Vraag

vragenlijst over vanalles

  • 15 July 2023
  • 37 reacties
  • 632 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Hoi iedereen, dit is mijn eerste topic, een vragenlijst:

Het zou leuk zijn als jullie hem invullen:

 

ALGEMEEN:

1. Leeftijd:

2. Jongen/meisje/anders:

3. Op wat val je (jongens, meisjes, beide)?

 

VRAGEN:

4. Wat is je favoriete lichaamsdeel?

5. Wat voor eten zou je graag eens een keer willen proeven?

6. Zit je op een sport?

7. Zo ja, op welke?

8. Hoe vaak sport je in de week?

9. Altijd op school of altijd op je kamer blijven zitten?

10. 5 jaar terug de tijd in gaan of 5 jaar verder de toekomst in gaan?

11. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt

12. Hoelang zit je op je telefoon gemiddeld per dag?

13. Wat is het leukste land waar je ooit op vakantie bent geweest?

14. Vond je het een leuke vragenlijst?

15. Hebben jullie nog tips hierover?

Alvast bedankt voor het invullen en tot later!

Groetjes, @Monkeyboy69


37 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi iedereen, dit is mijn eerste topic, een vragenlijst:

Het zou leuk zijn als jullie hem invullen:

 

ALGEMEEN:

1. Leeftijd: 13,5

2. Jongen/meisje/anders: meisje

3. Op wat val je (jongens, meisjes, beide)? Allebei

 

VRAGEN:

4. Wat is je favoriete lichaamsdeel? Hoofd

5. Wat voor eten zou je graag eens een keer willen proeven? Gen idee

6. Zit je op een sport? Ja

7. Zo ja, op welke? Toneel

8. Hoe vaak sport je in de 1 keer, soms vaker

9. Altijd op school of altijd op je kamer blijven zitten? Altijd in mijn kamer

10. 5 jaar terug de tijd in gaan of 5 jaar verder de toekomst in gaan? 5 jaar verder.

11. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt geen idee.

12. Hoelang zit je op je telefoon gemiddeld per dag? 2 uurtjes.

13. Wat is het leukste land waar je ooit op vakantie bent geweest? Engeland.

14. Vond je het een leuke vragenlijst? Ja.

15. Hebben jullie nog tips hierover? Nee.

Alvast bedankt voor het invullen en tot later!

Groetjes, @Monkeyboy69

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +17

ALGEMEEN:

 

1. Leeftijd:  13

 

2. Jongen/meisje/anders: jongen

 

3. Op wat val je (jongens, meisjes, beide)?

Meisjes

 

 

VRAGEN:

 

4. Wat is je favoriete lichaamsdeel? Handen. Kun je zo veel mee. Het woord 'onhandig' zegt dat al..

 

5. Wat voor eten zou je graag eens een keer willen proeven?  Wat maori's eten ben ik wel benieuwd naar

 

6. Zit je op een sport? Ja 

 

7. Zo ja, op welke? Karate. En ik zeil en loop hard

 

8. Hoe vaak sport je in de week? 4 keer zeker

 

9. Altijd op school of altijd op je kamer blijven zitten?

School want daar heb ik iig 2 bff's om me heen ;)

10. 5 jaar terug de tijd in gaan of 5 jaar verder de toekomst in gaan?

toekomst 

11. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt

- Langs een touw de boom in en het touw valt onder me weg. Was gelukkig net boven. Knoop schoot los.

- Briefje in mijn tas vinden met " ***** vind jou leuk!" XD

- in de hoek staan. 

- Schuifdeur vd winkel opent zonder klant in de buurt. 

12. Hoelang zit je op je telefoon gemiddeld per dag?

Verschilt. Soms 3 uur ofzo soms maar een kwartier

13. Wat is het leukste land waar je ooit op vakantie bent geweest?

Luxemburg

14. Vond je het een leuke vragenlijst?

Ja hoor! 

15. Hebben jullie nog tips hierover?

Mag wel meer ;) 

Alvast bedankt voor het invullen en tot later!

Graag gedaan! 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +11

-onnodige quote weggehaald-

 

ik ga morgen ofzo eentje maken met meer vragen

Reputatie 7
Badge +17

@Monkeyboy69  top! Leuk ! :) 

Reputatie 7
Badge +9

ALGEMEEN:

1. Leeftijd: 13

2. Jongen/meisje/anders: meisje

3. Op wat val je (jongens, meisjes, beide)? alles

 

VRAGEN:

4. Wat is je favoriete lichaamsdeel? eigenlijk geen want mijn handen zitten altijd vol met wondjes, mijn buik zorgt voor menstruatie, mijn hoofd doet vaak pijn, mijn benen zitten vaak ook vol met wondjes en mijn voeten hebben problemen.

5. Wat voor eten zou je graag eens een keer willen proeven?  ik heb bijna alles al gehad dus ik weet het niet

6. Zit je op een sport? ja en nee

7. Zo ja, op welke? scouting maar mijn ouders zeggen dat het geen sport is

8. Hoe vaak sport je in de week? als scouting een sport is dan 1 keer per week anders niet

9. Altijd op school of altijd op je kamer blijven zitten? kamer

10. 5 jaar terug de tijd in gaan of 5 jaar verder de toekomst in gaan? 5 jaar terug. ik kan dan dingen veranderen die invloed gaan hebben op mijn toekomst. 

11. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt gek is het niet echt maar in mijn hoofd wel. ik heb eens een keer al mijn zorgen opzij geschoven en een pestkop getrapt. dat is iets wat ik nooit zal doen dus daarom is het gek.

12. Hoelang zit je op je telefoon gemiddeld per dag? 2,30 uur. ik kan niet langer dan 3 uur

13. Wat is het leukste land waar je ooit op vakantie bent geweest? ik ben niet veder gegaan dan het drie landen punt

14. Vond je het een leuke vragenlijst? wel grappig

15. Hebben jullie nog tips hierover? nee voor je eerste keer heb je het best goed gedaan-

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Monkeyboy69,

 

Hoi iedereen, dit is mijn eerste topic, een vragenlijst:

ok, cool, kom maar op

Het zou leuk zijn als jullie hem invullen:

ik ga er aan beginnen….spannend...🙃

ALGEMEEN:

1. Leeftijd: - oh, gelukkig een makkelijke om mee te beginnen… ik ben 15

2. Jongen/meisje/anders: - oei, ik ben wel anders dan de meeste jongens, denk ik, maar ik ga voor...jongen

3. Op wat val je (jongens, meisjes, beide)?  - op andere jongens en dat is vet cool

 

VRAGEN:

4. Wat is je favoriete lichaamsdeel? - wow, de makkelijke vragen zijn op heb ik wel in de gaten...pfoe..uh…. ik ga voor ogen, want daar kan ik alles mee zien of toch handen, want daar kun je echt super veel mee en anderen ook mee aanraken en aanraking is wel heel belangrijk voor mij of toch mijn hart, want ja wat kun je zonder, oh, echt een moeilijke vraag @Monkeyboy69 of zou ik gaan voor mijn hersenen, die sturen alles aan en daar zitten mijn gedachten en herinneringen over alles wat ik ooit geleerd en meegemaakt heb, oh wat doe je me aan...ik ga kiezen voor….oh...idk...uhm.. oh nou schoot er net nog iets anders door mijn hoofd, iets waar ik veel plezier aan beleef…. oh nee haha...dat bedoel ik niet….maar nu ik er aan denk 😄….nou weet ik hoe jongens zich voelen als ze een coach bij The Voice Kids moeten kiezen...I'm gonna go with…...ik ga voor...ja, toch voor mijn hersenen, want daar zitten ook al mijn herinneringen aan de mensen die ik hier zo hard mis, maar ook alle mooie gedachten aan zij die hier nog zijn, zoals mijn vrienden, familie en mijn vriendje, dus ik kies: hersenen…. denk ik 🤔

5. Wat voor eten zou je graag eens een keer willen proeven?  - oh das makkelijk, het eten zoals papa en mama het klaar maakten…. ik heb het geprobeerd en anderen ook en het was allemaal echt wel lekker, maar niet zoals zij het maakten… uh yo @Tartan13 , ik zou uitkijken met die Marmite/Vegimite, das echt niet te hachelen, maar ik snap wel dat de manier van koken met de Hangi wel bij jou, als scout, past …. geothermisch koken in een gat in de grond en al het eten in een zak gooien en dan 4 uur wachten tot het klaar is… en dan maar hopen dat er niks mis is gegaan 😅

6. Zit je op een sport? - jup, ik doe van alles, maar ik zie net vanuit mijn ooghoeken (kan dat wel of alleen als je scheel kijkt .... 😵) dat ik dat pas bij de volgende vraag mag opschrijven

7. Zo ja, op welke?  - oh, leuk dat je het vraagt, ik kan niet stil zitten en ik doe allerlei watersporten, zoals skimboarden, waterskiën, surfen, wakeboarden, verder tennis ik, doe ik aan dansen, trampoline springen, skaten, hardlopen, mountainbiken, wielrennen, gwn fietsen, parkour, free runnen, een soort callanetics, soms tafeltennis en badminton, beachvollleybal, oh ja zwemmen natuurlijk, af en toe touwtje springen, ik klim overal in en op en nou ja, ik ben vast nog van alles vergeten, maar dan heb je al een beetje een idee 😉

8. Hoe vaak sport je in de week? - nou, elke dag wel, zeg maar als ik niet slaap en niet op school zit, zoiets, nou ja, ik sport op school ook wel met gym en als ik van lokaal wissel maak ik soms wel eens een salto of doe ik een dansje, ik kan niet echt normaal lopen...ik heb wel eens straf gekregen, omdat ik in één keer van de trap naar beneden sprong en daar een koprol maakte om mijn val te breken, niks aan de hand, behalve dan dat de conciërge bijna een hartaanval kreeg en daarom doe ik dat niet meer…... vanwege de conciërge dan, bedoel ik, niet vanwege de straf, want dat zal me…. ja dat

9. Altijd op school of altijd op je kamer blijven zitten? - uhm, ik ga voor altijd thuis, oh in mijn kamer alleen…. nou ja, ik heb best wel een grote kamer  en iedereen die ik leuk vind mag ik meenemen naar mijn kamer, maar ja, de ruimte is toch beperkt, dus dan ga ik toch maar voor school, daar heb je meerdere lokalen en een gymzaal en een sportveld en douches en een keuken en een bushalte…ok, hahaha, dus dan kan ik ook…oh da mag nie… nou ja, er is ook nog een mediatheek en je kunt er feesten geven met een heleboel mensen tegelijk, ja, ik ga voor school… give me the key… kom maar op met die sleutel...

10. 5 jaar terug de tijd in gaan of 5 jaar verder de toekomst in gaan?  - ik wil geen moment missen, dus 5 jaar skippen en dan ineens in 2028 zijn, dat zou ik niet willen, dan mis ik 5 mooie jaren van mijn leven, waarin ik allerlei nieuwe dingen ontdek en leer, ik wil kunnen falen voor mijn rijbewijs en struggelen met nieuwe dingen leren, dus 5 jaar skippen, dat gaat 'm niet worden. Ik kies dus voor 5 jaar terug gaan in de tijd…. dan kan ik weer bij papa en mama zijn … ja, dat wil ik, maar ja, als de geschiedenis zich herhaalt moet ik nog een keer afscheid van ze nemen en ik weet niet of ik dat aan kan….maar elke minuut met ze is er één en dan ga ik mama alle recepten op laten schrijven, alles filmen en leuke dingen doen met papa, net als vroeger en alles proberen nog beter te onthouden, want ik merk nu al dat ik sommige dingen niet meer precies weet… sometimes life sucks… maar ja, ik wil weer voelen hoe het voelt als mama mij een knuffel geeft en hoe stoeien met papa ook alweer voelde en hoe het voelde als ie mij supporterde bij het sporten, hoe we samen knutselden...en nu heb ik tranen….wel een soort van happy tears dat ik al die dingen toch mee heb mogen maken….. mijn tip aan iedereen is: geniet van het moment...ok, next question...volgende vraag

11. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt - ik heb al heel veel gekke dingen meegemaakt… 15 x verhuizen voor mijn 12e…. over de 'hele’ wereld gewoond hebben…. kerst vieren met 40 graden en de kerstman op een surfplank tegen komen…. op een glasplaat staan op één van de hoogste gebouwen ter wereld https://www.standaard.be/cnt/dmf20181125_03985242

12. Hoelang zit je op je telefoon gemiddeld per dag? - uh, ik check ‘m best vaak, maar ik probeer 'm af en toe wel weg te leggen en tijdens het sporten en huiswerk niet te gebruiken, maar ja, minder dan een uur lukt bijna nooit...

13. Wat is het leukste land waar je ooit op vakantie bent geweest? - Nederland, als we voor vakantie hier waren toen we in het buitenland woonden en hier weer alle familie konden zien en bij opa en oma konden logeren...

14. Vond je het een leuke vragenlijst?  - ja, heel erg leuk, brings back memories en happy tears, dus dank je wel @Monkeyboy69 

15. Hebben jullie nog tips hierover?  - je hebt het prima gedaan

Alvast bedankt voor het invullen en tot later!

sgoed

Groetjes, @Monkeyboy69

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +11

Hoi iedereen, bedankt voor de antwoorden allemaal, ik dacht, ik zal hem zelf ook wel invullen:

Hoi iedereen, dit is mijn eerste topic, een vragenlijst:

Het zou leuk zijn als jullie hem invullen: en ik zelf ook :)

ALGEMEEN:

1. Leeftijd: 13

2. Jongen/meisje/anders: ​​​​​Jongen

3. Op wat val je (jongens, meisjes, beide)? ​​​​​​Meisjes

 

VRAGEN:

4. Wat is je favoriete lichaamsdeel? dat vind ik een lastige vraag, ik denk ogen, want daarmee kan je alles zien

5. Wat voor eten zou je graag eens een keer willen proeven? te veel, maar zou wel graag sushi willen proberen 

6. Zit je op een sport? Nee

7. Zo ja, op welke? nvt, ik heb ook geen idee wat ik zou moeten doen, daarom stel ik deels ook deze vraag

8. Hoe vaak sport je in de week? alleen gym, verder niet dus

9. Altijd op school of altijd op je kamer blijven zitten? ​​​​​​Altijd op school, want daar heb je je vrienden en het is veel groter dan mijn kamer, en daar heb je meer dus dat

10. 5 jaar terug de tijd in gaan of 5 jaar verder de toekomst in gaan? 5 jaar terug de tijd in, dan kan ik de dingen die ik fout deed anders doen en leef je langer

11. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt geen idee

12. Hoelang zit je op je telefoon gemiddeld per dag? ehh, ben bang van 2,5 / 3 uur

13. Wat is het leukste land waar je ooit op vakantie bent geweest? denemarken, daar is Legoland en er zijn andere leuke dingen te doen

14. Vond je het een leuke vragenlijst? jazeker, daarom maak ik hem ook lol

15. Hebben jullie nog tips hierover? waarom zou ik hem tips geven terwijl hij prachtig is? :)

Alvast bedankt voor het invullen en tot later!

Groetjes, @Monkeyboy69

Groetjes, @Monkeyboy69

Reputatie 3
Badge

ALGEMEEN:

1. Leeftijd: 15

2. Jongen/meisje/anders: Jongen

3. Op wat val je (jongens, meisjes, beide)? Meiden

 

VRAGEN:

4. Wat is je favoriete lichaamsdeel? Weet ik niet

5. Wat voor eten zou je graag eens een keer willen proeven? Weet ik niet

6. Zit je op een sport?  Nee maar werk wel

7. Zo ja, op welke?

8. Hoe vaak sport je in de week? Ik werk minimaal 4 uurtjes per werk

9. Altijd op school of altijd op je kamer blijven zitten? Beide is wel prima. Op school heb je je vrienden, Op je kamer kan je rustig in bed liggen

10. 5 jaar terug de tijd in gaan of 5 jaar verder de toekomst in gaan? Toekomst

11. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt? Weet ik niet, ik denk iets op school of werk

12. Hoelang zit je op je telefoon gemiddeld per dag? Tussen de 7.5 uur en 5 uur

13. Wat is het leukste land waar je ooit op vakantie bent geweest? Denemarken als klein kind vanwegen Legoland

14. Vond je het een leuke vragenlijst? Ja

15. Hebben jullie nog tips hierover? Nee, zag er goed uit

Reputatie 7
Badge +17

ALGEMEEN:

1. Leeftijd: 17

2. Jongen/meisje/anders: Jongen

3. Op wat val je (jongens, meisjes, beide)? Beide

 

VRAGEN:

4. Wat is je favoriete lichaamsdeel?  Ik sluit me aan bij @MickeyMouse   De hersenen. Zonder hersenen heb je immers niks aan al die andere lichaamsdelen.

5. Wat voor eten zou je graag eens een keer willen proeven? Ik zou nog wel eens echt goede Koreaans BBQ willen eten.

6. Zit je op een sport? Op het moment sportschool en hardlopen. Ik heb vanaf m’n 10de op voetbal gezeten maar daar ben ik sinds vorige maand mee gestopt. Ergens na de zomervakantie (hangt er van af wanneer er plek vrij is) ga ik met jiujitsu beginnen.

7. Zo ja, op welke? Zie 6

8. Hoe vaak sport je in de week? Sportschool meestal 3 keer per week. Hardlopen probeer ik 4 dagen per week te doen maar dat lukt niet altijd.

9. Altijd op school of altijd op je kamer blijven zitten? Altijd op school dan maar. Daar heb ik iets meer ruimte dan op m’n kamer. En je komt er nog een beetje onder de mensen. 😄

10. 5 jaar terug de tijd in gaan of 5 jaar verder de toekomst in gaan? Er is niets in het verleden wat ik over zou willen doen maar ik ben wel benieuwd waar ik over 5 jaar ben en wat ik dan doe en zo, ben ik dan nog samen met m’n vriendje (hoop het wel), dat soort dingen. Dus, 5 jaar verder in de toekomst dus.

11. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt Dat zal wel iets op het werk zijn geweest (werk bij de AH) Heb genoeg verhalen van klanten die helemaal uit hun plaat gaan over de meest achterlijke dingen.

12. Hoelang zit je op je telefoon gemiddeld per dag? Best veel op zich maar ik houd niet precies bij hoe lang.

13. Wat is het leukste land waar je ooit op vakantie bent geweest? Spanje. Vooral vanwege het weer.

14. Vond je het een leuke vragenlijst? Ja hoor, helemaal prima.

15. Hebben jullie nog tips hierover? Nope

Alvast bedankt voor het invullen en tot later! Graag gedaan. Later!

 

 ik zou uitkijken met die Marmite/Vegimite, das echt niet te hachelen

@MickeyMouseLol, ik vind Marmite juist heel erg lekker. Maar ja, hun slogan is niet voor niets ‘Love it or hate it’ 😂  Maar goed, in Nieuw Zeeland wordt idd veel Marmite gegeten maar het is niet bepaald Maori eten volgens mij.

 

Hoi iedereen, dit is mijn eerste topic, een vragenlijst:

Het zou leuk zijn als jullie hem invullen:

 

ALGEMEEN:

1. Leeftijd: 16

2. Jongen/meisje/anders: meisje

3. Op wat val je (jongens, meisjes, beide)? beide 

 

VRAGEN:

4. Wat is je favoriete lichaamsdeel? me cute navel ik heb zo uitpuilende echt mega fijn

5. Wat voor eten zou je graag eens een keer willen proeven? slakken 

6. Zit je op een sport? ja

7. Zo ja, op welke? turnen en surfen

8. Hoe vaak sport je in de week? 2 3 keer per week

9. Altijd op school of altijd op je kamer blijven zitten? op me kamer

10. 5 jaar terug de tijd in gaan of 5 jaar verder de toekomst in gaan? 5 jaar terug toen was ik nog kleine schattige tessa 

11. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt in de bosjes wildplassen bij een school in je bikini 

12. Hoelang zit je op je telefoon gemiddeld per dag? denk wel 6 uur op een dag ofzo 

13. Wat is het leukste land waar je ooit op vakantie bent geweest? Curaçao en aruba over 2 weken gaan we naar suriname  

14. Vond je het een leuke vragenlijst? ja

15. Hebben jullie nog tips hierover? nee 

Alvast bedankt voor het invullen en tot later!

Groetjes, @Monkeyboy69

 

Reputatie 4
Badge +1

Hoii! Ik ga hem voor je invullen!

  1. 14
  2. Meisje
  3. Jongens
  4. Mijn haar! Hahah
  5. Een makaron
  6. Jaaa
  7. Paardrijdennn en ik zat op Volleyball maar niet meer door verhuizing haha
  8. Eerlijk.. niet vaak haha 2 uur per week en met gym op school nog 2 uur
  9. Altijd in mijn kamer haha 
  10. Verder de toekomst in gaan! Ben heel benieuwddd
  11. Het verbaast me altijd hoe het leven werkt. Dus mijn leven is het gekst haha
  12. 2-3 uur, maar dat wordt waarschijnlijk minder aangezien ik een baantje heb en een verzorgpony
  13. Oeiii… moeilijke.. Dan ga ik denk ik toch voor Polen, was echt een bijzondere ervaring. Maar Italië en Frankrijk waren ook heel leuk hoorr
  14. jaaa zekerrrr
  15. nope haha

graag gedaan! 
 

xx

Reputatie 7
Badge +4

ALGEMEEN:

1. Leeftijd:        12

2. Jongen/meisje/anders:  meisje

3. Op wat val je (jongens, meisjes, beide)?   jongens

 

VRAGEN:

4. Wat is je favoriete lichaamsdeel?  hersens

5. Wat voor eten zou je graag eens een keer willen proeven?  zeegras

6. Zit je op een sport?    ik fiets graag maar ik zoek nog een hobby/sport

7. Zo ja, op welke? ik denk aan scouting ( zit ook sport bij)

8. Hoe vaak sport je in de week? gym dus 3 keer en ik fiets keihard

9. Altijd op school of altijd op je kamer blijven zitten? kamer

10. 5 jaar terug de tijd in gaan of 5 jaar verder de toekomst in gaan?  toekomst !

11. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt?  een dikke regenbui die overal rondom ons heen viel behalve op onze plek , was precies een droge cirkel

12. Hoelang zit je op je telefoon gemiddeld per dag? oef, 2 uur hooguit denk ik

13. Wat is het leukste land waar je ooit op vakantie bent geweest?  Duitsland

14. Vond je het een leuke vragenlijst? ja hoor!

15. Hebben jullie nog tips hierover?  Nee doe je goed !

Alvast bedankt voor het invullen en tot later! Graag gedaan hoor !

Groetjes,@Monkeyboy69

Maiskolfje X 

PS @Monkeyboy69  vul je mijn vragenlijst over straf ook in pls ? <3

Reputatie 7
Badge +11

PS @Monkeyboy69  vul je mijn vragenlijst over straf ook in pls ? <3

Hoi @Maiskolfje, ga ik zo doen :)

Groetjes, @Monkeyboy69

ALGEMEEN:

1. Leeftijd:  13

2. Jongen/meisje/anders:  meisje

3. Op wat val je (jongens, meisjes, beide)? beide

 

VRAGEN:

4. Wat is je favoriete lichaamsdeel? ogen, zie je alles mee, they’re your guide

5. Wat voor eten zou je graag eens een keer willen proeven?  kelp

6. Zit je op een sport?  skaten

7. Zo ja, op welke? skaten ;)

8. Hoe vaak sport je in de week? elke dag als het kan

9. Altijd op school of altijd op je kamer blijven zitten? kamer

10. 5 jaar terug de tijd in gaan of 5 jaar verder de toekomst in gaan? toekomst om te zien hoe ik dan ben en anderen ook

11. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt.  Een dude op school sloopte de drankautomaat en werd en plein public in de boeien afgevoerd

12. Hoelang zit je op je telefoon gemiddeld per dag?  te lang maar skaten gaat voor

13. Wat is het leukste land waar je ooit op vakantie bent geweest?  Denemarken

14. Vond je het een leuke vragenlijst? yes sir!

15. Hebben jullie nog tips hierover? nee want je hebt al een 2e die ik nu ga doen anders had ik gezegd maak er nog 1 ;)

Alvast bedankt voor het invullen en tot later! You're welcome boy ! :)

Groetjes,@Monkeyboy69

Reputatie 1
Badge

Hoi iedereen, dit is mijn eerste topic, een vragenlijst:

Het zou leuk zijn als jullie hem invullen:

 

ALGEMEEN:

1. Leeftijd: 14

2. Jongen/meisje/anders: meisje

3. Op wat val je (jongens, meisjes, beide)? Jongens

 

VRAGEN:

4. Wat is je favoriete lichaamsdeel? Mijn buik en mijn kont

5. Wat voor eten zou je graag eens een keer willen proeven? Een ribeye 

6. Zit je op een sport? Ja

7. Zo ja, op welke? Hockey 

8. Hoe vaak sport je in de week? 4 dagen 

9. Altijd op school of altijd op je kamer blijven zitten? School

10. 5 jaar terug de tijd in gaan of 5 jaar verder de toekomst in gaan? Terug 

11. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt seks met een vriend van me in zijn huis

12. Hoelang zit je op je telefoon gemiddeld per dag? 4 uur

13. Wat is het leukste land waar je ooit op vakantie bent geweest? IJsland 

14. Vond je het een leuke vragenlijst? Ja hoor

15. Hebben jullie nog tips hierover?

Alvast bedankt voor het invullen en tot later!

Groetjes, @Monkeyboy69

 

Reputatie 1
Badge

ALGEMEEN:

 

1. Leeftijd: - 14

 

2. Jongen/meisje/anders: - jongen

 

3. Op wat val je (jongens, meisjes, beide)? - meisjes

 

 

 

VRAGEN:

 

4. Wat is je favoriete lichaamsdeel? - mijn benen, want ik kan er heel snel mee rennen en ik zit op freerun dus dat komt goed uit :)

 

5. Wat voor eten zou je graag eens een keer willen proeven? - gegrilde inktvis, want ik vind inktvisringen heel lekker maar dan zou ik ook weleens willen weten waar inktvis zelf naar smaakt

 

6. Zit je op een sport? - ja

 

7. Zo ja, op welke? - freerun

 

8. Hoe vaak sport je in de week? - 1, elke vrijdag behalve in de vakantie

 

9. Altijd op school of altijd op je kamer blijven zitten? -altijd op school, op mijn kamer is helemaal niks te doen

 

10. 5 jaar terug de tijd in gaan of 5 jaar verder de toekomst in gaan? - 5 jaar terug, dan kan ik sommige fouten die ik liever niet heb willen maken ongedaan maken

 

11. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt - weet ik even niet

 

12. Hoelang zit je op je telefoon gemiddeld per dag? - ligt eraan of het doordeweeks of vakantie is, vandaag is het vakantie en mijn schermtijd is op dit moment 8 uur en 11 minuten, dit gaat vaak al door de helft in doordeweekse weekenden door huiswerk, of dat ik dan op de computer zit. Maar op een doordeweekse dag is vaak niet veel langer dan een halfuur tot een uur.

 

13. Wat is het leukste land waar je ooit op vakantie bent geweest? - Spanje, daar ben ik zelfs nu :)

 

14. Vond je het een leuke vragenlijst? - jaaaaaa

 

15. Hebben jullie nog tips hierover? - neeeee

 

Alvast bedankt voor het invullen en tot later! - geen probleem!

Reputatie 3
Badge

Hoi iedereen, dit is mijn eerste topic, een vragenlijst:

Het zou leuk zijn als jullie hem invullen:

 

ALGEMEEN:

1. Leeftijd: 15

2. Jongen/meisje/anders: Meisje

3. Op wat val je (jongens, meisjes, beide)? Jongens

 

VRAGEN:

4. Wat is je favoriete lichaamsdeel? Handen, zonder handen kan je vrij weinig

5. Wat voor eten zou je graag eens een keer willen proeven? Iets Indisch ofzo

6. Zit je op een sport? Ja

7. Zo ja, op welke? Hockey

8. Hoe vaak sport je in de week? 2x teamtraining, 1x (soms 2x) keeperstraining en 1x wedstrijd

9. Altijd op school of altijd op je kamer blijven zitten? Uhmm beide liever niet, maar ik denk in mn kamer. Mijn kamer is namelijk heel groot dus kan ik veel doen.

10. 5 jaar terug de tijd in gaan of 5 jaar verder de toekomst in gaan? Terug in de tijd, want dan kan ik fouten terug draaien.

11. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt  Toen 2 jongens om een vriendin gingen vechten terwijl ze openlijk lesbisch is

12. Hoelang zit je op je telefoon gemiddeld per dag? 3 tot 4 uur, besteed meer tijd op de ps

13. Wat is het leukste land waar je ooit op vakantie bent geweest? Amerika, New York

14. Vond je het een leuke vragenlijst? Jaaa

15. Hebben jullie nog tips hierover? Nope, geen tips

Alvast bedankt voor het invullen en tot later!

Hoi iedereen, dit is mijn eerste topic, een vragenlijst:

Het zou leuk zijn als jullie hem invullen:

 

ALGEMEEN:

1. Leeftijd: 14

2. Jongen/meisje/anders: Jongen

3. Op wat val je (jongens, meisjes, beide)?Meisjes

 

VRAGEN:

4. Wat is je favoriete lichaamsdeel? Handen, om dezelfde reden als@Niemands meisje ;-)

5. Wat voor eten zou je graag eens een keer willen proeven? Pasta of Pizza in italie.Ik ben benieuwd of dat echt heel anders smaakt.

6. Zit je op een sport?Nee

7. Zo ja, op welke? nvt

8. Hoe vaak sport je in de week? nvt

9. Altijd op school of altijd op je kamer blijven zitten?School.

10. 5 jaar terug de tijd in gaan of 5 jaar verder de toekomst in gaan? 5 jaar terug

11. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt Poeh , zou ik echt niet weten.

12. Hoelang zit je op je telefoon gemiddeld per dag?Telefoon max 1 uur, maar wel ook nog op de laptop.

13. Wat is het leukste land waar je ooit op vakantie bent geweest? Ik ben nog nooit naar het buitenland geweest.Maar in Nederland vind ik de waddeneilanden wel het leukst.

14. Vond je het een leuke vragenlijst? Sure.

15. Hebben jullie nog tips hierover? Nee.

Alvast bedankt voor het invullen en tot later! Graag gedaan!

Groetjes, @Monkeyboy69

 

Reputatie 7
Badge +11

ALGEMEEN:

1. Leeftijd: 13

2. Jongen/meisje/anders: Gurlll

3. Op wat val je (jongens, meisjes, beide)? Idk, misschien pan

 

VRAGEN:

4. Wat is je favoriete lichaamsdeel? Haar

5. Wat voor eten zou je graag eens een keer willen proeven? Ramen of iets Japans

6. Zit je op een sport? Ja

7. Zo ja, op welke? Scouting, en het is een sport

8. Hoe vaak sport je in de week? 1x

9. Altijd op school of altijd op je kamer blijven zitten? Mijn kamer

10. 5 jaar terug de tijd in gaan of 5 jaar verder de toekomst in gaan? 5 jaar terug, ik wil mijn leven kunnen leiden zonder onderbrekingen lol

11. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt Ehmm…. Waar begin ik….

12. Hoelang zit je op je telefoon gemiddeld per dag? 2 á 3 uur

13. Wat is het leukste land waar je ooit op vakantie bent geweest? Zwitserland

14. Vond je het een leuke vragenlijst? Ja

15. Hebben jullie nog tips hierover? Nah

 

Bestie:

ALGEMEEN:

1. Leeftijd: 12

2. Jongen/meisje/anders: anders, geen idee wat

3. Op wat val je (jongens, meisjes, beide)? Pan

 

VRAGEN:

4. Wat is je favoriete lichaamsdeel? Been

5. Wat voor eten zou je graag eens een keer willen proeven?

6. Zit je op een sport? Ja

7. Zo ja, op welke? Scouting, een sport

8. Hoe vaak sport je in de week? 1x

9. Altijd op school of altijd op je kamer blijven zitten? Kamer 

10. 5 jaar terug de tijd in gaan of 5 jaar verder de toekomst in gaan? Terug

11. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt Dat mijn hond van het balkon afsprong

12. Hoelang zit je op je telefoon gemiddeld per dag?  6 uur

13. Wat is het leukste land waar je ooit op vakantie bent geweest? Oostenrijk

14. Vond je het een leuke vragenlijst? Ging wel

15. Hebben jullie nog tips hierover? Nope

 

Thx voor de leuke vragen!

Reputatie 7
Badge +12

Hoi iedereen, dit is mijn eerste topic, een vragenlijst:

Het zou leuk zijn als jullie hem invullen:

 

ALGEMEEN:

1. Leeftijd:           12

2. Jongen/meisje/anders:  jongen 

3. Op wat val je (jongens, meisjes, beide)? Meisjes maar er is ook 1 jongen die ik echt mooi vind...

 

VRAGEN:

4. Wat is je favoriete lichaamsdeel? Ogen

5. Wat voor eten zou je graag eens een keer willen proeven?  Rivierkreeft 

6. Zit je op een sport? Ja meneer 😉

7. Zo ja, op welke? Voetbal en scouting 

8. Hoe vaak sport je in de week?  3 keer totaal 

9. Altijd op school of altijd op je kamer blijven zitten? Kamer

10. 5 jaar terug de tijd in gaan of 5 jaar verder de toekomst in gaan? Terug! Absoluut. 

11. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt. Op de knieën zitten voor excuses en omhoog kijken naar een meisje en we keken elkaar wel 2 minuten totaal stil aan en toen zei ze dat ze niet meer boos was. Langste 2 minuten van mijn leven.

12. Hoelang zit je op je telefoon gemiddeld per dag? Uurtje of 3. Moet minder vind ik

13. Wat is het leukste land waar je ooit op vakantie bent geweest? Duitsland 

14. Vond je het een leuke vragenlijst? Ja ! 

15. Hebben jullie nog tips hierover? Ik moet er eig ook 1 maken. Geen idee nog....

Alvast bedankt voor het invullen en tot later! Graag gedaan !   Liefs Tover xxx

Groetjes, @Monkeyboy69

 

Reputatie 7

Hoi iedereen, dit is mijn eerste topic, een vragenlijst:

Het zou leuk zijn als jullie hem invullen:

 

ALGEMEEN:

1. Leeftijd: 13

2. Jongen/meisje/anders: meisje

3. Op wat val je (jongens, meisjes, beide)? beide denk ik, weet het nog niet helemaal zeker

 

VRAGEN:

4. Wat is je favoriete lichaamsdeel? ogen 

5. Wat voor eten zou je graag eens een keer willen proeven? “spaghettieis”

6. Zit je op een sport? ja

7. Zo ja, op welke? paardrijden!

8. Hoe vaak sport je in de week? 1 keer per week

9. Altijd op school of altijd op je kamer blijven zitten? op school!!!

10. 5 jaar terug de tijd in gaan of 5 jaar verder de toekomst in gaan? 5 jaar in de toekomst!

11. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt? heeeel veel!

12. Hoelang zit je op je telefoon gemiddeld per dag? 1 uur, daarna word hij vergrendeld omdat ik schermtijd heb

13. Wat is het leukste land waar je ooit op vakantie bent geweest? griekenland

14. Vond je het een leuke vragenlijst? ja!

15. Hebben jullie nog tips hierover? nope

Alvast bedankt voor het invullen en tot later!

Groetjes, @Monkeyboy69

 

Reputatie 7
Badge +9

1. Leeftijd: 15

2. Jongen/meisje/anders: jongen

3. Op wat val je (jongens, meisjes, beide)? ik ben hetero dus meiden

 

VRAGEN:

4. Wat is je favoriete lichaamsdeel? mijn favolichaamsdeel zal eigenlijk mijn hele lichaam zijn haha heb eig geen

5. Wat voor eten zou je graag eens een keer willen proeven? ik zou heel graag eens gewoon zo’n duur 3 michelin diner willen proeven want ik snap de reden niet waarom men er zoveel kan voor betalen

6. Zit je op een sport? ja 

7. Zo ja, op welke? voetbal

8. Hoe vaak sport je in de week? 2x training en soms 1 wedstrijd 

9. Altijd op school of altijd op je kamer blijven zitten? ik ben altijd lang op school lol

10. 5 jaar terug de tijd in gaan of 5 jaar verder de toekomst in gaan? naar de toekomst, ik hoop dat ik mezelf dan succesvol kan zien :) anders ga ik iets veranderen aan mezelf 

11. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt? een jongen poepte naast het natuurpad, pakte een stok en begon erin te prikken. Dit gebeurde op de basisschool tijdens een “oorlog” tussen 2 boomhutclubs lol

12. Hoelang zit je op je telefoon gemiddeld per dag? veel te lang lo, 6-8 uur per dag 

13. Wat is het leukste land waar je ooit op vakantie bent geweest? China 

14. Vond je het een leuke vragenlijst? zekers

15. Hebben jullie nog tips hierover? noppes 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi iedereen, dit is mijn eerste topic, een vragenlijst:

Het zou leuk zijn als jullie hem invullen:

 

ALGEMEEN:

1. Leeftijd: geheim 

2. Jongen/meisje/anders: jongen

3. Op wat val je (jongens, meisjes, beide)? Ben bischierig 

 

VRAGEN:

4. Wat is je favoriete lichaamsdeel? Weet nie, heb nog nooit iets met iemand anders seks gehad (ik denk dat je dat bedoeld) dus ik denk gewoon een lul

5. Wat voor eten zou je graag eens een keer willen proeven? Duurste biefstuk ter wereld 

6. Zit je op een sport? Ja

7. Zo ja, op welke? Zwemmen, judo en hardlopen 

8. Hoe vaak sport je in de week? 1 keer zwemmen, 1 keer judo, en elke dag hardlopen 

9. Altijd op school of altijd op je kamer blijven zitten? Kamer

10. 5 jaar terug de tijd in gaan of 5 jaar verder de toekomst in gaan? Terug

11. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt ik had een crush op iemand maar die bleek lesbisch te zijn :)

12. Hoelang zit je op je telefoon gemiddeld per dag? Alle apparaten bij elkaar, te lang

13. Wat is het leukste land waar je ooit op vakantie bent geweest?

14. Vond je het een leuke vragenlijst? Ja

15. Hebben jullie nog tips hierover? Nee, was wel een goeie 

Alvast bedankt voor het invullen en tot later!

Groetjes, @Monkeyboy69

 

Reputatie 5
Badge +3

ALGEMEEN:

1. Leeftijd: 13

2. Jongen/meisje/anders:meisje

3. Op wat val je (jongens, meisjes, beide)?idk 

 

VRAGEN:

4. Wat is je favoriete lichaamsdeel?heb ik niet 

5. Wat voor eten zou je graag eens een keer willen proeven?  vis haring ofz 

6. Zit je op een sport? het is niet echt een sport 

7. Zo ja, op welke? theater/musicalles

8. Hoe vaak sport je in de week?1 keer 

9. Altijd op school of altijd op je kamer blijven zitten?kamer

10. 5 jaar terug de tijd in gaan of 5 jaar verder de toekomst in gaan? naar de toekomst!

11. Wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt idk 

12. Hoelang zit je op je telefoon gemiddeld per dag? 3 uur ig

13. Wat is het leukste land waar je ooit op vakantie bent geweest? portugal 

14. Vond je het een leuke vragenlijst? ja hoor 

15. Hebben jullie nog tips hierover? nope

Reputatie 7
Badge +11

Hey iedereen, 

Bedankt voor het invullen.  Ik wil nog een 3e vragenlijst maken alleen moet ik nog naar vragen zoeken. 

Groetjes, @Monkeyboy08

Reageer