Vraag

vragenlijst sport en spieren

  • 23 May 2024
  • 9 reacties
  • 119 Bekeken

Badge

1. Welk geslacht ben je? 

2. Hoe oud ben je 

3. Doe je aan een sport? 

4 hoe vaak sport je? 

5. Zijn je spieren zichtbaar?

6. Kan je omschrijven hoe je er uit ziet 

7. Ben je blij met je lichaam?

8. Ben je nog ergens onzeker over?

9. Wil je nog iets vertellen over je zelf?

Vond je het een leuke vragenlijst? 

 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey! ik vul in…

1. Welk geslacht ben je?    Jongen

2. Hoe oud ben je . 12

3. Doe je aan een sport?    ja, voetbal en judo en hardlopen

4 hoe vaak sport je?  Voetbal: 5 uur totaal training en 1,5 uur wedstrijd  , en judo 1 keer 2 uur training  en ik loop 3 keer per week een uurtje hard, Telt de 50 minuten naar school fietsen ook ? ;p

5. Zijn je spieren zichtbaar? ja hoor, maar ik ben geen bundel zeg maar ;)

6. Kan je omschrijven hoe je er uit ziet. 1,68, normaal lijf,  ik heb wel iets buik en armspieren maar ik wil niet té veel. Ik heb wel goede kracht vind de judoleraar.  Mijn benen zijn ook wel sterk. Maar nogmaals ik ben geen super persoon hoor haha.

7. Ben je blij met je lichaam? ja hoor :) er is vast van alles te wensen maar ik vind het goed ;)

8. Ben je nog ergens onzeker over? altijd wel. maar niet qua spieren of sportief zijn .

9. Wil je nog iets vertellen over je zelf? Ik heb een iets ‘meisjesachtig’ uiterlijk en dat vind ik dus juist prima. Maar ben ook jongen zeg maar, dus ik balanceer een beetje. Maar gaat wel goed hoor.

Vond je het een leuke vragenlijst?  Ja zeker!  Weer eens wat anders ! Leuk !

 

Liefs Tover xxx

Reputatie 3
Badge +1

1. Welk geslacht ben je?  Man

2. Hoe oud ben je 14 bijna 15

3. Doe je aan een sport? is niet echt een sport, maar trampoline springen

4 hoe vaak sport je? 1 keer per week

5. Zijn je spieren zichtbaar? die in mijn armen denk ik wel, maar dat komt niet door sporten😏🫣

6. Kan je omschrijven hoe je er uit ziet kijk mijn nieuwe topic en reageer ook ff 😁 is niet veel moeite en ik zou het heel aardig vinden

7. Ben je blij met je lichaam? kan blijer, maar opzich wel

8. Ben je nog ergens onzeker over? mijn benen en mijn buik

9. Wil je nog iets vertellen over je zelf? ik luister graag naar Billie Eilish en ik ga volgend jaar naar haar concerttttt

Vond je het een leuke vragenlijst? ja hoor

 

 

Reputatie 4
Badge +1

1. Welk geslacht ben je? Een meisje

2. Hoe oud ben je 13

3. Doe je aan een sport? Nee, maar ik wil graag op karate

4 hoe vaak sport je? Ik fiets elke dag 30 km, als je dat mee kunt tellen :)

5. Zijn je spieren zichtbaar? Nee

6. Kan je omschrijven hoe je er uit ziet? Ik heb kastanjebruin haar op schouderlengte, hazelnoot kleurige ogen en sproetjes over mijn hele gezicht

7. Ben je blij met je lichaam? Ik denk het

8. Ben je nog ergens onzeker over? Over de dingen die ik doe

9. Wil je nog iets vertellen over je zelf? Ik denk het niet

Vond je het een leuke vragenlijst?  Ja hoor!

 

Groetjes E :)

 

Reputatie 7
Badge +19

1. Welk geslacht ben je?   Jongen

2. Hoe oud ben je ?    14

3. Doe je aan een sport?  Yes sir :) karate sinds mn 9e, en ik zeil en doe wat krachttraining

4 hoe vaak sport je?  elke dag, maar karate 2 keer p.w. als het kan. En elke dag wat warming ups en oefeningen.

5. Zijn je spieren zichtbaar? Ja, ik merk wel dat ik groei, maar ik ben geen bodybuilder ;)

6. Kan je omschrijven hoe je er uit ziet. 1, 73 geloof ik, half lang haar, donkerbruin en donkerbruine ogen, slank en normaal gespierd, ik ben wel sportief, maar niet bijzonder. Heb wel sterke armen, komt omdat ik de laatste tijd eig elke dag wel oefeningen doe en ook wel help op de boerderij. Over mijn benen heb ik ook geen klagen omdat ik veel loop en kniebuigingen etc doe.  Ik heb een schema en daar hoort een stukje kracht ook bij, Voelt wel fijn!

7. Ben je blij met je lichaam? ik kan er goed mee uit de voeten haha ;)

8. Ben je nog ergens onzeker over?  nee niet echt over mijn sportieve dingen.  Ik vond eerst altijd dat ik kleine handjes heb en mijn benen vooral mijn kuiten zijn ‘vrouwelijk’ van vorm (dat hoor ik altijd van iedereen)  en dat vind ik dus ook helemaal goed, maakt mij allemaal niet uit, ik ben er eig juist  tevreden mee, dus niet  zo onzeker als een jaar of 2 geleden toen ik daar nog erg over nadacht maar dat hoort er bij ;)

9. Wil je nog iets vertellen over je zelf? Ik sportte al veel , maar nu ik therapie volg en die gaat goed, heb ik als onderdeel daarvan dus elke dag wat sport en krachttraining om mij mentaal beter te voelen en dat helpt zeker. Daarnaast zit ik bij de waterscouts en dat is ook zeer sportief kan ik zeggen :)

Vond je het een leuke vragenlijst?  Ja leuk om eens zoiets in te vullen over mezelf, zo denk ik daar ook eens over na. Ik bedoel geen van mijnm antwoorden trouwens opschepperig, ik ben een heel gewoon menneke met net als @Tover01 ook wat ze zeggen een tikje  vrouwelijke uitstraling, alhoewel ik zelf dat verschil al heel lang niet meer maak 😎😍

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +13

1. Welk geslacht ben je?  Jongen 

2. Hoe oud ben je? Geheim 

3. Doe je aan een sport? Ja

4 hoe vaak sport je?  2-3 per week

5. Zijn je spieren zichtbaar? Nee, helaas niet 

6. Kan je omschrijven hoe je er uit ziet? Niet echt eigenlijk, ben er heel slecht in😅

7. Ben je blij met je lichaam? Nee

8. Ben je nog ergens onzeker over? Ja, mijn buik. Wil wat gespierder worden

9. Wil je nog iets vertellen over je zelf? Hoeft niet hoor, zou niet weten wat

Vond je het een leuke vragenlijst?  Ja hoor

Groetjes@Anoniemxv 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

1. Welk geslacht ben je?  meisje

2. Hoe oud ben je  12

3. Doe je aan een sport? ​​​​jep, paardrijden

4 hoe vaak sport je?  1 keer per week

5. Zijn je spieren zichtbaar? nee

6. Kan je omschrijven hoe je er uit ziet donkerblond haar tot op mn schouders, alternatieve kleding, all star schoenen, groene ogen

7. Ben je blij met je lichaam? ja hoor

8. Ben je nog ergens onzeker over?mnee een beetje over mn gezich (ik heb veel opengekrapte puistjes...)

9. Wil je nog iets vertellen over je zelf? ik haat gym

Vond je het een leuke vragenlijst? jaaaa

 

mijn andwoord op vraag 9 is droog

 

Groetjes smokey

 

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @Eljay123 ,

 

1. Welk geslacht ben je?   jongen

2. Hoe oud ben je   pas 16

3. Doe je aan een sport?   ja, tennis, mountainbiken, wielrennen, hardlopen soms, in de zomer surfen 

4 hoe vaak sport je?  bijna elke dag wel

5. Zijn je spieren zichtbaar?  mwa, niet echt heel opvallend, maar sinds een paar maanden doe ik meer oefeningen zonder gewichten, callanetics (als ik het goed spel haha)

6. Kan je omschrijven hoe je er uit ziet  niet zo groot voor mijn leeftijd, ongeveer 170 cm, slank, beetje atletisch en sinds ik die callanetics doe merk ik al een beetje dat je mijn spieren beter gaat zien, dus ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Ik wil niet echt 'breed’ worden, maar dat je mijn spieren wat beter ziet lijkt me wel chill en in heb blond, lang en messsy haar en blauwe ogen en ik ben meestal wel vrolijk

7. Ben je blij met je lichaam?  ja, hoor

8. Ben je nog ergens onzeker over? mwa, niet echt onzeker, maar mijn piemel is best dun, die van mijn broertje van 12 is al net zo dik, alleen is mijne langer, ik zie het wel en oh ja, ik wil ook nog wel wat langer worden, want met 170 ben ik bij de kleinste van mijn klas

9. Wil je nog iets vertellen over je zelf?   ik ben meestal wel vrolijk en ik heb een vriendje en ik ben seksueel misbruikt in de brugklas en 2e en 3e, maar het gaat op zich wel en ik ben graag buiten en met vrienden

Vond je het een leuke vragenlijst?  ja hoor

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 3
Badge +1

. Welk geslacht ben je? 

Meisje 

2. Hoe oud ben je 

12

3. Doe je aan een sport? 

Ja

4 hoe vaak sport je? 

Twaalf uur per week 

5. Zijn je spieren zichtbaar?

Beetje 

6. Kan je omschrijven hoe je er uit ziet 

Blond 1,60 blauwe ogen 

7. Ben je blij met je lichaam?

Opzich wel

8. Ben je nog ergens onzeker over?

Voel me vaak dik

9. Wil je nog iets vertellen over je zelf?

Nee hoorrrrrr

Vond je het een leuke vragenlijst? 

Sure 

Reputatie 4
Badge +1

1. Welk geslacht ben je?  Meisje

2. Hoe oud ben je 14

3. Doe je aan een sport?  Ja atletiek 

4 hoe vaak sport je?  4 keer

5. Zijn je spieren zichtbaar? Ja ik mega veel been spieren en sinds kort doe ik aan sportschool en ik heb ook langzaam buikspieren 😍

6. Kan je omschrijven hoe je er uit ziet  ik ben blond 1,79 lang en ik heb buikspieren en beenspieren en het liefst draag ik navel truitjes maar wel van die losse shirtjes niet die straks zitten 

7. Ben je blij met je lichaam? Ja

8. Ben je nog ergens onzeker over? Nee

9. Wil je nog iets vertellen over je zelf? Nee

Vond je het een leuke vragenlijst?  Ja

 

 

Reageer