Skip to main content
Vraag

Vragenlijst over strand

• April 28, 2025
  • 4 reacties
  • 166 Bekeken

Forum|alt.badge.img

1, Zijn jullie naakt op strand

2, Waarom wel of niet

3, Heb je iemand naakt gezien

4, Vind je dat raar

5, Zou je openbaar willen neuken

4 reacties

• April 28, 2025

1, Zijn jullie naakt op strand nee en ik zou me er ongemakkelijk bij voelen. Tenzij een 100% verlaten strand en ik alleen in het donker (evt met beste vriendinnen of mijn vriend)

2, Waarom wel of niet iedereen filmt en fotografeert maar en dan delen… no way! Ik ben dan misschien te preuts en te veel gesteld op privacy

3, Heb je iemand naakt gezien ja weleens op strand: van die kleintjes die bloot lopen en op vakantie wel eens ook ouderen. En nee, ik werd er niet opgewonden of extra alert van, zelfs niet toen mijn zusje begon te giechelen (altijd)

4, Vind je dat raar nee. Misschien ben ik wel jaloers dat ze dat gewoon durven doen zonder gedoe

5, Zou je openbaar willen neuken huh?? Die vraag zag ik niet aankomen… Uhhh… nee. En ik ben nog maagd dus eerst dat maar eens oplossen… (NIET in openbaar!)

Chihiro
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • April 28, 2025

1, Zijn jullie naakt op strand nee

2, Waarom wel of niet ik ga nooit naar naaktstranden

3, Heb je iemand naakt gezien tuurlijk :)

4, Vind je dat raar niet per sé, ligt eraan hoe ik ze zie en wat ze aan het doen zijn

5, Zou je openbaar willen neuken ik denk t niet, of t is super koud, of je hebt allemaal insecten om je heen, lijkt me niet heel fijn. 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 30, 2025

1, Zijn jullie naakt op strand nohman waarom wel

2, Waarom wel of niet is weird heb je geen schaamte jij ofzo

3, Heb je iemand naakt gezien uh ja 3 meisjen en helaas ook 1 jongen

4, Vind je dat raar meh niet heel erg is gw hoe natuur ons gemaakt heeft en daar kan je niks aan veranderen

5, Zou je openbaar willen neuken oke directe vraag oke oke dus ik zou dat niet doen want mensen gaan filmen enz en is koud en ja in bed is gw beter of op de bank? ik had t op bed gw gedaan dus ja

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • April 30, 2025

1, Zijn jullie naakt op strand nee

2, Waarom wel of niet  waarom niet om dat het niet hoort 

3, Heb je iemand naakt gezien kleine kindjes op het strand die naakt rond rennen 

4, Vind je dat raar helemaal niet 

5, Zou je openbaar willen neuken nee