Skip to main content
Vraag

Vragenlijst (random☺️) met maar liefst 40 vragen!

• January 20, 2026
  • 14 reacties
  • 216 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Hey! Ik heb een vragenlijst gemaakt met maar liefst 40 vragen. Sommige zijn misschien moeilijk of niet van toepassing. Vul gewoon in wat je wil. 😊 En neem ff de tijd ervoor 😅 

1. Heb je op school weleens iets over de Wet gehad?
2. Is er iets wat je hebt gekocht wat al heel gauw stuk ging of waardeloos bleek? Zo ja, wat?
3. Echte kaarsen of led?
4. Hoe noem jij het: een loep of een vergrootglas?
5. Wat is je favoriete broodbeleg?
6. Houd je een dagboek bij?
7. Wie of wat mis je heel erg? (Het kan eens mens of dier, of zelfs een voorwerp zijn. Sorry als dit een moeilijke vraag is. Geen namen!)
8. Eikel of kastanje?
9. Heb je een vreemde smaakcombinatie met iets? Zo ja, wat?
10. Hoe duur is het duurste wat je ooit hebt gekocht? En wat is het? 🤑
11. Ben je goed in dingen in elkaar zetten? Zowel "kapotte" dingen of bouwpakketten als voorbeeld.
12. Heb je weleens genaaid/gebreid/gehaakt/etc🫣?
13. Maakt prijs uit voor wat je koopt?
14. Ben je weleens op een plek geweest waarbij je eigenlijk niet mocht komen?
15. Wat voor beroepen deden je opa('s) en oma('s)?
16. Ben je weleens in een boom geklommen, en dat je er bijna niet meer uit kon?
17. Heb je een bad in huis?
18. Heb je een magneetbord of prikbord op je kamer?
19. Ben je graag buiten?
20. Welke kleur is je tandenborstel? 🪥😅
21. Heb je een bordje of iets dergelijks aan je deur hangen?
22. Waar kun je op dit moment heel boos om worden?
23. Hoe groot is de allergrootste knuffel die je hebt/had?
24. Spaar je ergens voor? Zo ja, wat?
25. Glanzend of dof?
26. Heb je een TV op je kamer?
27. Als je iets héél leuks ziet in een winkel, maar het niet erg nuttig is, koop je het dan wel of niet?
28. Heb je weleens een verhaal geschreven?
29. Welk apparaat gebruik je meestal voor het forum?
30. Tot hoe laat heb je ooit wakker gelegen?
31. Tosti of wentelteefjes?
32. Waar zit je vaker: op bed of aan je bureau? (Nacht niet meegeteld ☺️😴)
33. Hoeveel dingen met verlichting heb je op je kamer (lampen niet meegeteld 💡)?
34. Kun je koken/bakken?
35. Ben je goed in Engels?
36. Ben je (bij)gelovig?
37. Als we het over verse en/of zoete broodjes hebben, wat vind je dan het lekkerst? 😋🍩🥐
38. Heb je een kalender op je kamer?
39. Heb je iets wat best "kinderachtig" gevonden wordt maar wat toch heel leuk is? Zo ja, wat?
40. Leuke vragenlijst of niet?😬

Liefs Yusa 😘

14 reacties

FeetjeV12
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 20, 2026

Hey! Ik heb een vragenlijst gemaakt met maar liefst 40 vragen. Sommige zijn misschien moeilijk of niet van toepassing. Vul gewoon in wat je wil. 😊 En neem ff de tijd ervoor 😅 

1. Heb je op school weleens iets over de Wet gehad? Nope, op de basisschool een beetje over kinderrechten. 
2. Is er iets wat je hebt gekocht wat al heel gauw stuk ging of waardeloos bleek? Zo ja, wat? Een keer een ketting die ging meteen stuk.
3. Echte kaarsen of led? Echte, dat vind ik sfeervoller
4. Hoe noem jij het: een loep of een vergrootglas? Een vergrootglas
5. Wat is je favoriete broodbeleg? ik houd wel van speculoos of pindakaas
6. Houd je een dagboek bij? Ik heb het een tijdje geprobeerd maar vergat het elke keer.
7. Wie of wat mis je heel erg? (Het kan eens mens of dier, of zelfs een voorwerp zijn. Sorry als dit een moeilijke vraag is. Geen namen!) Mijn lieve katten...
8. Eikel of kastanje? Kastanjeeee!!
9. Heb je een vreemde smaakcombinatie met iets? Zo ja, wat? op een broodje kaas met jam en hagelslag.
10. Hoe duur is het duurste wat je ooit hebt gekocht? En wat is het? 🤑 Volgens mij skeelers ofzo
11. Ben je goed in dingen in elkaar zetten? Zowel "kapotte" dingen of bouwpakketten als voorbeeld. Best wel bouwpakketten, anders heb ik geen idee wat ik moet doen...
12. Heb je weleens genaaid/gebreid/gehaakt/etc🫣?  Nee... Wel lang geleden maar dat had mijn moeder eigenlijk gedaan met mij als opdrachtgever.
13. Maakt prijs uit voor wat je koopt? als je het heeeeel graag wilt voor mij niet.
14. Ben je weleens op een plek geweest waarbij je eigenlijk niet mocht komen?  ik ben een keer stiekem van de leraren trap gegaan, toen werden we betrapt 🫣
15. Wat voor beroepen deden je opa('s) en oma('s)? mijn oma's deden juf zijn en de ander was tandarts. Mijn opa's geen idee...
16. Ben je weleens in een boom geklommen, en dat je er bijna niet meer uit kon? Nee, bleef altijd op een veilig makkelijke afstand van de grond.
17. Heb je een bad in huis? nee, zou wel leuk zijn!
18. Heb je een magneetbord of prikbord op je kamer? ja allebei ineen met nog een White bord 
19. Ben je graag buiten? ja ik heb er de laatste tijd niet zo heel veel tijd voor helaas
20. Welke kleur is je tandenborstel? 🪥😅. Paars! Dat is mijn lievelings kleur.
21. Heb je een bordje of iets dergelijks aan je deur hangen? ja, een bordje met mijn naam en een tekening en een Chinees teken dat draak betekent
22. Waar kun je op dit moment heel boos om worden? over mijn muziekdocent... We moeten opeens een heel ander deuntje spelen...
23. Hoe groot is de allergrootste knuffel die je hebt/had? twee meter lang en niet zo dik, het is een krokodil
24. Spaar je ergens voor? Zo ja, wat? nee
25. Glanzend of dof? Allebei hangt er denk ik vanaf wat
26. Heb je een TV op je kamer? nee, we hebben er 1 in de woonkamer 
27. Als je iets héél leuks ziet in een winkel, maar het niet erg nuttig is, koop je het dan wel of niet? vaak wel want ik koop toch niet zoveel. (Yes over de helft!)
28. Heb je weleens een verhaal geschreven? Ja doe ik wel vaker maar dan wel korte fantasie verhaaltjes
29. Welk apparaat gebruik je meestal voor het forum? meestal mijn telefoon gewoon, nu ook!
30. Tot hoe laat heb je ooit wakker gelegen? 2 uur!
31. Tosti of wentelteefjes? wentelteefjes!! Moet ik weer een keer eten
32. Waar zit je vaker: op bed of aan je bureau? (Nacht niet meegeteld ☺️😴) aan mijn bureau
33. Hoeveel dingen met verlichting heb je op je kamer (lampen niet meegeteld 💡)? Niks dan, alleen lampjes
34. Kun je koken/bakken? Ja en ik vind het heel leuk!
35. Ben je goed in Engels? Nee, niet heel erg
36. Ben je (bij)gelovig? Nope
37. Als we het over verse en/of zoete broodjes hebben, wat vind je dan het lekkerst? 😋🍩🥐 Kaneel broodjes of donuts😋😋
38. Heb je een kalender op je kamer? Ja ik vergeet hem te verzetten alleen
39. Heb je iets wat best "kinderachtig" gevonden wordt maar wat toch heel leuk is? Zo ja, wat? Spelen met van die dieren poppetjes en veel knuffel hebben
40. Leuke vragenlijst of niet?😬 jaaa! Heel random maar grappig! Leuke kleurtjes ook❤️

Groetjes Fe.A❤️

smokey
Forum|alt.badge.img+7
  • Vaak actief
  • January 20, 2026

1. Heb je op school weleens iets over de Wet gehad? Nee, jammer he
2. Is er iets wat je hebt gekocht wat al heel gauw stuk ging of waardeloos bleek? Zo ja, wat? Oh zoveel, maar ik kan nu niet 123 iets opnoemen
3. Echte kaarsen of led? ik vind echte kaarsen mooier
4. Hoe noem jij het: een loep of een vergrootglas? Een vergrootglas
5. Wat is je favoriete broodbeleg? Vlokken of kaas
6. Houd je een dagboek bij? Af en toe
7. Wie of wat mis je heel erg? (Het kan eens mens of dier, of zelfs een voorwerp zijn. Sorry als dit een moeilijke vraag is. Geen namen!) Mijn vader
8. Eikel of kastanje? Kastanje
9. Heb je een vreemde smaakcombinatie met iets? Zo ja, wat? nee
10. Hoe duur is het duurste wat je ooit hebt gekocht? En wat is het? 🤑 Haha, mijn 2e radio was 80 euro
11. Ben je goed in dingen in elkaar zetten? Zowel "kapotte" dingen of bouwpakketten als voorbeeld. Nee, mij niet bellen
12. Heb je weleens genaaid/gebreid/gehaakt/etc🫣? ja, af en toe wat kleding diy'en
13. Maakt prijs uit voor wat je koopt? Ja, normaal koop ik geen dure dingen
14. Ben je weleens op een plek geweest waarbij je eigenlijk niet mocht komen? zo vaak, lekker spannend
15. Wat voor beroepen deden je opa('s) en oma('s)? Volgensmij allemaal in een kantoor
16. Ben je weleens in een boom geklommen, en dat je er bijna niet meer uit kon? haha ja in het bos
17. Heb je een bad in huis? nee
18. Heb je een magneetbord of prikbord op je kamer? Een magneetbord
19. Ben je graag buiten? Nu niet bepaalt
20. Welke kleur is je tandenborstel? 🪥😅 zwart
21. Heb je een bordje of iets dergelijks aan je deur hangen? wel posters ;)
22. Waar kun je op dit moment heel boos om worden? Mijzelf en hoe ik het doe op school
23. Hoe groot is de allergrootste knuffel die je hebt/had? de ikea haai
24. Spaar je ergens voor? Zo ja, wat? Ja
25. Glanzend of dof? dof
26. Heb je een TV op je kamer? mocht ik willen :0
27. Als je iets héél leuks ziet in een winkel, maar het niet erg nuttig is, koop je het dan wel of niet? Waarschijnlijk wel… hangt wel af van de prijs
28. Heb je weleens een verhaal geschreven? nee
29. Welk apparaat gebruik je meestal voor het forum? laptop
30. Tot hoe laat heb je ooit wakker gelegen? 3 uur s'nachts? 
31. Tosti of wentelteefjes? Wentelteefjes
32. Waar zit je vaker: op bed of aan je bureau? (Nacht niet meegeteld ☺️😴) Op mn bed
33. Hoeveel dingen met verlichting heb je op je kamer (lampen niet meegeteld 💡)? 6
34. Kun je koken/bakken? nee
35. Ben je goed in Engels? Ja hoor
36. Ben je (bij)gelovig? Soms als iets wel heel toevallig is
37. Als we het over verse en/of zoete broodjes hebben, wat vind je dan het lekkerst? 😋🍩🥐 kaizerbroodje of croissantje
38. Heb je een kalender op je kamer? nee
39. Heb je iets wat best "kinderachtig" gevonden wordt maar wat toch heel leuk is? Zo ja, wat? Geen idee, stickers?
40. Leuke vragenlijst of niet?😬 zeker!! (Zo origineel ook, ik ben niet zo goed in vragenlijsten maken lol)

Liefs Yusa 😘 x

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 20, 2026

1. Heb je op school weleens iets over de Wet gehad? Ja.
2. Is er iets wat je hebt gekocht wat al heel gauw stuk ging of waardeloos bleek? Zo ja, wat? Nee.
3. Echte kaarsen of led? Echte kaarsen.
4. Hoe noem jij het: een loep of een vergrootglas? Vergrootglas.
5. Wat is je favoriete broodbeleg? Kaas.
6. Houd je een dagboek bij? Nee.
7. Wie of wat mis je heel erg? (Het kan eens mens of dier, of zelfs een voorwerp zijn. Sorry als dit een moeilijke vraag is. Geen namen!) Mijn vriend die naar een andere school is gegaan.
8. Eikel of kastanje? Kastanje: kun je opeten.
9. Heb je een vreemde smaakcombinatie met iets? Zo ja, wat? Nee.
10. Hoe duur is het duurste wat je ooit hebt gekocht? En wat is het? 🤑Laptop. Was iets van 600 euro ofz.
11. Ben je goed in dingen in elkaar zetten? Zowel "kapotte" dingen of bouwpakketten als voorbeeld. Ja.
12. Heb je weleens genaaid/gebreid/gehaakt/etc🫣? Nee.
13. Maakt prijs uit voor wat je koopt? Ligt aan wat het is.
14. Ben je weleens op een plek geweest waarbij je eigenlijk niet mocht komen? Nee.
15. Wat voor beroepen deden je opa('s) en oma('s)? Geen idee.
16. Ben je weleens in een boom geklommen, en dat je er bijna niet meer uit kon? Nee.
17. Heb je een bad in huis? Nee.
18. Heb je een magneetbord of prikbord op je kamer? Nee.
19. Ben je graag buiten? Ligt eraan. Wanneer ik met neefjes/nichtjes speel: sure.
20. Welke kleur is je tandenborstel? 🪥😅Wit.
21. Heb je een bordje of iets dergelijks aan je deur hangen? Nee.
22. Waar kun je op dit moment heel boos om worden? Genoeg.
23. Hoe groot is de allergrootste knuffel die je hebt/had? Best wel groot.
24. Spaar je ergens voor? Zo ja, wat? -
25. Glanzend of dof? mnu.
26. Heb je een TV op je kamer? Nee.
27. Als je iets héél leuks ziet in een winkel, maar het niet erg nuttig is, koop je het dan wel of niet? nee.
28. Heb je weleens een verhaal geschreven? voor school.
29. Welk apparaat gebruik je meestal voor het forum? laptop.
30. Tot hoe laat heb je ooit wakker gelegen? 4 uur 's nachts.
31. Tosti of wentelteefjes? tosti.
32. Waar zit je vaker: op bed of aan je bureau? (Nacht niet meegeteld ☺️😴) bureau.
33. Hoeveel dingen met verlichting heb je op je kamer (lampen niet meegeteld 💡)? geen.
34. Kun je koken/bakken? nee haha.
35. Ben je goed in Engels? ja.
36. Ben je (bij)gelovig? ja.
37. Als we het over verse en/of zoete broodjes hebben, wat vind je dan het lekkerst? 🍩 puddingbrezel.
38. Heb je een kalender op je kamer? nee.
39. Heb je iets wat best "kinderachtig" gevonden wordt maar wat toch heel leuk is? Zo ja, wat? nee.
40. Leuke vragenlijst of niet?😬jaaaaaaa.

Liefs Yusa 😘

Liefs,

ghast

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • January 20, 2026

Hey ! Komt ie 😘😉

1. Heb je op school weleens iets over de Wet gehad? Ja staatsinrichting etc
2. Is er iets wat je hebt gekocht wat al heel gauw stuk ging of waardeloos bleek? Zo ja, wat? Een fiets licht 
3. Echte kaarsen of led?  Echte
4. Hoe noem jij het: een loep of een vergrootglas?  Meestal vergrootglas 
5. Wat is je favoriete broodbeleg?  Kaas of jam
6. Houd je een dagboek bij? Meer per week ☺️
7. Wie of wat mis je heel erg? (Het kan eens mens of dier, of zelfs een voorwerp zijn. Sorry als dit een moeilijke vraag is. Geen namen!). Een tante 
8. Eikel of kastanje?  Van eikels kun je een soort koffie maken en kastanjes zijn eetbaar. Moeilijk xD
9. Heb je een vreemde smaakcombinatie met iets? Zo ja, wat?  Pizza met gebakken ei 
10. Hoe duur is het duurste wat je ooit hebt gekocht? En wat is het? 🤑 Een goede rugzak. En slaapmat. Over de €100,-  (beetje hulp van moeder) 
11. Ben je goed in dingen in elkaar zetten? Zowel "kapotte" dingen of bouwpakketten als voorbeeld. Ja dat is een hobby, knutselen 
12. Heb je weleens genaaid/gebreid/gehaakt/etc🫣? Zeker. Kleding herstellen bv. Afgelopen weekend nog tijdens een survival voorbereiding. Moet je kunnen anders mag je niet meedoen.
13. Maakt prijs uit voor wat je koopt? Ja toch wel
14. Ben je weleens op een plek geweest waarbij je eigenlijk niet mocht komen? Jawel, een oud ketelhuis van een bedrijf en een bos dat verboden toegang was 🫣🤭 per ongeluk hoor! 
15. Wat voor beroepen deden je opa('s) en oma('s)? Ontwerper bij een cv fabriek en oma was secretaresse daar. 
16. Ben je weleens in een boom geklommen, en dat je er bijna niet meer uit kon? Ja 😄🤭
17. Heb je een bad in huis? Ja 
18. Heb je een magneetbord of prikbord op je kamer? Prikbord idd :)
19. Ben je graag buiten? Ja zeker
20. Welke kleur is je tandenborstel? 🪥😅 Blauw wit 
21. Heb je een bordje of iets dergelijks aan je deur hangen? Nee wel een poster 
22. Waar kun je op dit moment heel boos om worden?  Hoe gek sommige wereldleiders zijn.
23. Hoe groot is de allergrootste knuffel die je hebt/had?   Een olifant die komt tot mijn middel xd
24. Spaar je ergens voor? Zo ja, wat? Ja voor de Jamboree 
25. Glanzend of dof?  Dat ligt echt aan wat het is hihi 
26. Heb je een TV op je kamer? Nee wel laptop. Ik had er wel 1 maar die was echt op.
27. Als je iets héél leuks ziet in een winkel, maar het niet erg nuttig is, koop je het dan wel of niet? meestal niet.
28. Heb je weleens een verhaal geschreven? Ja meerdere 
29. Welk apparaat gebruik je meestal voor het forum? Smartphone 
30. Tot hoe laat heb je ooit wakker gelegen? Ik heb wel eens maar een uur gedommeld 
31. Tosti of wentelteefjes? Tosti 😋
32. Waar zit je vaker: op bed of aan je bureau? (Nacht niet meegeteld ☺️😴). Bureau 
33. Hoeveel dingen met verlichting heb je op je kamer (lampen niet meegeteld 💡)? 3 denk ik . laptop, foon en gps 
34. Kun je koken/bakken? Ja kan ik wel 
35. Ben je goed in Engels? Ja best goed ☺️
36. Ben je (bij)gelovig? Nee 
37. Als we het over verse en/of zoete broodjes hebben, wat vind je dan het lekkerst? 😋🍩🥐 Saucijzenbroodjes, muffins 
38. Heb je een kalender op je kamer? Ja van scouting 
39. Heb je iets wat best "kinderachtig" gevonden wordt maar wat toch heel leuk is? Zo ja, wat? Ongetwijfeld. Ik denk mijn kleurige kniekousen en een muts met veel kleuren en een bolletje..
40. Leuke vragenlijst of niet?😬 Absoluut! 😘

Liefs, Tover xxxx 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 20, 2026

1. Heb je op school weleens iets over de Wet gehad? Ja.  Over de Grondwet en mensenrechten.  Boeiende onderwerpen.
2. Is er iets wat je hebt gekocht wat al heel gauw stuk ging of waardeloos bleek? Zo ja, wat?  Kaartjes voor een slechte film.
3. Echte kaarsen of led?  Echt.
4. Hoe noem jij het: een loep of een vergrootglas?  Ik zou vergrootglas zeggen  maar eerlijk gezegd heb ik het daar nooit over.
5. Wat is je favoriete broodbeleg? Kaas.
6. Houd je een dagboek bij? Nee.  Al een paar keer aan begonnen maar ik ben niet zo van de overpeinzingen en de diepe gedachten.
7. Wie of wat mis je heel erg? (Het kan eens mens of dier, of zelfs een voorwerp zijn. Sorry als dit een moeilijke vraag is. Geen namen!)  Nog niets, gelukkig.
8. Eikel of kastanje?  Eikel, hahaha.
9. Heb je een vreemde smaakcombinatie met iets? Zo ja, wat? Nee, ik ben een weinig avontuurlijke eter.
10. Hoe duur is het duurste wat je ooit hebt gekocht? En wat is het? 🤑 Zadel voor mijn paard. 3000 euro.  
11. Ben je goed in dingen in elkaar zetten? Zowel "kapotte" dingen of bouwpakketten als voorbeeld. Nee, ik heb geen geduld.
12. Heb je weleens genaaid/gebreid/gehaakt/etc🫣?  Nee.
13. Maakt prijs uit voor wat je koopt?  Ja, ik heb niet zoveel geld.
14. Ben je weleens op een plek geweest waarbij je eigenlijk niet mocht komen?  Ik vind dat ik overal mag komen.
15. Wat voor beroepen deden je opa('s) en oma('s)? Ene kant: opa chirurg, oma hoogleraar.  Andere kant: hadden samen een bedrijfje.
16. Ben je weleens in een boom geklommen, en dat je er bijna niet meer uit kon?  Ja, tot ik eruit viel.
17. Heb je een bad in huis?  Ja, maar dat gebruiken we niet meer.  Vroeger wel, toen we klein waren gingen we wel eens met hele gezin badderen.
18. Heb je een magneetbord of prikbord op je kamer? Nee
19. Ben je graag buiten? Ja, ik word depressief van de hele tijd binnen.
20. Welke kleur is je tandenborstel? 🪥😅 Blauw, dat is mijn kleur in onze badkamer.
21. Heb je een bordje of iets dergelijks aan je deur hangen?  Nee
22. Waar kun je op dit moment heel boos om worden?  Trump en Poetin 
23. Hoe groot is de allergrootste knuffel die je hebt/had? Knuffelbeergrootte
24. Spaar je ergens voor? Zo ja, wat? Nee.  Ik zou graag ooit een vleugelpiano hebben maar spaar er niet echt voor. 
25. Glanzend of dof?  Soms het een, soms het ander.
26. Heb je een TV op je kamer? Nee
27. Als je iets héél leuks ziet in een winkel, maar het niet erg nuttig is, koop je het dan wel of niet? Nee, ik koop niet veel dingen
28. Heb je weleens een verhaal geschreven?  Ja, dat doe ik graag.
29. Welk apparaat gebruik je meestal voor het forum? Tablet.
30. Tot hoe laat heb je ooit wakker gelegen?  Ik lig eigenlijk nooit wakker.
31. Tosti of wentelteefjes?  Tosti, ik vind wentelteefjes echt niet lekker.
32. Waar zit je vaker: op bed of aan je bureau? (Nacht niet meegeteld ☺️😴)  bureau
33. Hoeveel dingen met verlichting heb je op je kamer (lampen niet meegeteld 💡)?
34. Kun je koken/bakken?  Ja, en dat doe ik eigenlijk nogal goed.
35. Ben je goed in Engels?  Yes.
36. Ben je (bij)gelovig?  Nee, absoluut niet.
37. Als we het over verse en/of zoete broodjes hebben, wat vind je dan het lekkerst? 😋🍩🥐 Baguettes zoals ze die alleen in Frankrijk kunnen bakken.
38. Heb je een kalender op je kamer?  Nee
39. Heb je iets wat best "kinderachtig" gevonden wordt maar wat toch heel leuk is? Zo ja, wat?  Nee
40. Leuke vragenlijst of niet?😬 ja, geestig.  Al blijft ‘hoe lang is je lul’ mijn favoriet.

Liefs Yusa 😘

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 20, 2026

1. Heb je op school weleens iets over de Wet gehad? Jawel 
2. Is er iets wat je hebt gekocht wat al heel gauw stuk ging of waardeloos bleek? Zo ja, wat? Ja ooit een bal die al heel snel lek ging 
3. Echte kaarsen of led? Echte 
4. Hoe noem jij het: een loep of een vergrootglas? Vergrootglas 
5. Wat is je favoriete broodbeleg? Kaas, ham, hagelslag en vlokken kan niet kiezennn
6. Houd je een dagboek bij? Nee 
7. Wie of wat mis je heel erg? (Het kan eens mens of dier, of zelfs een voorwerp zijn. Sorry als dit een moeilijke vraag is. Geen namen!)  de tijd van vroeger 
8. Eikel of kastanje?  Kastanje 
9. Heb je een vreemde smaakcombinatie met iets? Zo ja, wat? Tosti met cervelaatworst 
10. Hoe duur is het duurste wat je ooit hebt gekocht? En wat is het? 🤑 PlayStation 5 
11. Ben je goed in dingen in elkaar zetten? Zowel "kapotte" dingen of bouwpakketten als voorbeeld. Beetje 
12. Heb je weleens genaaid/gebreid/gehaakt/etc🫣?  Nee
13. Maakt prijs uit voor wat je koopt?  Ja heel erg koop mn kleding altijd wel goedkoop
14. Ben je weleens op een plek geweest waarbij je eigenlijk niet mocht komen?  Ja 
15. Wat voor beroepen deden je opa('s) en oma('s)? Werkte in fabriek en huismoeder/vrouw 
16. Ben je weleens in een boom geklommen, en dat je er bijna niet meer uit kon?  Ja 
17. Heb je een bad in huis?  Yes 
18. Heb je een magneetbord of prikbord op je kamer? Nee vroeger wel 
19. Ben je graag buiten?  Soms 
20. Welke kleur is je tandenborstel? 🪥😅 blauw 
21. Heb je een bordje of iets dergelijks aan je deur hangen? Nee 
22. Waar kun je op dit moment heel boos om worden? Voetbal hahaha 
23. Hoe groot is de allergrootste knuffel die je hebt/had? Zo’n teddybeer van een meter ofzo 
24. Spaar je ergens voor? Zo ja, wat? Nee ik spaar puur voor het sparen 
25. Glanzend of dof? Glanzend 
26. Heb je een TV op je kamer? Ja 
27. Als je iets héél leuks ziet in een winkel, maar het niet erg nuttig is, koop je het dan wel of niet? Ligt aan wat het is en wat je ermee kan 
28. Heb je weleens een verhaal geschreven? Ja 
29. Welk apparaat gebruik je meestal voor het forum? iPad 
30. Tot hoe laat heb je ooit wakker gelegen? 5 uur in de nacht 
31. Tosti of wentelteefjes? Tostiii 
32. Waar zit je vaker: op bed of aan je bureau? (Nacht niet meegeteld ☺️😴)  bed 
33. Hoeveel dingen met verlichting heb je op je kamer (lampen niet meegeteld 💡)?  5 dingen 
34. Kun je koken/bakken?  Koken 
35. Ben je goed in Engels?  Jawel 
37. Als we het over verse en/of zoete broodjes hebben, wat vind je dan het lekkerst? 😋🍩🥐 chocolade broodje 
38. Heb je een kalender op je kamer? Nee 
39. Heb je iets wat best "kinderachtig" gevonden wordt maar wat toch heel leuk is? Zo ja, wat? Oude kinderprogramma’s 
40. Leuke vragenlijst of niet?😬 zeker 

Liefs Yusa 😘

froggo.123
Forum|alt.badge.img+4
  • January 21, 2026

1. Heb je op school weleens iets over de Wet gehad? yep
2. Is er iets wat je hebt gekocht wat al heel gauw stuk ging of waardeloos bleek? Zo ja, wat? waarschijnlijk genoeg dingen, lang leve adhd en impuls aankopen om vervolgens te vergeten dat ik wat gekocht heb 😂
3. Echte kaarsen of led? het liefst echt, maar we hebben thuis led
4. Hoe noem jij het: een loep of een vergrootglas? vergrootglas
5. Wat is je favoriete broodbeleg? ik eet amper brood, maar als ik het eet denk ik ossenworst
6. Houd je een dagboek bij? soort van, ik schrijf graag brieven aan mijn overleden oma 😅
7. Wie of wat mis je heel erg? (Het kan eens mens of dier, of zelfs een voorwerp zijn. Sorry als dit een moeilijke vraag is. Geen namen!) mijn overleden oma, en de moeder van een van mn vriendinnen die ik al ff niet meer gezien heb
8. Eikel of kastanje? kastanje
9. Heb je een vreemde smaakcombinatie met iets? Zo ja, wat? vanillepudding met vruchtenhagel!
10. Hoe duur is het duurste wat je ooit hebt gekocht? En wat is het? 🤑 ergens rond de 300 euro geloof ik, mijn nintendo switch
11. Ben je goed in dingen in elkaar zetten? Zowel "kapotte" dingen of bouwpakketten als voorbeeld. nee absoluut niet
12. Heb je weleens genaaid/gebreid/gehaakt/etc🫣? yep, zowel naaien als breien als haken. maar het enige dat ik relatief goed kan is haken
13. Maakt prijs uit voor wat je koopt? licht aan de kwaliteit. als ik goede kwaliteit wil betaal ik wel meer, maar als goede kwaliteit niet perse nodig is niet. en als ik iets van goede kwaliteit voor een lage prijs vind ben ik natuurlijk helemaal blij :)
14. Ben je weleens op een plek geweest waarbij je eigenlijk niet mocht komen? vaak zat 😂
15. Wat voor beroepen deden je opa('s) en oma('s)? mijn ene opa was werktuigbouwkundige bij de luchtmacht, mijn andere opa werkte bij de gemeente en beide omas waren huisvrouw
16. Ben je weleens in een boom geklommen, en dat je er bijna niet meer uit kon? vaak genoeg, en uit diezelfde boom ben ik ook eens 4 meter naar beneden gevallen 😅
17. Heb je een bad in huis? nope
18. Heb je een magneetbord of prikbord op je kamer? nope
19. Ben je graag buiten? ligt eraan. als ik met vrienden ben wel, anders vind ik het maar saai
20. Welke kleur is je tandenborstel? 🪥😅 ik heb er 2. de ene is groen en de andere blauw
21. Heb je een bordje of iets dergelijks aan je deur hangen? nope, eerst wel maar nu niet meer
22. Waar kun je op dit moment heel boos om worden? als mensen roddelen. of ik kan boos worden over mijn chronische ziekte, dan wil ik het liefst gewoon met dingen gooien en gillen 😅
23. Hoe groot is de allergrootste knuffel die je hebt/had? ik had ooit een teddybeer zo groot als mijn lichaam! 
24. Spaar je ergens voor? Zo ja, wat? ja en nee. ik doe te veel impulsaankopen dus ik houd nooit geld over, maar mijn ouders vinden dat ik moet sparen zodat ik later een huis kan kopen.
25. Glanzend of dof? ligt eraan wat het is. een auto heb ik liever glanzend, maar bijv een stenen tafelblad liever dof
26. Heb je een TV op je kamer? nope
27. Als je iets héél leuks ziet in een winkel, maar het niet erg nuttig is, koop je het dan wel of niet? als ik genoeg geld heb koop ik het
28. Heb je weleens een verhaal geschreven? yep
29. Welk apparaat gebruik je meestal voor het forum? laptop, alhoewel ik de laatste tijd niet zoveel meer online ben op het forum.
30. Tot hoe laat heb je ooit wakker gelegen? 3 uur ofzo
31. Tosti of wentelteefjes? tosti
32. Waar zit je vaker: op bed of aan je bureau? (Nacht niet meegeteld ☺️😴) op bed
33. Hoeveel dingen met verlichting heb je op je kamer (lampen niet meegeteld 💡)? is niet alle verlichting een lamp?😅. als ik alles tel behalve mn plafondlamp heb ik 3 dingen. 
34. Kun je koken/bakken? bakken soms, koken absoluut niet
35. Ben je goed in Engels? yes 
36. Ben je (bij)gelovig? ja meestal wel 😅
37. Als we het over verse en/of zoete broodjes hebben, wat vind je dan het lekkerst? 😋🍩🥐 frikandelbroodje!!!!
38. Heb je een kalender op je kamer? nee
39. Heb je iets wat best "kinderachtig" gevonden wordt maar wat toch heel leuk is? Zo ja, wat? ja, ik kijk graag bluey en ik slaap nog met knuffels
40. Leuke vragenlijst of niet?😬 JAAAA

Liefs Yusa 😘

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • January 21, 2026

Ik verveel me dus doe 'm ook 😁 bedankt voor het invullen allemaal! 😘

1. Heb je op school weleens iets over de Wet gehad? Ga helaas niet naar school☹️ zus heeft wel in de 1e over de Grondwet gehad. Als ik naar school zou gaan zou ik het héél interessant vinden om iets over de Wet te leren. Vind ik boeiend.
2. Is er iets wat je hebt gekocht wat al heel gauw stuk ging of waardeloos bleek? Zo ja, wat? Eens een hondje wat kon lopen en blaffen voor 8€ 🙄 ging na 1 keer gebruiken stuk.
3. Echte kaarsen of led? Echt.
4. Hoe noem jij het: een loep of een vergrootglas? Vergrootglas.
5. Wat is je favoriete broodbeleg? Vlokken, pindakaas.
6. Houd je een dagboek bij? Ik schrijf alleen als ik me nogal k*t voel. Vaak eens per maand ong.
7. Wie of wat mis je heel erg? (Het kan eens mens of dier, of zelfs een voorwerp zijn. Sorry als dit een moeilijke vraag is. Geen namen!) Mijn oude zelf. En dit gaat mss raar klinken, maar ik mis ook een eend. Hij was lief en tam, en had op een dag een gebroken poot. We hebben hem gevangen en de dierenambulance gebeld. Hij is nooit teruggekomen. 🥲 ik hoop dat hij daar is uitgezet.
8. Eikel of kastanje? Haha, geen idee. Eikels zijn wel geinig 😅
9. Heb je een vreemde smaakcombinatie met iets? Zo ja, wat? Ik heb het maar 1 keer gehad en dat was per ongeluk, maar een cracker met smeerkaas en pure hagelslag 😅
10. Hoe duur is het duurste wat je ooit hebt gekocht? En wat is het? 🤑 iets van 60€ aan playmobil
11. Ben je goed in dingen in elkaar zetten? Zowel "kapotte" dingen of bouwpakketten als voorbeeld. Ja. Heb ook weleens een pen gefixt 🫣
12. Heb je weleens genaaid/gebreid/gehaakt/etc🫣? Ja, naaien. Al ben ik er niet de beste in🤭
13. Maakt prijs uit voor wat je koopt? Ja. Ben nogal zuinig al heb ik héél veel geld.
14. Ben je weleens op een plek geweest waarbij je eigenlijk niet mocht komen? Toen ik nog best klein was. Ik was aan het buitenspelen, en moest naar binnen en wilde niet, dus kroop ik onder een hek door naar de achtertuin van mensen. Er zat een slot op die deur en ik mocht er zeker weten niet komen. Achteraf ook niet slim, het was maar iets van 20 cm om onderdoor te kruipen met spinnenwebben. Vond het best eng uiteindelijk 😥
15. Wat voor beroepen deden je opa('s) en oma('s)? Oma verpleegkundige vgm, sws iets in een ziekenhuis 😅 opa weet ik niet. Pake advocaat en rechten leraar, beppe weet ik niet.
16. Ben je weleens in een boom geklommen, en dat je er bijna niet meer uit kon? Maandag nog. Zat best wel vast😶
17. Heb je een bad in huis? Ja. Ik badder heel vaak ☺️
18. Heb je een magneetbord of prikbord op je kamer? 2 Whiteboards.
19. Ben je graag buiten? Zeker.
20. Welke kleur is je tandenborstel? 🪥😅 Ik had gisteren nog een andere. Die was roze. Nu heb ik blauw doorzichtig.
21. Heb je een bordje of iets dergelijks aan je deur hangen? "Territorium (mijn naam)! Mijn wil is hier wet.
22. Waar kun je op dit moment heel boos om worden? Om mezelf, eig.
23. Hoe groot is de allergrootste knuffel die je hebt/had? 55 cm.
24. Spaar je ergens voor? Zo ja, wat? Een hele grote camera.
25. Glanzend of dof? Dof.
26. Heb je een TV op je kamer? Nope. 😓
27. Als je iets héél leuks ziet in een winkel, maar het niet erg nuttig is, koop je het dan wel of niet? Ws wel 🤭
28. Heb je weleens een verhaal geschreven? Een heel boek, 85 blz. Alleen vind ik het nu doodsaai want het gaat niet echt ergens over.
29. Welk apparaat gebruik je meestal voor het forum? Altijd m'n tellie. Anders ben ik bang ontdekt te worden.
30. Tot hoe laat heb je ooit wakker gelegen? 0.30
31. Tosti of wentelteefjes? Wentelteefjes, heb ik 1 keer gehad maar was heel lekker.
32. Waar zit je vaker: op bed of aan je bureau?  (Nacht niet meegeteld ☺️😴) bed.
33. Hoeveel dingen met verlichting heb je op je kamer (lampen niet meegeteld 💡)? Ik heb een ster met verlichting, lichtsnoer, zaklamp, mini microscoop+ wat kerst dingen die nu wel weg kunnen🫢
34. Kun je koken/bakken? Eitjes en cakes.
35. Ben je goed in Engels? Best. Alleen vind ik meningen schrijven wat minder.
36. Ben je (bij)gelovig? Nee.
37. Als we het over verse en/of zoete broodjes hebben, wat vind je dan het lekkerst? 😋🍩🥐 donuts, 100%. Met vanille vulling.
38. Heb je een kalender op je kamer? National Geographic Junior. Met leuke weetjes en dat soort. Al 3 jaar op rij.
39. Heb je iets wat best "kinderachtig" gevonden wordt maar wat toch heel leuk is? Zo ja, wat? Knuffels ig, periscoop.
40. Leuke vragenlijst of niet?😬 🙃 mijn eigen, ja wel denk ik.

Liefs Yusa 😘

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 21, 2026

1. Heb je op school weleens iets over de Wet gehad? Ja zeker
2. Is er iets wat je hebt gekocht wat al heel gauw stuk ging of waardeloos bleek? Zo ja, wat? Mn moeder had een keer Ziki onderbroeken van de action voor me gekocht. Die gingen heel snel lubberen. Nooit kopen! 
3. Echte kaarsen of led?  Allebei
4. Hoe noem jij het: een loep of een vergrootglas? vergrootglas 
5. Wat is je favoriete broodbeleg? kaas en pindakaas
6. Houd je een dagboek bij?  nee
7. Wie of wat mis je heel erg? (Het kan eens mens of dier, of zelfs een voorwerp zijn. Sorry als dit een moeilijke vraag is. Geen namen!) Een vriendin😔
9. Heb je een vreemde smaakcombinatie met iets? Zo ja, wat? pindakaas met sambal
10. Hoe duur is het duurste wat je ooit hebt gekocht? En wat is het? 🤑 iphone 16
11. Ben je goed in dingen in elkaar zetten? Zowel "kapotte" dingen of bouwpakketten als voorbeeld.  Ja lukt me vaak wel
12. Heb je weleens genaaid/gebreid/gehaakt/etc🫣? nee
13. Maakt prijs uit voor wat je koopt? niet altijd. van sommige dingen wil ik goede kwaliteit en dan mag het duurder zijn 
14. Ben je weleens op een plek geweest waarbij je eigenlijk niet mocht komen? nee, ik ben altijd heel braaf😇 
15. Wat voor beroepen deden je opa('s) en oma('s)? opa en oma moeders kant: leraar en huisvrouw vlgns mij.  Vaders kant: opa iets met landbouw of zo, heb m nooit gekend. Oma werkte in een kledingwinkel
16. Ben je weleens in een boom geklommen, en dat je er bijna niet meer uit kon? nee
17. Heb je een bad in huis? ja
18. Heb je een magneetbord of prikbord op je kamer? nee niet meer
19. Ben je graag buiten? ja
20. Welke kleur is je tandenborstel? 🪥😅 wit
21. Heb je een bordje of iets dergelijks aan je deur hangen? nee 
22. Waar kun je op dit moment heel boos om worden? domme mensen, mezelf 
23. Hoe groot is de allergrootste knuffel die je hebt/had? weet niet, heb nooit super grote knuffels gehad
24. Spaar je ergens voor? Zo ja, wat? Heb wel wat op mn spaarrekening maar ik spaar niet voor iets bepaalds
25. Glanzend of dof? dof 
26. Heb je een TV op je kamer? ja
27. Als je iets héél leuks ziet in een winkel, maar het niet erg nuttig is, koop je het dan wel of niet? ligt eraan wat het is
28. Heb je weleens een verhaal geschreven? voor school wel eens
29. Welk apparaat gebruik je meestal voor het forum? pc
30. Tot hoe laat heb je ooit wakker gelegen? 5 uur  
31. Tosti of wentelteefjes?  tosti
32. Waar zit je vaker: op bed of aan je bureau? (Nacht niet meegeteld ☺️😴) allebei evenveel denk ik 
33. Hoeveel dingen met verlichting heb je op je kamer (lampen niet meegeteld 💡)? 1 (telefoon)
34. Kun je koken/bakken? niet echt
35. Ben je goed in Engels? jawel
36. Ben je (bij)gelovig?  ja
37. Als we het over verse en/of zoete broodjes hebben, wat vind je dan het lekkerst? 😋🍩🥐 chocolade broodjes
38. Heb je een kalender op je kamer? nee 
39. Heb je iets wat best "kinderachtig" gevonden wordt maar wat toch heel leuk is? Zo ja, wat?  Heb nog lego van vroeger
40. Leuke vragenlijst of niet?😬  Jaaaa leuk. al die seks en luier topics zijn fking irritant soms

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 21, 2026

1. Heb je op school weleens iets over de Wet gehad? ja met maatschappijleer 
2. Is er iets wat je hebt gekocht wat al heel gauw stuk ging of waardeloos bleek? Zo ja, wat? kleren😭
3. Echte kaarsen of led? echt 
5. Wat is je favoriete broodbeleg? kaas met tomaat
6. Houd je een dagboek bij? nee
7. Wie of wat mis je heel erg? (Het kan eens mens of dier, of zelfs een voorwerp zijn. Sorry als dit een moeilijke vraag is. Geen namen!) een goeie vriendin van mij 
9. Heb je een vreemde smaakcombinatie met iets? Zo ja, wat? ehmmm ik denk het niet
10. Hoe duur is het duurste wat je ooit hebt gekocht? En wat is het? 🤑 een fiets 
11. Ben je goed in dingen in elkaar zetten? Zowel "kapotte" dingen of bouwpakketten als voorbeeld. nee😭
12. Heb je weleens genaaid/gebreid/gehaakt/etc🫣? ik heb wel gebreid met oma ik weet niet of dat mee telt
13. Maakt prijs uit voor wat je koopt? ja 
14. Ben je weleens op een plek geweest waarbij je eigenlijk niet mocht komen? nee
15. Wat voor beroepen deden je opa('s) en oma('s)? allemaal in de zorg🥰
16. Ben je weleens in een boom geklommen, en dat je er bijna niet meer uit kon? ja met een vriendin en we waren zo hoog dat ik er niet meer uit durfde en iemand mij er uit moest halen
17. Heb je een bad in huis? nee
18. Heb je een magneetbord of prikbord op je kamer? nee 
19. Ben je graag buiten? ja 
20. Welke kleur is je tandenborstel? 🪥😅 paars
21. Heb je een bordje of iets dergelijks aan je deur hangen? nee
22. Waar kun je op dit moment heel boos om worden? dansen 
23. Hoe groot is de allergrootste knuffel die je hebt/had? groot ik denk 1 meter 😅
24. Spaar je ergens voor? Zo ja, wat? mijn studie ik weet het maar het moet van mijn vader😭
25. Glanzend of dof? glanzend
26. Heb je een TV op je kamer? nee
27. Als je iets héél leuks ziet in een winkel, maar het niet erg nuttig is, koop je het dan wel of niet? soms 
28. Heb je weleens een verhaal geschreven? ja ik wou ooit een heel boek schrijven voor de helft af 
29. Welk apparaat gebruik je meestal voor het forum? laptop 
30. Tot hoe laat heb je ooit wakker gelegen? tot 2😭
31. Tosti of wentelteefjes? tostiii
32. Waar zit je vaker: op bed of aan je bureau? (Nacht niet meegeteld ☺️😴)  ik heb geen bureau dus bed 

33. Hoeveel dingen met verlichting heb je op je kamer (lampen niet meegeteld 💡)? ehmm ik denk alleen mijn raam en kerst versiering 
34. Kun je koken/bakken? ja
35. Ben je goed in Engels? nee 
36. Ben je (bij)gelovig? soms😅
37. Als we het over verse en/of zoete broodjes hebben, wat vind je dan het lekkerst? 😋🍩🥐 verss natuurlijk
39. Heb je iets wat best "kinderachtig" gevonden wordt maar wat toch heel leuk is? Zo ja, wat? een mickey mouse pyjama… i know🥰
40. Leuke vragenlijst of niet?😬 jaaa🥰

Liefs vie

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 21, 2026

1. Heb je op school weleens iets over de Wet gehad? Ja 
2. Is er iets wat je hebt gekocht wat al heel gauw stuk ging of waardeloos bleek? Zo ja, wat?  Ja heb ik wel eens gehad was een zakje voor me maandverband alleen het pasten er niet in.
3. Echte kaarsen of led? Dat ligt aan het moment  ik vind kaarsjes wel leuk als het gezellig  is maar voor zo nep kaarsje 
5. Wat is je favoriete broodbeleg? Die chocolade die op.brood kan doen 
6. Houd je een dagboek bij? Nee
7. Wie of wat mis je heel erg? (Het kan eens mens of dier, of zelfs een voorwerp zijn. Sorry als dit een moeilijke vraag is. Geen namen!) Ja me overleden katten  en zeker 1tje die kwam altijd bij me liggen toen ik baby was .
8. Eikel of kastanje? Eikel
9. Heb je een vreemde smaakcombinatie met iets? Zo ja, wat? Nee niet hoe ik weet 
10. Hoe duur is het duurste wat je ooit hebt gekocht? En wat is het? 🤑 mijn Nintendo switch 2 
11. Ben je goed in dingen in elkaar zetten? Zowel "kapotte" dingen of bouwpakketten als voorbeeld. Nee mijn niet bellen
12. Heb je weleens genaaid/gebreid/gehaakt/etc🫣? Nee
13. Maakt prijs uit voor wat je koopt? Ja soms wel 
14. Ben je weleens op een plek geweest waarbij je eigenlijk niet mocht komen? Geen idee
15. Wat voor beroepen deden je opa('s) en oma('s)? Mijn oma had een eigen winkel met kleren en ook kinder kleding ik heb daar soms model mogen zijn was super leuk en me opa was in het begin timmerman maar daarna is hij ook in de winkel gaan werken 
16. Ben je weleens in een boom geklommen, en dat je er bijna niet meer uit kon? Nee
17. Heb je een bad in huis? Ja
18. Heb je een magneetbord of prikbord op je kamer? Heb een kleine prikbord
19. Ben je graag buiten? Nu niet in de zomer wel hihi
20. Welke kleur is je tandenborstel? 🪥😅 uum roze 
21. Heb je een bordje of iets dergelijks aan je deur hangen? Nee 
22. Waar kun je op dit moment heel boos om worden? Als er iets is met me zusje 
23. Hoe groot is de allergrootste knuffel die je hebt/had? Pff geen idee 
24. Spaar je ergens voor? Zo ja, wat? Nee
26. Heb je een TV op je kamer? Ja 
27. Als je iets héél leuks ziet in een winkel, maar het niet erg nuttig is, koop je het dan wel of niet? Nee 
28. Heb je weleens een verhaal geschreven? Ja 
29. Welk apparaat gebruik je meestal voor het forum? Google Chrome 
30. Tot hoe laat heb je ooit wakker gelegen? Half 2 was toen me zusje geboren ging worden
31. Tosti of wentelteefjes? Beide niet 
32. Waar zit je vaker: op bed of aan je bureau? (Nacht niet meegeteld ☺️😴) op bed
33. Hoeveel dingen met verlichting heb je op je kamer (lampen niet meegeteld 💡)? Heb een grote lichtsnoer die ik op alle kleuren kan doen. En die ik op me.tv kan doen dat hij mee gaat wat er op tv is 
34. Kun je koken/bakken? Ja ik kan koken
35. Ben je goed in Engels? Beetje
36. Ben je (bij)gelovig? Ja 
37. Als we het over verse en/of zoete broodjes hebben, wat vind je dan het lekkerst? 😋🍩🥐

Verse 
38. Heb je een kalender op je kamer? Ja 
39. Heb je iets wat best "kinderachtig" gevonden wordt maar wat toch heel leuk is? Zo ja, wat? Ja soms me speentje maar dat is ook om.me.fijn te voelen 
40. Leuke vragenlijst of niet?😬 ja super leuk 

Liefs Yusa 😘

Monkeyboy08
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • January 21, 2026

1. Heb je op school weleens iets over de Wet gehad? Ja, met maatschappijleer
2. Is er iets wat je hebt gekocht wat al heel gauw stuk ging of waardeloos bleek? Zo ja, wat? Nee
3. Echte kaarsen of led? Echte kaarsen vind ik mooier, maar thuis hebben we led
5. Wat is je favoriete broodbeleg? Chocopasta
6. Houd je een dagboek bij? Nee
7. Wie of wat mis je heel erg? (Het kan eens mens of dier, of zelfs een voorwerp zijn. Sorry als dit een moeilijke vraag is. Geen namen!) x
8. Eikel of kastanje?  Kastanje
9. Heb je een vreemde smaakcombinatie met iets? Zo ja, wat? Niet dat ik weet
10. Hoe duur is het duurste wat je ooit hebt gekocht? En wat is het? 🤑 Ik denk een grote lego set van iets van €200
11. Ben je goed in dingen in elkaar zetten? Zowel "kapotte" dingen of bouwpakketten als voorbeeld. Opzich wel, ligt eraan wat
12. Heb je weleens genaaid/gebreid/gehaakt/etc🫣? Nee
13. Maakt prijs uit voor wat je koopt? Ja, let soms iets teveel op te prijs
14. Ben je weleens op een plek geweest waarbij je eigenlijk niet mocht komen? Ja
15. Wat voor beroepen deden je opa('s) en oma('s)? Geen idee
16. Ben je weleens in een boom geklommen, en dat je er bijna niet meer uit kon? Ik klom vroeger vaak in bomen, kon er wel altijd prima uit
17. Heb je een bad in huis? Nee
18. Heb je een magneetbord of prikbord op je kamer? Nee
19. Ben je graag buiten? Ja
20. Welke kleur is je tandenborstel? 🪥😅 Zwart
21. Heb je een bordje of iets dergelijks aan je deur hangen? Ja
22. Waar kun je op dit moment heel boos om worden? Van alles
23. Hoe groot is de allergrootste knuffel die je hebt/had? Geen idee, niet mega groot
24. Spaar je ergens voor? Zo ja, wat? Nee, maar wil binnenkort weer nieuwe lego sets kopen
25. Glanzend of dof? Ligt eraan wat
26. Heb je een TV op je kamer? Nee
27. Als je iets héél leuks ziet in een winkel, maar het niet erg nuttig is, koop je het dan wel of niet? Vaak niet
28. Heb je weleens een verhaal geschreven? Alleen voor school
29. Welk apparaat gebruik je meestal voor het forum? Vaak telefoon, soms chromebook (zoals nu)
30. Tot hoe laat heb je ooit wakker gelegen? Tot 1 uur ofzo
31. Tosti of wentelteefjes? Tosti
32. Waar zit je vaker: op bed of aan je bureau? (Nacht niet meegeteld ☺️😴)  Vaker op mijn bed
33. Hoeveel dingen met verlichting heb je op je kamer (lampen niet meegeteld 💡)? Ik heb 2 lichtsnoeren, en meerdere bijzondere lampen
34. Kun je koken/bakken? Simpele dingen wel
35. Ben je goed in Engels?Nee
36. Ben je (bij)gelovig? Nee
37. Als we het over verse en/of zoete broodjes hebben, wat vind je dan het lekkerst? 😋🍩🥐 Verse
38. Heb je een kalender op je kamer? Nee
39. Heb je iets wat best "kinderachtig" gevonden wordt maar wat toch heel leuk is? Zo ja, wat? Ik slaap nog met mijn knuffels
40. Leuke vragenlijst of niet?😬 Jazeker!

Groetjes, Monkeyboy08

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi lieve @Yusa , was helemaal vergeten deze in te vullen, ga het doen! 😉

1. Heb je op school weleens iets over de Wet gehad?

Tijdens maatschappijleer een beetje 🙃

2. Is er iets wat je hebt gekocht wat al heel gauw stuk ging of waardeloos bleek? Zo ja, wat?

Een lampje 🤭

3. Echte kaarsen of led?

Led 

4. Hoe noem jij het: een loep of een vergrootglas?

Beide wel 🤣

5. Wat is je favoriete broodbeleg?

Jam denk ik 🙂

6. Houd je een dagboek bij?

Nee

7. Wie of wat mis je heel erg? (Het kan eens mens of dier, of zelfs een voorwerp zijn. Sorry als dit een moeilijke vraag is. Geen namen!) Mijn beste vriendin ♥️

8. Eikel of kastanje?

Kastanje 

9. Heb je een vreemde smaakcombinatie met iets? Zo ja, wat?

Niet dat ik weet 

10. Hoe duur is het duurste wat je ooit hebt gekocht? En wat is het? 🤑

Schoenen, weet de prijs niet meer 🤭

11. Ben je goed in dingen in elkaar zetten? Zowel "kapotte" dingen of bouwpakketten als voorbeeld.

Nee, meestal zie ik niet hoe ik het moet doen of waar ik moet beginnen 

12. Heb je weleens genaaid/gebreid/gehaakt/etc🫣?

Een opbergzakje en knuffel genaaid 

13. Maakt prijs uit voor wat je koopt?

Ligt er aan 

14. Ben je weleens op een plek geweest waarbij je eigenlijk niet mocht komen?

Jawel 🤭

15. Wat voor beroepen deden je opa('s) en oma('s)? 

Mijn opa werkte bij de gemeente en mijn oma had een garenwinkeltje😊

16. Ben je weleens in een boom geklommen, en dat je er bijna niet meer uit kon? 

Nee, lijkt me best eng 

17. Heb je een bad in huis?

Niet meer 

18. Heb je een magneetbord of prikbord op je kamer? 

Nee

19. Ben je graag buiten?

Ja🌳🌻🌼

20. Welke kleur is je tandenborstel? 🪥😅

Op het moment heb ik een licht blauwe 🤣

21. Heb je een bordje of iets dergelijks aan je deur hangen?

Nee, welhandig trouwens 

22. Waar kun je op dit moment heel boos om worden?

Niet begrepen worden 

23. Hoe groot is de allergrootste knuffel die je hebt/had?

Een meter volgens mij 

24. Spaar je ergens voor? Zo ja, wat?

Nu even niet meer 

25. Glanzend of dof?

Glanzend 

26. Heb je een TV op je kamer?

Niet meer 

27. Als je iets héél leuks ziet in een winkel, maar het niet erg nuttig is, koop je het dan wel of niet?

Niet 

28. Heb je weleens een verhaal geschreven?

Een stukje 

29. Welk apparaat gebruik je meestal voor het forum?

Telefoon 

30. Tot hoe laat heb je ooit wakker gelegen?

Een keer een hele nacht , was later echt een zombie 

31. Tosti of wentelteefjes? 

Tosti 

32. Waar zit je vaker: op bed of aan je bureau? (Nacht niet meegeteld ☺️😴)

Bureau

2

34. Kun je koken/bakken?

Een beetje 

35. Ben je goed in Engels?

Het is wel redelijk 🤣

36. Ben je (bij)gelovig?

Nee

Verse 

38. Heb je een kalender op je kamer?

Nee

39. Heb je iets wat best "kinderachtig" gevonden wordt maar wat toch heel leuk is? Zo ja, wat?

Niet dat ik weet eigenlijk 🙂

40. Leuke vragenlijst of niet?😬ja, was leuk! ♥️

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 22, 2026

1. Heb je op school weleens iets over de Wet gehad? Nee niet echt eig🤔

2. Is er iets wat je hebt gekocht wat al heel gauw stuk ging of waardeloos bleek? Zo ja, wat? een lamp waarvan de stekker ontplofte, was een terugroepactie van gekomen😬

3. Echte kaarsen of led? echt

5. Wat is je favoriete broodbeleg? jam

6. Houd je een dagboek bij? soms

7. Wie of wat mis je heel erg? (Het kan eens mens of dier, of zelfs een voorwerp zijn. Sorry als dit een moeilijke vraag is. Geen namen!) oma/ mijn kat die niet meer leven.. 😓 en 2 vriendinnen die ik niet zo vaak kan zien 🥲

9. Heb je een vreemde smaakcombinatie met iets? Zo ja, wat? weet ik zo niet

10. Hoe duur is het duurste wat je ooit hebt gekocht? En wat is het? 🤑 weet ik niet meer eig🤔

11. Ben je goed in dingen in elkaar zetten? Zowel "kapotte" dingen of bouwpakketten als voorbeeld. ja!🙂

12. Heb je weleens genaaid/gebreid/gehaakt/etc🫣? nee eig niet

13. Maakt prijs uit voor wat je koopt? ja maar ligt er wel aan

14. Ben je weleens op een plek geweest waarbij je eigenlijk niet mocht komen? op het terrein van een verlaten fabriek, niet dat ik er echt in ben geweest hoor maar wel voorbij het bordje..😉

15. Wat voor beroepen deden je opa('s) en oma('s)? ze hadden een schoenenwinkel

16. Ben je weleens in een boom geklommen, en dat je er bijna niet meer uit kon? nee🙃

17. Heb je een bad in huis? ja

18. Heb je een magneetbord of prikbord op je kamer? nee

19. Ben je graag buiten? ja :)

20. Welke kleur is je tandenborstel? 🪥😅 roze , niet omdat ik die nou zo mooi vind maar maakt me gwn niks uit😁

21. Heb je een bordje of iets dergelijks aan je deur hangen? nee

22. Waar kun je op dit moment heel boos om worden?  hoe sommige dingen in de wereld gaan..

23. Hoe groot is de allergrootste knuffel die je hebt/had? een lotgenootje beer :))

24. Spaar je ergens voor? Zo ja, wat? nee

26. Heb je een TV op je kamer? nee niet meer

27. Als je iets héél leuks ziet in een winkel, maar het niet erg nuttig is, koop je het dan wel of niet? soms wel , soms niet..😉

28. Heb je weleens een verhaal geschreven? ja😅

29. Welk apparaat gebruik je meestal voor het forum? laptop

30. Tot hoe laat heb je ooit wakker gelegen?  oeii 5 uur denk ik🙈

31. Tosti of wentelteefjes? beide niet zo, vroeger wentelteefjes

33. Hoeveel dingen met verlichting heb je op je kamer (lampen niet meegeteld 💡)? 3, de gwne lamp, en mijn laptop heeft een klein lampje + de oplader ervan..😉 

34. Kun je koken/bakken?  Opzich🙃

35. Ben je goed in Engels? Neee🙊

37. Als we het over verse en/of zoete broodjes hebben, wat vind je dan het lekkerst? 😋🍩🥐 Croissant

39. Heb je iets wat best "kinderachtig" gevonden wordt maar wat toch heel leuk is? Zo ja, wat? regels van floor🙃

40. Leuke vragenlijst of niet?😬 Ja!!😘

Liefs Yusa 😘