Vraag

Vragenlijst over specifieke muziek

  • 30 August 2023
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hoi lieve forrumers, ik heb een tijdje geleden(4 maanden denk ik) een soort vragenlijst gemaakt omdat iedereen altijd zegt dat mijn muziek slecht is, let op, de vragenlijst is niet meer accuraat aan alles wat ik nu luister! Ik wil hem afronden asap dus hiermee de vraag of jullie 'm zouden willen doen! De details staan hieronder. Alvast bedankt! 

 

De vragenlijst bestaat uit 4 delen.

 

 

 

Deel 1:

Ik heb hieronder 7 titels van nummers staan, luister deze nummers en geef deze nummers een cijfer tussen de 1 en de 10(10 het beste, het mogen kommagetallen op 1 decimaal zijn) en zet ook bij elk cijfer van welk nummer dat cijfer is.

 

1. Reach - - > skillet

2. Pinky promise - - > Neffex, Neoni

3. Pressure - - > Muse

4.  Foreigner - - > Jen Ledger

5. Propaganda - - > Muse

6. Grateful - - > Neffex 

7. Circus for a psycho - - > Skillet

 

Deel 2:

Maak vervolgens uit deze nummers een top 3.

 

1. 

2. 

3. 

 

Deel 3:  nu komen er 3 nummers die in de top 3 van de wereld stonden op het moment dat ik deze lijst maakte waar ik niet naar luister. Geef ook deze 3 een cijfer tussen de 1 en de 10 op dezelfde manier als bij deel 1.

 

1. Boy is a liar Pt.2 - - > idk wie deze heeft gemaakt

2. Kill Bill - - > idk wie heeft gemaakt

3. Flowers - - > Miley cirus

 

Deel 4:

Maak nu nog een top 3 uit de 3 nummers die je net een cijfer hebt gegeven en uit de top 3 van mijn nummers.

 

1. 

2. 

3. 

 

Succes!


1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

Deel 1:

 

1. Reach - - > skillet.  7

2. Pinky promise - - > Neffex, Neoni.  7.5

3. Pressure - - > Muse.    6.5

4.  Foreigner - - > Jen Ledger.  8

5. Propaganda - - > Muse   5.5

6. Grateful - - > Neffex.   5

7. Circus for a psycho - - > Skillet.  6

 Deze liedjes laten me echt denken aan wat ik vroeger luisterde. Nu is dit niet meer de soort muziek die ik luister maar ik vond alles wel een vibe. 

 

Deel 2:

 

1. Foreigner 

2. Pinky promise 

3. Reach 

 

Deel 3:

 

1. Boy is a liar Pt.2 - - > pinkpantheress, icespice. 7.5

2. Kill Bill - - > SZA. 6

3. Flowers - - > Miley cirus. 5

 

Deel 4:

​​​​​​Voordat ik dit doe: ik luister zelf niet naar dit soort liedjes en ik vind ze allemaal wel leuk. Ze zijn gewoon niet mijn ding. Ook zijn jouwn favoriete liedjes en de populaire liedjes totaal andere genres. De top 3 die ik ga geven moet je eigenlijk niet gebruiken om jouw eigen muzieksmaak mee te bepalen. Het is te anders om te verglijken. Vergeet dat niet wanneer je mijn lijstje ziet! 

 

1. Foreigner 

2. Boys a liar 

3. Pinky promise 

Reageer