Vraag

Vragenlijst over politiek

• 4 February 2023
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Een politieke vragenlijst.
Aangezien seksvragenlijsten overrated zijn.

1. Hoe oud ben je?
  2. Wat is je geslacht?
  3. Voor welke politieke partij zou jij stemmen? Of zou je juist niet stemmen?
  4. Wat is jouw mening over de klimaataanpak van Nederland?
  5. Wat zou er beter kunnen in de klimaataanpak?
  6. Wat is jouw mening over de corona-aanpak van het kabinet in 2020 en 2021?
  7. Wat had er beter gekund in de corona-aanpak?
  8. Indien je niet gebruik maakte van de Coronapas i.v.m met morele redenen, wantrouwen in de regering of het World Economic Forum, bang voor een genocidale opzet, principes of gelijkaardige redenen, weiger je anno 2023 nog om naar gelegenheden te gaan die in die tijd de Coronapas steunde?
  9. Wat is jouw mening over de huidige asielbeleid?
  10. Wat is jouw mening over de EU?
  11. Wat is jouw mening over de economie?
  12. Wat is jouw mening over de aanpak van Nederland m.b.t Oekraïne en Rusland.
  13. Wat is jouw mening over de toename in polarisatie?
  14. Denk jij dat het World Economic Forum een beslissende factor is voor het beleid in Nederland? Indien ja, wat is daarvoor de reden? Indien nee, wat is daarvoor de reden?
  15.  Is er een keerpunt geweest waarop jouw vertrouwen in de regering toenam of juist afnam?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

1. Hoe oud ben je?                            13
  2. Wat is je geslacht?                        jongen
  3. Voor welke politieke partij zou jij stemmen? Of zou je juist niet stemmen?   Volt of SP,
  4. Wat is jouw mening over de klimaataanpak van Nederland? Te veel uitstel en te weinig daadkracht
  5. Wat zou er beter kunnen in de klimaataanpak? Beseffen dat we er beter van worden en duidelijker uitleggen waarom het moet. Ook de "gewone”mensen er veel meer bij betrekken en van mee laten profiteren. Nu is het nog te elitair en ver van het bed.
  6. Wat is jouw mening over de corona-aanpak van het kabinet in 2020 en 2021? Moeilijk, het was plotseling en men moest iets. Wel heb ik de indruk dat er veel te veel instanties en mensen volop mee mochten praten waardoor alles veel te langzaam ging.
  7. Wat had er beter gekund in de corona-aanpak? 1 aanpak, 1 coördinerende instantie met bevoegheden. Minder eindeloos vergaderen.
  8. Indien je niet gebruik maakte van de Coronapas i.v.m met morele redenen, wantrouwen in de regering of het World Economic Forum, bang voor een genocidale opzet, principes of gelijkaardige redenen, weiger je anno 2023 nog om naar gelegenheden te gaan die in die tijd de Coronapas steunde? Ik was en ben voor, ik vond het heel bijzonder dat volwassen mensen de wetenschap aan de kant schoven en allerlei ( nooit bewezen, tot op de dag van vandaag) sprookjes en enge verhalen voor waar aannamen.
  9. Wat is jouw mening over de huidige asielbeleid? Veel te ingewikkeld. Wie komt, meteen normaal en fatsoenlijk aan werk helpen en niet 2 jaar in zo'n centrum niks laten doen. Direct aan de slag voor een gewoon loon zoals iedereen en dat ook communiceren, dat houd profiteurs weg en brengt de goede mensen hier die dan een beter bestaan krijgen uit de ellende waar ze van komen.
  10. Wat is jouw mening over de EU? Prima, sterker maken en meer daadkracht.
  11. Wat is jouw mening over de economie? Oneerlijk, Zie de woekerwinsten van energiebedrijven. Moet echt anders.
  12. Wat is jouw mening over de aanpak van Nederland m.b.t Oekraïne en Rusland. Goed, Oekraïne steunen tot het einde en samen in de Navo en de EU.
  13. Wat is jouw mening over de toename in polarisatie? ja zonde, luisteren zou iets heel normaals moeten zijn en respect voor andere meningen ook. Daar begint het mee.
  14. Denk jij dat het World Economic Forum een beslissende factor is voor het beleid in Nederland? Indien ja, wat is daarvoor de reden? Indien nee, wat is daarvoor de reden? Nee hoor dat wordt zo vreselijk overtrokken, het is een overleg orgaan met adviesfunctie net als de SER. Mensen maken er spookbeelden van.
  15.  Is er een keerpunt geweest waarop jouw vertrouwen in de regering toenam of juist afnam?  Ik ben wel verbaasd dat milieu-protesten veel harder worden aangepakt dan economische protesten. Kom zelf van de boer maar wat daar gebeurde was af en toe gewoon terreur. Dat mocht en kon , en mensen van de milieubeweging werden weggedragen en gearresteerd. Achteraf werden sommige “boeren”ook gestraft maar het blijft scheef . Het waren ook niet alle boeren die dat deden en degenen die dat wel waren maakten het voor alle anderen kapot.  En over de politiek:  ik ben elke keer weer verbaasd over hoe men van standpunt wisselt, deadlines geen deadlines zijn en allerlei “feiten” bij elkaar harkt om onder stevige besluiten uit te komen.  Positief is wel dat we in een land leven waarin wij (ik dus ook) dit allemaal mogen en kunnen zeggen zonder te worden opgepakt zoals in Rusland waar je 15 jaar het gevang in gaat als je een vraag stelt die de overheid niet bevalt.  Laten we dat altijd blijven beseffen.

Groetjes liefs Julian X

Badge

ik zou sws sp stemmen

Reputatie 1
Badge +1

1. Hoe oud ben je? 13
  2. Wat is je geslacht? Jongen 
  3. Voor welke politieke partij zou jij stemmen? Of zou je juist niet stemmen? Sowieso BBB of pvv en sowieso NIET vvd GroenLinks en al die andere
  4. Wat is jouw mening over de klimaataanpak van Nederland? Mag wel stoppen geld verspilling
  5. Wat zou er beter kunnen in de klimaataanpak? Niet de boeren aanklagen maar de buurlanden die doen het meest
  6. Wat is jouw mening over de corona-aanpak van het kabinet in 2020 en 2021? Mogt strenger
  7. Wat had er beter gekund in de corona-aanpak? Strengere aanpak zodat het eerder voorbij was
  8. Indien je niet gebruik maakte van de Coronapas i.v.m met morele redenen, wantrouwen in de regering of het World Economic Forum, bang voor een genocidale opzet, principes of gelijkaardige redenen, weiger je anno 2023 nog om naar gelegenheden te gaan die in die tijd de Coronapas steunde? Ja maar het was niet helemaal goed gedaan
  9. Wat is jouw mening over de huidige asielbeleid? (DIT IS NIET RACISTISCH BEDOELT) ik vind dat het flink minder moet worden gedaan want wij zijn een klein land en we kunnen niet zoveel mensen vendelen ik moet nu al 8/10 jaar wachten vanaf me 18de tot is een huis krijg. En ik snap dat de vluchtelingen geld krijgen als ze hier net zijn maar als ze dat geld niet krijgen gaan ze niet werken en dan zitten de werkende mensen in Nederland hun geld te geven technies gezien dus ik vind dat het blijkt minder mag
  10. Wat is jouw mening over de EU? We moeten eruit veels te veel regels waar we aan moeten houden
  11. Wat is jouw mening over de economie? Ga wel goe
  12. Wat is jouw mening over de aanpak van Nederland m.b.t Oekraïne en Rusland. Wij moeten geen wapens geven ik vind het vreselijk wat er gebeurt maar wij hebben bekant geen leger meer
  13. Wat is jouw mening over de toename in polarisatie? De wat?
  14. Denk jij dat het World Economic Forum een beslissende factor is voor het beleid in Nederland? Indien ja, wat is daarvoor de reden? Indien nee, wat is daarvoor de reden? Heb er nog niet veel van gehoord dus neutraal
  15.  Is er een keerpunt geweest waarop jouw vertrouwen in de regering toenam of juist afnam?afnam omdat ik te horen kreeg dat ik 8 jaar op een huis moet wachten, dat werkende Nederlanders belasting betalen voor asiel zoekers, en dat ze de boeren aanpakten met de stikstof onzin 

Reputatie 1
Badge +1

Een politieke vragenlijst.
Aangezien seksvragenlijsten overrated zijn.

1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat is je geslacht? Jongen
  3. Voor welke politieke partij zou jij stemmen? Of zou je juist niet stemmen? PVV
  4. Wat is jouw mening over de klimaataanpak van Nederland? Klimaat boeit me niks
  5. Wat zou er beter kunnen in de klimaataanpak?  Klimaat boeit me niks
  6. Wat is jouw mening over de corona-aanpak van het kabinet in 2020 en 2021? Ontzettend slecht
  7. Wat had er beter gekund in de corona-aanpak? Niet zo'n vaccin verzinnen waar je niks aan hebt en er geen probleem van maken want corona is een onschuldig virusje een soort griep.
  8. Indien je niet gebruik maakte van de Coronapas i.v.m met morele redenen, wantrouwen in de regering of het World Economic Forum, bang voor een genocidale opzet, principes of gelijkaardige redenen, weiger je anno 2023 nog om naar gelegenheden te gaan die in die tijd de Coronapas steunde? Wantrouwen in de regering ja
  9. Wat is jouw mening over de huidige asielbeleid? Dat moet veel minder worden, dit land is ontzettend klein en zit nu al veel te vol, en dat is totaal niet racistisch want ik heb niks tegen mensen met een buitenlandse afkomst maar dit land is allang veel te vol.
  10. Wat is jouw mening over de EU? Slecht, weg met die kak
  11. Wat is jouw mening over de economie? Geen idee
  12. Wat is jouw mening over de aanpak van Nederland m.b.t Oekraïne en Rusland. Verschrikkelijk wat er in oekraïne gebeurt maar niet echt ons probleem
  13. Wat is jouw mening over de toename in polarisatie? No idea..
  14. Denk jij dat het World Economic Forum een beslissende factor is voor het beleid in Nederland? Indien ja, wat is daarvoor de reden? Indien nee, wat is daarvoor de reden? Weet daar niet veel van
  15.  Is er een keerpunt geweest waarop jouw vertrouwen in de regering toenam of juist afnam? Afnam, ik vertrouw 't allemaal minder. Zeker die vaccins.

Reageer