Skip to main content

heyyyy een vragenlijst want ik zie iedereen vragenlijsten maken en het leek me leuk!!

vraag 1. wat is je favoriete kleur?

vraag 2. wie is je favoriete artiest/groep??

vraag 3. kun je speciale truckes?? je elleboog likken ofzo dat soort dingen?

vraag 4. doe je een sport??

vraag 5. hou je van je sport?? of zou je willen stoppen? (als je geen sport doet kun je vraag 5 en 6 overslaan)

vraag 6. als je 6 uur per dag zou kunnen trainen voor wedstrijden, zou je dat doen??

vraag 7. zomer of winter?

vraag 8. wat is je favoriete kledingmerk??

vraag 9. heb je een aeshtetic?? zoja welke??

vraag 10. halloween of pasen??

vraag 11. draag je make up?

vraag 12. wat draag je en welke producten gebruik je??

vraag 13. heb je een favoriete parfum of bodymist?

vraag 14. plasde je vroeger in het zwembad en doe je het nogsteeds?? (dit telt niet als seksvraag toch ofwel als het wel telt sorry)

vraag 15. waar heb je op dit moment het meeste zin in???

vraag 16. hoe lang zit je per dag op je telefoon

vraag 17. speel je roblox? zoja welke spellen??

vraag 18. maak je tiktoks? zoja wat voor filmpjes

vraag 19. hoe ziet je tiktok for you page eruit??

vraag 20. wat is je favoriete winkel

vraag 21. wat is je favoriete app

heyyyy een vragenlijst want ik zie iedereen vragenlijsten maken en het leek me leuk!!

vraag 1. wat is je favoriete kleur? roze!!

vraag 2. wie is je favoriete artiest/groep?? olivia rodrigo

vraag 3. kun je speciale truckes?? je elleboog likken ofzo dat soort dingen? ik kan een soort bloemvorm van mn tong maken en met mn hele hand staand de grond raken

vraag 4. doe je een sport?? ja turnen

vraag 5. hou je van je sport?? of zou je willen stoppen? (als je geen sport doet kun je vraag 5 en 6 overslaan) ik hou er heel veel van

vraag 6. als je 6 uur per dag zou kunnen trainen voor wedstrijden, zou je dat doen?? ofc

vraag 7. zomer of winter? zomer

vraag 8. wat is je favoriete kledingmerk?? lululemon en myjewellery

vraag 9. heb je een aeshtetic?? zoja welke?? preppy en beachy girl

vraag 10. halloween of pasen?? ik kan niet kiezen het is beide leuk

vraag 11. draag je make up? ja

vraag 12. wat draag je en welke producten gebruik je?? skyhigh mascara, dior lash primer, maybeline concealer, maybeline lipgloss, maybeline blush en nyx highliter

vraag 13. heb je een favoriete parfum of bodymist? ja sol de janeiro

vraag 14. plasde je vroeger in het zwembad en doe je het nogsteeds?? (dit telt niet als seksvraag toch ofwel als het wel telt sorry) ja maar nu niet meer

vraag 15. waar heb je op dit moment het meeste zin in??? wanneer guts deluxe van olivia rodrigo uitkomt

vraag 16. hoe lang zit je per dag op je telefoon? 3 uur maar ik heb schermtijd

vraag 17. speel je roblox? zoja welke spellen?? dress to impress en total roblox drama

vraag 18. maak je tiktoks? zoja wat voor filmpjes? ja grwms, summer inspo en preppy videos

vraag 19. hoe ziet je tiktok for you page eruit?? preppy vids, olivia rodrigo vids en preppy haat vids ookal wil ik dat laatste niet echt zien

vraag 20. wat is je favoriete winkel? myjewellery

vraag 21. wat is je favoriete app? tiktok

ik zou hem zelf ook beantwoorden want waarom niet

vraag 1. wat is je favoriete kleur? wit (want daat zitten alle kleuren in)

vraag 2. wie is je favoriete artiest/groep?? hmm lastig ik vind veel dingen leuk en heb niet echt favorieten

vraag 3. kun je speciale truckes?? je elleboog likken ofzo dat soort dingen? ik kan glofjes maken van mn tong

vraag 4. doe je een sport?? ja, zeilen

vraag 5. hou je van je sport?? of zou je willen stoppen? (als je geen sport doet kun je vraag 5 en 6 overslaan) ik houd erg veel van mijn sport kan niet w88 tot het zomer is!

vraag 6. als je 6 uur per dag zou kunnen trainen voor wedstrijden, zou je dat doen?? jaa

vraag 7. zomer of winter? geen idee in de zomer is het te warm en in de winter te koud

vraag 8. wat is je favoriete kledingmerk?? geen idee ik koop meestal tweedehans dus ja kringloop lol

vraag 9. heb je een aeshtetic?? zoja welke?? mij aesthetic ;)

vraag 10. halloween of pasen?? passen!! lakker chocola

vraag 11. draag je make up? als ik niet te moe ben wel

vraag 12. wat draag je en welke producten gebruik je?? mascara, concealer, oogpotlood, blush, en lipbalm 

vraag 13. heb je een favoriete parfum of bodymist? ik gebruik nu nijntje parfum van toen ik 5 was

vraag 14. plasde je vroeger in het zwembad en doe je het nogsteeds?? (dit telt niet als seksvraag toch ofwel als het wel telt sorry) vroeger plaste ik wel in binnenzwembaden  maar nu alleen nog buiten als ik nodig moet

vraag 15. waar heb je op dit moment het meeste zin in??? een warm kopje thee

vraag 16. hoe lang zit je per dag op je telefoon 1 tot 2 uur denk ik

vraag 17. speel je roblox? zoja welke spellen?? soms alleen als ik me dood verveel en dan iets van een random obby

vraag 18. maak je tiktoks? zoja wat voor filmpjes nope, ik houd neit van tiktok

vraag 19. hoe ziet je tiktok for you page eruit?? ik heb tiktok verwijderd

vraag 20. wat is je favoriete winkel uhm……… 

vraag 21. wat is je favoriete app google want dan kan ik op het forum hahah

Liefss F

Reageer