Heey :)
Ik zie heel veel vragenlijsten op het forum, dus ik dacht, laat ik het ook eens proberen. Uiteraard zonder seks 🙃
Laten we dan ook maar beginnen want als het woordje ´beginnen´ niet bestond had ik nog 10 zinnen getypt over vragenlijsten. Keep calm, deze vragenlijst gaat niet over vragenlijsten hoor. Wel over jou.
Oeps, nou heb ik weer teveel getypt.
Laten we nu dan ECHT beginnen.
1-En, hoe gaat het met jou?
2- En met je uiterlijk?
3- Omschrijf hoe je eruit ziet (haarkleur, oogkleur, lengte van je lichaam, A.U.B niet van je *****!!, schoenmaat, als je het zo grappig vindt om die toe te voegen, enzovoorts.)
4-Wat voor cijfer geef je je uiterlijk?
5- Hoezo, waarom?
6-Stel je zou uit een ander werelddeel komen waar ze er, nou ja, anders uit zien, welke huidskleur EN haarkleur zou je dan willen?
7-Wat is jouw favoriete sprookje?
8-Wist je dat de sprookjes die jij kent verandert zijn zodat kleine kinderen ze ook kunnen horen?
Waarschuwing! De werkelijkheid van de sprookjes die hieronder staan zijn soms best creepy!
1 – Roodkapje sterft
Roodkapje wordt In de versie die wij kennen gered uit de buik van de wolf door een jager. Dat is natuurlijk extreem ongeloofwaardig. In de oorspronkelijke versie overleeft Roodkapje het sprookje dan ook niet. Ze wordt simpelweg opgegeten.
2 – Doornroosje wordt verkracht
Doornroosje wordt wakker gekust door een prins, toch? Nee hoor, in het originele sprookje wordt ze verkracht door een koning. Ze baart een tweeling en wordt vervolgens verliefd op haar verkrachter.
3 – Kleine zeemeermin verliest tong
In de Disney-film ruilt de kleine zeemeermin haar stem in voor twee benen, zodat ze op het land kan lopen. In de originele versie van Hans Christian Andersen moet ze een veel gruwelijker offer brengen. Een heks snijdt haar tong uit haar mond in ruil voor benen.
4 – Hans en grietje worden ‘geofferd’
In het sprookje dat de meeste mensen kennen, worden Hans en Grietje in de steek gelaten door hun stiefmoeder. Maar in het oorspronkelijke verhaal worden ze ‘opgeofferd’ door hun echte ouders. Een arme houthakker en zijn vrouw besluiten hun kinderen in het bos achter te laten, omdat ze anders alle vier van de honger zullen omkomen.
5 – Sneeuwwitjes stiefmoeder danst zichzelf dood
De rol van de stiefmoeder van sneeuwwitje was in de originele versie van het sprookje veel gruwelijker. Ze draagt een jager op om sneeuwwitje te vermoorden en de longen en de lever naar haar te brengen. Ze is van plan om die organen op te eten.
Uiteindelijk loopt het verhaal ‘goed’ af. Sneeuwwitje trouwt en op haar bruiloft moet de boze stiefmoeder zichzelf dood dansen in roodgloeiende stalen muiltjes.
9- En, schrik je ervan?
10- Welk sprookje vind jij het meest creepy van de 5 bovenstaande sprookjes?
11-Ander onderwerp ;), wat zijn jouw hobby´s?
12-Hoelang heb je deze hobby al?
13- Wist je dat melk van een koe komt?
14-Wist je dat 60% van de jongeren niet weet dat melk van een koe komt?
15-Wat is het eerste wat je zometeen gaat eten?
16-Wat is het eerste wat je zometeen gaat drinken?
17-Wat vindt je ervan dat er zoveel forumleden al weg zijn?
18-Geef een compliment aan de eerste persoon die deze vragenlijst heeft gedaan. Wanneer JIJ de eerste persoon bent, geef je een compliment aan jezelf.
19-Hoe denk je dat ik eruit zie?
20-Hoe denk je dat de eerste persoon die de vragenlijst gedaan heeft eruit ziet?
21-Wees nu maar eens lief voor jezelf ;)
22- De laatste vraag alweer! Wat vond je van deze vragenlijst? En moet ik een ´-2´ maken?
Echt, ik vond het superleuk om de vragenlijst te maken!
Hartjes Feline <3