Skip to main content
Vraag

Vragenlijst over dieren :)

• March 3, 2026
  • 6 reacties
  • 61 Bekeken

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8

Hi!

Heb een vragenlijstje gemaakt over dieren, hopelijk is het leuk :))

1. Voor welke dieren ben je bang? 🙃
  2. Heb je (huis-)dieren - zo ja, welke? (boerderijdieren/manege tellen ook mee:))
  3. Verzorg je je huisdieren naast het eten geven? Bedoel bijv: borstelen, hoeven verzorgen.
  4. Wat voor eten krijgen je (huis-)dieren?
  5. Heb je zelf weleens diervoerder gegeten?😇
  6. Zou je later nog meer/andere dieren willen?
  7. Wat is jouw favo honden en katten ras?
  8. Ben jij team -kat of -hond?
  9. Komen er weleens katten van anderen in jouw tuin of huis? ;)
  10. Komen jouw huisdieren van het asiel of een nestje etc?

Liefs :)

6 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 4, 2026

Hi!
Heb een vragenlijstje gemaakt over dieren, hopelijk is het leuk :))
Hey, leuk!🙂 Ik vul in.
• Voor welke dieren ben je bang? 🙃 Spinnen en insecten dan wel...
• Heb je (huis-)dieren - zo ja, welke? Nee... (boerderijdieren/manege tellen ook mee:))
• Verzorg je je huisdieren naast het eten geven? Bedoel bijv: borstelen, hoeven verzorgen. Niet van toepassing
• Wat voor eten krijgen je (huis-)dieren? Niet van toepassing
• Heb je zelf weleens diervoerder gegeten?😇 nee dat lijkt me toch wel vies. Bestie L dacht blijkbaar wel dat het leuk was om watervogel korrel te proeven🤭😅🤣
• Zou je later nog meer/andere dieren willen? Ja ik wil wel een hond en vogel(s)
• Wat is jouw favo honden en katten ras? Golden retriever en labrador zijn wel heel leuk en ik hou ook van lapjeskatten😁
• Ben jij team -kat of -hond? Hond.
• Komen er weleens katten van anderen in jouw tuin of huis? ;) In tuin altijd een zwarte kat en rood-witte die we mango noemen.
• Komen jouw huisdieren van het asiel of een nestje etc? Niet van toepassing 😬

Liefs :) Liefs terug! Vul jij ook in? 🙃

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi!   Hi😊

1. Voor welke dieren ben je bang? 🙃 spinnen/ insecten en slangen en ratten
  2. Heb je (huis-)dieren - zo ja, welke?  (boerderijdieren/manege tellen ook mee:)) verzorgpony, kat en konijnen 🥰
  3. Verzorg je je huisdieren naast het eten geven? Bedoel bijv: borstelen, hoeven verzorgen. Mijn kat soms wel nagels knippen, en verzorgpony, borstelen, hoeven verzorgen 
  4. Wat voor eten krijgen je (huis-)dieren?
  5. Heb je zelf weleens diervoerder gegeten?😇  nee 
  6. Zou je later nog meer/andere dieren willen? Een hond 🐶🐕
  7. Wat is jouw favo honden en katten ras? Katten maakt me weinig uit ( behalve naaktkat) honden vooral labrador/ golden retriever 
  8. Ben jij team -kat of -hond? Daar kan ik niet tussen kiezen, sorry😉
  9. Komen er weleens katten van anderen in jouw tuin of huis? ;) ja soms, van de overburen 🤭
  10. Komen jouw huisdieren van het asiel of een nestje etc? Nestje 

Leuk! Wil je hem zelf ook doen ​@Cantaloupe ? 😘

Liefs😊

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 4, 2026
  1. Voor welke dieren ben je bang? 🙃 mensen
  2. Heb je (huis-)dieren - zo ja, welke? (boerderijdieren/manege tellen ook mee:)) 2 katten, 2 honden, 2 paarden, 2 ezeltjes
  3. Verzorg je je huisdieren naast het eten geven? Bedoel bijv: borstelen, hoeven verzorgen. Ik maak elke dag de weide en de stal van de paarden en ezeltjes schoon, ik verzorg hun hoeven, ik borstel ze (maar niet te vaak, dat is niet nodig).
  4. Wat voor eten krijgen je (huis-)dieren?  Gewoon: katten en honden gepast nat voer en brokken; paarden en ezeltjes naast gras dat ze grazen hooi en korrels. 
  5. Heb je zelf weleens diervoerder gegeten?😇 Nee.
  6. Zou je later nog meer/andere dieren willen? Meer paarden en ezels.
  7. Wat is jouw favo honden en katten ras?  Mechelaars zijn wel cool maar je moet er heel intensief mee aan de slag.  Bij katten vind ik de gewone kortharige huiskat het mooist. 
  8. Ben jij team -kat of -hond?  Iets meer hond, maar het scheelt niet veel.  Je hebt natuurlijk veel meer en dieper contact met een hond dan met een kat, maar slapen met een kat op je bed is wel heerlijk.
  9. Komen er weleens katten van anderen in jouw tuin of huis? ;) Ja, maar die meppen onze katten weer hun territorium uit.
  10. Komen jouw huisdieren van het asiel of een nestje etc?  Honden en katten waren zwervertjes die we in huis hebben genomen, ezeltjes komen van een ezelopvang, paarden van fokkers.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 4, 2026

Hi!

Heb een vragenlijstje gemaakt over dieren, hopelijk is het leuk :)) Tuurlijk! ♥️

1. Voor welke dieren ben je bang? 🙃 Beetje voor wespen en steekvliegen
  2. Heb je (huis-)dieren - zo ja, welke? (boerderijdieren/manege tellen ook mee:)) Ja katten 
  3. Verzorg je je huisdieren naast het eten geven? Bedoel bijv: borstelen, hoeven verzorgen. Zeker. Borstelen, en druppels soms
  4. Wat voor eten krijgen je (huis-)dieren?  Vast en nat
  5. Heb je zelf weleens diervoerder gegeten?😇 Nee jak 🫣😄
  6. Zou je later nog meer/andere dieren willen? Zoiets als ​@Diana  of ​@Tartan16  zijn boerderij lijkt me heel mooi
  7. Wat is jouw favo honden en katten ras?  Katten bijna allemaal wel en honden als ze nog iets van de wolf hebben.. herders bijvoorbeeld 
  8. Ben jij team -kat of -hond? Haha dan toch net iets meer kat omdat ze hun eigen weg gaan 
  9. Komen er weleens katten van anderen in jouw tuin of huis? ;) Jazeker, 1 is van de buren en ons samen geworden.
  10. Komen jouw huisdieren van het asiel of een nestje etc?  Gekregen van familie en de ander asiel ♥️

Liefs :).

Liefs terug! 😘 Tover 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • March 4, 2026

Hi,

Isg ​@Yusa ​@Boterbloempjee 😉

1. Voor welke dieren ben je bang? 🙃 Slangen, reptielen, wespen🙈
  2. Heb je (huis-)dieren - zo ja, welke? (boerderijdieren/manege tellen ook mee:)) Ja een kat🙂
  3. Verzorg je je huisdieren naast het eten geven? Bedoel bijv: borstelen, hoeven verzorgen. Soms borstelen, vlooien middel druppelen
  4. Wat voor eten krijgen je (huis-)dieren? Natvoer en brokken
  5. Heb je zelf weleens diervoerder gegeten?😇 Naja wel een pinda uit zo’n zakje voor vogels..😅
  6. Zou je later nog meer/andere dieren willen? Konijnen mss :)
  7. Wat is jouw favo honden en katten ras? Honden golden retriever, katten maakt me niet zoveel uit.. als het maar wel een gezond ras is dus bijv. geen vouwoortjes kat🙃
  8. Ben jij team -kat of -hond? Kat 🤍
  9. Komen er weleens katten van anderen in jouw tuin of huis? ;) Ja meerdere katten wel :))
  10. Komen jouw huisdieren van het asiel of een nestje etc? Asiel

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 4, 2026

Hoi lieve ​@Cantaloupe  mijn antwoorden: 

1.Voor welke dieren ben je bang? 🙃 Echt bang niet gauw. Het lijkt me wel eng als je in de bergen bijvoorbeeld een beer tegenkomt met welpen. 

2.Heb je (huis-)dieren - zo ja, welke? (boerderijdieren/manege tellen ook mee:)) Ja precies, ik woon op de biologische boerderij en we hebben veel verschillende dieren.  Kippen, paar varkentjes , koeien, ganzen,  ezel, paarden en zo nog meer.

3.Verzorg je je huisdieren naast het eten geven? Bedoel bijv: borstelen, hoeven verzorgen. Ja ik help met alles mee en het is super leuk! 

4.Wat voor eten krijgen je (huis-)dieren? Altijd onbewerkte producten en natuurlijke ingrediënten. 

5.Heb je zelf weleens diervoerder gegeten?😇 Ja graanpap, niet echt lekker. Als je er bier van maakt weer wel 😉 en natuurlijk ook gemixte groente.

6.Zou je later nog meer/andere dieren willen?  Nou, of het bij ons kan weet ik niet maar sledehonden zijn erg mooi. 

7.Wat is jouw favo honden en katten ras? Allemaal. Met Tover eens, niet van die doorgefokte soorten die nauwelijks meer kunnen lopen en op een dier lijken. Arme beestjes.

8.Ben jij team -kat of -hond? Kat net iets meer.

9.Komen er weleens katten van anderen in jouw tuin of huis? ;) zeker. Er ontstaan ook katten ergens in het veld soms 😄 we steriliseren wel maar toch 

10. Komen jouw huisdieren van het asiel of een nestje etc?  Nest en opvang en fok en koop 😊

Groetjes liefs Tartan X