Skip to main content

vragenlijst (persoonlijke vragen en random vragen)

• April 30, 2025
  • 14 reacties
  • 247 Bekeken

Sambearalpha
Forum|alt.badge.img+2

Heyy, dit is m'n tweede vragenlijst alweer, je hoeft niet alles vragen te beantwoorden als je het niet wilt, het is voor de leuk en nieuwsgierigheid! Er zijn 27 vragen, good luck🍀

1. Hoe oud ben je?

2. Wat is je gender?

3. Hoe lang zit je al op de Kindertelefoon? (Jaartal/maand)

4. Hoe vaak zit je op de Kindertelefoon? (Dagelijks/wekelijks/maandelijks,etc)

5. Welke topics lees je het meest? (Gevoelens, vragenlijsten, relatable)

6. Favoriete seizoen en waarom?

7. Trump of Kamala? 

8. Ben je al eens naar heb buitenland geweest? Zo ja waar heen, was het leuk en hoe vaak?

9. Wat is een leuke herinnering?

10. Wat voor dingen moet een vriend beslist hebben of niet hebben? (Sociaal of niet, intresses, levensbeschouwingen, etc.)

11. Ben je part van de LGBTQ?

12. Wat is je favoriete schoolvak als je 1 moest kiezen?

13. Drink je Energy? (Zo ja, welk merk en wat is je favoriete smaak)

14. Heb je wel eens alcohol gehad?

15. Naar welk land wil je echt eens naar toe? En waarom?

16. Gamen of sporten?

17. Luister je naar vocaloid?

18. Wie is je favoriete artiest?

19. Wat is je favoriete nummer(s)?

20. Binnen of buiten?

21. Zeg je friet of patat?

22. Wat voor cijfer zou jij school in het algemeen geven?

23. Heb je ook broers of zussen?

24. Ben je part van de LGBTQ community?

25. Luister je naar radiohead liedjes? Zo ja, wat is je favoriete nummer(s)?

26. Kun je goed tegen horror?

27. Wat is je favoriete film?

alvast bedankt voor het invullen, ik zal 'm zelf ook doen! 🫶

liefs Sambearalpha

14 reacties

Sambearalpha
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 30, 2025

1. Hoe oud ben je? 14, word dit jaar 15 

2. Wat is je gender? meisje

3. Hoe lang zit je al op de Kindertelefoon? (Jaartal/maand) sinds 2023 in oktober uit m'n hoofd, heb er al een lange tijd niet meer opgezeten.

4. Hoe vaak zit je op de Kindertelefoon? (Dagelijks/wekelijks/maandelijks,etc) Deze dagen, dagelijks.

5. Welke topics lees je het meest? (Gevoelens, vragenlijsten, relatable) Meestal degene daar ik antwoord op kan geven, anders like ik ze gewoon.

6. Favoriete seizoen en waarom? Winter, want ik hou niet van warmte, al die insecten..

7. Trump of Kamala? Sws Kamala..

8. Ben je al eens naar heb buitenland geweest? Zo ja waar heen, was het leuk en hoe vaak? Nope

9. Wat is een leuke herinnering? Toen ik met mijn 'beste' vriendin naar een trampoline park ging en erg lachte omdat we elkaar drinken bij elkaar inschonken 

10. Wat voor dingen moet een vriend beslist hebben of niet hebben? (Sociaal of niet, intresses, levensbeschouwingen, etc.) Mij maakt het niet uit, zolang je maar niet rot tegen me doet

11. Ben je part van de LGBTQ? Ja, ik ben biseksueel, misschien zelfs lesbie, ben erg nog niet helemaal overuit

12. Wat is je favoriete schoolvak als je 1 moest kiezen? Bv, je kunt daar veel praten en ik houd van creativiteit

13. Drink je Energy? (Zo ja, welk merk en wat is je favoriete smaak) ja, beide redbull en monster, peach en mango zijn m'n fav smaken van monster

14. Heb je wel eens alcohol gehad? Helaas wel, ga waarschijnlijk nog meer drinken door peer pressure.

15. Naar welk land wil je echt eens naar toe? En waarom? Hongarije, omdat een online vriend van mij daar is en het lijkt me leuk om te kijken hoe het daar is, hetzelfde met Engeland

16. Gamen of sporten? Gamen, ik houd niet van sport

17. Luister je naar vocaloid? Niet echt, tenzij Ado vocaloid is

18. Wie is je favoriete artiest? Rio romeo, ik hou van hun muziek, ik kan er goed mee mee zingen 

19. Wat is je favoriete nummer(s)? Blackstar/spectre/no surprises/all I need van Radiohead en veel laufey liedjes en mitski liedjes

20. Binnen of buiten? Sws binnen

21. Zeg je friet of patat? Patat

22. Wat voor cijfer zou jij school in het algemeen geven? 5.

23. Heb je ook broers of zussen? Ik heb een oudere broer en een tweeling zus daar ik niet op lijk

24. Ben je part van de LGBTQ community? Al beantwoord..

25. Luister je naar radiohead liedjes? Zo ja, wat is je favoriete nummer(s)? Ja, spectre/blackstar/no surprises/paranoid android/jigsaw falling into place/all I need

26. Kun je goed tegen horror? Helemaal niet.

27. Wat is je favoriete film? Soul <3

liefs Sambearalpha

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 30, 2025

Heyy, dit is m'n tweede vragenlijst alweer, je hoeft niet alles vragen te beantwoorden als je het niet wilt, het is voor de leuk en nieuwsgierigheid! Er zijn 27 vragen, good luck🍀. Oké thanks! 

1. Hoe oud ben je?  13

2. Wat is je gender?   Jongen

3. Hoe lang zit je al op de Kindertelefoon? (Jaartal/maand).  Sinds  augustus 2023 

4. Hoe vaak zit je op de Kindertelefoon? (Dagelijks/wekelijks/maandelijks,etc) Dagelijks forum checken xD

5. Welke topics lees je het meest? (Gevoelens, vragenlijsten, relatable). Alle recente en waarop ik heb gereageerd (checken of ik geen typfouten zie bv)

6. Favoriete seizoen en waarom? Lente, mooie kleuren en lekker weer naar buiten!

7. Trump of Kamala?  Kamala maarja helaas...

8. Ben je al eens naar heb buitenland geweest? Zo ja waar heen, was het leuk en hoe vaak? Zeker,  Duitsland, Tsjechië, alpenlanden (CH,A,FL),  Italië, Polen

9. Wat is een leuke herinnering? Alle vakanties wel :)  maar vooral Tsjechië met en naar familie 🥰

10. Wat voor dingen moet een vriend beslist hebben of niet hebben? (Sociaal of niet, intresses, levensbeschouwingen, etc.). Ja sociaal, vriendelijk, humoristisch, avontuurlijk. En zeker niet conservatief en bevooroordeeld.

11. Ben je part van de LGBTQ? Dat is iedereen vind ik ! Ook hetero dus ik ook. 

12. Wat is je favoriete schoolvak als je 1 moest kiezen? Engels 

13. Drink je Energy? (Zo ja, welk merk en wat is je favoriete smaak). Meer suikervrije dranken zoals cola zero zonder caffeïne of jus. 

14. Heb je wel eens alcohol gehad? Nee 

15. Naar welk land wil je echt eens naar toe? En waarom? Schotland want dat is prachtig als je op youtube kijkt. En Nieuw Zeeland ook.

16. Gamen of sporten? Sporten 100%

17. Luister je naar vocaloid? Ja hoor maar meer rock en metal 

18. Wie is je favoriete artiest?  Verschillende metal bands met symfonische rock zoals Nightwish en the Gathering etc.

19. Wat is je favoriete nummer(s)?  Dat verschilt elke week haha. 

20. Binnen of buiten? Buiten!

21. Zeg je friet of patat? Beide wel maar meestal patat 

22. Wat voor cijfer zou jij school in het algemeen geven? Een 8 wel

23. Heb je ook broers of zussen? Een oudere zus, 23

24. Ben je part van de LGBTQ community? Zie 11 😉

25. Luister je naar radiohead liedjes? Zo ja, wat is je favoriete nummer(s)? Komt wel eens langs:) 

26. Kun je goed tegen horror? Ja ik ben erg kritisch, zie eig te snel dat het nep is. Het moet echt eng zijn en zodra er van die monsters in beeld komen of alles in de rondte spat vind ik het niks meer aan 😊

27. Wat is je favoriete film? De Star Trek films. The Witch is ook ijzer. 

alvast bedankt voor het invullen, ik zal 'm zelf ook doen! 🫶. Top! 

liefs Sambearalpha

Liefs terug, Tover xxx

May00
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • April 30, 2025

Heyy, dit is m'n tweede vragenlijst alweer, je hoeft niet alles vragen te beantwoorden als je het niet wilt, het is voor de leuk en nieuwsgierigheid! Er zijn 27 vragen, good luck🍀

1. Hoe oud ben je? 16

2. Wat is je gender? Meisje

3. Hoe lang zit je al op de Kindertelefoon? (Jaartal/maand) 2025 apr

4. Hoe vaak zit je op de Kindertelefoon? (Dagelijks/wekelijks/maandelijks,etc)wekelijks 

5. Welke topics lees je het meest? (Gevoelens, vragenlijsten, relatable) gevoelens ectra 

6. Favoriete seizoen en waarom?  WINTERRR kan niet tegen hitte

7. Trump of Kamala? Kamala

8. Ben je al eens naar heb buitenland geweest? Zo ja waar heen, was het leuk en hoe vaak?          
Portugal Frankrijk Griekenland Italië Turkije België 

Efteling

10. Wat voor dingen moet een vriend beslist hebben of niet hebben? (Sociaal of niet, intresses, levensbeschouwingen, etc.) 🤷‍♀️

11. Ben je part van de LGBTQ? Ben mss bi

13. Drink je Energy? (Zo ja, welk merk en wat is je favoriete smaak)nope 

14. Heb je wel eens alcohol gehad? JAA OPPSIE 

15. Naar welk land wil je echt eens naar toe? En waarom?  Japan gewoon benieuwd heb tante daar 

16. Gamen of sporten? Zat op wedstrijd zwemmen en atletiek en karate mr game is toch echt beter

17. Luister je naar vocaloid?wha ?!

18. Wie is je favoriete artiest? Amy whinehouse  …. Meer oude jazzz artiesten

19. Wat is je favoriete nummer(s)? Back to black …. 

20. Binnen of buiten?buiten

21. Zeg je friet of patat? Allebei 

22. Wat voor cijfer zou jij school in het algemeen geven? 8

23. Heb je ook broers of zussen? Zusje broertje

24. Ben je part van de LGBTQ community?was deze vraag eerder?!

25. Luister je naar radiohead liedjes? Zo ja, wat is je favoriete nummer(s)?uhm

26. Kun je goed tegen horror? JAAHAHAHAHA

27. Wat is je favoriete film?  IT offfff tarot …. Gwn 

Forum|alt.badge.img+1

. Hoe oud ben je? 16

2. Wat is je gender? Mam

3. Hoe lang zit je al op de Kindertelefoon? (Jaartal/maand) Ongeveer jaar

4. Hoe vaak zit je op de Kindertelefoon? (Dagelijks/wekelijks/maandelijks,etc) wekelijks 

5. Welke topics lees je het meest? (Gevoelens, vragenlijsten, relatable) over sex en gevoelens om mensen te helpen 

6. Favoriete seizoen en waarom? zomer vakantie en zwemmen afspreken en op kamp en nog veel meer 

7. Trump of Kamala? eig geen van beiden masr lastige keuze maar dan kamelA

8. Ben je al eens naar heb buitenland geweest? Zo ja waar heen, was het leuk en hoe vaak? eigelijk heel de eu wel en  en een paar caribische eilanden en crankenaria (ik weer niet hoe je dat spelt ) hoe vaak denk wel meer als 50

9. Wat is een leuke herinnering? zoveel bijvoorbeeld met mijn ex zoenen in de tent of in de bergen

10. Wat voor dingen moet een vriend beslist hebben of niet hebben? (Sociaal of niet, intresses, levensbeschouwingen, etc.) idk

11. Ben je part van de LGBTQ? nee maar ik heb er niks tegen en niks mee

12. Wat is je favoriete schoolvak als je 1 moest kiezen? engels doe je toch niks

13. Drink je Energy? (Zo ja, welk merk en wat is je favoriete smaak) nee

14. Heb je wel eens alcohol gehad? in nee

15. Naar welk land wil je echt eens naar toe? En waarom? japan zoon andre cultuur en eigelijk staat op mijn bucket list ieder continent 

16. Gamen of sporten? Lastige maar sporten

17. Luister je naar vocaloid? Neeeee word er een beetje gek van om eerlijk te zijn 

18. Wie is je favoriete artiest? George ezra 

19. Wat is je favoriete nummer(s)? shotgun

20. Binnen of buiten? buiten 

21. Zeg je friet of patat? patat

22. Wat voor cijfer zou jij school in het algemeen geven? 8

23. Heb je ook broers of zussen? Zusje 15

24. Ben je part van de LGBTQ community?🙄

25. Luister je naar radiohead liedjes? Zo ja, wat is je favoriete nummer(s)? huh

26. Kun je goed tegen horror? Ja

27. Wat is je favoriete film? Zoveel maar toch ratatouille 🐀 

Bedankt voor de vragenlijst 

• April 30, 2025

1. Hoe oud ben je? 12

2. Wat is je gender? Meisje

3. Hoe lang zit je al op de Kindertelefoon? (Jaartal/maand) begin maart volgens mij (2025)

4. Hoe vaak zit je op de Kindertelefoon? (Dagelijks/wekelijks/maandelijks,etc) dagelijks

5. Welke topics lees je het meest? (Gevoelens, vragenlijsten, relatable) de topics waarbij ik kan helpen en ook vragenlijsten

6. Favoriete seizoen en waarom? Zomer, 6weken vrij en heerlijk weer

7. Trump of Kamala?  Kamala

8. Ben je al eens naar heb buitenland geweest? Zo ja waar heen, was het leuk en hoe vaak? Ja! Ik zeg alleen liever niet waar omdat dat misschien mijn anonimiteit in gevaar brengt:)

9. Wat is een leuke herinnering? Toen ik met mijn gezin in de tuin een tomatengevecht ging doen. (voedselverspilling ik weet het, we dachten er toen niet bij na, sorry!)

10. Wat voor dingen moet een vriend beslist hebben of niet hebben? (Sociaal of niet, intresses, levensbeschouwingen, etc.) een goede persoonlijkheid❤️

11. Ben je part van de LGBTQ? Ja, ik ben trots bi🩷💜💙

12. Wat is je favoriete schoolvak als je 1 moest kiezen? Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehmmmmmmmmmmm idk tekenen telt dat haha??

13. Drink je Energy? (Zo ja, welk merk en wat is je favoriete smaak) nope

14. Heb je wel eens alcohol gehad? Nee, dat wil ik ook nooit, want je kan er verslaafd aan raken

15. Naar welk land wil je echt eens naar toe? En waarom? Amerika, ik weet niet waarom.. Het lijkt me gewoon gaaf. 

16. Gamen of sporten? Beide baha

17. Luister je naar vocaloid? Nope

18. Wie is je favoriete artiest? BILLIEEEE💚🖤

19. Wat is je favoriete nummer(s)? WILDFLOWER, The 30th, happier than ever, birds of a feather en watch van billie. I love you Im sorry, that's so true van gracie en so American en deja  vu van Olivia Rodrigo

20. Binnen of buiten? Binnen

21. Zeg je friet of patat? Patatt

22. Wat voor cijfer zou jij school in het algemeen geven? Wat is een cijfer??(geintje,een 6. Een voor elke vriendin:))

23. Heb je ook broers of zussen? Een zusje

24. Ben je part van de LGBTQ community? Bi🩷💜💙

25. Luister je naar radiohead liedjes? Zo ja, wat is je favoriete nummer(s)? Nee

26. Kun je goed tegen horror? Opzich wek

27. Wat is je favoriete film? Paranormal Activity en fav serie the rookie ofc (hear me out Lucy en Tim, BI PANIC)

liefs Sambearalpha

content-quote widget

Love deze vragenlijst, echt heel leuk!

groetjes 🐥

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii, 

1. Hoe oud ben je? 16

2. Wat is je gender? Meisje 

3. Hoe lang zit je al op de Kindertelefoon? (Jaartal/maand) sinds oktober 

4. Hoe vaak zit je op de Kindertelefoon? (Dagelijks/wekelijks/maandelijks,etc) nu wel weer dagelijks weer..

5. Welke topics lees je het meest? (Gevoelens, vragenlijsten, relatable) gevoelens en waar ik al veel op heb gereageerd 

6. Favoriete seizoen en waarom? Winter☃️❄ vind het dan wel lekker knus en geeft een bepaalde sfeer, maar moet zeggen dat lente ook fijn is dan gaat alles weer bloeien🙂🌷🌼🌱

7. Trump of Kamala?  Geen van beide 

8. Ben je al eens naar heb buitenland geweest?  Zo ja waar heen, was het leuk en hoe vaak? Duitsland, paar keer was wel leuk hoor..

9. Wat is een leuke herinnering? Weet ik niet, maar ben blij dat ik de vrienden heb ontmoet die ik nu heb. 🤗♥️

10. Wat voor dingen moet een vriend beslist hebben of niet hebben? (Sociaal of niet, intresses, levensbeschouwingen, etc.) Vind het lastig om er iets over te zeggen maar ik word niet zomaar met iemand vrienden als diegene niet een beetje is hoe ik ben duss...

11. Ben je part van de LGBTQ? Mooi gezegd ​@Tover01 !🙂

12. Wat is je favoriete schoolvak als je 1 moest kiezen? Nvt

14. Heb je wel eens alcohol gehad? Nee 

15. Naar welk land wil je echt eens naar toe? En waarom? Noorwegen en Zweden denk ik lijkt me wel gaaf 

16. Gamen of sporten? /

17. Luister je naar vocaloid? Nee 

18. Wie is je favoriete artiest? Heb ik niet echt...

19. Wat is je favoriete nummer(s)? Verschild wel..

20. Binnen of buiten? Buiten 

22. Wat voor cijfer zou jij school in het algemeen geven? ☹ 1

23. Heb je ook broers of zussen? Nee 

24. Ben je part van de LGBTQ community? Zie 11 ​

25. Luister je naar radiohead liedjes? Zo ja, wat is je favoriete nummer(s)? Nee

26. Kun je goed tegen horror? Nee 

27. Wat is je favoriete film? Heb ik niet 

liefs 

Definitely.maybe
Forum|alt.badge.img

1. Hoe oud ben je? 15

3. Hoe lang zit je al op de Kindertelefoon? (Jaartal/maand) Dit is mijn nieuwe acc, dus echt 1 dag hahah en mijn oude is nu 1 jaartje oud

4. Hoe vaak zit je op de Kindertelefoon? (Dagelijks/wekelijks/maandelijks,etc) verschilt heel erg

5. Welke topics lees je het meest? (Gevoelens, vragenlijsten, relatable) Van alles

6. Favoriete seizoen en waarom? Lente!! dan staat alles weer in bloei

7. Trump of Kamala? kamala!! iig alles behalve Trump

8. Ben je al eens naar heb buitenland geweest? Zo ja waar heen, was het leuk en hoe vaak? Italieee daar woont mn familie. en frankrijk, spanje, kroatie, duitsland, was heel leuk allemaal

9. Wat is een leuke herinnering?  weet ik niet maar ik heb wel mooie herinneringen mogen maken de afgelopen tijd

10. Wat voor dingen moet een vriend beslist hebben of niet hebben? (Sociaal of niet, intresses, levensbeschouwingen, etc.) aardig zijn, goeie muzieksmaak, en ja dat het gewoon klikt

11. Ben je part van de LGBTQ? ik zelf niet maar heb er niks tegen

12. Wat is je favoriete schoolvak als je 1 moest kiezen? kunst

13. Drink je Energy? (Zo ja, welk merk en wat is je favoriete smaak) af en toe redbull

14. Heb je wel eens alcohol gehad? Ja

15. Naar welk land wil je echt eens naar toe? En waarom? Griekenland want dat lijkt me gewoon heel erg leukk

16. Gamen of sporten? sporten !

17. Luister je naar vocaloid? nee

18. Wie is je favoriete artiest?  zijn er heel veel! The Beatles, oasis, radiohead, pink floyd, bon jovi, doe maar, elliott smith, the  smiths, en veeeeeeel meeeeer

19. Wat is je favoriete nummer(s)?  kan echt niet kiezen man

20. Binnen of buiten? allebei

21. Zeg je friet of patat? friet !!

22. Wat voor cijfer zou jij school in het algemeen geven? 5

23. Heb je ook broers of zussen? ja helaas

24. Ben je part van de LGBTQ community?  Nee

25. Luister je naar radiohead liedjes? Zo ja, wat is je favoriete nummer(s)? JA! how to disappear completely, All i need, just, high and dry

26. Kun je goed tegen horror? Nee man

27. Wat is je favoriete film? Ook te veel om op te noemen

XXXXXXXXXXXX

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 1, 2025

1. Hoe oud ben je? 16

2. Wat is je gender? meisje

3. Hoe lang zit je al op de Kindertelefoon? (Jaartal/maand) vorig jaar zomer

4. Hoe vaak zit je op de Kindertelefoon? (Dagelijks/wekelijks/maandelijks,etc) dagelijks wel

5. Welke topics lees je het meest? (Gevoelens, vragenlijsten, relatable) geen bepaalde topics, ik kijk bij recent actieve topics en zie wel wat er voorbij komt.  Ik vind reageren op heftige emotionele vragen wel moeilijk e k wil wel helpen maar weet meestal niet zo goed hoe ik dat moet doen.

6. Favoriete seizoen en waarom? alle

7. Trump of Kamala? Zeker niet Trump, Kamala wet ik niet zo

8. Ben je al eens naar heb buitenland geweest? Zo ja waar heen, was het leuk en hoe vaak? Ja, paar keer per jaar.  Was wel heel leuk.  Vooral in Europa en dan zeker bij grootouders in Tsjechië.  Onze verste reis was Costa Rica.

9. Wat is een leuke herinnering? mijn vriendje ontmoeten

10. Wat voor dingen moet een vriend beslist hebben of niet hebben? (Sociaal of niet, intresses, levensbeschouwingen, etc.)  Nieuwsgierig zijn en humor hebben zijn noodzakelijk.  Bekrompen en negatief zijn afknappers.

11. Ben je part van de LGBTQ? Niet actief maar heb wel interesse.

12. Wat is je favoriete schoolvak als je 1 moest kiezen? Frans

13. Drink je Energy? (Zo ja, welk merk en wat is je favoriete smaak) Nee, ben zo al  energiek genoeg.

14. Heb je wel eens alcohol gehad? Ja, wijn.  Lekker.

15. Naar welk land wil je echt eens naar toe? En waarom? Noorwegen voor de natuur.

16. Gamen of sporten? sporten

17. Luister je naar vocaloid? is irritant

18. Wie is je favoriete artiest? Taylor

19. Wat is je favoriete nummer(s)? zoveel verschilldende

21. Zeg je friet of patat? ik zeg het zoals het hoort: friet.

22. Wat voor cijfer zou jij school in het algemeen geven? 9

23. Heb je ook broers of zussen? zusje van 14 en broertje van 12

25. Luister je naar radiohead liedjes? Zo ja, wat is je favoriete nummer(s)? Anyaone can play guitar.  Ik hou van die chaos en de drive.

26. Kun je goed tegen horror? ik vind er niets aan

27. Wat is je favoriete film? Life of Brian keken we onlangs en die vond ik er grappig.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 1, 2025

1.Hoe oud ben je?

15

2. Wat is je gender?

Jongen 

3. Hoe lang zit je al op de Kindertelefoon? (Jaartal/maand)

2022/ januari 

4. Hoe vaak zit je op de Kindertelefoon? (Dagelijks/wekelijks/maandelijks,etc)

Wekelijks wel 

5. Welke topics lees je het meest? (Gevoelens, vragenlijsten, relatable)

Ik kijk altijd naar de recent actieve en scan soms alle subs even. En als er antwoord is op mijn reactie ook.

6. Favoriete seizoen en waarom?

Zomer, lange dagen en veel vrije tijd om leuke dingen te doen en buiten te zijn 

7. Trump of Kamala? 

Dan Kamala, maar het is anders gegaan...

Zeker,  De Benelux, Frankrijk, Italië, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Liechtenstein, Tsjechië, Polen, Denemarken, UK, Zweden.  En tijdens Rome ook Vaticaanstad (ook een land)  🤭

Naar Schotland op vakantie en familie bezoeken, en de zomerkampen van Scouting en dat ik verkering kreeg tegen mijn verwachtingen in 🥰😊

10. Wat voor dingen moet een vriend beslist hebben of niet hebben? (Sociaal of niet, intresses, levensbeschouwingen, etc.)

Open minded, sociaal, eerlijk, ondernemend, humor, avontuurlijk in elk geval. 

11. Ben je part van de LGBTQ?

Eens met ​@Tover01 ! Ja dus 😉

12. Wat is je favoriete schoolvak als je 1 moest kiezen?

Ik vind aardrijkskunde interessant en geschiedenis ook 

13. Drink je Energy? (Zo ja, welk merk en wat is je favoriete smaak)

Niet vaak. Meer sapjes en alcoholvrij bier. Of shandy vind ik ook lekker net als bitter lemon en Tonic 

14. Heb je wel eens alcohol gehad?

Nee daar moet ik maar niet aan beginnen. 

15. Naar welk land wil je echt eens naar toe? En waarom?

Canada met die eindeloze bossen en rivieren en daar survivallen, wel met een groepje hoor.

16. Gamen of sporten?

Sporten 

17. Luister je naar vocaloid?

Niet echt, het is meer grappig. 

18. Wie is je favoriete artiest?

Queen 

19. Wat is je favoriete nummer(s)?

Dat varieert, maar the invisible man extended vind ik geweldig.

20. Binnen of buiten?

Buiten 👍

21. Zeg je friet of patat?

Wij zeggen patat maar ik vind friet ook leuk 

22. Wat voor cijfer zou jij school in het algemeen geven?

Een 8 wel. 

23. Heb je ook broers of zussen?

Een zusje 

Zeker, we all are 

Ja hoor prima. Karma police is wel sterk.

26. Kun je goed tegen horror?

Ja hoor ik wordt altijd melig. Van mijn vriendin mag ik niet meer door een film heen kletsen en dingen verklaren en uitleggen haha 🫣

Ik vind Maleficent nog steeds erg knap gemaakt (beide delen) en de LOTR films zijn briljant gemaakt. 

Leuke lijst hoor!  Groetjes liefs Tartan X 

• May 4, 2025

1. Hoe oud ben je? 18

2. Wat is je gender? Jongen

3. Hoe lang zit je al op de Kindertelefoon? (Jaartal/maand) Sinds November 2022. Ik ben hier nog tot het nieuwe forum online is. Dan ben ik weg helaas.

4. Hoe vaak zit je op de Kindertelefoon? (Dagelijks/wekelijks/maandelijks,etc) Ik kijk meestal wel elke dag even. Posten is de laatste tijd iets minder

5. Welke topics lees je het meest? (Gevoelens, vragenlijsten, relatable) Van alles wat

6. Favoriete seizoen en waarom? Lente. Meestal niet te warm of te koud

7. Trump of Kamala?  Kamala

8. Ben je al eens naar heb buitenland geweest? Zo ja waar heen, was het leuk en hoe vaak? Ja. Naar Duitsland, Frankrijk, Spanje. Frankrijk is altijd leuk. Ben ook al 2 keer naar Berlijn geweest met mn vriendje. Dit jaar gaan we weer

9. Wat is een leuke herinnering? Verkering vragen aan mn vriendje🥰

10. Wat voor dingen moet een vriend beslist hebben of niet hebben? (Sociaal of niet, intresses, levensbeschouwingen, etc.) Hebben: gevoel voor humor, beetje brede interesses (dus niet alleen sport of zo). Niet hebben: judgemental zijn, een groot ego

11. Ben je part van de LGBTQ? Yep

13. Drink je Energy? (Zo ja, welk merk en wat is je favoriete smaak) Nee, zo goor dat spul

15. Naar welk land wil je echt eens naar toe? En waarom? Japan. Ik houd heel erg van de cultuur

16. Gamen of sporten? Dan toch gamen

17. Luister je naar vocaloid? Nope

18. Wie is je favoriete artiest? Slayer

19. Wat is je favoriete nummer(s)? Te veel om op te noemen

20. Binnen of buiten? Binnen

22. Wat voor cijfer zou jij school in het algemeen geven? 5

23. Heb je ook broers of zussen? Ja, een 2 jaar oudere broer

24. Ben je part van de LGBTQ community? Heb je al gevraagd😅

25. Luister je naar radiohead liedjes? Zo ja, wat is je favoriete nummer(s)? Niet vaak. Creep vind ik wel goed

26. Kun je goed tegen horror? Ja hoor.

27. Wat is je favoriete film? Heb er veel. The Matrix en Lord of the Rings vind ik erg goed

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 5, 2025

1. Hoe oud ben je? 15

2. Wat is je gender? Man

3. Hoe lang zit je al op de Kindertelefoon? (Jaartal/maand) idk

4. Hoe vaak zit je op de Kindertelefoon? (Dagelijks/wekelijks/maandelijks,etc) soms 

5. Welke topics lees je het meest? (Gevoelens, vragenlijsten, relatable) vragenlijsten

6. Favoriete seizoen en waarom? Lente dan ben k jarig

7. Trump of Kamala? Trump

8. Ben je al eens naar heb buitenland geweest? Zo ja waar heen, was het leuk en hoe vaak? Ja nr engeland, Italië, Spanje, Duitsland, Benelux, China, en nog wel wat meer landen en het was zeker leuk

9. Wat is een leuke herinnering? Toen ik met 1 winkelkar door de bios ben gegaan

10. Wat voor dingen moet een vriend beslist hebben of niet hebben? (Sociaal of niet, intresses, levensbeschouwingen, etc.) Op welk gender hij valt, zijn geloof, voor de rest boeit het me niet echt

11. Ben je part van de LGBTQ? Nee

12. Wat is je favoriete schoolvak als je 1 moest kiezen? Gym

13. Drink je Energy? (Zo ja, welk merk en wat is je favoriete smaak) ja Redbull bosbes, Monster White beste drankje dat er bestaat na jagër 

15. Naar welk land wil je echt eens naar toe? En waarom? Ik wil graag naar Singapore omdat het daar heel luxe is en nieuwe 

16. Gamen of sporten? Gamen echt van alles, sporten basketbal en gym

17. Luister je naar vocaloid? Nee

18. Wie is je favoriete artiest? Travis scott

19. Wat is je favoriete nummer(s)? Idk 

20. Binnen of buiten? Buiten

21. Zeg je friet of patat? Friet kom van boven de rivier

22. Wat voor cijfer zou jij school in het algemeen geven? 3

23. Heb je ook broers of zussen? Ja broer en zus

24. Ben je part van de LGBTQ community? Nee

26. Kun je goed tegen horror? Ja 

27. Wat is je favoriete film? Idk vind veel films leuk

liefs Sambearalpha

• May 5, 2025

1. Hoe oud ben je? 15

3. Hoe lang zit je al op de Kindertelefoon? (Jaartal/maand) pfff vanaf mijn elfde zoiets, toen heel lang niet en nu best wel elke dag

4. Hoe vaak zit je op de Kindertelefoon? (Dagelijks/wekelijks/maandelijks,etc) ik kijk as ik er aan denk elke dag even maar sinds ik een vriend heb ietsje minder

5. Welke topics lees je het meest? (Gevoelens, vragenlijsten, relatable) Van alles maar vooral over seks (hahaha)

6. Favoriete seizoen en waarom? Herfst

7. Trump of Kamala? Kamala!! Trump is een volwassen kleuter. Maar Bernie Sanders of hoe hij ook heet had beste geweest. En: waarom altijd van die oude types?

8. Ben je al eens naar heb buitenland geweest? Zo ja waar heen, was het leuk en hoe vaak? Ja zo vaak. Onze familie heeft een vakantiehuis in Italië dus ja… verder vind ik Scandinavië erg chill (Zweden!). Verder geweest in Polen, Duitsland, België, Denemarken, Tsjechië, Frankrijk, Zwitserland, Griekenland.

9. Wat is een leuke herinnering?  Toen mijn crush mij ineens vroeg en nu hebben we

10. Wat voor dingen moet een vriend beslist hebben of niet hebben? (Sociaal of niet, interesse, levensbeschouwingen, etc.) mij oprecht leuk vinden en tegen mij kunnen, mij accepteren en aardig zijn, humor hebben en toch wel slim zijn, goeie muzieksmaak, niet te stil en zeker niet te macho

11. Ben je part van de LGBTQ? Nee maar één van mijn beste vriendinnen is lesbisch en we hebben het er vaak over samen en ze heeft het niet altijd makkelijk. Maar ze is gelukkig happy. Ik vind dat iedereen zichzelf moet kunnen zijn. Ik heb nu een vriend en die wil ik houden maar daarvoor dacht ik ook wel dat ik niet zomaar nee zou zeggen tegen ‘iets anders’

12. Wat is je favoriete schoolvak als je 1 moest kiezen? Latijn

13. Drink je Energy? (Zo ja, welk merk en wat is je favoriete smaak) nee ik vind het te zoet ik drink eigenlijk altijd water

14. Heb je wel eens alcohol gehad? Ja

15. Naar welk land wil je echt eens naar toe? En waarom? Noorwegen, lijkt me mooi en rustig

16. Gamen of sporten? Dan sporten maar zou ook niet zonder gamen kunnen

17. Luister je naar vocaloid? nee

18. Wie is je favoriete artiest?  Editors, Billie Eilish, Elephant, Killers, Snowpatrol, Taylor Swift, theNational, Oasis, Bruce Springsteen

19. Wat is je favoriete nummer(s)?  Sugar van Editors

20. Binnen of buiten? Binnen

21. Zeg je friet of patat? friet

22. Wat voor cijfer zou jij school in het algemeen geven? 3,5

23. Heb je ook broers of zussen? Jonger zusje en oudere broer. Ze zijn oké

24. Ben je part van de LGBTQ community?  Zoiets vroeg je net toch ook? (Nee)

25. Luister je naar radiohead liedjes? Zo ja, wat is je favoriete nummer(s)? Ja hoor, Creap, paranoid Android

26. Kun je goed tegen horror? Ja ik ben nu alles van the Waking Dead aan het kijken

27. Wat is je favoriete film? IT (de oude versie en de nieuwe) of anders the Negotiator

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 8, 2025

1. Hoe oud ben je? 12

3. Hoe lang zit je al op de Kindertelefoon? (Jaartal/maand) 2 maanden ofzo

4. Hoe vaak zit je op de Kindertelefoon? (Dagelijks/wekelijks/maandelijks,etc) 5 keer per week ofzo

5. Welke topics lees je het meest? (Gevoelens, vragenlijsten, relatable) Is echt heel verschillend

6. Favoriete seizoen en waarom? Lente, want het niet niet heet en ook niet echt heel koud 

7. Trump of Kamala?  Trump

8. Ben je al eens naar heb buitenland geweest? Zo ja waar heen, was het leuk en hoe vaak? Ja, naar Duitsland. Lol.

9. Wat is een leuke herinnering? Ik heb geen leuke herinneringen

10. Wat voor dingen moet een vriend beslist hebben of niet hebben? (Sociaal of niet, intresses, levensbeschouwingen, etc.) Het moet houden van de Heere God, en mijn autistische brein snappen.

11. Ben je part van de LGBTQ? Idk wat dat is

12. Wat is je favoriete schoolvak als je 1 moest kiezen? Beeldende vorming

13. Drink je Energy? (Zo ja, welk merk en wat is je favoriete smaak) Nee

14. Heb je wel eens alcohol gehad? Nee

15. Naar welk land wil je echt eens naar toe? En waarom? Gwn Nederland, want ik houd niet van rijzen

16. Gamen of sporten? Gamen 

17. Luister je naar vocaloid? Geen idee wat het is

18. Wie is je favoriete artiest? Heel veel

19. Wat is je favoriete nummer(s)? Ook echt heel veel. 

20. Binnen of buiten? Allebei geweldig

21. Zeg je friet of patat? Patat

22. Wat voor cijfer zou jij school in het algemeen geven? 7,5

23. Heb je ook broers of zussen? Ja, 2 broers en 2 zussen

24. Ben je part van de LGBTQ community? Nee, nog steeds niet (zie vraag 11)

25. Luister je naar radiohead liedjes? Zo ja, wat is je favoriete nummer(s)?  Nee

26. Kun je goed tegen horror? Nee

27. Wat is je favoriete film? Idk, ik ben niet zo van de films

Forum|alt.badge.img+5

1. Hoe oud ben je? 15

2. Wat is je gender? man

3. Hoe lang zit je al op de Kindertelefoon? (Jaartal/maand) augustus 2024

4. Hoe vaak zit je op de Kindertelefoon? (Dagelijks/wekelijks/maandelijks,etc) maandelijks

5. Welke topics lees je het meest? (Gevoelens, vragenlijsten, relatable) seksualiteit, sport en vrije tijd

6. Favoriete seizoen en waarom? lente, niet te warm/koud

7. Trump of Kamala?  Beide, Trump is tegen abortus (ben ik ook) enzo, en Kamala is voor handel en relaties met andere landen

8. Ben je al eens naar heb buitenland geweest? Zo ja waar heen, was het leuk en hoe vaak? ja

10. Wat voor dingen moet een vriend beslist hebben of niet hebben? (Sociaal of niet, intresses, levensbeschouwingen, etc.) sociaal, gezellig, een soort van rauw

11. Ben je part van de LGBTQ? ja

12. Wat is je favoriete schoolvak als je 1 moest kiezen? NL

14. Heb je wel eens alcohol gehad? nee

15. Naar welk land wil je echt eens naar toe? En waarom? Italië

16. Gamen of sporten? sporten

17. Luister je naar vocaloid? ne

18. Wie is je favoriete artiest? heb ik niet echt persé

19. Wat is je favoriete nummer(s)?It ain't mee

21. Zeg je friet of patat? friet

22. Wat voor cijfer zou jij school in het algemeen geven? 7

23. Heb je ook broers of zussen? ja

24. Ben je part van de LGBTQ community? ja

26. Kun je goed tegen horror? ja

liefs Sambearalpha