Skip to main content

Vragenlijst ZONDER SEKS 10+ vragen -1

  • 26 August 2024
  • 9 reacties
  • 159 Bekeken

Heey :)

Ik zie heel veel vragenlijsten op het forum, dus ik dacht, laat ik het ook eens proberen. Uiteraard zonder seks 🙃

Laten we dan ook maar beginnen want als het woordje ´beginnen´ niet bestond had ik nog 10 zinnen getypt over vragenlijsten. Keep calm, deze vragenlijst gaat niet over vragenlijsten hoor. Wel over jou.

Oeps, nou heb ik weer teveel getypt.

Laten we nu dan ECHT beginnen.

1-En, hoe gaat het met jou?

2- En met je uiterlijk?

3- Omschrijf hoe je eruit ziet (haarkleur, oogkleur, lengte van je lichaam, A.U.B niet van je *****!!, schoenmaat, als je het zo grappig vindt om die toe te voegen, enzovoorts.)

4-Wat voor cijfer geef je je uiterlijk?

5- Hoezo, waarom?

6-Stel je zou uit een ander werelddeel komen waar ze er, nou ja, anders uit zien, welke huidskleur EN haarkleur zou je dan willen?

7-Wat is jouw favoriete sprookje?

8-Wist je dat de sprookjes die jij kent verandert zijn zodat kleine kinderen ze ook kunnen horen? 

Waarschuwing! De werkelijkheid van de sprookjes die hieronder staan zijn soms best creepy!

1 – Roodkapje sterft

Roodkapje wordt In de versie die wij kennen gered uit de buik van de wolf door een jager. Dat is natuurlijk extreem ongeloofwaardig. In de oorspronkelijke versie overleeft Roodkapje het sprookje dan ook niet. Ze wordt simpelweg opgegeten. 

2 – Doornroosje wordt verkracht 

Doornroosje wordt wakker gekust door een prins, toch? Nee hoor, in het originele sprookje  wordt ze verkracht door een koning. Ze baart een tweeling en wordt vervolgens verliefd op haar verkrachter. 

3 – Kleine zeemeermin verliest tong 

In de Disney-film ruilt de kleine zeemeermin haar stem in voor twee benen, zodat ze op het land kan lopen. In de originele versie van Hans Christian Andersen moet ze een veel gruwelijker offer brengen. Een heks snijdt haar tong uit haar mond in ruil voor benen. 

4 – Hans en grietje worden ‘geofferd’

In het sprookje dat de meeste mensen kennen, worden Hans en Grietje in de steek gelaten door hun stiefmoeder. Maar in het oorspronkelijke verhaal worden ze ‘opgeofferd’ door hun echte ouders. Een arme houthakker en zijn vrouw besluiten hun kinderen in het bos achter te laten, omdat ze anders alle vier van de honger zullen omkomen.  

5 – Sneeuwwitjes stiefmoeder danst zichzelf dood 

De rol van de stiefmoeder van sneeuwwitje was in de originele versie van het sprookje veel gruwelijker. Ze draagt een jager op om sneeuwwitje te vermoorden en de longen en de lever naar haar te brengen. Ze is van plan om die organen op te eten. 

Uiteindelijk loopt het verhaal ‘goed’ af. Sneeuwwitje trouwt en op haar bruiloft moet de boze stiefmoeder zichzelf dood dansen in roodgloeiende stalen muiltjes. 

 

9- En, schrik je ervan?

10- Welk sprookje vind jij het meest creepy van de 5 bovenstaande sprookjes?

11-Ander onderwerp 😉, wat zijn jouw hobby´s?

12-Hoelang heb je deze hobby al?

13- Wist je dat melk van een koe komt?

14-Wist je dat 60% van de jongeren niet weet dat melk van een koe komt?

15-Wat is het eerste wat je zometeen gaat eten?

16-Wat is het eerste wat je zometeen gaat drinken?

17-Wat vindt je ervan dat er zoveel forumleden al weg zijn?

18-Geef een compliment aan de eerste persoon die deze vragenlijst heeft gedaan. Wanneer JIJ de eerste persoon bent, geef je een compliment aan jezelf.

19-Hoe denk je dat ik eruit zie?

20-Hoe denk je dat de eerste persoon die de vragenlijst gedaan heeft eruit ziet?

21-Wees nu maar eens lief voor jezelf ;)

22- De laatste vraag alweer! Wat vond je van deze vragenlijst? En moet ik een ´-2´ maken?

 

Echt, ik vond het superleuk om de vragenlijst te maken!

Hartjes Feline <3

 

 

Hey! Dit vind ik altijd leuk!! 

1-En, hoe gaat het met jou?

Goed hoor, ik ben een beetje verdrietig omdat sommige forumleden niet meer (mogen) komen maar verder met mijzelf gaat het goed 

2- En met je uiterlijk?

Haha prima denk ik. Ik vind zelf altijd dat er dingen niet goed zijn maar mijn vriendin vind mij mooi zo 🤭

3- Omschrijf hoe je eruit ziet (haarkleur, oogkleur, lengte van je lichaam, A.U.B niet van je *****!!, schoenmaat, als je het zo grappig vindt om die toe te voegen, enzovoorts.)

Donkerblond lang haar, grijsblauwe ogen,  1,69,  maatje 43 , beetje sportief, bruin geworden van alle zonneschijn 😄. Shirtje, korte spijkerbroek en sportsokken met gympies. Ga zo ff lopen. 

4-Wat voor cijfer geef je je uiterlijk?

Dat vind ik altijd zo moeilijk. Ik denk dat ik gewoon tevreden moet zijn en dan is een 8 goed 

5- Hoezo, waarom?

Omdat ik het wel heb zoals ik zelf echt wil, en bijvoorbeeld haar alleen op mn hoofd heb , ik vind beharing niet zo mooi ( bij mezelf dan hoor!) op de benen bv. Blij dat het alleen maar heel kleine haartjes zijn haha. En ik heb ook kleine handjes ☺️😄

6-Stel je zou uit een ander werelddeel komen waar ze er, nou ja, anders uit zien, welke huidskleur EN haarkleur zou je dan willen?

Tint Aziatisch.  Donkerbruin. Of juist van die mooie blauwe ogen en dan blond.

7-Wat is jouw favoriete sprookje?

De gelaarsde kat en mannetje Timpetee.

8-Wist je dat de sprookjes die jij kent verandert zijn zodat kleine kinderen ze ook kunnen horen?  Ja van sommige wist ik dat maar jouw lijstje is echt interessant en  leuk om te weten!

9- En, schrik je ervan?

Van de wreedheid een beetje hoewel je alles kunt verwachten 😉

10- Welk sprookje vind jij het meest creepy van de 5 bovenstaande sprookjes?

Van Doornroosje in die versie en van die ouders die hun kinderen achter laten.

11-Ander onderwerp 😉, wat zijn jouw hobby´s?

Scouting, voetbal en judo. En ik knutsel graag.

12-Hoelang heb je deze hobby al?

Scouting een jaar ong. Voetbal sinds mn 8e, judo half jaar nu. Knutselen altijd al xD

13- Wist je dat melk van een koe komt?

Zeker 😄

14-Wist je dat 60% van de jongeren niet weet dat melk van een koe komt?

Ja dat is toch niet te geloven maar schijnt echt. Gelukkig hebben wij hier op het forum een jongen van de bio boerderij die daar wel eens wat over vertelde ( @Tartan14 ) 😎😉

15-Wat is het eerste wat je zometeen gaat eten?

Havermout met frambozen 

16-Wat is het eerste wat je zometeen gaat drinken?

Decaf koffie 

17-Wat vindt je ervan dat er zoveel forumleden al weg zijn?

Verdrietig, jammer en onnodig veroorzaakt.

18-Geef een compliment aan de eerste persoon die deze vragenlijst heeft gedaan. Wanneer JIJ de eerste persoon bent, geef je een compliment aan jezelf.

Haha zover ik kan zien ben ik de eerste. Nouja laat ik dan zeggen dat ik wel blij ben met hoe ik het leven leef. Hoe ik veranderd ben na een straf. En eerder aan een ander denk dan aan mezelf. Dat zegt mn meisje altijd tegen mij. 

19-Hoe denk je dat ik eruit zie?

Dat weet ik niet maar vast leuk, vriendelijk en knap! 

20-Hoe denk je dat de eerste persoon die de vragenlijst gedaan heeft eruit ziet?

Zie vraag 3.😉

21-Wees nu maar eens lief voor jezelf ;)

Haha dankje, zal ik doen. Ik heb zonnecrème op gedaan,ook op de benen ivm korte broek en doe een petje op en ga even lekker een flink stuk lopen langs een rivier hier in de buurt. Met mn lief. 

22- De laatste vraag alweer! Wat vond je van deze vragenlijst? En moet ik een ´-2´ maken?

Ik vind deze echt geweldig en leuk! Heel origineel bedacht! Complimenten en zeker mag een 2e😍😍 ik ben blij. 

Fijne dag en dankjewel voor deze lijst! Liefs, Tover xxx

 

 

 


Hoi @Feline,

1- Hoe gaat het met jou? Goed hoor!

2- En met je uiterlijk? Wel ok. Ik ben alleen zoals iedere andere tiener nogal onzeker

3- Omschrijf hoe je eruit ziet (haarkleur, oogkleur, lengte van je lichaam, A.U.B niet van je *****!!, schoenmaat, als je het zo grappig vindt om die toe te voegen, enzovoorts.) Mijn haarkleur zit nogal tussen blond en donkerblond in. Ikzelf noem het blond, maar iedereen die ik ken noemt het donkerblond. Dat zal het dat wel zijn, denk ik. Ik heb blauwe ogen. Ik heb een lichte huidskleur. Ik draag vaak blouses, shirtjes, sieraden, nagellak, boxers, sokken, vestjes, spijkerbroeken en lensjes. Ik ben ongeveer 1 meter 80 denk ik.

4-Wat voor cijfer geef je je uiterlijk? Een 6,5 

5- Hoezo, waarom? Niemand is perfect, ik dus ook niet.

6-Stel je zou uit een ander werelddeel komen waar ze er, nou ja, anders uit zien, welke huidskleur EN haarkleur zou je dan willen? Echt geen idee.

7-Wat is jouw favoriete sprookje? Ik vind ze allemaal wel leuk.

8-Wist je dat de sprookjes die jij kent verandert zijn zodat kleine kinderen ze ook kunnen horen?  Wel een beetje, ja

(….)

9- En, schrik je ervan? Niet echt.

10- Welk sprookje vind jij het meest creepy van de 5 bovenstaande sprookjes? Van het dood dansen.

11-Ander onderwerp 😉, wat zijn jouw hobby´s? Lezen, tekenen, knutselen enzovoort.

12-Hoelang heb je deze hobby al? Sinds ik me kan herinneren 

13- Wist je dat melk van een koe komt? Ja, tuurlijk 

14-Wist je dat 60% van de jongeren niet weet dat melk van een koe komt? Wtf!

15-Wat is het eerste wat je zometeen gaat eten? Een broodje?

16-Wat is het eerste wat je zometeen gaat drinken? Water, dat is mijn favoriete drinken. Of thee. Daar heb ik nu ook wel zin in. Lekker theeleuten! 🫖☕️

17-Wat vindt je ervan dat er zoveel forumleden al weg zijn? Sonde, maar ik heb een idee dat jij misschien laatst je account hebt verwijderd? Is dit soms je derde account?

18-Geef een compliment aan de eerste persoon die deze vragenlijst heeft gedaan. Wanneer JIJ de eerste persoon bent, geef je een compliment aan jezelf.  Lekker bezig Tover!

19-Hoe denk je dat ik eruit zie?

Een beetje zoals je profielfoto? Echt geen idee.

20-Hoe denk je dat de eerste persoon die de vragenlijst gedaan heeft eruit ziet? Zoals Tover zichzelf beschrijft.

21-Wees nu maar eens lief voor jezelf ;) Dat ben ik wel, denk ik.

22- De laatste vraag alweer! Wat vond je van deze vragenlijst? En moet ik een ´-2´ maken? Heel creatief! Wel je hem ook zelf invullen?

 

Liefs ​​​​​​@NoahLovesYou 


Hoi @Feline,

1- Hoe gaat het met jou? Goed hoor!

2- En met je uiterlijk? Wel ok. Ik ben alleen zoals iedere andere tiener nogal onzeker

3- Omschrijf hoe je eruit ziet (haarkleur, oogkleur, lengte van je lichaam, A.U.B niet van je *****!!, schoenmaat, als je het zo grappig vindt om die toe te voegen, enzovoorts.) Mijn haarkleur zit nogal tussen blond en donkerblond in. Ikzelf noem het blond, maar iedereen die ik ken noemt het donkerblond. Dat zal het dat wel zijn, denk ik. Ik heb blauwe ogen. Ik heb een lichte huidskleur. Ik draag vaak blouses, shirtjes, sieraden, nagellak, boxers, sokken, vestjes, spijkerbroeken en lensjes. Ik ben ongeveer 1 meter 80 denk ik.

4-Wat voor cijfer geef je je uiterlijk? Een 6,5 

5- Hoezo, waarom? Niemand is perfect, ik dus ook niet.

6-Stel je zou uit een ander werelddeel komen waar ze er, nou ja, anders uit zien, welke huidskleur EN haarkleur zou je dan willen? Echt geen idee.

7-Wat is jouw favoriete sprookje? Ik vind ze allemaal wel leuk.

8-Wist je dat de sprookjes die jij kent verandert zijn zodat kleine kinderen ze ook kunnen horen?  Wel een beetje, ja

(….)

9- En, schrik je ervan? Niet echt.

10- Welk sprookje vind jij het meest creepy van de 5 bovenstaande sprookjes? Van het dood dansen.

11-Ander onderwerp 😉, wat zijn jouw hobby´s? Lezen, tekenen, knutselen enzovoort.

12-Hoelang heb je deze hobby al? Sinds ik me kan herinneren 

13- Wist je dat melk van een koe komt? Ja, tuurlijk 

14-Wist je dat 60% van de jongeren niet weet dat melk van een koe komt? Wtf!

15-Wat is het eerste wat je zometeen gaat eten? Een broodje?

16-Wat is het eerste wat je zometeen gaat drinken? Water, dat is mijn favoriete drinken. Of thee. Daar heb ik nu ook wel zin in. Lekker theeleuten! 🫖☕️

17-Wat vindt je ervan dat er zoveel forumleden al weg zijn? Sonde, maar ik heb een idee dat jij misschien laatst je account hebt verwijderd? Is dit soms je derde account?

18-Geef een compliment aan de eerste persoon die deze vragenlijst heeft gedaan. Wanneer JIJ de eerste persoon bent, geef je een compliment aan jezelf.  Lekker bezig Tover!

19-Hoe denk je dat ik eruit zie?

Een beetje zoals je profielfoto? Echt geen idee.

20-Hoe denk je dat de eerste persoon die de vragenlijst gedaan heeft eruit ziet? Zoals Tover zichzelf beschrijft.

21-Wees nu maar eens lief voor jezelf ;) Dat ben ik wel, denk ik.

22- De laatste vraag alweer! Wat vond je van deze vragenlijst? En moet ik een ´-2´ maken? Heel creatief! Wel je hem ook zelf invullen?

 

Liefs ​​​​​​@NoahLovesYou 

Hooi! Dit is niet mijn derde acc, maar wel mijn tweede. Ik heb denk ik 2 maanden geleden mijn acc verwijderd. Omdat mijn moeder erachter kwam. Oeps… Je zit er echt heel dichtbij
Laat ik hem zelf ook beantwoorden.

1-En, hoe gaat het met jou? Goed! Hiervoor was ik best wel… depressief. Maar dat gaat langzaam weer beter. 

2- En met je uiterlijk? Ik weet het niet. Ik ben altijd best wel basic dus ja.

3- Omschrijf hoe je eruit ziet (haarkleur, oogkleur, lengte van je lichaam, A.U.B niet van je *****!!, schoenmaat, als je het zo grappig vindt om die toe te voegen, enzovoorts.) Blond haar, blauwe ogen, maat 37.

4-Wat voor cijfer geef je je uiterlijk? Uhh, kdenk een 8

5- Hoezo, waarom? Ja… gewoon

6-Stel je zou uit een ander werelddeel komen waar ze er, nou ja, anders uit zien, welke huidskleur EN haarkleur zou je dan willen? Gewoon uit Nederland. 🇳🇱 

7-Wat is jouw favoriete sprookje? Hm, Belle en het beest?

8-Wist je dat de sprookjes die jij kent verandert zijn zodat kleine kinderen ze ook kunnen horen?  Duh

Waarschuwing! De werkelijkheid van de sprookjes die hieronder staan zijn soms best creepy!

1 – Roodkapje sterft

Roodkapje wordt In de versie die wij kennen gered uit de buik van de wolf door een jager. Dat is natuurlijk extreem ongeloofwaardig. In de oorspronkelijke versie overleeft Roodkapje het sprookje dan ook niet. Ze wordt simpelweg opgegeten. 

2 – Doornroosje wordt verkracht 

Doornroosje wordt wakker gekust door een prins, toch? Nee hoor, in het originele sprookje  wordt ze verkracht door een koning. Ze baart een tweeling en wordt vervolgens verliefd op haar verkrachter. 

3 – Kleine zeemeermin verliest tong 

In de Disney-film ruilt de kleine zeemeermin haar stem in voor twee benen, zodat ze op het land kan lopen. In de originele versie van Hans Christian Andersen moet ze een veel gruwelijker offer brengen. Een heks snijdt haar tong uit haar mond in ruil voor benen. 

4 – Hans en grietje worden ‘geofferd’

In het sprookje dat de meeste mensen kennen, worden Hans en Grietje in de steek gelaten door hun stiefmoeder. Maar in het oorspronkelijke verhaal worden ze ‘opgeofferd’ door hun echte ouders. Een arme houthakker en zijn vrouw besluiten hun kinderen in het bos achter te laten, omdat ze anders alle vier van de honger zullen omkomen.  

5 – Sneeuwwitjes stiefmoeder danst zichzelf dood 

De rol van de stiefmoeder van sneeuwwitje was in de originele versie van het sprookje veel gruwelijker. Ze draagt een jager op om sneeuwwitje te vermoorden en de longen en de lever naar haar te brengen. Ze is van plan om die organen op te eten. 

Uiteindelijk loopt het verhaal ‘goed’ af. Sneeuwwitje trouwt en op haar bruiloft moet de boze stiefmoeder zichzelf dood dansen in roodgloeiende stalen muiltjes. 

 

9- En, schrik je ervan? Jaaa best wel maar ik heb dit natuurlijk al vaker gelezen

10- Welk sprookje vind jij het meest creepy van de 5 bovenstaande sprookjes? Sneeuwwitje

11-Ander onderwerp 😉, wat zijn jouw hobby´s? Paardrijden en hobo spelen ;) 

12-Hoelang heb je deze hobby al? Paardrijden een jaar en  hobo spelen 5 jaar ;)

13- Wist je dat melk van een koe komt? Jaaa

14-Wist je dat 60% van de jongeren niet weet dat melk van een koe komt? Jaa wist ik, echt bizar

15-Wat is het eerste wat je zometeen gaat eten? Ik denk een plak cake 

16-Wat is het eerste wat je zometeen gaat drinken? Homemade IJsthee!

17-Wat vindt je ervan dat er zoveel forumleden al weg zijn? Echt. Verschrikkelijk.

18-Geef een compliment aan de eerste persoon die deze vragenlijst heeft gedaan. Wanneer JIJ de eerste persoon bent, geef je een compliment aan jezelf. @Tover01, je bent echt één van de beste forumleden!

19-Hoe denk je dat ik eruit zie? Zie vraag 3

20-Hoe denk je dat de eerste persoon die de vragenlijst gedaan heeft eruit ziet? Tja, dat heeft @Tover01 al verteld 

21-Wees nu maar eens lief voor jezelf 😉 Kan ik nog niet. Ik heb mijn kast net overhoop gehaald maar nu moet ik alles er weer in stoppen 

22- De laatste vraag alweer! Wat vond je van deze vragenlijst? En moet ik een ´-2´ maken? -

xxx @Feline 

 


1-En, hoe gaat het met jou? Wel prima, het gaat niet 100% goed maar niet zo slecht

2- En met je uiterlijk? Ik draag eigenlijk wel een leuke outfit, maar ik zie er wel moe uit. Ik heb ook een paar dagen geleden mijn haar rood geverfd en ik hou ervan. 

3- Omschrijf hoe je eruit ziet (haarkleur, oogkleur, lengte van je lichaam, A.U.B niet van je *****!!, schoenmaat, als je het zo grappig vindt om die toe te voegen, enzovoorts.) Nou ik heb tijdelijk donkerrood-paars haar maar normaal is het donker bruin. blauwe ogen, ik ben 182cm lang, ik heb echt de huidskeur van een spook en ik zie er permanent moe uit

4-Wat voor cijfer geef je je uiterlijk? een dikke vette 10 want zolang dat mijn lichaam mij in leven houdt kan het mij heel weinig schelen

5- Hoezo, waarom? Omdat mijn lichaam altijd al de mijne is geweest en een cijfer eraan koppelen is nutteloos, zolang dat ik en mijn lijf met elkaar om kunne gaan vind ik het prima

6-Stel je zou uit een ander werelddeel komen waar ze er, nou ja, anders uit zien, welke huidskleur EN haarkleur zou je dan willen?  Mijn huidskleur nu, casper de spook bleek, vind ik wel prima en mijn haarkleur nu vind ik leuk maar ik wil ook mega graag vel blauw met groen haar. 

7-Wat is jouw favoriete sprookje? Ik HOU van alice in wonderland

8-Wist je dat de sprookjes die jij kent verandert zijn zodat kleine kinderen ze ook kunnen horen?  Ja dat wist ik, ik vind de oudere versies soms juist leuker, maar als ik een paar jaar jonger was geweest had ik er sowieso nachtmerries van gehad. 

Waarschuwing! De werkelijkheid van de sprookjes die hieronder staan zijn soms best creepy!

1 – Roodkapje sterft

Roodkapje wordt In de versie die wij kennen gered uit de buik van de wolf door een jager. Dat is natuurlijk extreem ongeloofwaardig. In de oorspronkelijke versie overleeft Roodkapje het sprookje dan ook niet. Ze wordt simpelweg opgegeten. 

2 – Doornroosje wordt verkracht 

Doornroosje wordt wakker gekust door een prins, toch? Nee hoor, in het originele sprookje  wordt ze verkracht door een koning. Ze baart een tweeling en wordt vervolgens verliefd op haar verkrachter. 

3 – Kleine zeemeermin verliest tong 

In de Disney-film ruilt de kleine zeemeermin haar stem in voor twee benen, zodat ze op het land kan lopen. In de originele versie van Hans Christian Andersen moet ze een veel gruwelijker offer brengen. Een heks snijdt haar tong uit haar mond in ruil voor benen. 

4 – Hans en grietje worden ‘geofferd’

In het sprookje dat de meeste mensen kennen, worden Hans en Grietje in de steek gelaten door hun stiefmoeder. Maar in het oorspronkelijke verhaal worden ze ‘opgeofferd’ door hun echte ouders. Een arme houthakker en zijn vrouw besluiten hun kinderen in het bos achter te laten, omdat ze anders alle vier van de honger zullen omkomen.  

5 – Sneeuwwitjes stiefmoeder danst zichzelf dood 

De rol van de stiefmoeder van sneeuwwitje was in de originele versie van het sprookje veel gruwelijker. Ze draagt een jager op om sneeuwwitje te vermoorden en de longen en de lever naar haar te brengen. Ze is van plan om die organen op te eten. 

Uiteindelijk loopt het verhaal ‘goed’ af. Sneeuwwitje trouwt en op haar bruiloft moet de boze stiefmoeder zichzelf dood dansen in roodgloeiende stalen muiltjes. 

 

9- En, schrik je ervan?  Ik kende de meeste al maar het is altijd weer ongelooflijk hoe anders ze zijn. 

10- Welk sprookje vind jij het meest creepy van de 5 bovenstaande sprookjes? Ik denk dat ik die van doornenroosje het ergst vind

11-Ander onderwerp 😉, wat zijn jouw hobby´s? Ik vind tekenen, verven, lezen, bakken, naaien, borduren en alles wat maar een beetje creatief is erg leuk

12-Hoelang heb je deze hobby al? Sommige zijn recenter, borduren doe ik een maandje of 2 maar tekenen doe ik echt als hobby sinds mijn 8ste en uberhaupt al sinds dat ik een potlood kon vasthouden

13- Wist je dat melk van een koe komt? Yup

14-Wist je dat 60% van de jongeren niet weet dat melk van een koe komt? Dat is echt erg

15-Wat is het eerste wat je zometeen gaat eten? AVG, maar ik lust geen hamburgers dus alleen aardappels, bloemkool en appelmoes 

16-Wat is het eerste wat je zometeen gaat drinken?  denk siroop en anders appelsap

17-Wat vindt je ervan dat er zoveel forumleden al weg zijn? Het is erg jammer maar het is een keuze die genomen is door de forumleden zelf en die respecteer en begrijp ik totaal

18-Geef een compliment aan de eerste persoon die deze vragenlijst heeft gedaan. Wanneer JIJ de eerste persoon bent, geef je een compliment aan jezelf. @Tover01  Ik vind het geweldig om te zien hoe actief en enthousiast jij bezig bent op het forum!

19-Hoe denk je dat ik eruit zie?  Echt geen idee, ik kan alleen van jouwn profielfoto af gaan en die kan er helemaal niet uit zien als jou zelf

20-Hoe denk je dat de eerste persoon die de vragenlijst gedaan heeft eruit ziet?  Nooo idea

21-Wees nu maar eens lief voor jezelf ;) Ik doe mijn beeeest. Jij moet ook lief zijn tegen jezelf, oke? 

22- De laatste vraag alweer! Wat vond je van deze vragenlijst? En moet ik een ´-2´ maken? Ik vond het erg leuk, als je een deel 2 wilt maken vind ik dat goed hoor!

 


Heyy @Feline,

Leuk! Ik vul hem in! :D

1-En, hoe gaat het met jou? Mwa kan beter voel me erg moe en wat suf.. 

2- En met je uiterlijk? Heb de nodige onzekerheden, maar over het algemeen ben ik wel tevreden :)

3- Omschrijf hoe je eruit ziet (haarkleur, oogkleur, lengte van je lichaam, A.U.B niet van je *****!!, schoenmaat, als je het zo grappig vindt om die toe te voegen, enzovoorts.) Ik heb donkerblond haar, blauwe ogen, ben 176cm en mijn schoenmaat is ondertussen 44🙃

4-Wat voor cijfer geef je je uiterlijk? Hmm.. Een 7 denk ik

5- Hoezo, waarom? Mwa ben niet helemaal tevreden maar wel tevreden genoeg voor een dikke voldoende :)

6-Stel je zou uit een ander werelddeel komen waar ze er, nou ja, anders uit zien, welke huidskleur EN haarkleur zou je dan willen? Geen idee eigenlijk.. Heb ik nog nooit over nagedacht dus daar kan ik geen antwoord op geven😅

7-Wat is jouw favoriete sprookje? Alice in Wonderland vind ik altijd wel bijzonder ofzo

8-Wist je dat de sprookjes die jij kent verandert zijn zodat kleine kinderen ze ook kunnen horen?  Soort van ja

..

9- En, schrik je ervan? Schrik er niet van, maar het is wel ongelofelijk eigenlijk dat de verhalen die je als kind leert zo creepy zijn😬

10- Welk sprookje vind jij het meest creepy van de 5 bovenstaande sprookjes? Vind ze eigenlijk allemaal wel erg, maar die van de kleine zeemeermin vind ik wel echt eng ofzo

11-Ander onderwerp 😉, wat zijn jouw hobby´s? Weer even luchtiger haha! Ik hou van zwemmen, muziek luisteren, wandelen en gewoon genieten van de natuur en de omgeving waar ik leef

12-Hoelang heb je deze hobby al? Zolang ik me kan herinneren😉

13- Wist je dat melk van een koe komt? Zekers

14-Wist je dat 60% van de jongeren niet weet dat melk van een koe komt? Das bijzonder😅

15-Wat is het eerste wat je zometeen gaat eten? Ga zo avondeten heb eigenlijk nog geen idee wat we gaan eten dus dat is nog een verassing!

16-Wat is het eerste wat je zometeen gaat drinken? Glas limonade :)

17-Wat vindt je ervan dat er zoveel forumleden al weg zijn? Erg jammer dat het op deze manier is gegaan en mis ze oprecht..

18-Geef een compliment aan de eerste persoon die deze vragenlijst heeft gedaan. Wanneer JIJ de eerste persoon bent, geef je een compliment aan jezelf. @Tover01 Ik kan je inzet op dit forum echt enorm waarderen je reacties zijn altijd super goed en ik vind je echt heel aardig en lief! 

19-Hoe denk je dat ik eruit zie? Geen idee ik kijk alleen naar je PF maar irl zal je er denk ik anders uitzien ;)

20-Hoe denk je dat de eerste persoon die de vragenlijst gedaan heeft eruit ziet? Dat heeft @Tover01 al wel eens een soort van verteld in zijn topics

21-Wees nu maar eens lief voor jezelf ;) Ga mijn best doen💖

22- De laatste vraag alweer! Wat vond je van deze vragenlijst? En moet ik een ´-2´ maken? Leuk hoor! En een 2e vragenlijst is altijd leuk! :D

Liefs, ItsJustMe <3


1-En, hoe gaat het met jou? Het gaat. Af en toe een beetje somber de laatste tijd, geen idee waarom. Maar ik mag niet klagen verder.

2- En met je uiterlijk? Daar ben ik wel tevreden mee

3- Omschrijf hoe je eruit ziet (haarkleur, oogkleur, lengte van je lichaam, A.U.B niet van je *****!!, schoenmaat, als je het zo grappig vindt om die toe te voegen, enzovoorts.) Donkerblond haar. Bruine ogen, Lengte is rond de 184cm dacht ik. Schoenmaat is 42. Draag nu een tshirt en korte broek. 🍆-lengte is….oh nee, dat wilde je niet weten😉

4-Wat voor cijfer geef je je uiterlijk? 7 denk ik.

5- Hoezo, waarom? Ik ben wel tevreden maar er zijn altijd dingen die beter kunnen

6-Stel je zou uit een ander werelddeel komen waar ze er, nou ja, anders uit zien, welke huidskleur EN haarkleur zou je dan willen? Nooit over nagedacht. Aziatisch denk ik. Met zwart haar

7-Wat is jouw favoriete sprookje? Niet echt een sprookje maar Alice In Wonderland vind ik echt leuk

8-Wist je dat de sprookjes die jij kent verandert zijn zodat kleine kinderen ze ook kunnen horen? Wel eens gehoord ja

9- En, schrik je ervan? Nee hoor. Vind die versies eigenlijk veel beter 😂

10- Welk sprookje vind jij het meest creepy van de 5 bovenstaande sprookjes? dood dansen in roodgloeiende stalen muiltjes klinkt wel creepy

11-Ander onderwerp 😉, wat zijn jouw hobby´s? Gitaar spelen, lezen, gamen

12-Hoelang heb je deze hobby al? Gitaar speel ik sinds m’n 12de.

13- Wist je dat melk van een koe komt? Nee, echt?

14-Wist je dat 60% van de jongeren niet weet dat melk van een koe komt? Dat is wel ernstig

15-Wat is het eerste wat je zometeen gaat eten? Weet ik nog niet

16-Wat is het eerste wat je zometeen gaat drinken? Cola’tje denk ik

17-Wat vindt je ervan dat er zoveel forumleden al weg zijn? Erg jammer en onnodig

18-Geef een compliment aan de eerste persoon die deze vragenlijst heeft gedaan. Wanneer JIJ de eerste persoon bent, geef je een compliment aan jezelf. @Tover01 lijkt me een ontzettend lieve jongen. Heel erg bedankt voor je goede reacties op het forum.

19-Hoe denk je dat ik eruit zie? Werkelijk geen idee

20-Hoe denk je dat de eerste persoon die de vragenlijst gedaan heeft eruit ziet? Ik stel hem me altijd voor als de jongen in z’n pf

21-Wees nu maar eens lief voor jezelf 😉 Is goed. Zal ik doen

22- De laatste vraag alweer! Wat vond je van deze vragenlijst? En moet ik een ´-2´ maken? Leuk. Je mag zeker een 2de maken.


Hoi @Feline,

1- Hoe gaat het met jou? Goed hoor!

2- En met je uiterlijk? Wel ok. Ik ben alleen zoals iedere andere tiener nogal onzeker

3- Omschrijf hoe je eruit ziet (haarkleur, oogkleur, lengte van je lichaam, A.U.B niet van je *****!!, schoenmaat, als je het zo grappig vindt om die toe te voegen, enzovoorts.) Mijn haarkleur zit nogal tussen blond en donkerblond in. Ikzelf noem het blond, maar iedereen die ik ken noemt het donkerblond. Dat zal het dat wel zijn, denk ik. Ik heb blauwe ogen. Ik heb een lichte huidskleur. Ik draag vaak blouses, shirtjes, sieraden, nagellak, boxers, sokken, vestjes, spijkerbroeken en lensjes. Ik ben ongeveer 1 meter 80 denk ik.

4-Wat voor cijfer geef je je uiterlijk? Een 6,5 

5- Hoezo, waarom? Niemand is perfect, ik dus ook niet.

6-Stel je zou uit een ander werelddeel komen waar ze er, nou ja, anders uit zien, welke huidskleur EN haarkleur zou je dan willen? Echt geen idee.

7-Wat is jouw favoriete sprookje? Ik vind ze allemaal wel leuk.

8-Wist je dat de sprookjes die jij kent verandert zijn zodat kleine kinderen ze ook kunnen horen?  Wel een beetje, ja

(….)

9- En, schrik je ervan? Niet echt.

10- Welk sprookje vind jij het meest creepy van de 5 bovenstaande sprookjes? Van het dood dansen.

11-Ander onderwerp 😉, wat zijn jouw hobby´s? Lezen, tekenen, knutselen enzovoort.

12-Hoelang heb je deze hobby al? Sinds ik me kan herinneren 

13- Wist je dat melk van een koe komt? Ja, tuurlijk 

14-Wist je dat 60% van de jongeren niet weet dat melk van een koe komt? Wtf!

15-Wat is het eerste wat je zometeen gaat eten? Een broodje?

16-Wat is het eerste wat je zometeen gaat drinken? Water, dat is mijn favoriete drinken. Of thee. Daar heb ik nu ook wel zin in. Lekker theeleuten! 🫖☕️

17-Wat vindt je ervan dat er zoveel forumleden al weg zijn? Sonde, maar ik heb een idee dat jij misschien laatst je account hebt verwijderd? Is dit soms je derde account?

18-Geef een compliment aan de eerste persoon die deze vragenlijst heeft gedaan. Wanneer JIJ de eerste persoon bent, geef je een compliment aan jezelf.  Lekker bezig Tover!

19-Hoe denk je dat ik eruit zie?

Een beetje zoals je profielfoto? Echt geen idee.

20-Hoe denk je dat de eerste persoon die de vragenlijst gedaan heeft eruit ziet? Zoals Tover zichzelf beschrijft.

21-Wees nu maar eens lief voor jezelf ;) Dat ben ik wel, denk ik.

22- De laatste vraag alweer! Wat vond je van deze vragenlijst? En moet ik een ´-2´ maken? Heel creatief! Wel je hem ook zelf invullen?

 

Liefs ​​​​​​@NoahLovesYou 

Hooi! Dit is niet mijn derde acc, maar wel mijn tweede. Ik heb denk ik 2 maanden geleden mijn acc verwijderd. Omdat mijn moeder erachter kwam. Oeps… Je zit er echt heel dichtbij
Laat ik hem zelf ook beantwoorden.

1-En, hoe gaat het met jou? Goed! Hiervoor was ik best wel… depressief. Maar dat gaat langzaam weer beter. 

2- En met je uiterlijk? Ik weet het niet. Ik ben altijd best wel basic dus ja.

3- Omschrijf hoe je eruit ziet (haarkleur, oogkleur, lengte van je lichaam, A.U.B niet van je *****!!, schoenmaat, als je het zo grappig vindt om die toe te voegen, enzovoorts.) Blond haar, blauwe ogen, maat 37.

4-Wat voor cijfer geef je je uiterlijk? Uhh, kdenk een 8

5- Hoezo, waarom? Ja… gewoon

6-Stel je zou uit een ander werelddeel komen waar ze er, nou ja, anders uit zien, welke huidskleur EN haarkleur zou je dan willen? Gewoon uit Nederland. 🇳🇱 

7-Wat is jouw favoriete sprookje? Hm, Belle en het beest?

8-Wist je dat de sprookjes die jij kent verandert zijn zodat kleine kinderen ze ook kunnen horen?  Duh

Waarschuwing! De werkelijkheid van de sprookjes die hieronder staan zijn soms best creepy!

1 – Roodkapje sterft

Roodkapje wordt In de versie die wij kennen gered uit de buik van de wolf door een jager. Dat is natuurlijk extreem ongeloofwaardig. In de oorspronkelijke versie overleeft Roodkapje het sprookje dan ook niet. Ze wordt simpelweg opgegeten. 

2 – Doornroosje wordt verkracht 

Doornroosje wordt wakker gekust door een prins, toch? Nee hoor, in het originele sprookje  wordt ze verkracht door een koning. Ze baart een tweeling en wordt vervolgens verliefd op haar verkrachter. 

3 – Kleine zeemeermin verliest tong 

In de Disney-film ruilt de kleine zeemeermin haar stem in voor twee benen, zodat ze op het land kan lopen. In de originele versie van Hans Christian Andersen moet ze een veel gruwelijker offer brengen. Een heks snijdt haar tong uit haar mond in ruil voor benen. 

4 – Hans en grietje worden ‘geofferd’

In het sprookje dat de meeste mensen kennen, worden Hans en Grietje in de steek gelaten door hun stiefmoeder. Maar in het oorspronkelijke verhaal worden ze ‘opgeofferd’ door hun echte ouders. Een arme houthakker en zijn vrouw besluiten hun kinderen in het bos achter te laten, omdat ze anders alle vier van de honger zullen omkomen.  

5 – Sneeuwwitjes stiefmoeder danst zichzelf dood 

De rol van de stiefmoeder van sneeuwwitje was in de originele versie van het sprookje veel gruwelijker. Ze draagt een jager op om sneeuwwitje te vermoorden en de longen en de lever naar haar te brengen. Ze is van plan om die organen op te eten. 

Uiteindelijk loopt het verhaal ‘goed’ af. Sneeuwwitje trouwt en op haar bruiloft moet de boze stiefmoeder zichzelf dood dansen in roodgloeiende stalen muiltjes. 

 

9- En, schrik je ervan? Jaaa best wel maar ik heb dit natuurlijk al vaker gelezen

10- Welk sprookje vind jij het meest creepy van de 5 bovenstaande sprookjes? Sneeuwwitje

11-Ander onderwerp 😉, wat zijn jouw hobby´s? Paardrijden en hobo spelen ;) 

12-Hoelang heb je deze hobby al? Paardrijden een jaar en  hobo spelen 5 jaar ;)

13- Wist je dat melk van een koe komt? Jaaa

14-Wist je dat 60% van de jongeren niet weet dat melk van een koe komt? Jaa wist ik, echt bizar

15-Wat is het eerste wat je zometeen gaat eten? Ik denk een plak cake 

16-Wat is het eerste wat je zometeen gaat drinken? Homemade IJsthee!

17-Wat vindt je ervan dat er zoveel forumleden al weg zijn? Echt. Verschrikkelijk.

18-Geef een compliment aan de eerste persoon die deze vragenlijst heeft gedaan. Wanneer JIJ de eerste persoon bent, geef je een compliment aan jezelf. @Tover01, je bent echt één van de beste forumleden!

19-Hoe denk je dat ik eruit zie? Zie vraag 3

20-Hoe denk je dat de eerste persoon die de vragenlijst gedaan heeft eruit ziet? Tja, dat heeft @Tover01 al verteld 

21-Wees nu maar eens lief voor jezelf 😉 Kan ik nog niet. Ik heb mijn kast net overhoop gehaald maar nu moet ik alles er weer in stoppen 

22- De laatste vraag alweer! Wat vond je van deze vragenlijst? En moet ik een ´-2´ maken? -

xxx @Feline 

 

Oepsie.. Ik tiepte wel ipv wil. 

Wat was je gebruikersnaam bij je eerste acc?

Liefs @NoahLovesYou 


Bedankt voor het beantwoorden van de vragenlijst @LampenKap, @ItsJustMe en @tim16!

Leuke antwoorden 🤩


Heey :)

Ik zie heel veel vragenlijsten op het forum, dus ik dacht, laat ik het ook eens proberen. Uiteraard zonder seks 🙃

Laten we dan ook maar beginnen want als het woordje ´beginnen´ niet bestond had ik nog 10 zinnen getypt over vragenlijsten. Keep calm, deze vragenlijst gaat niet over vragenlijsten hoor. Wel over jou.

Oeps, nou heb ik weer teveel getypt.

Laten we nu dan ECHT beginnen.

Hey hey, wat leuk! 😊

1-En, hoe gaat het met jou? Goed hoor! Met jou? xd

2- En met je uiterlijk? Ik heb weer wat vriendjes(puistjes) erbij gekregen op m’n koppie, ik ben niet per se blij mee denk ik maar het hoort erbij😉

3- Omschrijf hoe je eruit ziet (haarkleur, oogkleur, lengte van je lichaam, A.U.B niet van je *****!!, schoenmaat, als je het zo grappig vindt om die toe te voegen, enzovoorts.) Donkerbruin golvend haar, bruine ogen, beetje lichtgetint door vakantie(😍), warme ondertoon, 163cm, schoenmaatje is 38 en verder nike bijzonders denk ik :P

4-Wat voor cijfer geef je je uiterlijk? 8!

5- Hoezo, waarom? Ben best tevreden maar er zijn paar dingetjes waar ik niet zo blij mee ben(zoals die vriendjes op mijn gezicht🥲)

6-Stel je zou uit een ander werelddeel komen waar ze er, nou ja, anders uit zien, welke huidskleur EN haarkleur zou je dan willen? Goeie vraag! Ik zou denk ik heel graag lichtbruin haar willen met groene ogen misschien? Of met mooi blauwe ogen!

7-Wat is jouw favoriete sprookje? La Belle et la Bête! Belle en het beest xdd

8-Wist je dat de sprookjes die jij kent verandert zijn zodat kleine kinderen ze ook kunnen horen? Nee, eigenlijk niet. Leuke weetje!

Waarschuwing! De werkelijkheid van de sprookjes die hieronder staan zijn soms best creepy!

1 – Roodkapje sterft

Roodkapje wordt In de versie die wij kennen gered uit de buik van de wolf door een jager. Dat is natuurlijk extreem ongeloofwaardig. In de oorspronkelijke versie overleeft Roodkapje het sprookje dan ook niet. Ze wordt simpelweg opgegeten. 

2 – Doornroosje wordt verkracht 

Doornroosje wordt wakker gekust door een prins, toch? Nee hoor, in het originele sprookje  wordt ze verkracht door een koning. Ze baart een tweeling en wordt vervolgens verliefd op haar verkrachter. 

3 – Kleine zeemeermin verliest tong 

In de Disney-film ruilt de kleine zeemeermin haar stem in voor twee benen, zodat ze op het land kan lopen. In de originele versie van Hans Christian Andersen moet ze een veel gruwelijker offer brengen. Een heks snijdt haar tong uit haar mond in ruil voor benen. 

4 – Hans en grietje worden ‘geofferd’

In het sprookje dat de meeste mensen kennen, worden Hans en Grietje in de steek gelaten door hun stiefmoeder. Maar in het oorspronkelijke verhaal worden ze ‘opgeofferd’ door hun echte ouders. Een arme houthakker en zijn vrouw besluiten hun kinderen in het bos achter te laten, omdat ze anders alle vier van de honger zullen omkomen.  

5 – Sneeuwwitjes stiefmoeder danst zichzelf dood 

De rol van de stiefmoeder van sneeuwwitje was in de originele versie van het sprookje veel gruwelijker. Ze draagt een jager op om sneeuwwitje te vermoorden en de longen en de lever naar haar te brengen. Ze is van plan om die organen op te eten. 

Uiteindelijk loopt het verhaal ‘goed’ af. Sneeuwwitje trouwt en op haar bruiloft moet de boze stiefmoeder zichzelf dood dansen in roodgloeiende stalen muiltjes. 

 

9- En, schrik je ervan? Jaa🙈😬

10- Welk sprookje vind jij het meest creepy van de 5 bovenstaande sprookjes? Ze zijn allemaal best heftig maar ik denk 2e.

11-Ander onderwerp 😉, wat zijn jouw hobby´s? Badmintonnen, zwemmen, bakken, acteren, skateboarden en schaatsenn!

12-Hoelang heb je deze hobby al? Redelijk lang, ik heb in veel super leuke voorstellingen gespeeld, badminton doe ik net een tijdje, zwemmen is altijd al een hobby geweest, bakken doe ik heel graag, skateboarden doe ik al sinds m’n 10e en schaatsen vind ik sinds de winter van 2022 helemaal top!

13- Wist je dat melk van een koe komt? Tuurlijk!

14-Wist je dat 60% van de jongeren niet weet dat melk van een koe komt? Huh echt?

15-Wat is het eerste wat je zometeen gaat eten? Pasta bolognese xdd

16-Wat is het eerste wat je zometeen gaat drinken? Water! Stay healthy ☺️😉

17-Wat vindt je ervan dat er zoveel forumleden al weg zijn? Ik vind het heel jammer dat er zoveel lieverds weg zij gegaan. Het is zo’n zonde…

18-Geef een compliment aan de eerste persoon die deze vragenlijst heeft gedaan. Wanneer JIJ de eerste persoon bent, geef je een compliment aan jezelf. @Tover01, je bent een superlief en attent persoon!

19-Hoe denk je dat ik eruit zie? Ik las jouw vragenlijst net😊

20-Hoe denk je dat de eerste persoon die de vragenlijst gedaan heeft eruit ziet? Ik las @Tover01’s vragenlijst net ook haha😉

21-Wees nu maar eens lief voor jezelf 😉 Aww, heel lief van je, ga ik doen 💗

22- De laatste vraag alweer! Wat vond je van deze vragenlijst? En moet ik een ´-2´ maken? Topvragenlijst! En of course! Lijkt me heel leuk!

 

Echt, ik vond het superleuk om de vragenlijst te maken!

Hartjes Feline <3


Reageer