Skip to main content

vragenlijst over haar

• February 20, 2025
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Heeeeeee hier is de vragenlijst:

1. welk haartype heb je?  * als je iets van type 1 hebt, skip vraag 6!* (zelf weet ik het niet, mn haar is nogal beschadigd omdat ik niet weet hoe ik het moet verzorgen. op dit moment 2a/2b maar vroeger had ik 3a/3b)
  2. hoe vaak per week was je je haar? (ik 1 of 2 keer per week)
  3. hoe lang duurt het voor je haar vet wordt (ik heb erg droog haar maar ik gebruik haar olie wat soms mn haar vet maakt, als ik dat niet doe kan ik wel 2 weken zonder wassen gaan denk ik)
  4. vind je je haar mooi? (ik opzich wel behalve dat het erg droog en pluizig is)
  5. hoe vaak ga je naar de kapper? (ik eens in een half jaar)
  6. drop je krullen/golven routine!!!!! (mijne nu: shampoo, conditioner (beide voor krullen) haarmasker,, heat protectant, leave in conditioner,  borstelen, scrunch, scrunch, scrunch (ong 67389590 keer:P) , scrunch met handdoek, daarna gebruik ik een diffuser of laat ik het drogen.)
  7. welk haartype zou je het liefst willen hebben? (ik het liefst mn oude weer, 3a/3b)
  8. gebruiken jullie gel? (ik niet)
  9. gebruiken jullie heatprotectant? (ik wel, vooral als ik mn diffuser gebruik)
  10. hoe lang is jullie haar? (bij mij net onder mn schouders, heb het in december afgeknipt)
  11. is je haar geverfd? (nee)
  12. welke haarkleur? (blonddd)

Dit was het:)

5 reacties

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 20, 2025

1. welk haartype heb je?  * als je iets van type 1 hebt, skip vraag 6!* (zelf weet ik het niet, mn haar is nogal beschadigd omdat ik niet weet hoe ik het moet verzorgen. op dit moment 2a/2b maar vroeger had ik 3a/3b) 1
  2. hoe vaak per week was je je haar? (ik 1 of 2 keer per week) 2 of 3 keer
  3. hoe lang duurt het voor je haar vet wordt (ik heb erg droog haar maar ik gebruik haar olie wat soms mn haar vet maakt, als ik dat niet doe kan ik wel 2 weken zonder wassen gaan denk ik) 2 weken?? Ik kan maar drie dagen
  4. vind je je haar mooi? (ik opzich wel behalve dat het erg droog en pluizig is) ja maar ik vind de voorkant van mijnnhaar niet zo het is wel lekker glanzend :D
  5. hoe vaak ga je naar de kapper? (ik eens in een half jaar) ik ook
  6. drop je krullen/golven routine!!!!! (mijne nu: shampoo, conditioner (beide voor krullen) haarmasker,, heat protectant, leave in conditioner,  borstelen, scrunch, scrunch, scrunch (ong 67389590 keer:P) , scrunch met handdoek, daarna gebruik ik een diffuser of laat ik het drogen.) \
  7. welk haartype zou je het liefst willen hebben? (ik het liefst mn oude weer, 3a/3b) 2b
  8. gebruiken jullie gel? (ik niet) nee
  9. gebruiken jullie heatprotectant? (ik wel, vooral als ik mn diffuser gebruik) nope
  10. hoe lang is jullie haar? (bij mij net onder mn schouders, heb het in december afgeknipt) net onder mijn borst dus best lang
  11. is je haar geverfd? (nee) neee
  12. welke haarkleur? (blonddd) donker blond

Dit was het:) doeii

Froukje17
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 21, 2025

welk haartype heb je? Echt geen idee wat dat is ......

hoe vaak per week was je je haar? (ik 1 of 2 keer per week)2 x per week

hoe lang duurt het voor je haar vet wordt )niet😍

vind je je haar mooi?ja

hoe vaak ga je naar de kapper? (ik eens in een half jaar)Een keer in de 3 of 4 maanden 

drop je krullen/golven routine!!!!! Douchen wassen met gewone haarzeep en dan de condicener eerst inzepen en dan in laten trekken en dan uitspoelen klaar

welk haartype zou je het liefst willen hebben? (ik het liefst mn oude weer,dus geen idee wat dat is

gebruiken jullie gel? (ik niet)Nup

gebruiken jullie heatprotectant? (ik wel, vooral als ik mn diffuser gebruik)?

hoe lang is jullie haar? (bij mij net onder mn schouders, heb het in december afgeknipt)kort tot net boven mijn schouders en een speelse pony 

is je haar geverfd? (nee)Nee

welke haarkleur? (blonddd)Blond

Groetjes Sterre 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • February 21, 2025

1. welk haartype heb je?  * als je iets van type 1 hebt, skip vraag 6!* (zelf weet ik het niet, mn haar is nogal beschadigd omdat ik niet weet hoe ik het moet verzorgen. op dit moment 2a/2b maar vroeger had ik 3a/3b) Ik weet niet welk type het is maar ik heb het stijl met een heel lichte slag. 
  2. hoe vaak per week was je je haar? (ik 1 of 2 keer per week).  3 x pw gemiddeld 
  3. hoe lang duurt het voor je haar vet wordt (ik heb erg droog haar maar ik gebruik haar olie wat soms mn haar vet maakt, als ik dat niet doe kan ik wel 2 weken zonder wassen gaan denk ik). Dat zou ik moeten uitproberen haha want omdat ik het was merk ik dat niet. Maar bijvoorbeeld na een week zomerkamp bij de scouts voelt het wel wat zachter aan.
  4. vind je je haar mooi? (ik opzich wel behalve dat het erg droog en pluizig is). Ja prima zo. 
  5. hoe vaak ga je naar de kapper? (ik eens in een half jaar).  Weinig, paar puntjes bij knippen enzo.
  6. drop je krullen/golven routine!!!!! (mijne nu: shampoo, conditioner (beide voor krullen) haarmasker,, heat protectant, leave in conditioner,  borstelen, scrunch, scrunch, scrunch (ong 67389590 keer:P) , scrunch met handdoek, daarna gebruik ik een diffuser of laat ik het drogen.). Leuk! Dat heb ik niet, maar mooi om te lezen.
  7. welk haartype zou je het liefst willen hebben? (ik het liefst mn oude weer, 3a/3b). Wat ik nu heb vind ik prima.
  8. gebruiken jullie gel? (ik niet). Nee ik ook niet 
  9. gebruiken jullie heatprotectant? (ik wel, vooral als ik mn diffuser gebruik). Nee 😊
  10. hoe lang is jullie haar? (bij mij net onder mn schouders, heb het in december afgeknipt). Het komt tot mn schouders nu. 
  11. is je haar geverfd? (nee). Nee nooit gedaan:) 
  12. welke haarkleur? (blonddd). Donkerblond

Leuk bedacht! Liefs Tover xxx

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

1. hoe vaak per week was je je haar? (ik 1 of 2 keer per week) meestal om de dag..
  2. hoe lang duurt het voor je haar vet wordt (ik heb erg droog haar maar ik gebruik haar olie wat soms mn haar vet maakt, als ik dat niet doe kan ik wel 2 weken zonder wassen gaan denk ik) het is wel snel vet.. zeker de laatste tijd heb ik mijn haar los en ga er dan telkens met mijn handen doorheen..🙈
  3. vind je je haar mooi? (ik opzich wel behalve dat het erg droog en pluizig is) opzich wel hoor..
  4. hoe vaak ga je naar de kapper? (ik eens in een half jaar) als ik vind dat het weer tijd is 🙂
  5. drop je krullen/golven routine!!!!! (mijne nu: shampoo, conditioner (beide voor krullen) haarmasker,, heat protectant, leave in conditioner,  borstelen, scrunch, scrunch, scrunch (ong 67389590 keer:P) , scrunch met handdoek, daarna gebruik ik een diffuser of laat ik het drogen.) heb zelf geen krullen.. ben wel jaloers op degenen met krullen 
  6. welk haartype zou je het liefst willen hebben? (ik het liefst mn oude weer, 3a/3b) geen idee..
  7. gebruiken jullie gel? (ik niet) nee 
  8. gebruiken jullie heatprotectant? (ik wel, vooral als ik mn diffuser gebruik) nee
  9. hoe lang is jullie haar? (bij mij net onder mn schouders, heb het in december afgeknipt) net tot over mijn schouders
  10. is je haar geverfd? (nee) nee 
  11. welke haarkleur? (blonddd) blond

Liefs 🤗

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • February 22, 2025

1. welk haartype heb je?  * als je iets van type 1 hebt, skip vraag 6!* (zelf weet ik het niet, mn haar is nogal beschadigd omdat ik niet weet hoe ik het moet verzorgen. op dit moment 2a/2b maar vroeger had ik 3a/3b) geen idee welk type, maar ik heb bruin klein beetje krullend haar
  2. hoe vaak per week was je je haar? (ik 1 of 2 keer per week) 2-3 keer 
  3. hoe lang duurt het voor je haar vet wordt (ik heb erg droog haar maar ik gebruik haar olie wat soms mn haar vet maakt, als ik dat niet doe kan ik wel 2 weken zonder wassen gaan denk ik) geen idee
  4. vind je je haar mooi? (ik opzich wel behalve dat het erg droog en pluizig is) ja hoor
  5. hoe vaak ga je naar de kapper? (ik eens in een half jaar) Als ik moet ;) het verschilt heel vaak
  6. drop je krullen/golven routine!!!!! (mijne nu: shampoo, conditioner (beide voor krullen) haarmasker,, heat protectant, leave in conditioner,  borstelen, scrunch, scrunch, scrunch (ong 67389590 keer:P) , scrunch met handdoek, daarna gebruik ik een diffuser of laat ik het drogen.)​​​​​ shampoo er in en wassen, klaar ;)
  7. welk haartype zou je het liefst willen hebben? (ik het liefst mn oude weer, 3a/3b) wat ik nu heb
  8. gebruiken jullie gel? (ik niet) nee
  9. gebruiken jullie heatprotectant? (ik wel, vooral als ik mn diffuser gebruik) nee
  10. hoe lang is jullie haar? (bij mij net onder mn schouders, heb het in december afgeknipt) kort nu, ben gister naar de kapper geweest
  11. is je haar geverfd? (nee) nee
  12. welke haarkleur? (blonddd) bruin

Groetjes Lupus