Vragenlijst muziek!! (kleine vragenlijst)

  • 2 February 2023
  • 41 reacties
  • 533 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heyy, ik zie altijd vragenlijsten, maar ze gaan meestal over seks of ze zijn van jaren geleden (of ik zoek verkeerd) hoop dat jullie deze vragen leuk vinden!! 

 

  1. Wat is je favo liedje?-
  2. wat zijn je top 3 artiesten?-
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.)
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?-
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)-
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?-
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?-
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)-
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))-
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?-

Groetjes!! 


41 reacties

Reputatie 7
Badge +17

 

  1. Wat is je favo liedje?- dat zijn er best veel maar op dit moment Orion van Metallica
  2. wat zijn je top 3 artiesten?- Xander Vrienten, Queen, Floor Janssen
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.) Rock, metal en alles behalve techno en rap
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?- These are the days of my live van Queen, Spieluhr van Rammstein en nog veel meer ;)
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)- stevig en soms keihard. Af en toe klassiek zoals 4 seasons.
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?- koptelefoon dat is beter voor mezelf en anderen hihi. Maar niet té hard.
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?- ja Xander Vrienten, classic 80s met o.a. Simpleminds met mijn vader. En naar een anti cover festijn  in de buurt (vet)
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)- thuis
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))- klein beetje fluit en gitaar en ik heb jambays
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?- heel leuk !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

 

  1. Wat is je favo liedje?- Laatste tijd Disciple van Slayer
  2. wat zijn je top 3 artiesten?- Slayer, Queen, Led Zeppelin
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.)  Vooral metal en classic rock maar ook pop punk, grunge, alternative. Sinds een jaar luister ik ook naar kpop. Van alles dus. 😄
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?- Whole Lotta Love van Led Zepplin, Hell Awaits van Slayer, I Alone van Live
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)-Net als Julian liefst wel hard en stevig. Maar zoals ik al zei gaat mijn smaak echt alle kanten op.
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?- Koptelefoon
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?- Vorig jaar naar Graspop Metal Meeting in België met mn vader.
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)- thuis, onderweg
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))- Ja, gitaar
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?- Leuk, weer eens wat anders.
Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Queertje ,

hoop dat jullie deze vragen leuk vinden!! 

vast wel

ik ga eens wat andere muziek invullen dan ik normaal doe. Ofc wel muziek die ik mooi vind...

  1. Wat is je favo liedje?- Under Pressure -Queen & David Bowie (= de muziek van Oogappels)
  2. wat zijn je top 3 artiesten?- Simple Minds, Live, Talk Talk
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.) dance, pop, jaren 80-90
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?- A Forest-The Cure, New Gold Dream  en Someone Somewhere-Simple Minds, Overcome en Run to the Water-Live, Samba Pa Ti-Carlos Santana, Metallica-The Unforgiven, Living in Another World-Talk Talk, 1979-The Smashing Pumpkins, You and Me-Disclosure (eentje om op te dansen 😄) en Chan Chan-Bueno Vista Social Club
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)- van alles, niet te (extreem)  hard, soms ook uitvoeringen met orkest November Rain- Guns N’Roses
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?- meestal oortjes, maar ook koptelefoon en als het kan thuis lekker uit de speakers
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?- niet echt, bandje op de markt ofzo, maar ik heb wel stukjes van Torhout Werchter 1986 gezien met opa op de computer haha, hij is daar geweest en 2 weken later ook nog de Simple Minds gezien in Fréjus in Zuid Frankrijk
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)- overal, hele dag, als het mag
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))- nope 😥, 'k zou graag piano kunnen spelen’, niet oefenen, gelijk kunnen spelen 😂
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?- leuk

Groetjes!! 

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 2
Badge +1
  • Wat is je favo liedje?- Snap - Rosa Linn
  • wat zijn je top 3 artiesten?- 1. Radiohead 2. Infectious Grooves 3. Harry Styles
  • wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.) Pop, rock, hardrock
  • welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?- Kuusou Mesorogiwi en Heroes (in- en outro MHA season 1)
  •  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)- jaa ik denk hardrock
  • Koptelefoon, speaker of via je telefoon?- koptelefoon
  • Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?- ja, ik geef zelf elk jaar een concert met mijn school!! Super gaaf en professioneel! En ik ben wel eens naar locale festivals enz geweest.
  • waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)- Thuis, soms school
  • Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))- Ja, gitaar en ik zing (en ik ga een drumstel kopen en ik leer mzelf keyboard :))
  • Wat vond je van deze vragenlijst:)?- leukk want ik hou van praten over muziek!! ;)
Reputatie 1
Badge +1

Heyy, ik zie altijd vragenlijsten, maar ze gaan meestal over seks of ze zijn van jaren geleden (of ik zoek verkeerd) hoop dat jullie deze vragen leuk vinden!! 

 

  1. Wat is je favo liedje?- Oehh dit is moeilijk uhh... Ready for the ride - oh, Hush! Jeff Lewis (van disney☺)
  2. wat zijn je top 3 artiesten?- Max Mies, Fource en Niels schlimback
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.) Pop
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?- Alle fource nummers
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)- Nederlands en Engels
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?- Koptelefoon
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?- Van fource
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)- Thuis heeel veel
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))- Ik ben drummer
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)? - Leukkk

Groetjes!! 

 

Heyy, ik zie altijd vragenlijsten, maar ze gaan meestal over seks of ze zijn van jaren geleden (of ik zoek verkeerd) hoop dat jullie deze vragen leuk vinden!! 

 

  1. Wat is je favo liedje?- kiwi harry styles 
  2. wat zijn je top 3 artiesten?- yungblud one direction ed sheeran 
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.)vanalles 
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?- kiwi harry styles  en story of my life one direction 
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)- vanalles wat 
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?- oortjes of speaker
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?- nee
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)- overal waar ik kan
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))-nee
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?-leuk

Groetjes!! 

 

  1. Wat is je favo liedje?- heb er meerdere haha 1. Doomsday 2. Speedline miracle masterpiece 3. Moral panic 
  2. wat zijn je top 3 artiesten?- mogen bands ook? Want 1. Nothing but thieves 2. Mf doom 3. Elton John 
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.) jazz, samba, songo, rock 
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?- elke afspeellijst van mij heeft een andere sfeer dus allemaal verschillende liedjes het liefst
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)- dat weet ik zo niet haha
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?- koptelefoon altijd 
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?- een concert  van me buurman met allemaal verschillende muzieksoorten heel interessant
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)- overal 24/7
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))- yess ik ben een drummer haha ik kan trouwens ook een beetje mondharp, ukelele en didgeridoo 😄
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?- heel erg leuk ik hou van muziek dus was leuk om je vragen te beantwoorden
Reputatie 7
Badge +14

hoi @Ziekcoolegozerbenik ,

 

wat heb jij een positieve vibe in jouw reactie. Dat kon ik wel even gebruiken...

idd 

https://www.youtube.com/watch?v=8irM5QFkr6Q

Nothing but Thieves - Impossible (Orchestral Version)

en 

https://www.youtube.com/watch?v=m-NikZp8uKA

Cast of ‘Rocketman’ - Tiny Dancer (Elton John)

(dit liedje is heel speciaal voor mij en mijn favo broers)

 

Thnx

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +14

Heyy, ik zie altijd vragenlijsten, maar ze gaan meestal over seks of ze zijn van jaren geleden (of ik zoek verkeerd) hoop dat jullie deze vragen leuk vinden!! 

 

  1. Wat is je favo liedje?- Ik heb niet echt een favo liedje maar Just van Radiohead is wel erg mooi. 
  2. wat zijn je top 3 artiesten?- Rammstein, Nirvana en Radiohead 
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.) METAL, alternative rock,90’s en soms ook 80’s 
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?- zoveel mogelijk nummers van Rammstein, lullaby- the Cure, Loser-Beck, Lithium-Nirvana, Aneurysm-Nirvana, In Bloom- Nirvana. Nog meer liedjes 
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)- Alles behalve Nederlandse rap 
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?- Oortjes 
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?- Ja, ik ben naar een concert van Edwin Evers geweest met de familie van mn moeders kant en naar Rammstein 
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)- Thuis tijdens het huiswerk maken en op de fiets naar school of naar de stad. 
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))- Nee, zou wel graag gitaar willen leren spelen 
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?- Heel leuk. :) 

Groetjes!! 

 

Reputatie 7
Badge +6

Heyy, ik zie altijd vragenlijsten, maar ze gaan meestal over seks of ze zijn van jaren geleden (of ik zoek verkeerd) hoop dat jullie deze vragen leuk vinden!! 

 

  1. Wat is je favo liedje?- Pain Remains 3: In a Sea of Fire van de band Lorna Shore
  2. wat zijn je top 3 artiesten?- 1. Berried Alive, 2. Lorna Shore, 3. Jinjer
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.)  Metal
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?- Sun//Eater van Lorna Shore, Pearanoid van Berried Alive, 40 Stories van Alluvial, Relentless Mutation van Archspire, Playing God van Polyphia
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)- Deathcore, technical death metal, prog metal, math rock, etc.
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?- Draadloze oortjes
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?- Ja meerdere, van Muse 2x, Oceans Ate Alaska, Electric Callboy, Bullet For My Valentine, Knocked Loose, Bad Religion, Polyphia, Bloodywood, For I Am King, Parallax, Holding Abscence, Raised Fist, ik ga nog naar Animals As Leaders, Archspire
  8. waar luister je meestal muziek?(school, thuis, etc)- Overal thuis, op school, op de fiets
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))- Ik speel basgitaar, gitaar, drums en ik zing en grunt
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?-  Leuk om in te vullen!

Groetjes!! 

Groetjes,

TheMusicDude

Reputatie 5
Badge +4
  1. Wat is je favo liedje? flowers miley cyrus
  2. wat zijn je top 3 artiesten?-maneskin, jaap resema miley cyrus
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.) vraag 5
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?- flowers, maneskin alles en grijs van jaap resema
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)-death metal en nl muziek
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?- telefoon, laptop en het liefst speaker
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?-nee nog nooit 
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)- thuis, school in de trein etc
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))- blokfluit :)
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)? leuk
Reputatie 2
Badge +1
  1. Wat is je favo liedje? Those eyes - sped up
  2. wat zijn je top 3 artiesten?- 1. Billie Eilish 2. The Neighbourhood 3. Of Monsters and Men
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.)  ?
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist? Another love
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)- idk welke smaak dit is, maar ik houd eig het meest van die ´depressieve´ liedjes XD
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon? Koptelefoon
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke? helaas nog niet 
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc) in de auto/bus/trein 
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))- nee maar ik vind piano spelen wel leuk!
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?- leukk
Reputatie 4
Badge +3

heel laat antwoord dit maak oke lmao 

1 waarschijnlijk K. van ciggarettes afther sex of charlotte sometimes van the cure
2 the cure , girl in red , tv girl
3 Metal , alles uit de jaren 50-90 , newwave , punk , gothic en dat soort dingen vooral . ook wel wat zooi zoals TV girl enz
4 sowieso zowat alles van the cure , Lovers rock van TV girl , marian van sisters of mercy en sws altijd sacrafice van london afther midnight
5 eig van alles , grunge , metal , punk , newwave , gothic rock en ja eig alles tegelijk
6 koptelefoon
7 ja van the cure :D
8 overal waar het maar kan
9 ja! ik speel basgitaar 
10 wel leukk

  1. Wat is je favo liedje?- alles van cavetown
  2. wat zijn je top 3 artiesten?- 1. cavetown 2. girl in red 3. idk ook zoiets, misschien billie of eyedress
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.) (calm) pop
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?- juliet (cavetown)
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)-indie en grunge
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?- koptelefoon for life
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?- nee jammer genoeg niet
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)-overal en altijd
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))- keyboard
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?- wejwwwwww, ik geef een beetje gay antoorden maarja die lesbo´s mogen er ook zijn!

 

  1. Wat is je favo liedje?- Heb ik niet.
  2. wat zijn je top 3 artiesten?- Heb ik ook niet
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.) Ik luister muziek zonder te weten in welke categorie het moet. 
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?- Ik heb geen playlist
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)- Heb ik niet.
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?- Mp3 speler
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?- Nee.
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)- Thuis
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))- Nee.
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?- Leuk

Ik leef echt onder een steen 🤣

Reputatie 1
Badge
  1. Wat is je favo liedje?-keine lust van rammstein 
  2. wat zijn je top 3 artiesten?-Rammstein, system of a down en Metallica
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.)industrieel metal, metal, hard rock
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?- schism van Tool, one van Metallica, bijna alle liedjes van rammstein, toxicity en chip suey van system of a down, ice queen van within temptetion en alle liedjes van Kensington. 
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)- metal en rock
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?-jbl oortjes of speaker thuis
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?-ja 2 keer naar Kensington 1 keer naar rammstein en festival 
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)-thuis, op school en onderweg naar school
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))-ja keyboard
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?-leuk
Reputatie 4
Badge +2
  1. Wat is je favo liedje? “Question …?” van Taylor Swift of “I kissed a girl” van Katy Perry, maar heb er eigenlijk nog veel meer😅
  2. wat zijn je top 3 artiesten? 1: Taylor Swift 2: Imagine Dragons 3: ABBA / Queen 
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.) Pop toch wel vooral, maar soms ook oudere muziek en af en toe vind ik een goed rock nummer. Dus eigenlijk een beetje van alles hahahah
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist? Vrolijke liedjes, heel goed om me weer blij te krijgen na een dipje :))
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.).  Weer een mix van vanalles, ik luister gwn zonder er over na te denken 😊😊
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon? Koptelefoon all the way!! Mr heel soms als ik in de mood ben voor een privé concert en er niemand thuis is, dan zet ik de speakers lekker hard aan. Zijn de buren alleen niet heel blij mee… 🤭
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke? Ja, een keer een concert van een klassiek orkest, was niet echt m’n smaak dus dat doe ik niet meer. Ook een keer nr Adele geweest, was echt geweldig!! 
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc) Echt overal :)), vooral als ik alleen ben of als ik ergens mee bezig ben als inpakken ofzo om t nog een beetje leuk te maken :)
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:)) Nee helaas niet, zou wel graag piano of gitaar willen spelen, mr heb t momenteel even heel druk om daarmee te beginnen
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)? Heel leuk, wel heel veel heen en weer geswitcht naar spotify om even te kijken :))
Reputatie 5
Badge +3

Heyy, ik zie altijd vragenlijsten, maar ze gaan meestal over seks of ze zijn van jaren geleden (of ik zoek verkeerd) hoop dat jullie deze vragen leuk vinden!! 

 

  1. Wat is je favo liedje?- queen of the kings van alessandra ( van songfestival)
  2. wat zijn je top 3 artiesten?- coldplay, maywood, abba
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.) alle blije muziek
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?- varieert van moment tot moment!
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)- happy
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?- koptelefoon
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?- nee
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)-  school
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))-  nee :(
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)?- leuk

Groetjes!! 

 

Heyy, ik zie altijd vragenlijsten, maar ze gaan meestal over seks of ze zijn van jaren geleden (of ik zoek verkeerd) hoop dat jullie deze vragen leuk vinden!! 

 

  1. Wat is je favo liedje? Weet ik niet ik heb te veel favo’s
  2. wat zijn je top 3 artiesten? Avicii, Marshmello, Alan Walker
  3. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.) EDM 
  4. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist? Vooral Avicii en Alanwalker liedjes​​
  5.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.) Een mix van pop en EDM
  6. Koptelefoon, speaker of via je telefoon? Koptelefoon
  7. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke? Nee
  8. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc) My best songs (mijn eigen playlist)
  9. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:)) Keyboard
  10. Wat vond je van deze vragenlijst:)? Leuk!

Groetjes!! 

 

Reputatie 4
Badge +2

Heyy, ik zie altijd vragenlijsten, maar ze gaan meestal over seks of ze zijn van jaren geleden (of ik zoek verkeerd) hoop dat jullie deze vragen leuk vinden!! 

 

  1. Wat is je favo liedje?-

Starships, don't let me down, where have you been, i'm good, lush life en nog wel veel meer.

  1. wat zijn je top 3 artiesten?-

1. Rihanna

2. Shawn Mendes

3. Ava Max

 

 

  1. wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.)

Engelse pop muziek, vaak toevallig populaire liedjes.

  1. welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?-

gwn random muziek die ik leuk vind

  1.  wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)-
  2. Koptelefoon, speaker of via je telefoon?-
  3. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?-
  4. waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)-
  5. Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))-
  6. Wat vond je van deze vragenlijst:)?-

Groetjes!! 

 

Wat is je favo liedje?- les trois du monde 

wat zijn je top 3 artiesten?- Shirley bassey, queen, Duran Duran 

wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.) Pop

welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?- les trois du monde en blijf bij mij

 wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)- film en musical 

Koptelefoon, speaker of via je telefoon?- koptey

Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?- ja van Mark seibert

waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)- thuis of tijdens het hardlopen 

Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))- nee

Wat vond je van deze vragenlijst:)?- leuk

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ko2,

 

ik ben altijd benieuwd naar welke muziek anderen leuk vinden en vooral nieuwsgierig naar muziek die ik nog niet ken. Nou heb jij muziek opgeschreven die google niet kent, dus misschien kun je een linkje geven van ‘les trois du monde’, please, ajb, dankjewel 😉

 

en dan ga ik gokken welke liedjes jij leuk vindt van 

Duran Duran: https://www.youtube.com/watch?v=6Uxc9eFcZyM Save a prayer, is gwn mooi, vind ik en jij?

Shirley Bassey: https://www.youtube.com/watch?v=6iCaXTXf1Dw This is my life (ik ben ook gay, dus dit moet 'm zijn hahaha)

en Queen: https://www.youtube.com/watch?v=SrvO4baXLWI Somebody to love, dat willen we allemaal toch?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

ik ben altijd benieuwd naar welke muziek anderen leuk vinden en vooral nieuwsgierig naar muziek die ik nog niet ken. Nou heb jij muziek opgeschreven die google niet kent, dus misschien kun je een linkje geven van ‘les trois du monde’, please, ajb, dankjewel 😉

 

@MickeyMouse Misschien bedoelt Ko “Les Rois du Monde” ?

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16,

 

ja, dat dacht ik ook al hahaha, maar ik hoor het graag van mijn nieuwe best gay friend Ko2…sorry, Ko2 je kunt vast wel tegen een grapje, ik was serieus benieuwd naar welk liedje je bedoelde, dus pls laat het even weten of het idd deze is😉

 

https://www.youtube.com/watch?v=RZqJr0vgoJE

Roméo et Julliette - Les rois du monde

het is uit een musical en daar houdt @Ko2 van, schrijft ie.

 

Ik heb het al een paar keer gehoord en omdat het in het Frans is, vind ik het wel leuk. Ik moet er nog ff aan wennen, maar ergens heeft het wel iets 🙂

Ik ben niet echt van de musicals, nou ja, ik heb me er nog nooit in verdiept, misschien heb je nog tips?

Btw, ik vond 'The greatest showman’ wel nice, das toch ook een musical of niet?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +9

Wat is je favo liedje?-

Moeilijk, Dust my broom - elmore james (deze kan moeilijk zijn om te vinden), of Smoke stack lightning - Howlin wolf. Hey leroy yo mama she calling you is ook echt een vibe🤣

wat zijn je top 3 artiesten?-

Queen, 50 cent, en uhhh 7horse is ook wel goed

wat voor muziek vind je leuk?(rap, jazz, etc.)

van alles. Eigenlijk ligt dat vaak aan waar ik zin in heb.

welke liedjes MOETEN altijd in je playlist?-

tenminste "Meth lab zoso sticker"

 wat is je muziek smaak? (grunge, indie, etc.)-

dunno, gewoon muziek die ik vind.

Koptelefoon, speaker of via je telefoon?-

wanneer ik een feestje gooi ofzo via speakers maar normaal met mn koptelefoon

Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja welke?-

nog niet, zou het wel heel graag willen.

waar luister je meestak muziek?(school, thuis, etc)-

wanneer ik fiets (wel maar met 1 oor dan, anders kan je geen fluit horen), als ik thuis zit. Of op de kindertelefoon doe ik dat ook.

Speel je een instrument? Zo ja, welke?:))-

jup, gitaar. Ben er nog niet goed in hoor, maar ik ben ermee bezig😅

Wat vond je van deze vragenlijst:)?-

iets anders dan "wat is het volume van je balzak" 🤣

Reageer