maar heb het grootste gedeelte van mijn leven kort haar gehad

9/ welke plek in nederland wil je graag nog zien? Beek

10/ woon je liever in een stad of dorp? Dorp

11/ wat is je favo ijsje? After eight

12/ hoe vier je je verjaardag? alleen op mijn kamer met mijn boeken en kaarten

13/  wat heb je als laatste getekend? Heb je er een foto van? 😊 (Alleen als je er niet door herkenbaar bent natuurlijk 🙂) zelf portret in de stijl van Ary Scheffer

14/ hoevaak kijk je op het forum? 2 keer per dag

15/ heeft iemand wel eens gezien dat je op het forum zat zonder dat je dat wou? nee 

Tjiempie Klinkt als een tof persoon, lekker open en die tekening klinkt heel erg als de type kunst die ik kan waarderen.

Sorry wel een beetje kort🙃🙈

Liefs🤗