VRAGENLIJST ZUCHT 😴. Over... ja zeg het maar.

  • 13 January 2020
  • 40 reacties
  • 1780 Bekeken


Toon eerste bericht

40 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Haiiii,

 

Wat een lange lijst haha

  1.  Nou als ik niet genoeg slaap heb gehad wordt ik chaggie
  2.  uhhmm idk
  3.  naar de bios! met vrienden en dan de hele dag lang he
  4.  Mwah ik wordt wel een beetje misselijk van hoogtes maar meer niet
  5.  Stuck with you van ariana grande en justin bieber
  6.  Nee mijn huisdier is de enige die me kan opvrolijken als ik het moeilijk heb en het is het liefste hondje van de wereld!:kissing_closed_eyes:
  7.  Uhmm geen idee eig Goede vraag haha
  8.  idk dat snap ik niet haha 
  9.  wss omdat ze denken dat ze gwn veilig zijn ofz
  10.  idk
  11.  turnster of iets met skeeleren denk ik
  12.  Als ik een toets heb dan wel is op mn pen maar anders niet
  13.  srry maar ik lach keihard mee:see_no_evil:
  14.  roddels sws!
  15.  geen ik ben heel hard voor mezelf ik hou t tegen  als ik zou moeten huilen
  16.  Een dag weg met de hele familie
  17.  Wees blij met de dingen die je hebt!
  18.  Vgm was dat ambulance medewerker idk
  19.  weet ik niet denk t wel soms is het leven namelijk behoorlijk saai haha
  20.  Te veel vet?
  21.  het liefst gwn niks!
  22.  shrek 1,2,3 is er ook al een 4 trouwens?
  23.  beste: Laptop/tel     slechtste: kleren die ik 1x draag en daarna nooit weer
  24.  liegen terwijl ik de waarheid al weet! 
  25. geen idee ik lees niet zo veel en ik kijk alleen films op netflix
  26.  nee eig nooit
  27.  besta
  28.  Omdat een ronde doos onhandig is?
  29.  idc
  30.  Dronken achter t stuur
  31.  mwah soms is het wel lekker en soms ook ni klinkt mss een beetje raar ahah
  32.  opgeving i think idk why..
  33.  denkt t ni
  34.  geloof er niet in maar t is wel grappig:joy:
  35.  Die is er niet klopt dat?
  36.  dat het nergens op slaat!
  37.  omdat je te veel uitgeeft maybe?
  38.  wel= Ariana Grande niet= Blockparty als je die kent
  39.  In de kapsalon als kapster
  40.  idk
  41.  uhmm niet dat ik me zo snel kan herinneren
  42.  nee innerlijk is belangrijker dan uiterlijk (vindt ik)(Maar als je eruit ziet als een zwerver dan zegt dat genoeg dat kan het innerlijk me niks meer schelen)
  43. idk
  44.  nobody
  45.  idk
  46.  telefoon en elektriciteit
  47.  is er niet klopt dat?
  48.  Geld met dat geld ben ik met mijn ma een weekend weg geweest
  49.  Geniet van de kleine dingen die je vrolijk maken enz
  50.  nee hoor was wel leuk alleen als je dit nog is doet maak hem dan korter!:blush:

 

Xxx

 

Reputatie 3
Badge +2

1. Wat is jouw slechtste gewoonte? 

Nagelbijten.

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen?

Ik zou heel graag naar Amerika willen, maar dan moet et wel rustiger zijn met de racisme.

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen?

Ik wil altijd al een keer Bungee Jumpen! :)

4.Heb je hoogtevrees?

Nope.

5.Wat is je favoriete nummer van deze week?

"Someone Else" van Duncan Laurence.

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen?

Jazeker! Easy eigenlijk wel, zeker omdat ik geen huisdier heb haha.

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt?

Ik denk door niets, ik denk dat het wel blijft bestaan :)

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube?

Misschien zit er een of ander stofje daar binnen haha idk.

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes? 

Goeie vraag, idk haha.

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang?

Ze willen de mensen bang maken met hen ding waar ze bang voor zijn haha, nee idk lol.

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?

Zingen / acteren.

12.Kauw je op je pen en of potloden?

Nee.

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen?

Als het m'n bff is lach ik dr eerst uit en dan help ik haar, als het iemand anders is help ik!

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen?

Koekkruimeltjes :) haha idk waarom 😂

15.Bij welke film heb je het meest gehuild?

Spijt

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen?

M'n vriendin bezoeken en tijd maken met vrienden.

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven?

Niet letten op m'n uiterlijk en blij zijn met mezelf.

18.Wat was als kind je droomberoep voor later?

Politievrouw.

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn?

Nee, ik heb liever een lang en gelukkig leven.

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd?

Omdat de pan niet warm genoeg is.

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten? 

Ja, heel graag.

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien?

Sjakie en de chocoladefabriek, ik was daar vroeger echt fan van.

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan?

Oeii geen idee eigenlijk 🤷‍♀️

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig?

'Grappen' over lgbtq, getinte mensen, depressie etc.

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven?

Het lijkt me echt leuk om in The Kissing Booth te leven ahha.

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer?

Yes yes. 

27.Besta je of leef je?

Beide.

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos?  Idk handiger denk ik?

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn?

Ik hoop dat jullie nog lang en gelukkig leven.

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn?

Geen idee 🤷‍♀️

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet?

Jaaa, is gw lekker!

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt?

Ik denk hun omgeving en de manier van opvoeding. 

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen?

Nee 

34.Geloof jij in karma?

Yess

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?”

Een 1ste keer kan, 2 ook nog wel maar daarna is t ook voorbij.

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg?

We kopen teveel eten, altans, mn vrienden en ik xD

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn?

100% Cole Sprouse, ik kan er niet zo 1 2 3 iemand verzinnen met wie niet eig.

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar?

Samen met een heel leuke vrouw in een leuk huisje met een leuke baan.

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt?

Een of ander insect.

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv?

Ja, maar dat was toen ik nog wel heel jong was.

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon?

Nee absoluut niet!

43.Kun je ook huilen als je onder water bent?

Ja, ik spreek uit ervaring.

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?

Niemand heeft dat ooit tegen me gezegt aha.

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken?

Ik denk de mindset dat het toch niet gaat lukken.

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid?

Internet oop-

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad?

Ik heb eigenlijk altijd wel hele leuke cadeau's, maar ik denk een teddybeer met mij en mn vriendin erop.

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt?

Wees blij met jezelf, alleen maar letten op je uiterlijk maakt je verdrietig.

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst?

Nee ik heb mn tijd ergens in kunnen steken tijdens de corona periode :/

 

Bedankt voor de vragenlijstt!

1. Wat is jouw slechtste gewoonte? Lastig nee kunnen zeggen tegen mensen die ik graag mag. Vriendinnen, familie enz. Altijd als ik een aanbod ofzo afwijs soort van schuldgevoel. Ik weet dat het nergens op slaat en niet nodig is, maar toch:sweat_smile:

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen? Ben wel tevreden hier in Nederland.

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen? Droomberoep uitoefenen, pilote.

4.Heb je hoogtevrees? Nee

5.Wat is je favoriete nummer van deze week? I need you - Lynyrd Skynyrd

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen? Ja

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt? Als in de mensheid? Natuurramp ofzo (of dodelijk virus:sweat_smile: ). Als in mensenleven? Ik ben Christelijk dus ik geloof in de hemel.

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube? Me brein ontploft:astonished: , Nee heb wel een idee. ‘t Zal wel een chemische reactie zijn die pas optreed als het in contact komt met lucht. Als de lijm luchtdicht verpakt is gaat ie goed.

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes? Kijk dit weet ik:sweat_smile:Te hoge kosten, veel te zwaar (zwaarder vliegtuig gebruikt meer brandstof dus heel slecht voor het milieu), kansberekening en gebrek aan instructie. Een ongeluk op kruishoogte in zeer onwaarschijnlijk. De gevaarlijkste momenten tijdens een vlucht zijn het starten en landen. Op deze hoogtes heb je niets aan een parachute. Ook kan je niet van de passagiers verwachten dat ze een cursus parachute springen doen voordat ze het vliegtuig nemen. Een stewardess kan niet een uur gaan uitleggen hoe een parachutesprong moet worden uitgevoerd.

Zwemvesten zijn daarentegen veel lichter, goedkoper, makkelijker te gebruiken/uit te leggen en het is veel waarschijnlijker dat je een zwemvest gebruikt dan een parachute.

Sorry voor het uitgebreide antwoord:sweat_smile:  Maar zoiets weet je als je piloot wil worden:joy:

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang? Om mensen die hier last van hebben te confronteren met hun probleem. (Men zegt wel eens, je moet je angst onder ogen komen toch):sweat_smile:

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? Toekomst voorspellen:stuck_out_tongue_winking_eye:

12.Kauw je op je pen en of potloden? Nee

13.Iemand struikelt en valt. Lachen of helpen? Beide. Sws helpen, lachen hangt af van hoe ernstig het is.

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen? Ik zou 'm mijn voicemail in laten spreken.

15.Bij welke film heb je het meest gehuild? Geen idee eigenlijk

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen? Reizen, uit eten met vrienden en familie

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven?  Minder stressen, gewoon alles lekker op je af laten komen.

18.Wat was als kind je droomberoep voor later? Ik wilde vroeger altijd (heel cliché) dierenarts worden (was zo klein dat ik het altijd nog dierendokter noemde), toen ik er in mijn basisschool tijd achter kwam dat ik dat helemaal niet zo leuk zo vinden, wist ik het een hele tijd niet.

Na mijn eerste vliegvakantie begon het beroep van piloot wel aan me te kriebelen. Ik vond het allemaal heel fascinerend. De 10-jarige ik mocht zelfs even in de cockpit kijken:scream:. Maar er werd mij natuurlijk van alle kanten vertelt dat dat de kinderdroom van iedereen is en dat je er super slim en rijk voor moet zijn om piloot te worden en dat het bijna nooit lukte. En er zijn natuurlijk ook niet veel vrouwelijke piloten, dat helpt ook niet echt.

Maar nu ik in 4 VWO zit wordt de droom toch steeds wat realistischer. Ik zou het qua intelligentie dus wel aankunnen. Geld is ook niet zozeer een probleem omdat daar gewoon een speciale leningen voor zijn. Het blijft natuurlijke een streng selectieproces maar ik heb er vertrouwen in. Ben al op verschillende open dagen geweest van de KLM Flight Academy en HvA Aviation. Dus ik ga er nu echt voor.

Kutt, weer zo'n lang antwoord over luchtvaart:sweat_smile:

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn? Nee, ben blij met hoe ik ben.

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd? :joy: Geen idee, te veel boter???

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten? Nee, ik zou me kapot stressen.

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien? Een paar Harry Potter films heb ik dubbel gezien. Kan over het algemeen niet echt films meerdere keren kijken ofzo.

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan? M'n laptop, ben ik nog steeds super blij mee. Handig voor school. Slechtste aankoop: Al een hele tijd geleden, maar een wat oudere telefoon. Ik dacht die doet het nog prima komende jaartjes. Na een jaar was ie zo verouderd dat ie niet meer ondersteund werd :expressionless: .

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig? Mensen die zichzelf heeel grappig vinden. Harde grappen moeten kunnen, alleen jammer dat mensen zo snel op hun teentjes zijn getrapt.

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven? How I Met Your Mother. :grin:

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer? Zeker weten

27.Besta je of leef je?  Hele filosofische vraag vraagt om een filosofisch antwoord; beide.

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos?  Heb jij ooit een ronde doos gezien?? Ik ook niet:sweat_smile: . Gewoon niet praktisch I guess. Kan je niet chill vouwen.

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn? Poehh, geen idee.

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn? Ik ben braaf, geen idee.

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet? Ik weet niet zo goed wat ik per se van Ananas vindt op pizza, is ook zich gewoon lekker. Maar het lekkerste aan pizza Hawaii is de speciale saus. 

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt? Slechte mensen hebben foute keuzes gemaakt. Dat kan natuurlijk komen door hun omgeving, hoeft niet per se.

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen? Ja en ……. (komop man, wist ik het maar.)

34.Geloof jij in karma? Nee

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?” Hangt natuurlijk van de situatie af. Ruzietje met je zusje, sure, zand erover. Vriend vreemdgegaan, nono, dat gaat niet zo makkelijk.

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg? Omdat je niet werkt

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn?   ???

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar? Ik hoop in de cockpit van een KLM toestel op weg naar een zonnige bestemming.

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt? Gefrituurde sprinkhaan

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv? Vast wel maar kan het me zo niet herinneren.

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon? Als in verzorgd uiterlijk, ja. Als iemand gewoon geen fuck geeft en bijvoorbeeld het okselhaar onder zijn mouwen zichtbaar is, is het gwn niet mijn type. Dus boys, zie er verzorgd en fris uit.

43.Kun je ook huilen als je onder water bent? Ja

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen? Heb dat nog nooit gehoord...

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken? Mindset, negatieve omgeving en geld

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid? Alles hangt aan elkaar vast, als het één niet ontdekt zou zijn, zou het ander ook nooit bestaan hebben. Wiel ofzo.

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad? Armbandje van m'n vriendje

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt? Behandel mensen zoals je zelf behandeld wilt worden. Als iedereen dat toch zou doen, poehhh

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst? Nee zeker niet. Leuke, originele vragen!

 

Als je dit nou helemaal doorgelezen hebt, tag me dan ff (gwn @xLisa typen) in een berichtje of jouw eigen antwoordenlijst. Dan weet ik ook dat ik het niet voor niets heb ingevuld:sweat_smile:en kan ik jouw vragenlijst ook bekijken.

Groetjess

Reputatie 4
Badge +5

Weer een vragenlijst zucht😴. Ja ja ik zie jullie al kijken niet weer 1. Maar deze is anders.  Deze vragen zijn dit jaar nog niet eerder aan jullie gevraagd (kuch * het jaar is pas 13 dagen oud* kuch🤫😏). En eindelijk naar jaren te hebben gewacht zijn dit weer eens maar liefst 50 vragen!!! Ja dat wordt lang type. Maar vrees niet je kan het altijd kopiëren en plakken. 

Sommige vragen zijn leuk, de andere raar, en weer andere vreemd.  Zo heb je voor ieders wat leuks er tussen zitten. Tenzij je kwam voor seks vragen sorry mensen die ga je niet vinden☹

Net als altijd hoef je niet elke vraag te beantwoorden,  zeg je het liever niet dan zet je er een streepje, of kruisje wat jij wilt!

1. Wat is jouw slechtste gewoonte? altijd boeren

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen? in Italië (trouwens daar ben ik nu)

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen? lekker zwemmen

4.Heb je hoogtevrees? nee

5.Wat is je favoriete nummer van deze week?  Djadja

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen? nee

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt? weet ik niet

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube? geen idee

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes?  geen idee

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang? weet ik niet

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? een raket

12.Kauw je op je pen en of potloden? nee bah

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen? helpen

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen? een zin zoals: Tot straks, ik pas op het huis

15.Bij welke film heb je het meest gehuild? ​​​​​​ Lion King

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen? naar Siena

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven? liever zijn voor me zus

18.Wat was als kind je droomberoep voor later? weet ik niet meer

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn? /

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd? geen idee

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten? nee

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien? weet ik niet

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan? /

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig? /

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven? Harry Potter

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer? nee

27.Besta je of leef je? beide

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos?  voor de vorm

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn? Lieve kids, blijf gezond

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn? een misdrijf

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet? nee vind ik vies

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt? de omgeving

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen? weet ik niet

34.Geloof jij in karma? nee

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?” niet

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg? we geven te veel geld uit

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn? /

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar? met me vriendin en 2 kinderen

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt? raapstelenstamppot

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv? ja gigi ravelli

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon? /

43.Kun je ook huilen als je onder water bent? nee

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen? geen idee

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken? /

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid? wifi

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad? een nieuwe laptop

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt? je mag zijn wie je bent

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst? jaaaaaaa

 

Aah was dat het weer, ik had er nog wel 50 willen invullen. <- zou niemand denken lol. Thnx voor het invullen mensen!

See ya!

Spookyzx. 

 

Heey allemaal,

Hartstikke bedankt voor het invullen! Altijd leuk om jullie antwoorden te lezen😊.

See ya!

Spookyzx.

Badge

1. Wat is jouw slechtste gewoonte?

mezelf snijden en mezelf slaan als ik boos ben

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen?

ergens waar het rustig en koud is

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen?

heel veel eten pakken

4.Heb je hoogtevrees?

nee

5.Wat is je favoriete nummer van deze week?

machine gun

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen?

ik heb geen huisdier

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt?

ja ooit gaat de zon ontploffen

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube?

omdat de tube anti plak is i guess

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes? 

omdat je nooit hoeft te springen uit een vliegtuig maar soms wel een noodlandig moet maken in de zee

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang?

omdat mensen naaiend zijn

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?

tekenen

12.Kauw je op je pen en of potloden?

soms

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen?

ik lach eerst dan help ik

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen?

parmezaanse kaas in een zakje

15.Bij welke film heb je het meest gehuild?

coco is volgens mij de enige film waarbij ik moest huilen

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen?

skydiven

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven?

het leven gaat goed komen geef niet op

18.Wat was als kind je droomberoep voor later?

dokter

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn?

nee

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd?

bij mij gebeurd dat niet

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten?

nee

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien?

fissa

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan?

beste is mijn adapter slechtste is gewoon al het eten dat ik kocht

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig?

racistische “grappen”

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven?

tom de groot

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer?

nee

27.Besta je of leef je?

beide

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? 

omdat dat makkelijker te vervoeren is

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn?

wees blij voordat het niet meer kan

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn?

ik zou perongeluk een tas hebben gestolen

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet?

nee omdat het zoet is en ik hou niet van zoet en zout bij elkaar

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt?

ze zouden geboren kunnen zijn met een stoornis die ze zo maakt maar het is de omgeving die dit niet behandelt 

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen?

ik geloof niet in god

34.Geloof jij in karma?

nee

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?”

geen idee

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg?

wij hebben geen bankrekening samen

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn?

yungblud, donald trump

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar?

aan het studeren

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt?

patat met heel veel cocktailsaus

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv?

nee

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon?

nee behalve kleding

43.Kun je ook huilen als je onder water bent?

ja denk het

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?

mensen zeggen nooit dat ik op een beroemdheid lijk

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken?

angst dat ze het niet kunnen

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid?

computers

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad?

een xbox

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt?

dat je jezelf kunt zijn

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst?

nee

Reputatie 1
Badge

Weer een vragenlijst zucht😴. Ja ja ik zie jullie al kijken niet weer 1. Maar deze is anders.  Deze vragen zijn dit jaar nog niet eerder aan jullie gevraagd (kuch * het jaar is pas 13 dagen oud* kuch🤫😏). En eindelijk naar jaren te hebben gewacht zijn dit weer eens maar liefst 50 vragen!!! Ja dat wordt lang type. Maar vrees niet je kan het altijd kopiëren en plakken. 

Sommige vragen zijn leuk, de andere raar, en weer andere vreemd.  Zo heb je voor ieders wat leuks er tussen zitten. Tenzij je kwam voor seks vragen sorry mensen die ga je niet vinden☹

Net als altijd hoef je niet elke vraag te beantwoorden,  zeg je het liever niet dan zet je er een streepje, of kruisje wat jij wilt!

1. Wat is jouw slechtste gewoonte?  Nagelbijten denk...

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen?  Ik zou gwn lekker in Friesland blijven bij mn fam :)

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen?  Ik zou naar Parijs gaan, daar wonen vrienden van me en die wil ik heel graag nog een keer zien!

4.Heb je hoogtevrees?  Nope

5.Wat is je favoriete nummer van deze week?  Oké, nou ik ben sinds een week een beetje obsessed met fource dus iets van hun?

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen?  Neee, mijn kat is aangereden en dus al dood maar ik zou het toch nooit doen.

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt?   Opgeslokt door de zon ofz weet ik veel XD

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube? Tja…. dat zou ik moeten weten met mn vwo...

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes?  Tja nu ik er zo over nadenk is dat wel knap dom van de mensen die daarover gaan...

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang? HAHAHA omg ik dacht dat je maar wat had ingetypt. Maar misschien zijn ze voor veel bang :3

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?  DANSEN! of pianospelen maar toch die eerste denk ik.

12.Kauw je op je pen en of potloden?  Hallo… ik hoef geen plastic/hout in mn mond 

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen?  Iedereen helpen behalve mn bff dat verdient ze hahahah

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen?  Niks, je word toch gek van de hele tijd dat geklets...

15.Bij welke film heb je het meest gehuild?  Ik huil eigenlijk nooit...

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen?  Naar iets met alpaca's met mn hele familie en al mn vrienden.

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven?  Niet zo snel opgeven, en eerder beginnen met ballet. Dan was ik nu veel beter geweest.

18.Wat was als kind je droomberoep voor later? Dolfijnen trainster...

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn?  Nee, het lijkt me helemaal niet leuk om beroemd te zijn en ik hoef geen gore kerels achter me aan.

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd?  Misschien omdat de pan nog niet goed warm/vet is? :)

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten?  Nee, ik houd wel van verassingen

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien? Mrs. Doubtfire.

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan? Oh mijn moeder heeft zo veel lelijke kleren voor mee gekocht die ik vervolgens nooit aandeed enn mijn hoodie is de beste beslissing ever, ik leef in dat ding.

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig? Schelden met ziektes.

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven? Harry Potter, ik vind die reus wel leuk

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer?  Ik heb nog nooit in een hotel geslapen.

27.Besta je of leef je?  Ik besta

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos?  Makkelijk te vouwen, ZE ZIJN GWN LUI!

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn?  Dat vind ik zo cliché  stilte vind ik beter

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn?  Noodles stelen ofz, ik ben echt verslaafd

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet?  Nee gatverr

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt? Omgeving heeft ze gemaakt

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen? Dat zal niemand ooit weten, maar ja ik geloof.

34.Geloof jij in karma? YESS 

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?” Nou, niet alles kan je vergeten vergeven is wel altijd goed

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg?  Eet en shopverslaafd..

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn? FOURCE! sorry mijn obsessie is nog niet klaar.

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar? Als kinderarts, met veel katten. Ik ben dan nog wel erg jong voor kinderen maar die wil ik wel. ( ben 13 geen 9 ofz XD )

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt? Sushi denk ik… maar ieereen vind dat lekker. Ik was echt enorm misselijk.

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv? Nou tv… Maar  de mensen van fource zijn erg knap..

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon? Nou, of hun uiterlijk verzorg is natuurlijk wel, en hun kleding ook maar voor de rest niets.

43.Kun je ook huilen als je onder water bent?  Nooit geprobeerd.

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?   Nooit gehoord, maar niemand let echt op me.

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken? Voor mij in ieder geval de mening van anderen.

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid?  De smartphone

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad?  Ik heb geen idee...

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt?  dat ik me niet moet laten beheersen door de mening van anderen.

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst? NEEE!! ik vind jouw vragenlijsten echt superleuk en ook dat je mensen zo goed helpt echt respect! :D

 

Aah was dat het weer, ik had er nog wel 50 willen invullen. <- zou niemand denken lol. Thnx voor het invullen mensen!

See ya!

Spookyzx. 

 

Reputatie 1
Badge +1

1. Wat is jouw slechtste gewoonte?

snoep eten wanneer ik op de trein zit te wachten

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen?

ergens in the middel of nowere (hoe je het ook schrijft)

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen?

paardrijden

4.Heb je hoogtevrees?

nope

5.Wat is je favoriete nummer van deze week?

i dont know

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen?

als het mijn beste vriend zou zijn, dan wel want dan kan ik hem soms nog zien en dan ben ik stinkend rijk

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt?

op een mannier die niet fijn is

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube?

oef

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes? 

dat is  een goeie

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang?

geen idee maar het is wel dom dat ze het die naam hebben gegeven

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?

? geen idee

12.Kauw je op je pen en of potloden?

pen

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen?

helpen

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen?

poepzak

15.Bij welke film heb je het meest gehuild?

? weet ik niet, bij een zielige in ieder geval

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen?

nou ik mag hopen dat ik niet over 1 week dood ga:joy:

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven?

eerlijk te zijn

18.Wat was als kind je droomberoep voor later?

bioloog worden

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn?

nee

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd?

omdat de pan dan nog niet heel warm is

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten?

ja omdat je dan afscheid kan nemen en nee omdat je dan mischien bang zou zijn

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien?

harry potter

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan?

beste, mijn pony slechtste, iets doms van de Action ofzo

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig?

dat mensen grappen maken over gay zijn en mensen daarmee uitschelden

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven?

harry potter, de grijze jager, podkin eenoor

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer?

ik niet, maar mijn vader wel

27.Besta je of leef je?

allebij

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? 

omdat driehoekig niet handig is????

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn?

liever wil ik nog geen sterfbed, ben nog veel te jong om dood te gaan

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn?

te hard gereden in de auto (denk dat het zo iets zou zijn ookal ben ik 12 en heb ik dus nog lang geen rijbewijs)

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet?

ja is gewoon lekker

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt?

hun omgeving zo gemaakt

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen?

nee denk het niet (ik heb wel respect veder voor degenen die in een god geloven)

34.Geloof jij in karma?

nee

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?”

heb i niet echt

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg?

omdat we te veel uitgeven

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn?

ik zou vrienden willen zijn met Alan Walker en niet met een crimineel ofzo

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar?

als een veearts in een veeartsen kliniek

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt?

garnalen ogen

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv?

nee

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon?

nee

43.Kun je ook huilen als je onder water bent?

ja? denk ik

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?

geen idee

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken?

dat ze bang zijn wat anderen er van vinden

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid?

het licht

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad?

een leven

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt?

dat je moet zijn wie je bent en niemand dat kan veranderen

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst?

ik vind van niet

Badge

weer 1. Maar deze is anders.  Deze vragen zijn dit jaar nog niet eerder aan jullie gevraagd (kuch * het jaar is pas 13 dagen oud* kuch🤫😏). En eindelijk naar jaren te hebben gewacht zijn dit weer eens maar liefst 50 vragen!!! Ja dat wordt lang type. Maar vrees niet je kan het altijd kopiëren en plakken. 

Sommige vragen zijn leuk, de andere raar, en weer andere vreemd.  Zo heb je voor ieders wat leuks er tussen zitten. Tenzij je kwam voor seks vragen sorry mensen die ga je niet vinden☹

Net als altijd hoef je niet elke vraag te beantwoorden,  zeg je het liever niet dan zet je er een streepje, of kruisje wat jij wilt!

1. Wat is jouw slechtste gewoonte?

overreacten

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen?

Gewoon NL 

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen?

ye

4.Heb je hoogtevrees?

beetje

5.Wat is je favoriete nummer van deze week?

euhm- wat ?

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen?

no he means everything to me lol

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt?

corona

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube?

goedzo binnenkant fso

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes? 
Daarvoor heb je n hele instructie van 80 jaar nodig dan yeet je jezelf en je kind gw de dood tegemoet

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang?

idk gare taak

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?

idk

12.Kauw je op je pen en of potloden?

nee

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen?

ligt eraan wie t is en of die persoon hard vakt

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen?

kaas

15.Bij welke film heb je het meest gehuild?

geen

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen?

afspreken met vrienden en famile 

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven?

its gonna be hard, dont hurt yourself and stay quiet. Also dont let yr mom drive on 26/12/‘17 she will never walk again

18.Wat was als kind je droomberoep voor later?

boerin lol

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn?

Lemme just die lol

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd?

Goede vraag

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten?

ja

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien?

aChStE gRoEpErS hUiLeN nIeT

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan?

goede vraag

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig?

vrienden die kut tegen je doen

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven? 
riverdale

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer?

ja gast, de douche gel enzo

27.Besta je of leef je?

ik besta

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? 
idk

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn?

intens he ?

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn?

prob. op t randje van n brug zitte

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet?

nee, k lust geen ananas

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt?

omgeving

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen?

idk 🤷 kan best

34.Geloof jij in karma?

hell yea

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?”

?

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg? 

k heb gw €300 :)

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn?

billie en peep, idk

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar?

euhm, studenten kamertje fso

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt? 
eendenmaag 💀

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv?

ja lol

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon?

nee

43.Kun je ook huilen als je onder water bent?

ja

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?

niemand

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken?

geld ?

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid?

internet

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad?

Muziek kaartjes van mn tante

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt?

none

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst?

neuhh

 

Aah was dat het weer, ik had er nog wel 50 willen invullen. ←  

Weer een vragenlijst zucht😴. Ja ja ik zie jullie al kijken niet weer 1. Maar deze is anders.  Deze vragen zijn dit jaar nog niet eerder aan jullie gevraagd (kuch * het jaar is pas 13 dagen oud* kuch🤫😏). En eindelijk naar jaren te hebben gewacht zijn dit weer eens maar liefst 50 vragen!!! Ja dat wordt lang type. Maar vrees niet je kan het altijd kopiëren en plakken. 

Sommige vragen zijn leuk, de andere raar, en weer andere vreemd.  Zo heb je voor ieders wat leuks er tussen zitten. Tenzij je kwam voor seks vragen sorry mensen die ga je niet vinden☹

Net als altijd hoef je niet elke vraag te beantwoorden,  zeg je het liever niet dan zet je er een streepje, of kruisje wat jij wilt!

1. Wat is jouw slechtste gewoonte? Word snel boos op mezelf

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen? Monaco

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen? Geen idee

4.Heb je hoogtevrees? Nee

5.Wat is je favoriete nummer van deze week? Heb ik niet

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen? Heb er geen en al had ik er een ja

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt?zon knalt uit elkaar en alles wordt verwoest

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube? Moet wrs in contact komen met de lucht

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes? Omdat je genoeg tijd hebt om dichterbij water te komen als het vliegtuig crasht

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang? Vonden ze leuk ofzo

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn?geen idee

12.Kauw je op je pen en of potloden? Nee

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen? Beide

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen? Scheldwoorden

15.Bij welke film heb je het meest gehuild? Geejnenkele

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen? Kan ik zo ff nie bedenken

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven? Niks ben wel tevreden zo

18.Wat was als kind je droomberoep voor later? Ik wisselde elke week

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn? Nee zou echt niet graag beroemd willen zijn

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd? Meer boter in t begin

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten? Nee

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien? Geen enkele 10x

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan? Beste pc, slechtste geen idee

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig? Dit

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven? Geen

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer? Ik ga bijna nooit naar hotels en als ik er ben nee

27.Besta je of leef je? Beide

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? Is handig vouwen

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn? Idc

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn? Autorijden zonder rijbewijs 

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet?nee

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt? Dat 2e

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen? Nee

34.Geloof jij in karma? Idk

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?” wat?

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg? Dat probleem ken ik niet

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn? Hoef geen beroemde vrienden, en zou dus met niemand vrienden willen zijn

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar? 26 jaar oud

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt? Krokodil

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv? Nee

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon?nee

43.Kun je ook huilen als je onder water bent? Vast wel

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?geen

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken?idk

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid? Stoommachine

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad? Geen idee

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt? Geen idee

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst? Sommige vragen wel

 

Aah was dat het weer, ik had er nog wel 50 willen invullen. <- zou niemand denken lol. Thnx voor het invullen mensen!

See ya!

Spookyzx. 

 

Reputatie 4
Badge +2

Weer een vragenlijst zucht😴. Ja ja ik zie jullie al kijken niet weer 1. Maar deze is anders.  Deze vragen zijn dit jaar nog niet eerder aan jullie gevraagd (kuch * het jaar is pas 13 dagen oud* kuch🤫😏). En eindelijk naar jaren te hebben gewacht zijn dit weer eens maar liefst 50 vragen!!! Ja dat wordt lang type. Maar vrees niet je kan het altijd kopiëren en plakken. 

Sommige vragen zijn leuk, de andere raar, en weer andere vreemd.  Zo heb je voor ieders wat leuks er tussen zitten. Tenzij je kwam voor seks vragen sorry mensen die ga je niet vinden☹️

Net als altijd hoef je niet elke vraag te beantwoorden,  zeg je het liever niet dan zet je er een streepje, of kruisje wat jij wilt!

1. Wat is jouw slechtste gewoonte? Nagel bijten en altijd gelijk willen hebben.

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen? ROME

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen? Fucking veel snacks kopen en Little Mix video's kijken.

4.Heb je hoogtevrees? ja

5.Wat is je favoriete nummer van deze week? Touch Little Mix 

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen? ik heb geen huisdier en anders nee (behalve als ik het echt nodig had)

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt? zoals in '’Openbaring'’ staat (in de bijbel)

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube? Ja….ja waarom? wtf, waarom? 

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes?  This is the best question from the world. Wacht, misschien omdta je boven zee vliegt en dan heb je weinig aan een parachute

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang? uh...goeie vraag.

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? Croquis tekenen

12.Kauw je op je pen en of potloden? Jaaaaa! Ff storytime. vandaag tijdens gym moesten we iets opschrijven voor een opdracht en ik kauwde dus op mijn pen en mijn crush zag dat en hij pakte mijn pen gwn af en ging ermee schrijven. Ik zweer, ik ging dood vanbinnen.

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen? Helpen ofc en lachen

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen? '’Proud Mixer'’

15.Bij welke film heb je het meest gehuild? Geen een denk ik

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen? Mijn hele familie opzoeken, mijn crush zeggen dat ik van hem hou. En mijn tijd door brengen met mijn bestie.

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven? Dat ik mooi ben precies zoals ik ben en dat ik hoef te veranderen voor niemand.

18.Wat was als kind je droomberoep voor later? Schrijfster

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn? Ben je gek? Nee

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd? Omdat...ik ben het vergeten

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten? JA

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien? Assepoester

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan? Geen idee

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig? Wanneer mensen racistische grappen maken (ik heb dat heel vaak meegemaakt)

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven? 'Aan alle jongens van wie ik hield' En nog veel meer, heel veel meer (en vooral omdat ik de irritante bitches dat gwn wil klappen)

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer? Ik ben nog nooit in een hotel geweest 😅

27.Besta je of leef je? Nope, ik ben dood

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? goeie vraag

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn? uh...daar moet ik nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang over nadenken

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn? wss omdat mijn ex-bestie iets heeft gedaan en de schuld op mij schoof.

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet? JA! WHY DO I NEED TO EXPLAIN!

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt? Hun omgeving, je bent niet slecht geboren. Je bent wss blootgesteld aan traumatisernde/slechte dingen die je zo hebben gemaakt.

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen?  God bestaat en niemand heeft hem geschapen. Hij heeft geen begin of einde maar is er altijd geweest

34.Geloof jij in karma? Het enigste wat ik zeg is '’Karma is a bitch'’

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?” Ik vergeef, maar vergeet nooit

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg? ik heb er geen 😭

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn? Sowieso met Jade Thirwall en Leigh-Anne Pinnock. Gigi Hadid mag wegrotten en Camilla Cabello ook. 

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar? In een leuk ingericht appartementje als modeontwerpster.

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt? Kokosnoot

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv? Yassss! Leigh-Anne Pinnock here we come!

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon? Ja en nee. Kleding kan veel zeggen. Ik kleed me bewust  op een manier die mij beschrijft.

43.Kun je ook huilen als je onder water bent? Ja, maar je voelt niks.

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen? Meghan Trainor (mijn beste vind dat ik haar stem heb) en ze vind dat ik op Kamille lijk 😳

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken? Onzekerheid

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid? Wss, school?

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad? Weet ik nie

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt? Ooohhh, pittig

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst? NOPE! Hij was leuk

 

Aah was dat het weer, ik had er nog wel 50 willen invullen. <- zou niemand denken lol. Thnx voor het invullen mensen!

See ya!

Spookyzx. 

 

Reputatie 7

Weer een vragenlijst zucht😴. Ja ja ik zie jullie al kijken niet weer 1. Maar deze is anders.  Deze vragen zijn dit jaar nog niet eerder aan jullie gevraagd (kuch * het jaar is pas 13 dagen oud* kuch🤫😏). En eindelijk naar jaren te hebben gewacht zijn dit weer eens maar liefst 50 vragen!!! Ja dat wordt lang type. Maar vrees niet je kan het altijd kopiëren en plakken. 

Sommige vragen zijn leuk, de andere raar, en weer andere vreemd.  Zo heb je voor ieders wat leuks er tussen zitten. Tenzij je kwam voor seks vragen sorry mensen die ga je niet vinden☹

Net als altijd hoef je niet elke vraag te beantwoorden,  zeg je het liever niet dan zet je er een streepje, of kruisje wat jij wilt!

1. Wat is jouw slechtste gewoonte? ik kan heel irritant zijn als ik iets echt wil 

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen? Duitsland (in Essen om precies te zijn)

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen? naar Duitsland gaan!

4.Heb je hoogtevrees? ligt eraan hoe hoog het is

5.Wat is je favoriete nummer van deze week? “lass uns gehen” van Revolverheld

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen? ja

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt? door milieuvervuiling

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube? omdat de binnenkant van die tube gemaakt is van iets (vgm alluminium) waar de lijm niet aan plakt

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes?  idk waarschijnlijk omdat een vliegtijd neerstort en je dan niks meer aan een parachute hebt

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang? geen idee

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? Duits

12.Kauw je op je pen en of potloden? ja, vooral als ik iets op wil schrijven maar niet goed weet hoe

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen? ligt eraan wie

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen? Deutsch ist die tollste sprache der welt

15.Bij welke film heb je het meest gehuild? geen 

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen? mn favo docenten een knuffel geven

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven? trek je niet teveel aan van wat mensen zeggen

18.Wat was als kind je droomberoep voor later? dokter

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn? nee

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd? omdat de pan op moet warmen denk ik

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten? nee

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien? achtste groepers huilen niet en mees kees

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan? beste: alles wat ik in Duitsland gekocht heb
slechtste: prulzooi

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig? nazigrappen

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven? idk

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer? nee

27.Besta je of leef je? je leeft 

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos?  het word in een vierkante doos verpakt, is rond en je eet het in driehoeken :)

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn? pap en mam misschien moesten jullie niet zo onaardig doen

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn? stalken

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet? het kan, maar ik houd er niet per se van

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt? de omgeving heeft ze zo gemaakt

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen? nee

34.Geloof jij in karma? ja

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?” het kan maar ligt eraan wat de persoon gedaan heeft

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg? omdat we teveel kopen (mijn bankrekening is niet leeg)

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn? wel: helene fischer, niet: elke misdadiger

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar? als duits docent op de school waar ik nu op zit met mn favo docenten van nu als collegas

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt? slakken

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv? nee

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon? nee

43.Kun je ook huilen als je onder water bent? ja

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen? geen beroemdheid, maar schijnbaar lijk ik eng veel op mijn Duits docent (is ook wel zo, ik zou zo haar kind kunnen zijn lol)

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken? geld

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid? internet en stroom

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad? een telefoon

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt? soms moet je niet bang zijn voor wat mensen van je denken

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst? nee hij was superleuk!

 

Aah was dat het weer, ik had er nog wel 50 willen invullen. <- zou niemand denken lol. Thnx voor het invullen mensen!

See ya!

Spookyzx. 

 

Reputatie 7
Badge +12

Weer een vragenlijst zucht😴. Ja ja ik zie jullie al kijken niet weer 1. Maar deze is anders.  Deze vragen zijn dit jaar nog niet eerder aan jullie gevraagd (kuch * het jaar is pas 13 dagen oud* kuch🤫😏). En eindelijk naar jaren te hebben gewacht zijn dit weer eens maar liefst 50 vragen!!! Ja dat wordt lang type. Maar vrees niet je kan het altijd kopiëren en plakken. 

Sommige vragen zijn leuk, de andere raar, en weer andere vreemd.  Zo heb je voor ieders wat leuks er tussen zitten. Tenzij je kwam voor seks vragen sorry mensen die ga je niet vinden☹

Net als altijd hoef je niet elke vraag te beantwoorden,  zeg je het liever niet dan zet je er een streepje, of kruisje wat jij wilt!

1. Wat is jouw slechtste gewoonte? Dat als ik boos ben dat ik precies weet wat ik moet zeggen om mensen te kwetsen, en dat ik dat dan ook zeg.

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen? Ik denk gewoon in Nederland ergens op een boerderij.

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen? Geen idee.

4.Heb je hoogtevrees? Alleen bij bergen, en als er van die hele hoge wolkenkrabbers op je neer kijken, of als je daarop staat brr.

5.Wat is je favoriete nummer van deze week? Up! Shania Twain.

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen? Ik heb geen huisdier, we hadden ooit wel een vis, die zou ik wel verkopen. Maar andere dieren denk ik niet. De vissen gingen toch altijd dood, en daar kan je heel moeilijk een band ofzo mee opbouwen, dus ja.

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt? Geen idee, dat moeten we dan zien.

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube? Goede breinbreker, ik heb geen idee.

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes?  Nog zo een, nogmaals, geen idee.

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang? Om die mensen te treiteren.

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? Acteren en schrijven.

12.Kauw je op je pen en of potloden? Geen van beiden. Ik deed het vroeger weleens bij mijn pennen, maar ik toen ben ik er mee gestopt omdat ik dat slecht vond om al die microplastics binnen te krijgen.

13.Iemand struilelt en valt. Lachen of helpen? Helpen, en als diegene ook lacht, en ik kan zien dat die echt geen pijn heeft wel mee lachen.

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen? OnlyMe is de meest getalenteerde persoon op de wereld! 😂😂

15.Bij welke film heb je het meest gehuild? Een drie eigenlijk, het staat op netflix, het heet Anne met een E. Het is een hele mooie en goeie serie vind ik.

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen? Al mijn geld uitgeven en levenservaringen opdoen.

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven? Blijf sterk!

18.Wat was als kind je droomberoep voor later? Eerst zangeres, maar uiteindelijk Actrice en schrijfster.

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn? Nee.

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd? Omdat er dan nog te veel of te weinig boter in de pan is.

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten? Ja.

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien? Harry Potter.

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan? Geen idee.

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig? Onrecht, zelfmoord, self harm etc.

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven? Ottilie van Rhiannon Williams.

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer? Ja.

27.Besta je of leef je? Ik leef.

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos? Efficiënt, een ronde doos kan je niet zo makkelijk even in elkaar vouwen, een vierkante doos wel. (Heb ik gezien bij de pizzeria in mijn buurt.

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn? Geen idee.

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn? Geen idee, ik ben heel perfectionistisch, dus ik denk niet dat ik heel snel een boete ga krijgen.

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet? Nee, warm fruit vind ik een No Go!

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt? Hun omgeving, en ik denk niet dat mensen volledig slecht zijn.

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen? Ik denk het niet, maar als het wel zo is vind ik het prima.

34.Geloof jij in karma? Nee.

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?” ik denk niet dat je zomaar dingen moet vergeten of vergeven, het hangt af van de situatie, maar op zich is het een mooie gedachte.

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg? ??

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn? Geen idee.

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar? In films.

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt? Een worm. Toen ik klein was heb ik een keer per ongeluk een worm gegeten (was 3 ofzo kan ik me niet meer goed herinneren, maar de volgende dag kwam hij er gewoon weer uit hoor! Levend en al😉)

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv? Nee.

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon? Nee.

43.Kun je ook huilen als je onder water bent? Ja, alleen dan heb je het misschien niet door.

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen? Geen idee.

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken? Geld, onzekerheid, oordelen.

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid? Voor of tegen? Want voor denk ik machines die helpen het milleu te verbeteren, maar auto's, telefoons, allemaal tegen.

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad? Een zitzak die ik samen met mijn moeder heb gemaakt.

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt? Blijf jezelf.

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst? Nee hoor!

 

Aah was dat het weer, ik had er nog wel 50 willen invullen. <- zou niemand denken lol. Thnx voor het invullen mensen! Graag gedaan!

See ya!

Spookyzx. 

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +8

Weer een vragenlijst zucht😴. Ja ja ik zie jullie al kijken niet weer 1. Maar deze is anders.  Deze vragen zijn dit jaar nog niet eerder aan jullie gevraagd (kuch * het jaar is pas 13 dagen oud* kuch🤫😏). En eindelijk naar jaren te hebben gewacht zijn dit weer eens maar liefst 50 vragen!!! Ja dat wordt lang type. Maar vrees niet je kan het altijd kopiëren en plakken. 

Sommige vragen zijn leuk, de andere raar, en weer andere vreemd.  Zo heb je voor ieders wat leuks er tussen zitten. Tenzij je kwam voor seks vragen sorry mensen die ga je niet vinden☹

Net als altijd hoef je niet elke vraag te beantwoorden,  zeg je het liever niet dan zet je er een streepje, of kruisje wat jij wilt!

1. Wat is jouw slechtste gewoonte? Afgeleid zijn. Ik kijk gauw naar buiten of andere dingen dan waar het om gaat.

2.Waar zou jij wonen als je overal op de wereld zou kunnen wonen?   Diep verstopt in een groot woud.

3.Als je een dag zou kunnen doen wat je zelf wilt, wat zou je dan doen?  Bos aanplanten 

4.Heb je hoogtevrees? Ja maar heel selectief. Als er een glazen of rooster vloer is kom ik er niet op

5.Wat is je favoriete nummer van deze week?  13, want mijn bestie is 13 geworden i love her! 

6.Iemand biedt 1 miljoen euro voor je hond, kat, konijn, etc. Zou je ‘m verkopen? Nee 

7.Hoe denk je dat de wereld zoals wij deze kennen eindigt? In een giftige zooi door de mens. En na een miljoen jaar begint de natuur weer opnieuw en wordt het heel mooi. Zonder mensen.

8.Als superlijm alles vast lijmt, waarom zit het dan niet aan de tube? Omdat 'alles' niet bestaat 

9.Waarom heb je in een vliegtuig wel zwemvesten, maar geen parachutes?  Geen tijd voor parachute bij het neerstorten denk ik

10.Waarom is het woord Hippopotomonstrosesquippedaliofobie (bang voor lange woorden) zo lang? Het lijkt wel een samentrekking van 4 woorden. Iemand had daar lol aan denk ik

11.Als je de beste ter wereld zou kunnen zijn in iets, wat zou dat dan zijn? Mensen samen brengen en vrede stichten 

12.Kauw je op je pen en of potloden? Nee

13.Iemand struikelt en valt. Lachen of helpen? Helpen 

14.Als je een papegaai als huisdier had, wat zou je hem dan leren zeggen? Voor als ik evt te lollig doe of opschepperig zou ie mogen zeggen: in je hoekje! Of Hey Tover mondje dicht!

15.Bij welke film heb je het meest gehuild? Bij een aflevering van Voyager waar het dochtertje van de dokter overlijdt 

16. Je gaat over één week dood, wat wil je nog doen?  Dan maar zo veel mogelijk lieve mensen knuffelen

17. Als je door de tijd terug kon reizen, welk advies zou je jezelf geven?  Ohh, dan zou ik zò dolgraag tegen dat ventje zeggen: wees bescheiden, houd je mond en gedraag je. Probeer lief te zijn en vooral wees eerlijk over jezelf. 

18.Wat was als kind je droomberoep voor later? Piloot, voetballer.  Haha nu niet meer hoor

19. Zou je bereid zijn om je levensverwachting met 10 jaar in te korten om uiterst aantrekkelijk of beroemd te zijn? Nee hoor dat hoef ik niet te zijn 

20. Waarom mislukt de eerste pannenkoek altijd? Is dat wel zo? Xd

21.Als je de tijd en datum van je eigen dood zou kunnen weten, zou je het dan willen weten? Nee

22.Welke film heb je meer dan 10 keer gezien? Star Trek, sowieso de recente.

23. Wat is de beste en slechtste aankoop die je ooit hebt gedaan? Beste mijn sport outfits en Scouting kleren. Slechtste weet ik zo niet.

24. Wat vindt je dus absoluut niet grappig? Pesten, racisme, discriminatie en gossips

25.In welk boek of welke serie zou je willen leven? Grijze Jager of Koning Arthur of Star Trek 

26.Neem je shampoo en andere spullen mee van een hotelkamer? Haha vast wel

27.Besta je of leef je? Leef!

28.Waarom wordt een pizza altijd verpakt in een vierkante doos?  Die zijn goedkoper dan ronde dozen 

29.Wat wil je dat de woorden op je sterfbed zijn? Het is toch wel goed gekomen 

30.Als je zou worden gearresteerd, waar zou het dan voor zijn? Actie voeren tegen discriminatie of klimaatverandering. Als ik daarvoor geboeid wordt afgevoerd dan zou ik me niet schamen. Voor andere dingen liever niet. 

31.Houd je van ananas op pizza? Waarom wel of waarom niet? Ik vind het zo grappig dat dat een heel issue is. Ik lust het wel iig

32.Denk je dat slechte mensen zo zijn geboren of heeft hun omgeving ze zo gemaakt?  Moeilijk. Meestal gemaakt denk ik. Maar sommigen zullen het ook in zich hebben. 

33.Bestaat er een god en wie heeft die dan geschapen? De enige goden die bestaan zijn door mensen bedacht 

34.Geloof jij in karma? Per ongeluk wel. Niet aangestuurd door bovenmachten. Maar karma zelf ja dat kan. En kan goed zijn. Ikzelf kreeg mijn karma voor 2 klassen en achteraf ben ik heel blij daarmee.

36.Wat is je mening over “vergeven en vergeten?” vergeten kan moeilijk, vergeven is heel mooi. Als liefde wint. Maar soms kan dat niet meer.

37.Waarom is onze bankrekening altijd leeg? Is die leeg? 😄

38.Met welke beroemdheid zou je bevriend willen zijn? Met wie zou je geen vrienden willen zijn? Greta Thunberg. Geen met extreme figuren die andere mensen willen beperken 

39.Waar zie je jezelf over 10 jaar?  Denk ik vaak over na. Ik ben dan 22. Ik denk nog student. In iets met zorg of natuur. Of misschien wel leraar 

40. Wat is het vreemdste wat je ooit gegeten hebt?  Iiieehl@OnlyMe  echt? Van die worm? Haha jeetje. Ik denk dat mijn raarste eetding een ossentong was 

41.Ben je wel eens verliefd geweest op een bekend iemand van tv? Nee dat niet.niet verliefd .

42.Denk je dat iemands uiterlijk iets zegt over wie ze zijn als persoon? Soms maar niet altijd. Bijv als iemand rare teksten op het lichaam heeft zegt dat wel wat

43.Kun je ook huilen als je onder water bent? Ja innerlijk wel denk ik. 

44. Op welke beroemdheid lijk je volgens sommige mensen?  Ze zeggen Wickie de Viking https://www.ikwilfilmskijken.com/film/wickie-de-viking. Zonder de helm. Haha 😊😊 

45.Wat zijn de meest voorkomende blokkades die mensen ervan weerhouden hun dromen waar te maken? Angst, oordelen van anderen 

46. Welke uitvinding denk je dat het meeste heeft gedaan voor de mensheid? Stoommachine en elektriciteit 

48.Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gehad? Bij het afscheid van groep 8 een spin knuffel met aan elk pootje allemaal hartjes van mijn klasgenootjes. Ik moest echt zo huilen toen. Was waardering voor hoe ik veranderd was. Ik krijg terwijl ik dit typ weer tranen in de ogen. Zo lief was dat! 

49.Wat is de mooiste les die je in je leven geleerd hebt? Van rotjoch naar mezelf zijn, in een half uur tijd met mijn ogen naar de hoek van de hal staan. Handjes op mn rug en lekker puh 😝. Ik vergeet dat nooit meer. 

50. Was dit weer een mega saaie vragenlijst?

Nee joh leuk juist!! 😍

Aah was dat het weer, ik had er nog wel 50 willen invullen. <- zou niemand denken lol. Thnx voor het invullen mensen! Graag gedaan Spookyzx ! 

See ya!

Spookyzx. 

Liefs Tover xxx

 

@Tover01  wat lief! Die spin knuffel was dik verdiend! 

Asky XxX

Reageer