Hey iedereen,
Hier is deel 4 van mijn vragenlijsten. Veel plezier!
- Jongen / meisje / anders Meisje!
- Hoe oud ben je? 12 jaar:)
- Wat is je favoriete drinken? Bubble TeaxD of Muntthee!
- Welke kleur hebben de muren van je kamer? Glitter lichtblauw haha:)
- Wat vind je van Halloween? Geweldig! Paar spookhuizen uit mijn buurt worden dan enger en het is elke jaar heel gezellig:)
- Woon je in een dorp, stad of ergens anders? (toevoeging van Kindertelefoon, deel geen plaatsnamen) Ik woon officieel in een stad, maar het ziet er zeg maar niet uit als een stad vind ik haha! Ik woon wel dichtbij een grote stad.
- Wat is je favoriete gebak? Macaron (Als het een gebak is dan…)
- Heb je weleens gepest? Nee!
- Op wat voor innerlijk val je? Grappig, doorzettingsvermogen, spontaan, lief, attent, vrolijk en meelevend XD
- Wat wil je later zeker niet voor beroep hebben? Wiskunde docent…
- Wat eet je voor ontbijt meestal? Ik eet bijna nooit ontbijt… Ik weet dat het ongezond is, maar ik verslaap me zo vaak! Maar wanneer ik wel op tijd wakker ben:P (Geloof me, Dat is bijna nooit…) eet ik meestal een cracker of een beschuitje;)
- Wie is je favoriete docent op je school? Meneer D! Mijn geschiedenisdocent:)
- Wie is je favoriete artiest? Ehhh, Zoë Tauran denk ik
- Wat heb je gisteravond gegeten? Ik ga even denken … Waarschijnlijk aardappelpuree!
- Wat vind je van mij? Een lieve forumgebruiker! Je bent heel behulpzaam en je maakt leuke vragenlijstjes!
- Wat is je mooiste tekening die je ooit hebt gemaakt? Ik heb eigenlijk geen idee haha
- Wat is je favoriete keuken (ik bedoel: Frans, Italiaans, Chinees….)? Italiaans sowieso!
- Hebben jullie nog ideeën voor vragen voor een eventuele deel 5? Ik weet nu even geen vragen meer… Je kan misschien een specifieke thema kiezen zoals vriendschap, school, forum, liefde of familie! :)
- Wat vond je van deze vragenlijst? Heel leuk!
- Deel 5? Ja hoor! :D
Hey iedereen ,
Bedankt voor die lieve antwoorden op vraag 15! En ook Bedankt voor de ideeën voor vragenlijsten @Natureflower @Banaantjeeee.
Ik ga hem ook invullen!
Hey iedereen,
Hier is deel 4 van mijn vragenlijsten. Veel plezier!
- Jongen / meisje / anders jongen
- Hoe oud ben je? Ik ben 13,5
- Wat is je favoriete drinken? ik drink vaak gewoon water, klinkt heel raar, maar ik vind dat gewoon lekker
- Welke kleur hebben de muren van je kamer? wit en donkergroen
- Wat vind je van Halloween? leuk, ik heb heel mijn kamer ermee versierd!
- Woon je in een dorp, stad of ergens anders? (toevoeging van Kindertelefoon, deel geen plaatsnamen) dorp, dichtbij een stad
- Wat is je favoriete gebak? ik vind zooveel lekker! Ik denk....... brownie!
- Heb je weleens gepest? ja, in groep 4 / 5, maar ik vind pesten echt vreselijk!
- Op wat voor innerlijk val je? ja, hoe moet ik dit zeggen? Is lastig uit te leggen.
- Wat wil je later zeker niet voor beroep hebben? arts!!
- Wat eet je voor ontbijt meestal? 1 Broodje chocopasta (ik weet het, ik eet veel te weinig goor ontbijt)
- Wie is je favoriete docent op je school? aii, deze is lastig. Ik denk mijn bio docent
- Wie is je favoriete artiest? die heb ik niet
- Wat heb je gisteravond gegeten? koude wraps met Carpaccio!
- Wat vind je van mij? -
- Wat is je mooiste tekening die je ooit hebt gemaakt? ik heb bij tekenen ongeveer 6 weken geleden een hele mooie reële citroen en een avocado getekend! Misschien kan ik hem na de vakantie in het tekeningen topic van@Natureflower zetten!
- Wat is je favoriete keuken (ik bedoel: Frans, Italiaans, Chinees….)? Italiaans!
- Hebben jullie nog ideeën voor vragen voor een eventuele deel 5? Ik weet nu even geen vragen meer... -
- Wat vond je van deze vragenlijst? leuk!
- Deel 5? misschien, ik ga denk ik wel kijken naar een vragenlijst over een specifiek onderwerp, maar ik kan niks beloven...
Groetjes, @Monkeyboy08
Over die gepest vraag dat was een paar jaar geleden er is toen van alles gebeurt en er deden toen ook kinderen onaardig tegen mij maar heb nooit iemand pijn willen doen en ik had beter na moeten denken