Skip to main content
Vraag

Vragenlijst sport

• June 5, 2026
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

anoniempie0606
Forum|alt.badge.img+1

Hallo iedereen!

Ik heb weer een  vragenlijst gemaakt, nu over sport, en ik ga hem uiteindelijk zelf ook invullen 👍​​​​​​​

En let niet op de volgorde 😅

1: Hoe oud ben je?

2: Op welke sport zit je?

3: Hoe vaak train je per week? Welke dag?

4: Hoelang zit je op die sport?

5: Kan je goed met je teamgenoten / de anderen samenwerken?

6: Kon je mensen al voordat je op die sport ging?

7: Wat is het leukste wat je daar hebt gedaan / doet?

8: Wat heb je daar geleerd?

9: Met hoeveel meiden en met hoeveel jongens ben je daar?

10: Is jou sport een aanrader? Waarom?

11: Op welk niveau train je?

12: Wat maakt jou sport leuk?

13:  Hoe vond je de vragenlijst?

14: Wil je nog wat zeggen?

Dat was het!

Ik hoop dat het een leuke vragenlijst was! 👋

3 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 5, 2026

Hi, ik zit (helaas) niet op een sport. Het lijkt me wel leuk om een sociale activiteit of sport te doen omdat ik me vaak verveel🙃 denk dat ik tennis of voetbal wel leuk zou vinden. Wel een leuke vragenlijst ☺️🤍

Liefs van mij❤️ 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 6, 2026

Hallo iedereen!

Hey ​@anoniempie0606 ! 

Ik heb weer een  vragenlijst gemaakt, nu over sport, en ik ga hem uiteindelijk zelf ook invullen 👍 Top! 

En let niet op de volgorde 😅 komt goed! 👍

1: Hoe oud ben je? 14

2: Op welke sport zit je? Voetbal en judo-jiu jitsu

3: Hoe vaak train je per week? Welke dag?  3x  voetbal en 1 x juju. Ma,di,wo.za. 

4: Hoelang zit je op die sport? Voetbal sinds 8 en juju 3 jaar vlgs mij

5: Kan je goed met je teamgenoten / de anderen samenwerken? Ja hoor gaat leuk!

6: Kon je mensen al voordat je op die sport ging? Nee, Ja 1 jongen wel uit groep 6 toen.

7: Wat is het leukste wat je daar hebt gedaan / doet?  Bij voetbal kampioen worden samen en bij juju de banden halen en nieuwe grepen en tactiek leren.

8: Wat heb je daar geleerd? Heel veel. Bij voetbal teamwerk bv en bij juju weerbaar zijn. Ook discipline wel. Op een leuke manier xd. 

9: Met hoeveel meiden en met hoeveel jongens ben je daar? Voetbal mijn team 2 meisjes en 12 jongens. Juju bij training 3 m 7 j

10: Is jou sport een aanrader? Waarom? Zeker! Lichamelijke inspanning, teamspeler worden, omgaan met teleurstelling en winnen etc. En bij juju kracht, inzicht en beheersing en discipline.

11: Op welk niveau train je?  Voetbal C 1, juju blauwe band

12: Wat maakt jou sport leuk? Het voelt goed en je leert er van. Ze zijn allebe heel anders maar lekker uitleven iig.

13:  Hoe vond je de vragenlijst? Heel leuk! 

14: Wil je nog wat zeggen? Ja dankjewel voor de lijst. 

Dat was het!

Ik hoop dat het een leuke vragenlijst was! 👋

Zeker!! 

Liefs, Tover xxxx

anoniempie0606
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 7, 2026

Hallo iedereen!

Ik heb weer een  vragenlijst gemaakt, nu over sport, en ik ga hem uiteindelijk zelf ook invullen 👍

1: Hoe oud ben je? 13

2: Op welke sport zit je? Trampoline-free-run

3: Hoe vaak train je per week? Welke dag? 1x per week, op dinsdag

4: Hoelang zit je op die sport? 14 juni zit ik er een jaar op

5: Kan je goed met je teamgenoten / de anderen samenwerken? Ja, opzich wel. Het is altijd gezellig

6: Kon je mensen al voordat je op die sport ging? Toen ik erop ging niet, maar later bleek dat 2 jongens bij mij op school zaten

7: Wat is het leukste wat je daar hebt gedaan / doet? Trampoline-springen vind ik het leukst

8: Wat heb je daar geleerd? Een cork in de blokkenbak en een back-full

9: Met hoeveel meiden en met hoeveel jongens ben je daar? 1 meisje (ik) en 6 jongens

10: Is jou sport een aanrader? Waarom? Ja! Je leert er allemaal nieuwe trucs en je maakt vrienden

11: Op welk niveau train je? Ik zit bij de pro-les

12: Wat maakt jou sport leuk? Het leren van nieuwe trucs, het is er heel gezellig en als we les hebben, is het hele trampoline-park leeg

13:  Hoe vond je de vragenlijst? Grappig, ik vind het altijd leuk om mijn eigen vragenlijsten in te vullen

14: Wil je nog wat zeggen? Nee hoor 

Doei!👋