Vragenlijst muziek!! (kleine vragenlijst)

  • 2 February 2023
  • 41 reacties
  • 533 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heyy, ik zie altijd vragenlijsten, maar ze gaan meestal over seks of ze zijn van jaren geleden (of ik zoek verkeerd) hoop dat jullie deze vragen leuk vinden!! 

 

  1. Wat is je favo liedje?-
  2. wat zijn je top 3 artiesten?-
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.)
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?-
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)-
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?-
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?-
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)-
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))-
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?-

Groetjes!! 


41 reacties

Reputatie 7
Badge +17

iets anders dan "wat is het volume van je balzak" 🤣

Komt er geluid uit dan? Dan zou ik ff langs de huisarts gaan. 😂

welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?-

tenminste "Meth lab zoso sticker"

Deze is echt goed. Thnx voor de tip

Reputatie 7
Badge +9

iets anders dan "wat is het volume van je balzak" 

Komt er geluid uit dan? Dan zou ik ff langs de huisarts gaan. 😂

Nee!😂 ik bedoel die vragen die er vanuit gaan dat je alles van je lichaam hebt gemeten, volume als in volume van een beker 500ml of zoiets😂

welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?-

tenminste "Meth lab zoso sticker"

Deze is echt goed. Thnx voor de tip

Ja man, geen probleem

Reputatie 7
Badge +12

Heyy, ik zie altijd vragenlijsten, maar ze gaan meestal over seks of ze zijn van jaren geleden (of ik zoek verkeerd) hoop dat jullie deze vragen leuk vinden!! 

 

  1. Wat is je favo liedje? Scientist -Coldplay
  2. wat zijn je top 3 artiesten? Coldplay, Mumford en Sons, David guetta
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.) Pop.
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist? David guetta
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)- pop, niet te snel beetje dans muziek.
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon? Koptelefoon
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Nope, helaas niet. Zo ja welke? -
  8. waar luister je meestak muziek? (school, thuis, etc)- thuis.
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))- nee, maar ik heb wel een gitaar, en ik hou van zingen.
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)? Leuk!

Groetjes!! 

-OnlyMe

Reputatie 7

Heyy, ik zie altijd vragenlijsten, maar ze gaan meestal over seks of ze zijn van jaren geleden (of ik zoek verkeerd) hoop dat jullie deze vragen leuk vinden!! 

 

  1. Wat is je favo liedje?- jetzt oder nie van helene fischer en alles neu van peter fox
  2. wat zijn je top 3 artiesten?- helene fischer, CRO, peter fox
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.) duitse muziek (schlager)
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?- ligt eraan wat voor playlist meestal wel jetzt oder nie en alles neu
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)-  gwn blije duitse muziek
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?- normaal koptelefoon maar als ik alleen thuis ben nak ik mn vaders speaker
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?- nee maar volgend jaar ga ik misschien naar een helene fischer concert met mn nichtje
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)- school en als ik alleen thuis ben thuis ook en in de auto
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))- nee
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?- leuk

Groetjes!! 

 

Badge
  1. Wat is je favo liedje?-   Wait and bleed - slipknot
  2. wat zijn je top 3 artiesten?-  metalica slipknot bring me the horison
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.) metal metalcore death metal death core punk rock en techno want why not
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?-  ride the lightning, pray for plagues , empire( let them sing)
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)-  heavy?
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?- koptelefoon of speaker
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?- ja bart peters
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)- overal
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))- ja, gitaar en klarinet
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?- leuk
Reputatie 3
Badge +1

Heyy, ik zie altijd vragenlijsten, maar ze gaan meestal over seks of ze zijn van jaren geleden (of ik zoek verkeerd) hoop dat jullie deze vragen leuk vinden!! 

 

  1. Wat is je favo liedje?- High Hopes van Panic! At The Disco 
  2. wat zijn je top 3 artiesten?- 1.Panic! At The Disco  2. Harry Styles 3. Dirty Loops (totaal niet bekend maar idc)
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.) Rock, pop, kpop
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?- One of the drunks, High Hopes en Say Amen (saturday night) van Panic! At The Disco 
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)- Rock, Pop
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?- allemaal
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?- Panic! At The Disco 🪩 Februari 2023 in Ahoy Rotterdam (hun laatste tour want ze zijn gestopt 😔)
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)- Thuis en in de auto, heel soms op school
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))- Is zingen een instrument? 🤷 
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?- SUPERLEUK

Groetjes van Nieuwschierigemeid

 

Reputatie 5
Badge +2
  1. Wat is je favo liedje?  ik heb er zoveel, het verschilt ook echt per dag en mood, op dit moment denk ik yellow v coldplay
  2. wat zijn je top 3 artiesten?  billie eilish, the weeknd, en verderrrr maan of adele
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.)   pop
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?    what was i made for, billie / how deep is your love  / yellow 
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)- emo muziek, geen idee of dat iets is maa boeiee
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?- koptelefoon
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?- nee, volgend jaar stadsfestival vn mijn stad.
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)- thuis
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))- geen, nee dus
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?- leukkk
Reputatie 1
Badge

Heyy, ik zie altijd vragenlijsten, maar ze gaan meestal over seks of ze zijn van jaren geleden (of ik zoek verkeerd) hoop dat jullie deze vragen leuk vinden!! 

 

  1. Wat is je favo liedje?-
  2. wat zijn je top 3 artiesten?-
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.)
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?-
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)-
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?-
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?-
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)-
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))-
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?-

Groetjes!! 

1 heb zoveel umm blue monday van new order misschien

2 Tame impala, Caravan Palace, System of a down.

3 Bijna alles zoals je bij 2 kan zien

4 Heb allemaal verschillende playlists voor verschillende moods maar vaak zit er wel blue monday in

5 van alles

6 koptelefoon is het beste

7 nope

8 Overal

9 wanneer ik er echt zin in heb mn keyboard

10 Beter dan die rare privacy schendiggende sex vragenlijsten

Reputatie 5
Badge +3

Wat is je favo liedje? Nexy contestant van nickelback op dit moment

wat zijn je top 3 artiesten? 1. Neffex. 2. Muse. 3. Skillet/fall out boy/nickelback 

wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.). Rap, rock, techno, emocore

welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?.. Good Girls bad guys, next contestant, go down swinging, Just breathing, pressure, monster, finish line, reach

 wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.) geen idee

Koptelefoon, speaker of via je telefoon? Koptelefoon

Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke? Nee maar wil naar neffex maar dat kan warsch niet☹️

waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc) op school, in de auto en thuis op m'n kamer) liefst int donker) 

Speel je een instrument? Zo ja, welke?:)) nee maar wil miss gitaar spelen

Wat vond je van deze vragenlijst:)? Leuk om een keer een vragenlijst te hebben over iets wat ik leuk vindt, 9.2/10

Reputatie 7

Heyy, ik zie altijd vragenlijsten, maar ze gaan meestal over seks of ze zijn van jaren geleden (of ik zoek verkeerd) hoop dat jullie deze vragen leuk vinden!! 

 

  1. Wat is je favo liedje?- viva la vida van helene fischer
  2. wat zijn je top 3 artiesten?- helene fischer, andrea berg, CRO
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.) de meeste duitse schlagermuziek
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?- viva la vida, sonne auf der Haut, das volle program, stimme, ich sterb für dich, die gefühle habe schweigepflicht
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)- idk gwn de meeste duitse schlager
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?- als ik alleen thuis ben speaker, anders koptelefoon
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?- nee, maar ben wel van plan om ooit een keer naar Helene Fischer te gaan
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)- school en thuis en in de auto
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))- nee helaas niet (zou wel gitaar willen spelen)
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?- leuk!

Groetjes!! 

 

Reputatie 7
Badge +2

Wat is je favo liedje?-  alles wat vrolijk is. Spaanse lambada muziek is leuk vind ik

wat zijn je top 3 artiesten?- ik heb geen echte toppers sorry, vooral jongens die goed kunnen zingen en meiden met leuke zomer liedjes 

wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.)  Lambada, rock, salsa, disco

welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?- haha nou in elk geval 1 van die soorten

 wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)- swingend, dans muziek

Koptelefoon, speaker of via je telefoon?- kopfoon 

Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?- ja in de stad. Zomer festival met bandjes

waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)- thuis

Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))- nee helaas

Wat vond je van deze vragenlijst:)?- leuk !! Goed bedacht! 

Maiskolfje X

Badge

Heyy, ik zie altijd vragenlijsten, maar ze gaan meestal over seks of ze zijn van jaren geleden (of ik zoek verkeerd) hoop dat jullie deze vragen leuk vinden!! 

 

  1. Wat is je favo liedje?- Numb - Chri$tian gate$
  2. wat zijn je top 3 artiesten?-  Chri$tian Gate$, Juice wrld, en wrschnlk powfu ofz
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.) Rap/emo rap 😂
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?- numb - Chri$tian Gate$,IDGAF - Boywithuke, deathbed - powfu
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)- emo 😂
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?-koptelefoon of speaker liefst koptelefoon
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?- ja chri$tian Gate$ - Las Vegas
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)- school thuis tijdens sport eych
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))- ik speel Basgitaar, Contrabas, Akoestisch Gitaar en Elektrische gitaar 
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?- wel leuk

Groetjes!! 

 

Reputatie 5
Badge +1

Heyy, ik zie altijd vragenlijsten, maar ze gaan meestal over seks of ze zijn van jaren geleden (of ik zoek verkeerd) hoop dat jullie deze vragen leuk vinden!! 

 

  1. Wat is je favo liedje? Spinnin van connor price en bens
  2. wat zijn je top 3 artiesten? Yssi sb- adf samski-qlas en blacka
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.) (Drill)rap
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist? Bijstand freestyle-yssi sb en spiritual-boef adf henkie t en shirak
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)- gwn rap enz
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?- mn oordopjes
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?-nee helaas niet
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)- overal 😂 op de fiets naar school thuis in de avond enz
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))- nee
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?- leuk!

Groetjes!! 

 

Reputatie 4
Badge +1

Heyy, ik zie altijd vragenlijsten, maar ze gaan meestal over seks of ze zijn van jaren geleden (of ik zoek verkeerd) hoop dat jullie deze vragen leuk vinden!! 

 

  1. Wat is je favo liedje?- matilda, little freak en drag me down
  2. wat zijn je top 3 artiesten?- one direction, harry styles, bankzitters
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.) ^
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?- alles van 1D en de jongens apart en bankzitters
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)-
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?- oortjes of speaker
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?- bankzitter haha
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)- thuis
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))-
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?- leukk

Groetjes!!  kusjess

 

Reputatie 7
Badge +8

Heyy, ik zie altijd vragenlijsten, maar ze gaan meestal over seks of ze zijn van jaren geleden (of ik zoek verkeerd) hoop dat jullie deze vragen leuk vinden!! 

 

  1. Wat is je favo liedje?-   Elk mooi rock nummer, Op het moment luister ik naar Within Temptation Ice Queen
  2. wat zijn je top 3 artiesten?- Queen, Hailee Steinfeld, Goede zangeressen eig sowieso
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.) Rock, soul, jazz, metal , indie
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?- die ik lekker kan mee bléren xd ;)
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)- zie vraag 3 :)
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?- liefst speaker maar om een boze moeder te voorkomen headphones XD
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?- ja maar dat was van een paar lokale bandjes, en van het ROC in de stad hier, Wel erg leuk!
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)- thuis en op de fiets
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))- nee zou ik wel willen. Gitaar ofzo.
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?- Leuk ! weer eens wat anders :)

Groetjes!! 

Liefs, Tover xxx

Heyy, ik zie altijd vragenlijsten, maar ze gaan meestal over seks of ze zijn van jaren geleden (of ik zoek verkeerd) hoop dat jullie deze vragen leuk vinden!! 

 

  1. Wat is je favo liedje?- rondé, hard to say goodbye 
  2. wat zijn je top 3 artiesten? Heb ik eig niet
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.) Vanalles 
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?- verschilt per moment, nu dus hard to say goodbye, verder hall of fame, whatever it takes , last time
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.) Heel divers 
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?liefst speaker, maar dat doe ik alleen als mijn ouders niet thuis zijn😉🙃 Anders oortjes
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Nee Zo ja welke?- 
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)- thuis 
  9. Speel je een instrument? Nee Zo ja, welke?:))-
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?- kort maar leuk😉

Groetjes!! 

 

Reageer