Vraag

Vragenlijst over van alles [de 4e]

  • 18 October 2023
  • 18 reacties
  • 243 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Hey iedereen,

Hier is deel 4 van mijn vragenlijsten. Veel plezier!

  1. Jongen / meisje / anders
  2. Hoe oud ben je?
  1. Wat is je favoriete drinken?
  2. Welke kleur hebben de muren van je kamer?
  3. Wat vind je van Halloween?
  4. Woon je in een dorp, stad of ergens anders? (toevoeging van Kindertelefoon, deel geen plaatsnamen)
  5. Wat is je favoriete gebak?
  6. Heb je weleens gepest?
  7. Op wat voor innerlijk val je?
  8. Wat wil je later zeker niet voor beroep hebben?
  9. Wat eet je voor ontbijt meestal?
  10. Wie is je favoriete docent op je school?
  11. Wie is je favoriete artiest?
  12. Wat heb je gisteravond gegeten?
  13. Wat vind je van mij?
  14. Wat is je mooiste tekening die je ooit hebt gemaakt?
  15. Wat is je favoriete keuken (ik bedoel: Frans, Italiaans, Chinees….)?
  16. Hebben jullie nog ideeën voor vragen voor een eventuele deel 5? Ik weet nu even geen vragen meer...
  17. Wat vond je van deze vragenlijst?
  18. Deel 5?

Groetjes, @Monkeyboy08


18 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey iedereen,

Hier is deel 4 van mijn vragenlijsten. Veel plezier!

  1. Jongen / meisje / anders meisje
  2. Hoe oud ben je? 13, over 2 maanden 14
  1. Wat is je favoriete drinken? Ginger Ale.
  2. Welke kleur hebben de muren van je kamer? Lichtblauw en het plafond wit.
  3. Wat vind je van Halloween? Prima, ik zelf heb het nog nooit gevierd, maar ik schrik ook heel snel en ik hou niet van horror.
  4. Woon je in een dorp, stad of ergens anders? (toevoeging van Kindertelefoon, deel geen plaatsnamen) ik woon in een stad.
  5. Wat is je favoriete gebak? Mokka taartje ofz.
  6. Heb je weleens gepest? Als peuter 1 keer.
  7. Op wat voor innerlijk val je? Iemand die een luisterend oor kan geven, maar zichzelf ook veilig genoeg voelt bij mij om alles te delen. Behulpzaam, meelevend, moet mij stop kunnen zetten, vriendelijk, moet wel een beetje weten wat die wilt, dus wel duidelijk zijn wat hij/zij met iets bedoeld.
  8. Wat wil je later zeker niet voor beroep hebben? Kantoorwerk.
  9. Wat eet je voor ontbijt meestal? 2 boterhammen (volkoren zonde pitjes) met of kaas, of hagelslag of chocopasta.
  10. Wie is je favoriete docent op je school? Mijn Handvaardigheid docent.
  11. Wie is je favoriete artiest? Adele.
  12. Wat heb je gisteravond gegeten? Tomatensoep met stokbrood.
  13. Wat vind je van mij? Een super aardige, loyale forummer, afgekort: een schat.
  14. Wat is je mooiste tekening die je ooit hebt gemaakt? Samen met A, het was een A3 papier met ene jinjan in het midden van water en vuur die samen komen, en daar omheen water en vuur die in het midden samen komen in de jinjan.
  15. Wat is je favoriete keuken (ik bedoel: Frans, Italiaans, Chinees….)? Grieks of Italiaans.
  16. Hebben jullie nog ideeën voor vragen voor een eventuele deel 5? Ik weet nu even geen vragen meer…Nee, sorry.
  17. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk!
  18. Deel 5? Jaaaa!

Groetjes, @Monkeyboy08

-OnlyMe

Hey iedereen, 

Hier is deel 4 van mijn vragenlijsten. Veel plezier!

  1. Jongen / meisje / anders jongen
  2. Hoe oud ben je? 15
  1. Wat is je favoriete drinken? Icetea 
  2. Welke kleur hebben de muren van je kamer? Wit/ blauw 
  3. Wat vind je van Halloween? Ik vier het niet.
  4. Woon je in een dorp, stad of ergens anders? (toevoeging van Kindertelefoon, deel geen plaatsnamen) Dorp
  5. Wat is je favoriete gebak? Vruchtenschelp
  6. Heb je weleens gepest? Nee
  7. Op wat voor innerlijk val je?   lief en open.
  8. Wat wil je later zeker niet voor beroep hebben? Bakker
  9. Wat eet je voor ontbijt meestal? Op dot moment vooral fruit, ik eet minder dan normaal 

 

  1. Wie is je favoriete docent op je school? Frans of de nieuwe wiskunde docent (die in de 1e ook mijn wiskunde docent was en mentor)
  2. Wie is je favoriete artiest? Geen idee, heel divers
  3. Wat heb je gisteravond gegeten? Roerbakgroenten, gebakken aardappels.
  4. Wat vind je van mij? Heel aardig, lief, sociaal en behulpzaam. 
  5. Wat is je mooiste tekening die je ooit hebt gemaakt?Geen idee, ik kan echt niet tekenen.
  6. Wat is je favoriete keuken (ik bedoel: Frans, Italiaans, Chinees….)? Italiaans 
  7. Hebben jullie nog ideeën voor vragen voor een eventuele deel 5? Ik weet nu even geen vragen meer... ik ook niet, sorry. 
  8. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk.
  9. Deel 5? Ja, leuk.

Groetjes, @Monkeyboy08

 

Reputatie 7
Badge +7

Hey iedereen,

Hier is deel 4 van mijn vragenlijsten. Veel plezier!

  1. Jongen / meisje / anders Meisje!
  2. Hoe oud ben je? 12 jaar:)
  1. Wat is je favoriete drinken? Bubble TeaxD of Muntthee!
  2. Welke kleur hebben de muren van je kamer? Glitter lichtblauw haha:)
  3. Wat vind je van Halloween? Geweldig! Paar spookhuizen uit mijn buurt worden dan enger en het is elke jaar heel gezellig:)
  4. Woon je in een dorp, stad of ergens anders? (toevoeging van Kindertelefoon, deel geen plaatsnamen) Ik woon officieel in een stad, maar het ziet er zeg maar niet uit als een stad vind ik haha! Ik woon wel dichtbij een grote stad. 
  5. Wat is je favoriete gebak? Macaron😍 (Als het een gebak is dan…)
  6. Heb je weleens gepest? Nee!
  7. Op wat voor innerlijk val je? Grappig, doorzettingsvermogen, spontaan, lief, attent, vrolijk en meelevend XD
  8. Wat wil je later zeker niet voor beroep hebben? Wiskunde docent…
  9. Wat eet je voor ontbijt meestal? Ik eet bijna nooit ontbijt… Ik weet dat het ongezond is, maar ik verslaap me zo vaak! Maar wanneer ik wel op tijd wakker ben:P (Geloof me, Dat is bijna nooit…) eet ik meestal een cracker of een beschuitje;)
  10. Wie is je favoriete docent op je school? Meneer D! Mijn geschiedenisdocent:)
  11. Wie is je favoriete artiest? Ehhh, Zoë Tauran denk ik
  12. Wat heb je gisteravond gegeten? Ik ga even denken 🤔🤔🤔… Waarschijnlijk aardappelpuree!
  13. Wat vind je van mij? Een lieve forumgebruiker! Je bent heel behulpzaam en je maakt leuke vragenlijstjes! 
  14. Wat is je mooiste tekening die je ooit hebt gemaakt? Ik heb eigenlijk geen idee haha
  15. Wat is je favoriete keuken (ik bedoel: Frans, Italiaans, Chinees….)? Italiaans sowieso!
  16. Hebben jullie nog ideeën voor vragen voor een eventuele deel 5? Ik weet nu even geen vragen meer… Je kan misschien een specifieke thema kiezen zoals vriendschap, school, forum, liefde of familie! :)
  17. Wat vond je van deze vragenlijst? Heel leuk!
  18. Deel 5? Ja hoor! :D
Reputatie 7
Badge +11
  1. Jongen / meisje / anders Meisje
  2. Hoe oud ben je?13
  1. Wat is je favoriete drinken? Chocolademelk
  2. Welke kleur hebben de muren van je kamer? Ik slaap op zolder, en al het hout is half doorschijnend wit, waardoor je het hout nog wel een beetje kan zien
  3. Wat vind je van Halloween? Wel leuk, ik doe er nooit echt iets mee.
  4. Woon je in een dorp, stad of ergens anders? (toevoeging van Kindertelefoon, deel geen plaatsnamen) Ik woon net buiten een heel klein dorpje
  5. Wat is je favoriete gebak? Appeltaart!
  6. Heb je weleens gepest? Nee, niet bewust ten minste. Ik vind het vreselijk
  7. Op wat voor innerlijk val je? Geen idee, ik denk zorgzaam, zelfbewust, misschien een beetje stoer. Aardig voor anderen en niet gemeen.
  8. Wat wil je later zeker niet voor beroep hebben? Achter de computer of stilzittend
  9. Wat eet je voor ontbijt meestal? Een dubbele boterham met speculoos of pindakaas
  10. Wie is je favoriete docent op je school? Mijn kunst docent, en mijn coach
  11. Wie is je favoriete artiest? Imagine Dragons
  12. Wat heb je gisteravond gegeten? Spaghetti met tomatensaus
  13. Wat vind je van mij? Ik vind je aardig, behulpzaam en sociaal, je geeft bijna alles een klavertje vier, bent actief en je probeert zoveel mogelijk mensen te helpen. Ook kan je leuke vragenlijsten maken!
  14. Wat is je mooiste tekening die je ooit hebt gemaakt? Ik heb niet echt een favoriet, maar de meeste staan in mijn topic:   
  15. Wat is je favoriete keuken (ik bedoel: Frans, Italiaans, Chinees….)? Ik vind alles lekker, ik heb eigenlijk geen voorkeur
  16. Hebben jullie nog ideeën voor vragen voor een eventuele deel 5? Ik weet nu even geen vragen meer… Iets over hobby's, en van mij mag je wat vragen uit mijn vragenlijsten meepikken ;-)
  17. Wat vond je van deze vragenlijst? Erg goed!
  18. Deel 5? Sure! Eens kijken of je er meer dan 6 kan maken ;-) 

Liefs,

  1. ​​​​​​​
Reputatie 2
Badge
  •  Meisje
  • Hoe oud ben je? 17
  • Wat is je favoriete drinken? bakkie koffie 
  • Welke kleur hebben de muren van je kamer? pastel roze/wit.
  • Wat vind je van Halloween?  Gratis snoep :D altijd leuk!
  • Woon je in een dorp, stad of ergens anders? (toevoeging van Kindertelefoon, deel geen plaatsnamen) ik woon in un oude boere gat
  • Wat is je favoriete gebak? red velvet cake is wel goeie
  • Heb je weleens gepest? ja best wel erg
  • Op wat voor innerlijk val je?  iemand die om je geeft naar je luistert bruh idk  
  • Wat wil je later zeker niet voor beroep hebben? bij een supermarkt werken.
  • Wat eet je voor ontbijt meestal? kwark met fruit of broodje kaas met appelstroop
  • Wie is je favoriete docent op je school? geen
  • Wie is je favoriete artiest/band ? Arctic Monkeys
  • Wat heb je gisteravond gegeten? sushiiiii en kapot veeel cake oops
  • Wat vind je van mij? ik ken jou niett maar je lijkt me wel aardig
  • Wat is je mooiste tekening die je ooit hebt gemaakt? een Lana del rey portret 
  • Wat is je favoriete keuken (ik bedoel: Frans, Italiaans, Chinees….)?  marokkaans 
  • Hebben jullie nog ideeën voor vragen voor een eventuele deel 5? Ik weet nu even geen vragen meer…
  • Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk!
  • Deel 5? yess
Reputatie 7
Badge +12
  1. Jongen / meisje / anders. Jongen
  2. Hoe oud ben je?  ik ben 12
  1. Wat is je favoriete drinken? bitter lemon en water met smaakjes
  2. Welke kleur hebben de muren van je kamer?   zwart wit en rode banen met figuurtjes erin
  3. Wat vind je van Halloween? Leuk, wij hebben een traditie die ermee te vergelijken is
  4. Woon je in een dorp, stad of ergens anders? (toevoeging van Kindertelefoon, deel geen plaatsnamen) Middelgrote stad.
  5. Wat is je favoriete gebak? appel XD
  6. Heb je weleens gepest? niet iemand persoonlijk maar wel de sfeer (ver)pest 😥nu nooit meer !
  7. Op wat voor innerlijk val je? sociaal, iemand die meeleeft en om anderen geeft en veel weet,
  8. Wat wil je later zeker niet voor beroep hebben?  slager, verkeersregelaar of politicus ( met echt veel respect ervoor hoor!)
  9. Wat eet je voor ontbijt meestal?  2broodjes met honing en kaas of ander beleg, en een kop melk en een glaasje jus d’orange.
  10. Wie is je favoriete docent op je school?  Op deze school mijn lerares Engels en Geschiedenis ook, ze vertellen leuk en interessant.
  11. Wie is je favoriete artiest? ik ben via mijn moeder een old schooler dus ik houd van jaren 80 muziek zoals The Cure en Depeche Mode. Maar ik vind dat Maan ook mooi kan zingen.
  12. Wat heb je gisteravond gegeten? Boerenkool met vega rookworst.
  13. Wat vind je van mij? Topper, ik zou in de echte wereld graag een maatje van je zijn!
  14. Wat is je mooiste tekening die je ooit hebt gemaakt?  Die ga ik nog proberen te maken, maar ik heb eens een boom getekend in een landschap en die was goed gelukt. Hangt nu bij mijn opa en oma thuis.
  15. Wat is je favoriete keuken (ik bedoel: Frans, Italiaans, Chinees….)?  Indisch vind ik zo lekker. Rendang voorop XD
  16. Hebben jullie nog ideeën voor vragen voor een eventuele deel 5? Ik weet nu even geen vragen meer...haha ik kan zelf ook geen nieuwe bedenken, echt moeilijker dan ik dacht. In elk geval niet over politiek ofzo want dat geeft op dit forum alleen maar gedoe ;)
  17. Wat vond je van deze vragenlijst? Weer top!!
  18. Deel 5? 😍

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +11

Hey iedereen :),

Bedankt voor die lieve antwoorden op vraag 15! En ook Bedankt voor de ideeën voor vragenlijsten @Natureflower @Banaantjeeee.

Ik ga hem ook invullen!

Hey iedereen,

Hier is deel 4 van mijn vragenlijsten. Veel plezier!

  1. Jongen / meisje / anders jongen
  2. Hoe oud ben je? Ik ben 13,5
  1. Wat is je favoriete drinken? ik drink vaak gewoon water, klinkt heel raar, maar ik vind dat gewoon lekker 
  2. Welke kleur hebben de muren van je kamer? wit en donkergroen
  3. Wat vind je van Halloween? leuk, ik heb heel mijn kamer ermee versierd!
  4. Woon je in een dorp, stad of ergens anders? (toevoeging van Kindertelefoon, deel geen plaatsnamen) dorp, dichtbij een stad
  5. Wat is je favoriete gebak? ik vind zooveel lekker! Ik denk....... brownie!
  6. Heb je weleens gepest? ​​​​ja, in groep 4 / 5, maar ik vind pesten echt vreselijk!
  7. Op wat voor innerlijk val je? ja, hoe moet ik dit zeggen? Is lastig uit te leggen. 
  8. Wat wil je later zeker niet voor beroep hebben? arts!!
  9. Wat eet je voor ontbijt meestal? ​​​​​1 Broodje chocopasta (ik weet het, ik eet veel te weinig goor ontbijt)
  10.  Wie is je favoriete docent op je school? aii, deze is lastig. Ik denk mijn bio docent
  11. Wie is je favoriete artiest? die heb ik niet
  12. Wat heb je gisteravond gegeten? ​​​​​ koude wraps met Carpaccio!
  13. Wat vind je van mij? -
  14. Wat is je mooiste tekening die je ooit hebt gemaakt? ​​​​​ik heb bij tekenen ongeveer 6 weken geleden  een hele mooie reële citroen en een avocado getekend! Misschien kan ik hem na de vakantie in het tekeningen topic van@Natureflower zetten!
  15. Wat is je favoriete keuken (ik bedoel: Frans, Italiaans, Chinees….)? ​Italiaans!
  16. Hebben jullie nog ideeën voor vragen voor een eventuele deel 5? Ik weet nu even geen vragen meer... -
  17. Wat vond je van deze vragenlijst? leuk!
  18. Deel 5? ​​​​​​ misschien, ik ga denk ik wel kijken naar een vragenlijst over een specifiek onderwerp,  maar ik kan niks beloven...

Groetjes, @Monkeyboy08

 

Reputatie 7
Badge +17

Hey iedereen,

Hier is deel 4 van mijn vragenlijsten. Veel plezier!

  1. Jongen / meisje / anders. Jongen
  2. Hoe oud ben je?  14
  1. Wat is je favoriete drinken?  Chocolademelk 
  2. Welke kleur hebben de muren van je kamer?  Gebroken wit en crème met motiefjes
  3. Wat vind je van Halloween? Leuk xd
  4. Woon je in een dorp, stad of ergens anders? (toevoeging van Kindertelefoon, deel geen plaatsnamen) buitenaf met een dorp in de omgeving.
  5. Wat is je favoriete gebak?  Monchou!
  6. Heb je weleens gepest? Nee nooit
  7. Op wat voor innerlijk val je? Lief, grappig, sociaal en brede interesses 
  8. Wat wil je later zeker niet voor beroep hebben?  Iets bureaucratisch.
  9. Wat eet je voor ontbijt meestal?  Krentenbol en gewoon meergranenbrood. En appelstroop en kaas bv. Melk en thee
  10. Wie is je favoriete docent op je school? Mijn mentor. 
  11. Wie is je favoriete artiest? Elke goede zangeres 
  12. Wat heb je gisteravond gegeten? Stoofpotje met verschillende groenten 
  13. Wat vind je van mij? Een aardige, sociale, vriendelijke fijne jongen. 
  14. Wat is je mooiste tekening die je ooit hebt gemaakt?  Van een wolf.   En mezelf als een soort Mowgli haha
  15. Wat is je favoriete keuken (ik bedoel: Frans, Italiaans, Chinees….)?  Ik vind alles lekker maar laat ik nu de Duitse er eens uit lichten. Lekker en goed.
  16. Hebben jullie nog ideeën voor vragen voor een eventuele deel 5? Ik weet nu even geen vragen meer... Oei, moeilijk.... misschien over de toekomst ofzo 
  17. Wat vond je van deze vragenlijst? Ja weer top! Doe je goed! 
  18. Deel 5? 😄👍

Groetjes, @Monkeyboy08

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +7

Hey iedereen,

Hier is deel 4 van mijn vragenlijsten. Veel plezier!

  1. Jongen / meisje / anders jongen
  2. Hoe oud ben je? Geheim 
  1. Wat is je favoriete drinken? Cola, fanta en water
  2. Welke kleur hebben de muren van je kamer? Wit
  3. Wat vind je van Halloween? Leuk
  4. Woon je in een dorp, stad of ergens anders? (toevoeging van Kindertelefoon, deel geen plaatsnamen) idk de 1 zegt stad de andere zegt dorp 
  5. Wat is je favoriete gebak? Appeltaart 
  6. Heb je weleens gepest? Ja
  7. Op wat voor innerlijk val je? Idk 
  8. Wat wil je later zeker niet voor beroep hebben? Kapper 
  9. Wat eet je voor ontbijt meestal? Brood
  10. Wie is je favoriete docent op je school? Heb ik niet echt 
  11. Wie is je favoriete artiest? Heb ik niet 
  12. Wat heb je gisteravond gegeten? Brood 
  13. Wat vind je van mij? Aardig
  14. Wat is je mooiste tekening die je ooit hebt gemaakt? Idk doe ik nooit
  15. Wat is je favoriete keuken (ik bedoel: Frans, Italiaans, Chinees….)? Griek
  16. Hebben jullie nog ideeën voor vragen voor een eventuele deel 5? Ik weet nu even geen vragen meer... Heb je al gemaakt :)
  17. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk
  18. Deel 5? Al gedaan :)

Groetjes, @Monkeyboy08

 

Reputatie 6
Badge +3

 

  1. Jongen / meisje / anders Jongen
  2. Hoe oud ben je? 
  1. Wat is je favoriete drinken? koffie of chocolademelk of anijsmelk 
  2. Welke kleur hebben de muren van je kamer? licht geel en het schuine deel van mijn plafond is blauw als de lucht met wat vogels er aan hangen.
  3. Wat vind je van Halloween? Ben er niet heel bekend mee
  4. Woon je in een dorp, stad of ergens anders? 12 huizen op een doorgaande weg dus het is niet echt een dorp 
  5. Wat is je favoriete gebak?Mokka schuim
  6. Heb je weleens gepest? Niet bewust (ik hoop day niemand het zo heeft opgevat,
  7. Op wat voor innerlijk val je?
  8. Wat wil je later zeker niet voor beroep hebben? Mijnwerker
  9. Wat eet je voor ontbijt meestal? Ik eet eigenlijk nooit meer alleen nog avond eten naar vroeger een soort kool op brood
  10. Wie is je favoriete docent op je school?Mijn wiskunde is de minst irritante
  11. Wie is je favoriete artiest?Anson seabra (nu)
  12. Wat heb je gisteravond gegeten? Pasta funghi 
  13. Wat vind je van mij?Kan ik niet echt een mening over geven omdat ik je niet ken maar van de Kindertelefoon aardig en behulpzaam 
  14. Wat is je mooiste tekening die je ooit hebt gemaakt? Weet ik nie
  15. Wat is je favoriete keuken (ik bedoel: Frans, Italiaans, Chinees….)? Heb ik niet ze zijn allemaal lekker op hun eigen manier 
  16. Hebben jullie nog ideeën voor vragen voor een eventuele deel 5? Ik weet nu even geen vragen meer...
  17. Wat vond je van deze vragenlijst?leuk
  18. Deel 6?jaa

 

 

Hey iedereen,

Hier is deel 4 van mijn vragenlijsten. Veel plezier!

  1. Jongen / meisje / anders meisje
  2. Hoe oud ben je? 13
  1. Wat is je favoriete drinken? thee
  2. Welke kleur hebben de muren van je kamer? junglekleuren
  3. Wat vind je van Halloween? POMPOENSOEP
  4. Woon je in een dorp, stad of ergens anders? (toevoeging van Kindertelefoon, deel geen plaatsnamen) Stad
  5. Wat is je favoriete gebak? fudge
  6. Heb je weleens gepest? ja
  7. Op wat voor innerlijk val je? grappig, zelfverzekerd, raar
  8. Wat wil je later zeker niet voor beroep hebben? burgemeester/koningin/presidente
  9. Wat eet je voor ontbijt meestal? broodje hagelslag
  10. Wie is je favoriete docent op je school? Mevrouw de Duits docent
  11. Wie is je favoriete artiest? TheFatRat
  12. Wat heb je gisteravond gegeten? Wraps
  13. Wat vind je van mij? leuk
  14. Wat is je mooiste tekening die je ooit hebt gemaakt? Een tekening van een hele grote draak
  15. Wat is je favoriete keuken (ik bedoel: Frans, Italiaans, Chinees….)? Italiaans
  16. Hebben jullie nog ideeën voor vragen voor een eventuele deel 5? Ik weet nu even geen vragen meer… Nope dit kan alleen jij
  17. Wat vond je van deze vragenlijst? TOP
  18. Deel 5? en 6, 7…...

Groetjes, @Monkeyboy08

 

Reputatie 7

Hey iedereen,

Hier is deel 4 van mijn vragenlijsten. Veel plezier!

  1. Jongen / meisje / anders meisje
  2. Hoe oud ben je? 13 (word volgende week 14)
  1. Wat is je favoriete drinken? cassis
  2. Welke kleur hebben de muren van je kamer? paars
  3. Wat vind je van Halloween? stom (sorry)
  4. Woon je in een dorp, stad of ergens anders? (toevoeging van Kindertelefoon, deel geen plaatsnamen) een dorp
  5. Wat is je favoriete gebak? slagroomtaart
  6. Heb je weleens gepest? nee
  7. Op wat voor innerlijk val je? gwn lief
  8. Wat wil je later zeker niet voor beroep hebben? schoonmaker, iets met wiskunde
  9. Wat eet je voor ontbijt meestal? brood (als ik ontbijt, meestal niet)
  10. Wie is je favoriete docent op je school? mevrouw D en mevrouw P
  11. Wie is je favoriete artiest? geen favoriete artiest, wel muziek: jaren 80
  12. Wat heb je gisteravond gegeten? grieks
  13. Wat vind je van mij? idk ik ken je niet echt
  14. Wat is je mooiste tekening die je ooit hebt gemaakt? de golden gate bridge
  15. Wat is je favoriete keuken (ik bedoel: Frans, Italiaans, Chinees….)? duits en grieks
  16. Hebben jullie nog ideeën voor vragen voor een eventuele deel 5? Ik weet nu even geen vragen meer… welke talen kan je allemaal
  17. Wat vond je van deze vragenlijst? leuk
  18. Deel 5? ja

Groetjes, @Monkeyboy08

 

Reputatie 5
Badge +1

Hey iedereen,

Hier is deel 4 van mijn vragenlijsten. Veel plezier!

  1. Jongen / meisje / anders meisje
  2. Hoe oud ben je? 12
  1. Wat is je favoriete drinken? pepsi
  2. Welke kleur hebben de muren van je kamer? grijs
  3. Wat vind je van Halloween? wel leuk maar niet geesten oproepen enzo
  4. Woon je in een dorp, stad of ergens anders? (toevoeging van Kindertelefoon, deel geen plaatsnamen) dorp
  5. Wat is je favoriete gebak? boterkoek
  6. Heb je weleens gepest? nee
  7. Op wat voor innerlijk val je? eerlijk
  8. Wat wil je later zeker niet voor beroep hebben? alles dat hoog is
  9. Wat eet je voor ontbijt meestal? brood
  10. Wie is je favoriete docent op je school? /
  11. Wie is je favoriete artiest? melanie matienez
  12. Wat heb je gisteravond gegeten? vergeten vandaag een avg (aardappel vlees groente)
  13. Wat vind je van mij? betrouwbaar, aardig en je leest bijna elke topic
  14. Wat is je mooiste tekening die je ooit hebt gemaakt? eentje met linialen met druiven eraan bloemen en graan
  15. Wat is je favoriete keuken (ik bedoel: Frans, Italiaans, Chinees….)? japans
  16. Hebben jullie nog ideeën voor vragen voor een eventuele deel 5? Ik weet nu even geen vragen meer… geen idee
  17. Wat vond je van deze vragenlijst? leuk!
  18. Deel 5? als je ideen weet

Groetjes, @Monkeyboy08

 

Reputatie 7
Badge +14

Hey iedereen,

Hier is deel 4 van mijn vragenlijsten. Veel plezier!

  1. Jongen / meisje / anders Meisje
  2. Hoe oud ben je? 16.
  1. Wat is je favoriete drinken? (Warme) chocolade melk. 
  2. Welke kleur hebben de muren van je kamer? Licht blauw. 
  3. Wat vind je van Halloween? Ik vier het niet echt. 
  4. Woon je in een dorp, stad of ergens anders? (toevoeging van Kindertelefoon, deel geen plaatsnamen) Op het platteland. 
  5. Wat is je favoriete gebak? Appeltaart.
  6. Heb je weleens gepest? Ja 
  7. Op wat voor innerlijk val je?  Diegene moet gewoon een beetje aardig zijn en wat humor hebben. Verder boeit het mij niet zo veel. 
  8. Wat wil je later zeker niet voor beroep hebben? Ik wil absoluut geen ecoloog worden. 
  9. Wat eet je voor ontbijt meestal?  Ik eet niks ‘s ochtends niet, maar als ik dat wel doe gewoon een boterham. 
  10. Wie is je favoriete docent op je school?  Mijn informatica leraar. 
  11. Wie is je favoriete artiest? Rammstein, een Duitse Nu metal/ Neue Deutsche Härte/ industrial metal/ hard rock band. 
  12. Wat heb je gisteravond gegeten? Kon geen eten door mijn keel krijgen (heb de griep) en het water heb ik uit gekost. Dus eigenlijk niks. 
  13. Wat vind je van mij?  Sowieso een fantastisch persoon, aardig en behulpzaam. 
  14. Wat is je mooiste tekening die je ooit hebt gemaakt?  Een realistisch getekend paard. 
  15. Wat is je favoriete keuken (ik bedoel: Frans, Italiaans, Chinees….)?  Midden Oosters. 
  16. Hebben jullie nog ideeën voor vragen voor een eventuele deel 5? Ik weet nu even geen vragen meer… Ik kan nu even geen vragen bedenken. 
  17. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk om in te vullen. Je bent hier echt heel goed in, naar mijn mening. 
  18. Deel 5? Als jij dat graag wilt, dan zeker. 

Groetjes, @Monkeyboy08

 

Reputatie 1
Badge
  1. Jongen / meisje / anders  meisje mr beetje aan t twijfelen
  2. Hoe oud ben je? 13 (over een maandje 14)
  1. Wat is je favoriete drinken?  aquarius
  2. Welke kleur hebben de muren van je kamer? donkerblauw
  3. Wat vind je van Halloween? ge wel dig
  4. Woon je in een dorp, stad of ergens anders? (toevoeging van Kindertelefoon, deel geen plaatsnamen) dorp
  5. Wat is je favoriete gebak? taart
  6. Heb je weleens gepest? voor mn gevoel niet mr heb wel is onaardige dingen gezegd 
  7. Op wat voor innerlijk val je? lief zorgzaam overprotective mr ook wel een softie
  8. Wat wil je later zeker niet voor beroep hebben? tandarts
  9. Wat eet je voor ontbijt meestal? niks kom te laat mn bed uit
  10. Wie is je favoriete docent op je school? muziekdocent
  11. Wie is je favoriete artiest? arctic monkeys
  12. Wat heb je gisteravond gegeten? spruitjes
  13. Wat vind je van mij? je lijkt me heel aardig en een goede vriend
  14. Wat is je mooiste tekening die je ooit hebt gemaakt? een portret ik zit ook op tekenles
  15. Wat is je favoriete keuken (ik bedoel: Frans, Italiaans, Chinees….)? ITALIAANS for sure!!
  16. Hebben jullie nog ideeën voor vragen voor een eventuele deel 5? Ik weet nu even geen vragen meer… gwn over sexualtiteit enz miss wel leuk
  17. Wat vond je van deze vragenlijst? eigelijk wel leuk haha
  18. Deel 5? ofcc
Reputatie 5
Badge +1

Hey iedereen,

Hier is deel 4 van mijn vragenlijsten. Veel plezier!

  1. Jongen / meisje / anders -meisje
  2. Hoe oud ben je? -13
  1. Wat is je favoriete drinken? -ice tea
  2. Welke kleur hebben de muren van je kamer? -wit en donkerblauw ik heb best wel spijt van die donkerblauwe muur
  3. Wat vind je van Halloween? -leuk
  4. Woon je in een dorp, stad of ergens anders? (toevoeging van Kindertelefoon, deel geen plaatsnamen) -stad
  5. Wat is je favoriete gebak? -idk eigenlijk
  6. Heb je weleens gepest? -klein beetje denk ik ik weet niet precies 
  7. Op wat voor innerlijk val je? Iemand die aardig is en lief is
  8. Wat wil je later zeker niet voor beroep hebben? -plastische chirurg
  9. Wat eet je voor ontbijt meestal? -brood 
  10. Wie is je favoriete docent op je school? -drama docent
  11. Wie is je favoriete artiest? -OLIVIAAAA💜💜💜
  12. Wat heb je gisteravond gegeten? -friet
  13. Wat vind je van mij? -ik ken je niet naar je bent vast heel aardig
  14. Wat is je mooiste tekening die je ooit hebt gemaakt? -ik teken niet zoveel maar ik denk een tekening van een gezicht die ik 4 maanden geleden heb gemaakt
  15. Wat is je favoriete keuken (ik bedoel: Frans, Italiaans, Chinees….)? -weet ik echt niet
  16. Hebben jullie nog ideeën voor vragen voor een eventuele deel 5? Ik weet nu even geen vragen meer...-hobby's? Ik weet niet wat er al in de eerdere delen is geweest maarja 
  17. Wat vond je van deze vragenlijst? -leuk
  18. Deel 5? -ja waarom niet

Groetjes, @Monkeyboy08

 

Reputatie 5
Badge +1

Over die gepest vraag dat was een paar jaar geleden er is toen van alles gebeurt en er deden toen ook kinderen onaardig tegen mij maar heb nooit iemand pijn willen doen en ik had beter na moeten denken 

Reputatie 3
Badge +1

Hey iedereen,

Hier is deel 4 van mijn vragenlijsten. Veel plezier!

  1. Jongen / meisje / anders jongen 
  2. Hoe oud ben je? 16
  1. Wat is je favoriete drinken? Taksi
  2. Welke kleur hebben de muren van je kamer? Blauw en wit
  3. Wat vind je van Halloween? Heb het nooit echt gevierd 
  4. Woon je in een dorp, stad of ergens anders? (toevoeging van Kindertelefoon, deel geen plaatsnamen)
  5. Wat is je favoriete gebak? Spekkoek/soesjes 
  6. Heb je weleens gepest? Nee
  7. Op wat voor innerlijk val je? Iemand die goed kan luisteren iemand waar ik mij veilig kan voelen en alles delen andersom ook dus dat ik veilig voor hem/haar kan zijn 
  8. Wat wil je later zeker niet voor beroep hebben?  Influecer 
  9. Wat eet je voor ontbijt meestal? Laatste tijd pannekoeken 
  10. Wie is je favoriete docent op je school? Ik vind ze allemaal wel oké 
  11. Wie is je favoriete artiest? Niet echt specifieke 
  12. Wat heb je gisteravond gegeten? Goulash 
  13. Wat vind je van mij? Vast aardig 
  14. Wat is je mooiste tekening die je ooit hebt gemaakt? Eentje van stitch 
  15. Wat is je favoriete keuken (ik bedoel: Frans, Italiaans, Italiaans en Grieks  Chinees….)?
  16. Hebben jullie nog ideeën voor vragen voor een eventuele deel 5? Ik weet nu even geen vragen meer...
  17. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk 
  18. Deel 5?

Groetjes, @Monkeyboy08

 

Reageer