Skip to main content
Vraag

Vragenlijst over de hitte 🥵☀

• May 28, 2026
  • 10 reacties
  • 146 Bekeken

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9

Hey,

Heb weer een vragenlijst gemaakt, hoop dat ie een beetje leuk is 🤞

1. Hoe warm is het bij jou op dit moment?
  2. Hoe kleed je je nu (denk aan korte mouwen, korte broek etc)?
  3. Kun je goed tegen hitte (dus dat je niet zo snel hoofdpijn krijgt bijvoorbeeld)?
  4. Wat voor drinken vind je het lekkerst in de zomer? En dan gewoon koud of met ijsklontjes?
  5. Smeer je je altijd goed in of toch maar niet?
  6. Welk liedje doet jou gelijk denken aan de zomer?
  7. Op welke manieren probeer je jezelf te verkoelen?
  8.  Wat is je favo ijsje?
  9.  Ben je populair bij de muggen? (hopelijk niet😃)
  10. Verbrand je snel?
  11. Liever Spa rood of blauw?
  12. Stel: je zit op dit moment op een terrasje aan het strand. Wat bestel je?
  13. Draag je een zonnebril, pet of iets anders tegen de zon?
  14. Welke temperatuur vind je het fijnst?
  15. Heb je in de auto airco? 

Liefs :)

10 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 28, 2026

Hey ​@Cantaloupe leuk! Was zelf al bezig met 1 maken maar deze is er eerder;) 

Hey,

1. Hoe warm is het bij jou op dit moment? 22 graden  maar voelt veel warmer. 
  2. Hoe kleed je je nu (denk aan korte mouwen, korte broek etc)? ​​​​​Korte mouwen en een dunne sportbroek van dat sneldrogende materiaal. 
  3. Kun je goed tegen hitte (dus dat je niet zo snel hoofdpijn krijgt bijvoorbeeld)? Hoofdpijn heb ik niet maar ik denk wel "pff" 🥵
  4. Wat voor drinken vind je het lekkerst in de zomer? En dan gewoon koud of met ijsklontjes? Sinas uit de koelkast of dubbelfriss. 
  5. Smeer je je altijd goed in of toch maar niet? Alleen als ik lang buiten ga zijn met 30 graden ofzo. Morgen dus😄
  6. Welk liedje doet jou gelijk denken aan de zomer? Oeh geen eig. Zoveel luister ik niet:) 
  7. Op welke manieren probeer je jezelf te verkoelen? Handventilator, ijsje, kleren uit😅
  8.  Wat is je favo ijsje? Solero en ook magnum en ben&jerry's 
  9.  Ben je populair bij de muggen? (hopelijk niet😃) Best wel😐 heb nu al 2 muggenbulten. 
  10. Verbrand je snel? ​Gelukkig niet. Wel gauw bruin😎
  11. Liever Spa rood of blauw? Drink ik niet🙃
  12. Stel: je zit op dit moment op een terrasje aan het strand. Wat bestel je? IJsje en sinas. 
  13. Draag je een zonnebril, pet of iets anders tegen de zon? Vaak een pet, soms een hoedje (bucket hat, omkeerbaar dus gelijk 2😄) 
  14. Welke temperatuur vind je het fijnst? ​​​​​24 of zoiets. 
  15. Heb je in de auto airco?  Haha dat weet ik niet🙊

Liefs terug en veel plezier met het mooie weer:) 

Wil jij hem ook nog invullen? Dat is ook altijd leuk🙂

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 28, 2026

Hey,

Natuurlijk! Altijd hoor ! ♥️

1. Hoe warm is het bij jou op dit moment?  24° op het gras
  2. Hoe kleed je je nu (denk aan korte mouwen, korte broek etc)? Hemdje, boxer 
  3. Kun je goed tegen hitte (dus dat je niet zo snel hoofdpijn krijgt bijvoorbeeld)? Jawel. Maar ik smeer wel. Moet wel van moeder en Meisje maar wil ik ook hoor haha. En pal in de zon petje op.
  4. Wat voor drinken vind je het lekkerst in de zomer? En dan gewoon koud of met ijsklontjes?  Ice Tea, Shandy, zulke dingen 
  5. Smeer je je altijd goed in of toch maar niet? Zeker! 
  6. Welk liedje doet jou gelijk denken aan de zomer?  Van die swingende muziek zoals lambada 
  7. Op welke manieren probeer je jezelf te verkoelen?  Koppie onder het koude water, of gewoon helemaal emmer koud water over me heen. Watergevecht met Meisje en vrienden etc 
  8.  Wat is je favo ijsje?  Elk ijs van een beroemde ijssalon in ons stadje 
  9.  Ben je populair bij de muggen? (hopelijk niet😃) Nee dat valt mee. Als er andere kinderen bij zijn ben ik niet de voorkeur xD
  10. Verbrand je snel?  Ik loop wel kans ja. Smeren dus ( en dat is heel leuk als je dat bij elkaar doet 🤭)
  11. Liever Spa rood of blauw? Rood. Lekker bubbels 
  12. Stel: je zit op dit moment op een terrasje aan het strand. Wat bestel je? Shandy of ice tea of cola zero 
  13. Draag je een zonnebril, pet of iets anders tegen de zon? Ja beide. En lichte kleuren. En ook lichte kniekousen die ik soms kan optrekken tegen de zon 
  14. Welke temperatuur vind je het fijnst? Deze toch wel. 24-25 
  15. Heb je in de auto airco?  Ja hebben we wel. Wel fijn! 

Liefs terug ♥️😘

Tover xxxx

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@Cantaloupe 😊

Heb weer een vragenlijst gemaakt, hoop dat ie een beetje leuk is 🤞 ik vul hem in 

1. Hoe warm is het bij jou op dit moment? 24 graden 
  2. Hoe kleed je je nu (denk aan korte mouwen, korte broek etc)? Korte mouwen en een rokje 
  3. Kun je goed tegen hitte (dus dat je niet zo snel hoofdpijn krijgt bijvoorbeeld)? Kan er niet heel goed tegen, krijg snel hoofdpijn en warmte bultjes/ soort uitslag 
  4. Wat voor drinken vind je het lekkerst in de zomer? En dan gewoon koud of met ijsklontjes? Icethea, als het heel warm is liever met 🥃
  5. Smeer je je altijd goed in of toch maar niet? Nee niet altijd 🤣
  6. Welk liedje doet jou gelijk denken aan de zomer? Watermelon Sugar 
  7. Op welke manieren probeer je jezelf te verkoelen? Schaduw opzoeken, koude doeken op mn armen leggen, lauw afspoelen onder de douche 🙃
  8.  Wat is je favo ijsje? Framboos 
  9.  Ben je populair bij de muggen?  (hopelijk niet😃) haha ja best wel  helaas 
  10. Verbrand je snel? Valt mee 
  11. Liever Spa rood of blauw? Blauw 
  12. Stel: je zit op dit moment op een terrasje aan het strand. Wat bestel je? Icethea 
  13. Draag je een zonnebril, pet of iets anders tegen de zon? Zonnebril alleen 😎
  14. Welke temperatuur vind je het fijnst? 21 of 22 graden 
  15. Heb je in de auto airco?  Gelukkig wel 🤣

Was leuk! Wil je hem zelf ook doen? 🙂

Liefs♥️

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topic-opener
  • Topper
  • May 28, 2026

Hey,

Is goed.. :)

1. Hoe warm is het bij jou op dit moment? 25 graden😁
  2. Hoe kleed je je nu (denk aan korte mouwen, korte broek etc)? Korte broek & mouwen
  3. Kun je goed tegen hitte (dus dat je niet zo snel hoofdpijn krijgt bijvoorbeeld)? Nee eigenlijk niet zo, wordt er suf van en krijg snel hoofdpijn (zoals nu😐) 
  4. Wat voor drinken vind je het lekkerst in de zomer? En dan gewoon koud of met ijsklontjes? Icetea, doe meestal zonder eigenlijk maar met is dan toch wel iets lekkerder..😅
  5. Smeer je je altijd goed in of toch maar niet?  Om eerlijk te zijn niet altijd, maar ben op 1x na gelukkig nooit verbrand🤞
  6. Welk liedje doet jou gelijk denken aan de zomer? Watermelon Sugar, What Makes You Beautiful ( tja beide met Harry Styles 😄)
  7. Op welke manieren probeer je jezelf te verkoelen? ijsjes, kouder douchen dan normaal, schaduw, wind opzoeken
  8.  Wat is je favo ijsje? Denk mango
  9.  Ben je populair bij de muggen? (hopelijk niet😃) Nee :)
  10. Verbrand je snel? Nee ook niet echt
  11. Liever Spa rood of blauw?  blauw
  12. Stel: je zit op dit moment op een terrasje aan het strand. Wat bestel je? Icetea (met prik ;))
  13. Draag je een zonnebril, pet of iets anders tegen de zon? Eig niet , heeeeel soms een pet (vooral toen ik jonger was)
  14. Welke temperatuur vind je het fijnst? beetje 21/22
  15. Heb je in de auto airco?  Nee 🥵

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • May 29, 2026
  1. Hoe warm is het bij jou op dit moment? 19°, het is nog vroeg
  2. Hoe kleed je je nu (denk aan korte mouwen, korte broek etc)? Openvallend bloesje, onderbroekje.  Straks shirtje, short, onderbroek.
  3. Kun je goed tegen hitte (dus dat je niet zo snel hoofdpijn krijgt bijvoorbeeld)? Ja
  4. Wat voor drinken vind je het lekkerst in de zomer? En dan gewoon koud of met ijsklontjes? Aanmaaklimonade, vooral grenadinesmaak.
  5. Smeer je je altijd goed in of toch maar niet? Nee
  6. Welk liedje doet jou gelijk denken aan de zomer? Island in the sun, van Weezer (Hip-hip!)
  7. Op welke manieren probeer je jezelf te verkoelen? Zo veel mogelijk in schaduw van bomen blijven.
  8.  Wat is je favo ijsje? Limoensorbet
  9.  Ben je populair bij de muggen? (hopelijk niet😃) nee.  
  10. Verbrand je snel? Nee
  11. Liever Spa rood of blauw? Rood
  12. Stel: je zit op dit moment op een terrasje aan het strand. Wat bestel je? Het is nu 6 uur ‘s ochtends, doe maar thee.
  13. Draag je een zonnebril, pet of iets anders tegen de zon? Nee
  14. Welke temperatuur vind je het fijnst? Graadje of 20
  15. Heb je in de auto airco? Ja, dat heb je nu toch in elke auto.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 29, 2026

1.Hoe warm is het bij jou op dit moment? 22 graadjes

Hoe kleed je je nu (denk aan korte mouwen, korte broek etc)?  Outdoor rokje, t shirt, sneakers. 

Kun je goed tegen hitte (dus dat je niet zo snel hoofdpijn krijgt bijvoorbeeld)? Jawel. Ik ben altijd getint als de zon komt..wordt wel eens voor mediterraan aangezien, Italiaanse denkt men of nog oostelijker 😁

Wat voor drinken vind je het lekkerst in de zomer? En dan gewoon koud of met ijsklontjes? Radler, 0.0 bier, ice tea 

Smeer je je altijd goed in of toch maar niet?  Als ik weet dat ik in de zon komt te lopen of werken wel.

Welk liedje doet jou gelijk denken aan de zomer?  Lords of summer van Metallica 

Op welke manieren probeer je jezelf te verkoelen?  Water, ijs, ventilator 

Wat is je favo ijsje?   Stracciatella, fruity fun

Ben je populair bij de muggen? (hopelijk niet😃) Valt mee, mijn vriendin meer 

Verbrand je snel? Nee gelukkig niet zo

Liever Spa rood of blauw?  Blauw, lekker plat water 

Stel: je zit op dit moment op een terrasje aan het strand. Wat bestel je? Een Radler grapefruit 

Draag je een zonnebril, pet of iets anders tegen de zon? Ja allebei wel

Welke temperatuur vind je het fijnst? Rond de 22-25 

Heb je in de auto airco?  Zeker, en in onze trekker ook 😉

Liefs terug ♥️ je bent een lieve jongen vind ik. 

Groetjes Tartan 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topic-opener
  • Topper
  • May 29, 2026

​@Tartan16 lief dat je dat zegt,  vind ik jou ook ❤  (en de rest die reageerde, laat dat duidelijk zijn ;))

Gulden
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 29, 2026

Hey,

1. Hoe warm is het bij jou op dit moment? 27 graden in huis
  2. Hoe kleed je je nu (denk aan korte mouwen, korte broek etc)? overdag een polo en een korte broek en ‘s avonds thuis een slipje en in mijn kamer niks omdat het daar echt in de warmste zomerdagen 40 graden kan worden
  3. Kun je goed tegen hitte (dus dat je niet zo snel hoofdpijn krijgt bijvoorbeeld)? ik word niet ziek van hitte maar ik heb het altijd wel heel snel heel warm vooral binnen
  4. Wat voor drinken vind je het lekkerst in de zomer? En dan gewoon koud of met ijsklontjes? het lekkerst een cola met een citroentje en ijs
  5. Smeer je je altijd goed in of toch maar niet? ik was heel eigenwijs maar ik smeer me nu wel in want ik verbrand best snel
  6. Welk liedje doet jou gelijk denken aan de zomer? Twisting By The Pool - Dire Straits
  7. Op welke manieren probeer je jezelf te verkoelen? minder kleding, parasol, ijs, afleiding door muziek en drinken
  8.  Wat is je favo ijsje? perenijsje honderd procent (ik ben zowat verslaafd aan die dingen😭)
  9.  Ben je populair bij de muggen? (hopelijk niet😃) als ik bij mijn vader ben wel want hij heeft altijd de deuren open in de avond
  10. Verbrand je snel? ja
  11. Liever Spa rood of blauw? maakt mij niet uit
  12. Stel: je zit op dit moment op een terrasje aan het strand. Wat bestel je? cola met een citroentje
  13. Draag je een zonnebril, pet of iets anders tegen de zon? alleen een zonnebril
  14. Welke temperatuur vind je het fijnst? het allerbeste vind ik 24 graden zonder wind in de schaduw
  15. Heb je in de auto airco? nu gelukkig wel maar in onze vorige auto niet daar moesten de ramen open, was wel een hele coole auto die je bijna nooit zag dus was niet heel erg

Liefs :) liefs terug!! <3

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • May 30, 2026

Hoi lieve ​@Cantaloupe  de getallen komen niet mee met kopiëren 🤭

Hoe warm is het bij jou op dit moment? 

24 

Hoe kleed je je nu (denk aan korte mouwen, korte broek etc)?

Shirt, rokje, sandalen 

Kun je goed tegen hitte (dus dat je niet zo snel hoofdpijn krijgt bijvoorbeeld)?

Ja gaat goed hoor ik pas goed op

Wat voor drinken vind je het lekkerst in de zomer? En dan gewoon koud of met ijsklontjes?

Cola zero, sinas, jus d orange 

Smeer je je altijd goed in of toch maar niet?

Ja hoor als het nodig is 

Welk liedje doet jou gelijk denken aan de zomer?

Sum sum Summertime 

Op welke manieren probeer je jezelf te verkoelen?

Hoedje soms, schaduw opzoeken 

Wat is je favo ijsje?

Vruchtjes en soft ijs

Ben je populair bij de muggen? (hopelijk niet😃)

Soms wel maar het gaat

Verbrand je snel?

Ik moet wel smeren ja 😄

Liever Spa rood of blauw?

Mag beide wel 

Stel: je zit op dit moment op een terrasje aan het strand. Wat bestel je?

Nu op dit moment water met smaakje 

Draag je een zonnebril, pet of iets anders tegen de zon?

Ja zonnebril en hoedje of pet 

Welke temperatuur vind je het fijnst?

22-24 

Heb je in de auto airco? 

Ja hebben we wel 

Leuk bedacht!! 😘 Groetjes ! 

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 1, 2026

Hey,

1. Hoe warm is het bij jou op dit moment? vandaag was het 23 graden🥰
  2. Hoe kleed je je nu (denk aan korte mouwen, korte broek etc)? een lange maar luchtige broek korte mouwen met een vest 
  3. Kun je goed tegen hitte (dus dat je niet zo snel hoofdpijn krijgt bijvoorbeeld)? ja vandaag had ik het best koud 😅
  4. Wat voor drinken vind je het lekkerst in de zomer? En dan gewoon koud of met ijsklontjes? water met ijsklontjes
  5. Smeer je je altijd goed in of toch maar niet? jaaa
  6. Welk liedje doet jou gelijk denken aan de zomer? time of our lives💗
  7. Op welke manieren probeer je jezelf te verkoelen? met ijsjes😅
  8.  Wat is je favo ijsje? vanille 
  9.  Ben je populair bij de muggen? (hopelijk niet😃) jaa ik ben allergisch😭
  10. Verbrand je snel? nee gelukkig niet
  11. Liever Spa rood of blauw? rood
  12. Stel: je zit op dit moment op een terrasje aan het strand. Wat bestel je? een warm broodje en een koud drankje 
  13. Draag je een zonnebril, pet of iets anders tegen de zon? nee
  14. Welke temperatuur vind je het fijnst? rond de 25 graden
  15. Heb je in de auto airco? nee die is al een hele tijd stuk 😭

liefs terug 💗