Ik vul hem alvast zelf in!
Haii iedereen ,
Ik heb weer een vragenlijst, deel 5 alweer. Door jullie ideeën heb ik weer wat vragen!
Heb je deel 4 nog niet gedaan, check de vragenlijst:
Of als je nog geen een hebt gemaakt, dan kun je ook even bij mijn topics kijken! Veel plezier!
- Jongen / Meisje / Anders? jongen
- Hoe oud ben je? 13,5
- Wat zijn je hobby’s lego, wegen tekenen, YouTube kijken en mensen helpen op dit forum
- Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag? weet ik niet
- Speel je weleens bordspellen? heel soms
- (zo ja) Win je ook vaak? niet zo vaak
- Wat is je favoriete game? op mijn telefoon speel ik soms met anderen 2 3 4 player games, op mijn chromebook echt verschillende soorten games.
- Wat vind je van Lego? geweldig!!
- Wat wil je later worden? weet ik niet
- Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven? -
- Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken? maandag, dinsdag, donderdag denk ik
- Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen? 6,5 km
- Tot hoelaat heb je meestal school? normaal 15.00 meestal, maar met uitval ben ik vaak eerder uit
- Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald? 4 helaas
- Wat vind je van de pauze’s op je school? vaak vind ik die pauzes echt tijdverspilling, want ik verveel me altijd dan
- Hoelang leer je meestal voor proefwerken / toetsen? ligt eraan welk vak, sommige 1 week, andere 3 weken
- Heb je veel vrienden? niet veel, niet weinig
- Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hebben? soms denk ik van, ik wil andere vrienden hebben maar ze zijn prima hoor
- Hoevaak spreek je met je vrienden af gemiddeld? bijna nooit, komt door mij
- Wonen je vrienden dichtbij jou of verder weg? niet heel dichtbij, ook niet ver weg
- Wat vind je leuk aan dit forum? die lieve mensen,
- Wat vind je minder leuk aan dit forum? dar de check soms heel lang duurt, maar wel respect dat ze het zo snel mogelijk proberen te doen!
- Welke badge hoop je binnenkort te krijgen? open boek, heb bijna 15 topics
- Heb je broers en/of zussen? nee, ben enig kind!
- (zo ja) Hoeveel? -
- Heb je een goede band met je ouders? ja opzich wel
- Moet je thuis veel klusjes doen? nee valt enorm mee
- Wat vond je van deze vragenlijst? -
- Deel 6? ik weet niet wanneer hij komt
Groetjes, @Monkeyboy08
Groetjes, @Monkeyboy08
1. Jongen / Meisje / Anders? Jongen
2. Hoe oud ben je? 17
3. Wat zijn je hobby’s Gitaar spelen, lezen, gamen
4. Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag? Ik probeer sws 3 keer per week hard te lopen
5. Speel je weleens bordspellen? Soms
6. (zo ja) Win je ook vaak? Neuh, niet echt
7. Wat is je favoriete game? Op het moment, Stray op de PS5
8. Wat vind je van Lego? Heb ik niks meer mee. Toen ik klein was wel veel mee gespeeld.
9. Wat wil je later worden? Docent Engels
10. Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven? Babyleeftijd. Alles wordt voor je gedaan en je hebt geen enkele verantwoordelijkheid
11. Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken? Dinsdag, Woensdag en Donderdag
12. Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen? 10 minuten naar het station en dan ongeveer 15 minuten met de trein
13. Tot hoelaat heb je meestal school? Meestal tot 15:00 of 16:00, soms korter soms langer
14. Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald? Tot nu toe nog geen een
15. Wat vind je van de pauze’s op je school? Prima hoor
16. Hoelang leer je meestal voor proefwerken / toetsen? Meestal elke dag 30 minuten of zo.
17. Heb je veel vrienden? Ik heb 3 echt goede vrienden die ik al ken sinds de basisschool.
18. Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hebben? Ik ben heel erg blij met de vrienden die ik heb.
19. Hoevaak spreek je met je vrienden af gemiddeld? We proberen wel wekelijks af te spreken maar dat lukt niet altijd ivm school/werk
20. Wonen je vrienden dichtbij jou of verder weg? We wonen allemaal in dezelfde stad
21. Wat vind je leuk aan dit forum? De hulpvolle mensen
22. Wat vind je minder leuk aan dit forum? Troll topics. Maar ik moet zeggen dat het sinds de nieuwe check daar wel wat beter mee gaat. Verder zijn topics over politiek en geloof ook zelden leuk/zinvol.
23. Welke badge hoop je binnenkort te krijgen? Boeit me niet
24. Heb je broers en/of zussen? Ja
25. (zo ja) Hoeveel? 1 oudere broer
26. Heb je een goede band met je ouders? Ja, we hebben een prima band
27. Moet je thuis veel klusjes doen? Nee. We hebben niet echt verplichte klussen maar waar ik kan help ik wel mee
28. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk hoor
29. Deel 6? Sure
Haii iedereen ,
Ik heb weer een vragenlijst, deel 5 alweer. Door jullie ideeën heb ik weer wat vragen!
Of als je nog geen een hebt gemaakt, dan kun je ook even bij mijn topics kijken! Veel plezier!
- Jongen / Meisje / Anders?: Jongen
- Hoe oud ben je?: 14
- Wat zijn je hobby’s: Planespotten, tekenen, gamen en lezen
- Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag?: 1-4 uur
- Speel je weleens bordspellen? Ja
- (zo ja) Win je ook vaak? Meh
- Wat is je favoriete game?: Borspel; kolonisten van catan. Online; Ja alle call of duty games, zelf speel ik nu de mobiele en MWII, maar MWIII komt binnekort uit dus dan ga ik die veel spelen.
Ook speel ik veel FNaF - Wat vind je van Lego?: Obsessed, ik heb heel lang echt veel ervan gekocht. Maar nu collect ik het eig. Ik heb veel originele lijnen. Maar ook custom lego uit de 2de wereld oorlog die ik dan zegmaar als een soort collectie ergens neer zet
- Wat wil je later worden?: Piloot
- Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven?: Mijn leven was echt het beste in 2020 tbh..
- Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken?Dinsdag, woensdag en donderdag
- Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen?: kwartier tot halfuurtje en ongv 4km vgm idrk.
- Tot hoelaat heb je meestal school?: 14:20-16:00
- Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald?: Veeel
- Wat vind je van de pauze’s op je school?: Het was eerste week echt chill! We hadden 3 pauzes, 2 van 10 minuten en 1 van 30. Alleen het rooster is veranderd dus nu is het wat minder.
- Hoelang leer je meestal voor proefwerken / toetsen?: Weekje van tevoren en soms de dag van te voren
- Heb je veel vrienden?: nee maar de vrienden die ik heb zijn amazing!
- Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hebben?: ik ben blij
- Hoevaak spreek je met je vrienden af gemiddeld?: Idrk
- Wonen je vrienden dichtbij jou of verder weg?: Ver weg.
- Wat vind je leuk aan dit forum?: Andere mensen ontmoeten en mn verhalen weg kunnen!
- Wat vind je minder leuk aan dit forum?: De super seksuele dingen en mensen die specifieke vragen stellen over je lichaam
- Welke badge hoop je binnenkort te krijgen?: Idrk
- Heb je broers en/of zussen?: Ja
- (zo ja) Hoeveel?: 3 zussen, 1 broer, 1 broertje
- Heb je een goede band met je ouders?: Geen contact met vader, goede band met moeder
- Moet je thuis veel klusjes doen?: Mn moeder vraagt er niet om, maar ik help haar vaak. Ik maak ontbijt, ik doe de vaat etc.
- Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk
- Deel 6? zeker!
Groetjes, @Monkeyboy08
Leuke vragenlijst!
Groetjes,
Jelle
Jongen / Meisje / Anders? Jongen
Hoe oud ben je? 14
Wat zijn je hobby’s Tennisen
Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag? zo'n 3 en een half uur
Speel je weleens bordspellen? bij mijn oma wel
(zo ja) Win je ook vaak? Bijde even vaak.
Wat is je favoriete game? ik weet het niet. Dat zijn er zo veel
Wat vind je van Lego? leuk.
Wat wil je later worden? Eigen bedrijf/ eigen restaurant
Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven? 22
Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken? Maandag, Dinsdag en Woensdag
Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen? 2 minuten
Tot hoelaat heb je meestal school? 3 uur / half 4
Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald? Dit jaar nog maar 2
Wat vind je van de pauze’s op je school? Goed
Hoelang leer je meestal voor proefwerken / toetsen? Kort meestal 3 dagen ofzo
Heb je veel vrienden? Zeker
Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hebben? Ik ben wel blij met mijn vrienden.
Hoevaak spreek je met je vrienden af gemiddeld? Bijna nooit.
Wonen je vrienden dichtbij jou of verder weg? Verder weg
Wat vind je leuk aan dit forum? Reageren en mensen helpen
Wat vind je minder leuk aan dit forum? De check
Welke badge hoop je binnenkort te krijgen? Nvt
Heb je broers en/of zussen?
(zo ja) Hoeveel? 1 broer en 1 zus
Heb je een goede band met je ouders? Ja ( soms ruzie maar ja dat heeft iedereen wel eens. Hoop ik. )
Moet je thuis veel klusjes doen? Valt wel mee.
Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk
Deel 6? Altijd leuk.
Groetjes @Sander_Adhd
Haii iedereen ,
Heyy @Monkeyboy08:)
- Jongen / Meisje / Anders? Meisje!
- Hoe oud ben je? 13:)
- Wat zijn je hobby’s? Acteren, tekenen, skateboarden, rolschaatsen, zwemmen, badmintonnen en bakken! (Zie de volledige versie in mijn profiel )
- Hoelang ben je gemiddeld buiten op een dag? 2/3 uurtjes
- Speel je weleens bordspellen? Jaa super gezellig
- (zo ja) Win je ook vaak? Nee eigenlijk niet haha
- Wat is je favoriete game? Subway surfers als dat een game is
- Wat vind je van Lego? Heel leuk vooral dat je nu ook echt de Eiffeltoren kan bouwen:)
- Wat wil je later worden? Misschien rechercheur of sterrenkundige:-)
- Wat vind je de perfecte leeftijd van je leven? 19/20 denk ik!
- Als je 3 dagen in de week moet werken later, op welke 3 dagen zou je dan het liefst willen werken? Maandag, Dinsdag en Vrijdag!
- Hoelang / Hoever moet je naar school fietsen? 45 min hoor:P! Ongeveer 10 km
- Tot hoelaat heb je meestal school? Rond 3 uur
- Hoeveel onvoldoende’s heb je al gehaald? Ehm 🤭, Gemairo zegt 12
- Wat vind je van de pauze’s op je school? Prima, ietsjes langer mag ook wel hé
- Hoelang leer je meestal voor proefwerken / toetsen? Voor proefwerken 3 tot 4 dagen van tevoren maar voor So’s 2 dagen van tevoren, maar het ligt ook aan de vak!
- Heb je veel vrienden? Ik durf dat niet te zeggen van mezelf haha
- Ben je blij met de vrienden die je hebt of wil je liever andere vrienden hebben? Ja hoor! Ik heb sowieso 3/4 echte vrienden waar ik met mijn problemen terecht kan en ik heb ook het forumxd
- Hoevaak spreek je met je vrienden af gemiddeld? 1 keer per week!
- Wonen je vrienden dichtbij jou of verder weg? Ik woon zeg maar aan de oosten van een stadje maar 2 goeie vrienden van mij wonen weer helemaal aan de noorden en daarom spreken we vaak af in de centrum haha:)
- Wat vind je leuk aan dit forum? Dat iedereen hartstikke lief is voor elkaar!
- Wat vind je minder leuk aan dit forum? Xx
- Welke badge hoop je binnenkort te krijgen? Miss de badge van over de Kindertelefoon
- Heb je broers en/of zussen? Jaa!
- (zo ja) Hoeveel? 1tje:)
- Heb je een goede band met je ouders? Ja hoor
- Moet je thuis veel klusjes doen? Niet per se maar wel soms de vuilnis weggooien!
- Wat vond je van deze vragenlijst? Heel leuk!
- Deel 6? Jaa zeker doorgaan!
Groetjes, @Monkeyboy08