Skip to main content

Vragenlijst ZONDER SEKS 15+ vragen 3#


Help! Deel 3 is er al haha. Dit is denk ik ook het laatste deel. Want ik heb hem al korter gemaakt aangezien ik geen inspiratie heb.

Geniet ervan!

X Anoniema

 

  1. Hoe laat is het?
  2. Op welke plek zit/sta/lig je?
  3. Heb jij muziek aanstaan? 
  4. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Hoe heet die muziek?
  5. Ben jij blij dat Mark Rutte weg is?
  6. Wat is jouw favoriete drankje?
  7. Omschrijf je uiterlijk.
  8. Zit jij op een sport?
  9. Heb jij een boot? (Al is het maar een rubberboot :))
  10. Welke kleding heb je nu aan?
  11. Lak jij weleens je nagels?
  12. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Welke kleur meestal?
  13. Hoe laat is het?
  14. OP welke plek zit/sta/lig je?
  15. De laatste vraag! Ben je benieuwd?
  16. Heb jij muziek aanstaan?

Sorry dat ie zo kort is. 

Ik moet stoppen :(

Love you all

 

Liefs Anoniema <3

14 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Deze doe ik natuurlijk ook! 

1.Hoe laat is het?  09:14

2.Op welke plek zit/sta/lig je? Tuinstoel 

3.Heb jij muziek aanstaan?  Nee nu niet xd

4.(Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Hoe heet die muziek? X

5.Ben jij blij dat Mark Rutte weg is? Ja nouja ik denk dat z'n nieuwe baan wel bij hem past 

6.Wat is jouw favoriete drankje? Ice coffee of ice tea op dit moment. Decaf koffie ook. 

7.Omschrijf je uiterlijk. Lang haar donkerblond, grijsblauwe ogen, handen slank, ik ben wel sportief. Armen en benen nu beetje bruin 😄

8.Zit jij op een sport? Judo en voetbal 

9.Heb jij een boot? (Al is het maar een rubberboot :)) nee dat lijkt me wel vet! 

10.Welke kleding heb je nu aan? Groen shirtje, korte blauwe spijkerbroek, donkergroene sokken en wit rode sneakers

11.Lak jij weleens je nagels? Soms wel, vind ik leuk 

12.(Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Welke kleur meestal? Dan in verschillende kleuren 

13.Hoe laat is het? 09:22

14.OP welke plek zit/sta/lig je? Tuinstoel buiten nog steeds xd

15.De laatste vraag! Ben je benieuwd? Ja 😉

16.Heb jij muziek aanstaan? Nee nog niet xd

Sorry dat ie zo kort is.  Maakt niet uit, leuk!! 

Liefs Tover xxx

Help! Deel 3 is er al haha. Dit is denk ik ook het laatste deel. Want ik heb hem al korter gemaakt aangezien ik geen inspiratie heb.

Geniet ervan!

X Anoniema

 

  1. Hoe laat is het? 10:14
  2. Op welke plek zit/sta/lig je? Op de trap van mijn oma
  3. Heb jij muziek aanstaan? Nee
  4. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Hoe heet die muziek? -
  5. Ben jij blij dat Mark Rutte weg is? Heb ik geen mening over.
  6. Wat is jouw favoriete drankje? Water 
  7. Omschrijf je uiterlijk. Blond haar, lichte huidskleur 
  8. Zit jij op een sport? De sportschool 
  9. Heb jij een boot? (Al is het maar een rubberboot :)) Nee
  10. Welke kleding heb je nu aan? Spijkerbroek, groen vest, groen t-shirt groene nagellak, blauwe sokken, onderbroek, lenzen
  11. Lak jij weleens je nagels? Zie vorige vraag
  12. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Welke kleur meestal? Zwart
  13. Hoe laat is het? 10:17
  14. OP welke plek zit/sta/lig je? Op de trap van m'n oma
  15. De laatste vraag! Ben je benieuwd? Nee
  16. Heb jij muziek aanstaan? Nee

Sorry dat ie zo kort is. 

Ik moet stoppen :( Success!

Love you all

 

Liefs Anoniema <3

Liefs @NoahLovesYou 

Nog even verbetering van vraag 9:

Ik heb wel een sup. Je weet wel, een soort van surfplank.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +9

 Hoi @Anoniema ,

 

als ik je naam zou weten, dan had ik die wel gezegd 😂

en ik ga ff jouw vragenlijstje invullen...can't wait

 

Help! Deel 3 is er al haha.

is dit al deel 3, dan heb ik ze vast nog niet allemaal ingevuld 🙄

 

Dit is denk ik ook het laatste deel. Want ik heb hem al korter gemaakt aangezien ik geen inspiratie heb.

oww, laatste….weet je het zeker😐….en ook nog korter 😮….wat doe je me aan  🙃….oh, geen inspiratie 😉

ik heb al een paar vragen beantwoord en de lijst is nog niet eens begonnen.

Ik denk dat het toch wel weer heel leuk gaat worden 😁

 

Geniet ervan!

X Anoniema

dat ga ik zeker doen 😀

 

  1. Hoe laat is het? uh, heb je zelf geen klok...hier is het nu 14.02
  2. Op welke plek zit/sta/lig je? net lag ik nog gestrekt, lekker bloot in het zonnetje in de tuin, want de zon is er eindelijk weer, maar nu sta ik een boterham te smeren in de keuken, wel lastig typen...
  3. Heb jij muziek aanstaan?  ja, er staat bijna altijd wel muziek aan
  4. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Hoe heet die muziek? je raadt het nooit (oh ja, drm vraag je het wsch) en hoe toepasselijk is het  https://www.youtube.com/watch?v=RsKqMNDoR4o George Michael, Elton John - Don't Let The Sun Go Down On Me (Live) en het mooiste stukje vind ik altijd de aankondiging op 02.57 en de reactie van het publiek...chills krijg ik er altijd van, idk why, ik ben gwn raar ofzo, denk ik 😅
  5. Ben jij blij dat Mark Rutte weg is? nee hoor, ik vond hem altijd wel aardig en in een coalitie heb je met iedereen rekening te houden en ik vond niet dat ie het slecht gedaan heeft, kritiek is altijd makkelijk, vooral als je het alleen hebt over dingen die niet goed zijn gegaan
  6. Wat is jouw favoriete drankje? als het warm is, lekkere koude coca cola met ijsblokjes erin, maar bij de mac vraag ik altijd ‘sans glace’ (dat is zonder ijs in het Frans, ik ben alvast aan het oefenen, want we gaan binnenkort naar Frankrijk en ik mag lekker in een tentje met Mats (nepnaam), terwijl de rest in het huisje slaapt …. ik heb er zin in 😎) oh ja, ik had het over cola, want bij ‘sans glace’ dan heb je meer cola en minder water door de ijsblokjes 😅 ik ben niet skeer, maar eerder slim hahaha
  7. Omschrijf je uiterlijk. slank, niet zo groot voor mijn leeftijd (16 en 172), beetje gespierd (het begint eindelijk te komen haha), best wel al bruin door het zonnetje (echt helemaal, want dat vind ik mooier dan dat je precies kunt zien hoe groot je onderbroek of zwembroek is als je die dan een keertje niet aan hebt 😉), blauwe ogen en best redelijk lang haar voor een jongen, blond, ik heb rechts 2 ringetjes in mijn oor, verder een paar armbandjes van leer en touw of zoiets en eentje van zilver (ik vind geelgoud niet mooi en ik vind het mij dus ook niet mooi staan) en dat is het zo ongeveer, oh ja, nog een beugel en die hoop ik snel kwijt te raken (niet echt kwijtraken natuurlijk, maar dat ie eruit mag)
  8. Zit jij op een sport? ja, tennis en squash en soms ook wel padel en ik doe watersporten, zoals windsurfen en waterskiën heb ik ook wel eens gedaan en dat is superchill om met 50+ km/u, bijna plat door een scherpe bocht over het water te 'glijden’, verder loop ik wel eens hard en ga mountainbiken of wielrennen, maar dat doe ik niet allemaal bij een club en oh ja ik doe samen met Mats (mijn broer/nepnaam) callestenics (geen idee hoe of het precies zo heet en of je het zo schrijft), maar dan doe je spieroefeningen zonder gewichten, alleen maar met je eigen lichaamsgewicht als je zo snapt wat ik bedoel. Het is best nog een uitgebreide vragenlijst  als ik het zo zie 😄
  9. Heb jij een boot? (Al is het maar een rubberboot :)) nope, nou ja die surfplank van mij drijft wel…..ik weet niet of dat meetelt en ik mag mijn vaarbewijs gaan halen van papa en mama en dan mag ik later in een speedboot, dus dan kan papa daar vast voor gaan sparen...voor die boot bedoel ik dan, want hij had de cursus al betaald. Dat geld is het hem dubbel en dwars waard om van het constante gezeur of ik dat mag gaan doen af te zijn 😋
  10. Welke kleding heb je nu aan? nu helemaal niks meer, ik lig weer in de zon in de tuin. Net had ik mijn ‘spiegeleieren onderbroek’ even aan, want ik mag van mama niet in mijn blootje boterhammen smeren in de keuken, dat is niet fris zeg ze, maar zeg nou zelf ‘ik vind het zonder kleren altijd frisser dan dat je kleren aanhebt 😂, met zweet ik me soms rot, terwijl ik daar zonder geen last van heb 😅
  11. Lak jij weleens je nagels? ja, maar meestal alleen als er een scheurtje in zit
  12. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Welke kleur meestal? doorzichtig, maar met paarse vrijdag doe ik…...paars haha en verder lak ik niet zo vaak mijn nagels
  13. Hoe laat is het? uh, ff kijken….14.47, wat heb ik  kwartier over die lijst gedaan….oh ja, ik had natuurlijk net nog boterhammen gesmeerd en opgegeten en ik moest dat linkje van het liedje opzoeken en de was uit de wasmachine ophangen aan het rekje en we hebben net papa voor de gek gehouden en moesten toen heel hard wegrennen en dus ja, time flies when you're having fun
  14. OP welke plek zit/sta/lig je? ik lig nu (niet letterlijk nu, maar daarnet ) gestrekt op het gras, omdat Mats me getackeld heeft en ik ga zo weer lekker op mijn matrasje in de zon liggen...ja, ik houd wel van comfy
  15. De laatste vraag! Ben je benieuwd? hoezo ben ik benieuwd, ik ben even niet mee, die tackel kwam toch harder aan, dan ik dacht…..benieuwd naar wat…...’naar de laatste vraag sukkel’ hoor ik Mats zeggen….oh ja, natuurlijk ben ik benieuwd…..ik deal later wel even met Mats en dan pak ik hem wel terug voor die tackel
  16. Heb jij muziek aanstaan? ja, maar wil je dan niet weten welke muziek…..oh please...mag ik het anders gewoon opschrijven…...ik wil niet dat het voorbij is…….mag het…...het is een liedje dat ik op mijn telefoon de laatste tijd vaak luister, het is een Spaans liedje en ik heb het leren kennen door een jongen op internet…..hij woont in Colombia, als ik hem zie dan zingt hij dit liedje vaak mee, ik denk dat het daar heel populair is…..oh ja, ik ga je het linkje geven, maar eerst moet ik plassen, ik moet al de hele tijd en ik dacht het is een kort lijstje, dus dat kan nog wel, maar het is langer dan ik hebben kan (komt dat niet uit een liedje van Blo/f? en hoe krijg ik dat schuine streepje door die o?) oh ja, ik ging eerst plassen…....ik ben er weer en van dat liedje klopt niet, het is harder dan ik hebben kan, denk ik, het schoot me te binnen toen ik stond te plassen, want dat kletterde ook nogal hard 🤣...van dat streepje door de o ben ik nog niet uit, maar ik heb wel het linkje voor je . Het Spaanse liedje is https://www.youtube.com/watch?v=teprNzF6J1I Maná - En El Muelle De San Blás (Video Oficial). Het gaat over de liefde en hoop enzo. Het liedje van Blo/f (je krijgt van mij alle letters en het streepje, maar dit bouwpakket moet je zelf nog even in elkaar steken) heb ik ook even opgezocht  https://www.youtube.com/watch?v=Cj6zDJlk3Os BLØF - Harder Dan Ik Hebben Kan (Official Video), hier staat het streepje wel door de o, maar die had ik gecopy/paste 😋

Sorry dat ie zo kort is.  ik vergeef het je 😃

Ik moet stoppen :( ik ook, het is ondertussen 16.13, maar dat komt omdat ik naar het liedje van Blo/f ging luisteren en vergeten was mijn reactie te posten…

Love you all ik ook van jou


Liefs Anoniema <3

 

 PS

@Tover01  hoe kun jij dit lijstje in 8 minuutjes invullen

en @NoahLovesYou jij zelfs in 3 minuutjes

ik zie dat jullie geen muziek aan hadden en geen linkjes hoefden op te zoeken, maar toch…..

 

@Tartan14  en @tim16  dit lijkt me ook wel een leuk lijstje voor jullie als jullie even niks beters te doen hebben

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +4
  1. Hoe laat is het? 18:44
  2. Op welke plek zit/sta/lig je? Op de vloer leunend tegen mijn bed...
  3. Heb jij muziek aanstaan?  Ja
  4. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Hoe heet die muziek? good 4 u
  5. Ben jij blij dat Mark Rutte weg is? Geen mening 
  6. Wat is jouw favoriete drankje? Waarschijnlijk ijskoffie
  7. Omschrijf je uiterlijk. Zwart haar, heb een beugel en bril en ben superklein qua lengte 😔
  8. Zit jij op een sport? Nee
  9. Heb jij een boot? (Al is het maar een rubberboot :)) Nee
  10. Welke kleding heb je nu aan? Zomerse kleding
  11. Lak jij weleens je nagels? Nee
  12. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Welke kleur meestal?
  13. Hoe laat is het? 18:49
  14. OP welke plek zit/sta/lig je? Nog steeds op dezelfde plek zoals bij vraag 2
  15. De laatste vraag! Ben je benieuwd? Ja
  16. Heb jij muziek aanstaan? Ja: Yellow van Coldplay

Sorry dat ie zo kort is.  Mnu

Ik moet stoppen :(

Love you all

Love you too <3

Liefs, justGhast

 

Liefs Anoniema <3

Reputatie 7
Badge +12

Heyy @Anoniema!

Leuk hoor!😄 

  1. Hoe laat is het? 18:47
  2. Op welke plek zit/sta/lig je? Ik zit alweer achter mijn bureau op mijn kamer😅
  3. Heb jij muziek aanstaan?  Jaa
  4. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Hoe heet die muziek? Nu luister ik naar Smooth Operator van Sade via mijn koptelefoon :)
  5. Ben jij blij dat Mark Rutte weg is? Geen idee eigenlijk heb ik niet echt een mening over, maar denk dat de NAVO wel beter bij hem past😉
  6. Wat is jouw favoriete drankje? Een bakje warme chocomelk met slagroom in de winter onder een dekentje heerlijk!!😋
  7. Omschrijf je uiterlijk. Lang donkerblond haar, heb blauwe ogen, ben vrij slank en ben 176cm lang :)
  8. Zit jij op een sport? Zeker ik zit op zwemmen! :D
  9. Heb jij een boot? (Al is het maar een rubberboot :)) Nope
  10. Welke kleding heb je nu aan? Een lekker los t-shirtje, een lekkere joggingbroek en dikke sokken ben ff in een comfy kleding mood😊
  11. Lak jij weleens je nagels? Jaa
  12. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Welke kleur meestal? Ik vind eigenlijk bijna alle kleuren wel leuk daar wissel ik een beetje tussen! :)
  13. Hoe laat is het? 18:51
  14. OP welke plek zit/sta/lig je? Hetzelfde als vraag 2 nog steeds xD
  15. De laatste vraag! Ben je benieuwd? Zeker kom op maar😉
  16. Heb jij muziek aanstaan? Yep ondertussen ben ik geswitcht naar Killer Queen van Queen😁

Sorry dat ie zo kort is.  Mnu hoor vond hem hartstikke leuk!!👍😊

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +5

Help! Deel 3 is er al haha. Dit is denk ik ook het laatste deel. Want ik heb hem al korter gemaakt aangezien ik geen inspiratie heb.

Geniet ervan!

X Anoniema

 

  1. Hoe laat is het? 20: 36
  2. Op welke plek zit/sta/lig je? lig op bed
  3. Heb jij muziek aanstaan? jaaa
  4. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Hoe heet die muziek? Bad Blood - Taylor Swift 
  5. Ben jij blij dat Mark Rutte weg is? weet ik niet, ben er eerlijk gezegd niet zo mee bezig 
  6. Wat is jouw favoriete drankje? heb ik niet persé 
  7. Omschrijf je uiterlijk. donkerblond lang krullend haar,  heb groene ogen en  ben 177cm en ben best  slank
  8. Zit jij op een sport? yup, paardrijden 
  9. Heb jij een boot? (Al is het maar een rubberboot :)) nope
  10. Welke kleding heb je nu aan? een hemdje met een vest en een joggingbroek 
  11. Lak jij weleens je nagels? yepp, heb nu licht groen op :)
  12. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Welke kleur meestal? oh alle kleuren eigenlijk, laatste tijd vooral blauw of  zwart 
  13. Hoe laat is het? 20:46
  14. OP welke plek zit/sta/lig je? lig nog steeds op bed
  15. De laatste vraag! Ben je benieuwd? jaa
  16. Heb jij muziek aanstaan? jaa inmiddels Austin- Dasha 

Sorry dat ie zo kort is. maakt niet uit hoor, was leuk:)

Ik moet stoppen :( je moet niks hé 💜

Love you all   😘 liefs van mij! 

 

Liefs Anoniema <3

 

Reputatie 2
Badge
  1. Hoe laat is het?    21:17
  2. Op welke plek zit/sta/lig je?  lig in bed nu
  3. Heb jij muziek aanstaan? nee
  4. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Hoe heet die muziek?nvt
  5. Ben jij blij dat Mark Rutte weg is?
  6. Wat is jouw favoriete drankje? nee, hij was ten minste beter dan Wilders
  7. Omschrijf je uiterlijk. blond haar tot mn schouders, blauw/grijze ogen. gemiddelde lenge
  8. Zit jij op een sport? selectie team turnen
  9. Heb jij een boot? (Al is het maar een rubberboot :)) wel een badeend
  10. Welke kleding heb je nu aan? ehm… hemd en onderbroek :p
  11. Lak jij weleens je nagels?heb wel eens ooit gedaan maar niet echt
  12. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Welke kleur meestal? denk dat ik blauw zou doen
  13. Hoe laat is het? 21:19
  14. OP welke plek zit/sta/lig je? lig in bed net als in het begin van de vrl
  15. De laatste vraag! Ben je benieuwd?super de puper ja
  16. Heb jij muziek aanstaan? ;(     nee

Hoihoii!

Mijn hart smelt van jullie lieve reacties! 

Nu zal ik hem even invullen :)

Help! Deel 3 is er al haha. Dit is denk ik ook het laatste deel. Vergeet dit maar! Ik heb hele leuke nieuwe vragen bedacht! :D Want ik heb hem al korter gemaakt aangezien ik geen inspiratie heb.

Geniet ervan!

X Anoniema

 

  1. Hoe laat is het? 22:00
  2. Op welke plek zit/sta/lig je? Ik zit op mijn bed, eigenlijk moet ik al slapen?
  3. Heb jij muziek aanstaan? Ja! Maar wel heel zachtjes, want mijn ouders mogen het niet horen.
  4. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Hoe heet die muziek? ´Oceans´ van Hillsong United.
  5. Ben jij blij dat Mark Rutte weg is? Nah, ik vond hem wel fijn.
  6. Wat is jouw favoriete drankje? Bitter lemon of ginger ale.
  7. Omschrijf je uiterlijk. Bruin, lang haar met een beetje slag, ik heb vanmiddag de hele middag op het strand gelegen met mijn e-reader en mobiel, dus ik ben ook lekker bruin geworden net als @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer XD, maar wel met een bikini aan hoor haha.
  8. Zit jij op een sport? Jazeker! Ik zit op surfen en paardrijden.
  9. Heb jij een boot? (Al is het maar een rubberboot :)) Ik heb geen boot, maar mijn ouders hebben een zeilboot.
  10. Welke kleding heb je nu aan? Hm. Ik heb nu m´n pyjama aan haha.
  11. Lak jij weleens je nagels? Ja!
  12. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Welke kleur meestal? Lichtroze, heb ik nu ook :)
  13. Hoe laat is het? 22:09
  14. OP welke plek zit/sta/lig je? Nog steeds op mijn bed.
  15. De laatste vraag! Ben je benieuwd? JAAA HEEL ERG!!
  16. Heb jij muziek aanstaan? Ja! Ondertussen Fortnight van Swift.

Sorry dat ie zo kort is. 

Ik moet stoppen :(

Love you all

 

Liefs Anoniema <3

Reputatie 7
Badge +18

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer bedankt voor de tag. Had de hele dag helaas iets anders te doen maar zal ‘m nu ff invullen…

  1. Hoe laat is het? 22:23
  2. Op welke plek zit/sta/lig je? Zit aan m’n bureau
  3. Heb jij muziek aanstaan?  Ja
  4. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Hoe heet die muziek? Nu Cloud Thought van B.I (k-pop)

     

  5. Ben jij blij dat Mark Rutte weg is? Blij is een groot woord maar ik denk wel dat z’n houdbaarheidsdatum bereikt was😂
  6. Wat is jouw favoriete drankje? Non-alcohol: Cola  Alcohol: biertje
  7. Omschrijf je uiterlijk. Kort donkerblond haar (meestal is het halflang maar ben naar de kapper geweest😅) Donkerbruine ogen, slank, beetje sportief.
  8. Zit jij op een sport? Op het moment niet. Ik heb jaren op voetbal gezeten en daarna een tijdje jiujitsu, maar daar ben ik weer mee gestopt. Het was toch niet mijn ding (heb ook een enkelblessure gehad en dat speelde ook mee). Ik ga nu 3x in de week hardlopen en probeer nu iets vaker naar de gym te gaan.
  9. Heb jij een boot? (Al is het maar een rubberboot :)) Nope
  10. Welke kleding heb je nu aan? tshirt, onderbroek, korte pyjama broek
  11. Lak jij weleens je nagels? Nee
  12. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Welke kleur meestal? nvt
  13. Hoe laat is het? 22:34
  14. OP welke plek zit/sta/lig je? Same als net
  15. De laatste vraag! Ben je benieuwd? Sure
  16. Heb jij muziek aanstaan? De playlist is nu bij Crazy van Kevin Oh
  17.  

Sorry dat ie zo kort is.  Is ok hoor

Reputatie 7
Badge +19

:Hoi hoi, ik doe je 3e ook even!

  1. Hoe laat is het?   09:34
  2. Op welke plek zit/sta/lig je? zit achter mijn bureautje
  3. Heb jij muziek aanstaan?  nee op 1 of andere manier 's ochtens liever nog niet xP
  4. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Hoe heet die muziek? -
  5. Ben jij blij dat Mark Rutte weg is? Ja, te lang gezeten, maar hij is goed terecht! ;)
  6. Wat is jouw favoriete drankje? Vers geperste jus d’ orange
  7. Omschrijf je uiterlijk. Half lang donkerbruin haar tot de schouders, donkerbruine ogen, wipneus, armen zijn wel wat gespierd, kleine handen, ook bruine benen ( ik draag nooit lange broeken) en ik heb gelukig nauwelijks beenhaar😉
  8. Zit jij op een sport?  Karate sinds mijn 9e en ik zeil
  9. Heb jij een boot? (Al is het maar een rubberboot :)) ja, keer gekregen van mn ouders 😍 via marktplaats.  Ik ben er nog elke dag blij mee alsof ik 'm net heb gekregen haha.
  10. Welke kleding heb je nu aan? Ik heb nu een blauw shirtje en een sportbroekje met sportkousen en maatje 43 gymschoenen aan, want ga zo even hardlopen xD 😊
  11. Lak jij weleens je nagels?  soms ja,  als ik in de stemming ben
  12. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Welke kleur meestal? donkergroen bv, of donker paars, wat een beetje matcht bij mijn haar 😊 ( oei wat klinkt dat ijdel)
  13. Hoe laat is het?  09:34
  14. OP welke plek zit/sta/lig je? nog steeds achter mn bureautje haha
  15. De laatste vraag! Ben je benieuwd? ja! ;)
  16. Heb jij muziek aanstaan? nee 😄

Sorry dat ie zo kort is. 

Geen sorry nodig hoor! Je maakt ze toch maar en doet je best! Leuk toch!?  Bedankt !

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +17

Help! Deel 3 is er al haha. Dit is denk ik ook het laatste deel. Want ik heb hem al korter gemaakt aangezien ik geen inspiratie heb.

Geniet ervan!

X Anoniema

 

  1. Hoe laat is het? 17:29
  2. Op welke plek zit/sta/lig je? Grond xD
  3. Heb jij muziek aanstaan?  Nee
  4. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Hoe heet die muziek? /
  5. Ben jij blij dat Mark Rutte weg is? Nee
  6. Wat is jouw favoriete drankje? Cola beetje basic maar ja
  7. Omschrijf je uiterlijk.  Neh
  8. Zit jij op een sport? Ja
  9. Heb jij een boot? (Al is het maar een rubberboot :)) nee
  10. Welke kleding heb je nu aan? Korte broek, korte mouwen 
  11. Lak jij weleens je nagels? Nee
  12. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Welke kleur meestal? /
  13. Hoe laat is het? 17:30
  14. OP welke plek zit/sta/lig je? Nog steeds op de grond 
  15. De laatste vraag! Ben je benieuwd? Nee hoor 
  16. Heb jij muziek aanstaan? Nee

Sorry dat ie zo kort is.  Maakt niet uit hoor

Ik moet stoppen :( 

Love you all

 

Liefs Anoniema <3 

Groetjes mij@Anoniemxv 

 

Reputatie 4
Badge +3

Hoe laat is het? 21:14

Op welke plek zit/sta/lig je? De bank

Heb jij muziek aanstaan? Nee

(Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Hoe heet die muziek?

Ben jij blij dat Mark Rutte weg is? Ja

Wat is jouw favoriete drankje? Oeiiiii lastige vraag, ik denk icetea of limonade met framboos

Omschrijf je uiterlijk. Blond 1,60 blauwe ogen bruin dum

Zit jij op een sport? Jaaa maar zeg niet welke ivm privacy

Heb jij een boot? (Al is het maar een rubberboot :)) Nee 

Welke kleding heb je nu aan? Groen jurkje met witte bloempjes 

Lak jij weleens je nagels? Jaaa

(Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Welke kleur meestal? Rood of wit meestal maar het verschilt :)

Sorry dat ie zo kort is. 

Is echt nul probleem is heel lief dat je hem maakt !!!!

Ik moet stoppen :(

Reputatie 7
Badge +3

Help! Deel 3 is er al haha. Dit is denk ik ook het laatste deel. Want ik heb hem al korter gemaakt aangezien ik geen inspiratie heb.

Geniet ervan!

X Anoniema

 

  1. Hoe laat is het? 18:21
  2. Op welke plek zit/sta/lig je? een campingstoel, ben lekker op de camping :)
  3. Heb jij muziek aanstaan? nee, maar mn vader heeft de radio aanstaan op een speaker
  4. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Hoe heet die muziek? radio 538 geloof ik
  5. Ben jij blij dat Mark Rutte weg is? heb er niet echt een mening over, mn vader is er iig wel blij mee lol
  6. Wat is jouw favoriete drankje? ice tea mango en ice tea green 
  7. Omschrijf je uiterlijk. lichtblauwe ogen, sproetjes, bruin/rood haar, blanke huidskleur (word ook amper bruin in de zomer lol), lichtblauwe nagellak en normaal gezien een bril maar die heb ik nu niet op
  8. Zit jij op een sport? ja, paardrijden (en na de zomervakantie misschien hockey)
  9. Heb jij een boot? (Al is het maar een rubberboot :)) niet voor zover ik weet, misschien ligt er ergens wel een verstopt op de zolder thuis 😅
  10. Welke kleding heb je nu aan? lictblauwe korte spijkerbroek, roze tshirt met de tekst “im not short im penguin size” 
  11. Lak jij weleens je nagels? zie vraag 7
  12. (Skip deze vraag wanneer je ´nee´ hebt geantwoord) Welke kleur meestal? iets met blauw !!! ik heb echt 3 verschillende tinten lol
  13. Hoe laat is het? 18:27
  14. OP welke plek zit/sta/lig je? nog steeds de campingstoel
  15. De laatste vraag! Ben je benieuwd? ja !!!!
  16. Heb jij muziek aanstaan? nog steeds radio 😅😅😅

Sorry dat ie zo kort is. 

Ik moet stoppen :(

Love you all

 

Liefs Anoniema <3

leuke vragenlijst @Anoniema !!! maar weet iemand hier hoe ik als ik typ de tekstkleur zegmaar groen kan houden en niet dat ik het bij elke zin opnieuw aan moet zetten ????

 

greetz

@froggo.123 

Reageer