Skip to main content

Vragenlijst met random topics

• May 2, 2025
  • 6 reacties
  • 73 Bekeken

Sambearalpha
Forum|alt.badge.img+2

Heyy, dit is al m'n derde vragenlijst, de vorige was mooi ingevuld en ik had perongeluk een dubbele vraag erin gezet, nog sorry daarvoor! Veel plezier met invullen en laat me weten of je eventueel tips hebt voor deze vragenlijst. Tuurlijk hoef je niet alle vragen in te vullen.

1. Hoe oud ben je? (Optioneel)

2. Wat is je gender?

3. Wat is een mooie eigenschap van je beste vriend(in)(en) (GEEN namen noemen)?

4. Als je een snack zou mogen uitkiezen bij film kijken, welke zou je kiezen?

5. Cartoon of real-life films/series?

6. Kijk je ook object shows, zo ja welke is je favoriete en waarom?

7. Hoe vol is het apparaat daar je op zit momenteel?

8. Gebruik je een klok of een alarm op je telefoon?

9. Heb je huisdieren?

10. Heb je ook een verzameling?

11. Welke kledingstijl spreekt je het meeste aan? (Baggy, een aesthetic, etc.)

12. Wat is je favoriete snack in de winkel?

13. Bestaat er volgens jouw iets als een perfect dag? Of zijn er alleen perfecte momenten?

14. Heb je ook een patatdag? (Zo ja welke dag is 't?)

15. Wat is je favoriete eten?

16. Zelfstandig werken of samenwerken?

17. Wat vind jij van lezen?

Dit was 'm weer, ik hoop dat je 't leuk vond om in te vullen, ik zal 'm zelf ook even invullen! Heb nog een fijne dag :)

Liefs Sambearalpha

6 reacties

Sambearalpha
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 2, 2025

1. Hoe oud ben je? (Optioneel) 14, word dit jaar 15

2. Wat is je gender? Vrouw/meisje 

3. Wat is een mooie eigenschap van je beste vriend(in)(en) (GEEN namen noemen)? Dat ze altijd voor me klaar staat en vraagt hoe het gaat als ik anders doe dan normaal

4. Als je een snack zou mogen uitkiezen bij film kijken, welke zou je kiezen? Ik doe meestal popcorn, maltesers of van die auto snoepjes

5. Cartoon of real-life films/series? Cartoon

6. Kijk je ook object shows, zo ja welke is je favoriete en waarom? Ja. Ik vind HFJONE 1 van de beste omdat het anders is dan andere object shows en de storyline is perfect. Ook is het serieus, en dat is soms ook gwn leuk

7. Hoe vol is het apparaat daar je op zit momenteel? 70%

8. Gebruik je een klok of een alarm op je telefoon? Alarm van m'n zus haar tel

9. Heb je huisdieren? Ja een hond (pomeriaan) en ik heb ook een aantal vissen

10. Heb je ook een verzameling? Ja, ik verzamelde edelstenen en heb ze nu nog steeds, voor het geval dat ik weer ga verzamelen.

11. Welke kledingstijl spreekt je het meeste aan? (Baggy, een aesthetic, etc.) Van die baggy kleding en ook van die suits, ja uh ik weet niet hoe dat heet..

12. Wat is je favoriete snack in de winkel? Van die auto snoepjes en maltesers, maar koop ze niet vaak want zijn ZO duur..

13. Bestaat er volgens jouw iets als een perfect dag? Of zijn er alleen perfecte momenten? Alleen perfecte momenten

14. Heb je ook een patatdag? (Zo ja welke dag is 't?) Ja, zaterdag

15. Wat is je favoriete eten? Macaroni

16. Zelfstandig werken of samenwerken? Zelfstandig

17. Wat vind jij van lezen? Soms leuk, ligt aan m'n energie level en het boek zelf natuurlijk

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii,

1. Hoe oud ben je? (Optioneel) 16 

2. Wat is je gender? Meisje 

3. Wat is een mooie eigenschap van je beste vriend(in)(en) (GEEN namen noemen)? Oprecht ♥️

4. Als je een snack zou mogen uitkiezen bij film kijken, welke zou je kiezen? Weet ik niet... popcorn dan maar denk ik 

5. Cartoon of real-life films/series? Real..

6. Kijk je ook object shows, zo ja welke is je favoriete en waarom? Nee 

7. Hoe vol is het apparaat daar je op zit momenteel? 65% 

8. Gebruik je een klok of een alarm op je telefoon? Gewoon een wekker..🙂

9. Heb je huisdieren? Jaa 🐈🐈🐇

10. Heb je ook een verzameling? Nou ja heb wel heeeeel veel  Tina boekjes..🤭😇

11. Welke kledingstijl spreekt je het meeste aan? (Baggy, een aesthetic, etc.) Is verschillend..

12. Wat is je favoriete snack in de winkel? Heb ik niet echt..

13. Bestaat er volgens jouw iets als een perfect dag? Of zijn er alleen perfecte momenten? Ligt er aan wat er gebeurt etc..

14. Heb je ook een patatdag? (Zo ja welke dag is 't?) Niet meer, was vaak vrijdag 

15. Wat is je favoriete eten? Spaghetti 🍝

16. Zelfstandig werken of samenwerken? Maakt mij niet zoveel uit, kan beide wel hoor 🙂

17. Wat vind jij van lezen? Als het een leuk boek is lees ik me er wel in weg, maar anders is het saai

Liefs 😊

• May 2, 2025

Haii,

1. Hoe oud ben je? (Optioneel) 16

2. Wat is je gender? jongen

3. Wat is een mooie eigenschap van je beste vriend(in)(en) (GEEN namen noemen)?  betrouwbaar ❤❤

4. Als je een snack zou mogen uitkiezen bij film kijken, welke zou je kiezen?  naturel chips..

5. Cartoon of real-life films/series? real life

6. Kijk je ook object shows, zo ja welke is je favoriete en waarom? nee..

7. Hoe vol is het apparaat daar je op zit momenteel? 83%

8Gebruik je een klok of een alarm op je telefoon? nee gewoon een wekker :)

9. Heb je huisdieren? ja een kat🐈 :))

10. Heb je ook een verzameling? nee

11. Welke kledingstijl spreekt je het meeste aan? (Baggy, een aesthetic, etc.) 

12. Wat is je favoriete snack in de winkel? hmm appelflap..

13. Bestaat er volgens jouw iets als een perfect dag? Of zijn er alleen perfecte momenten?  beide wel..

14. Heb je ook een patatdag? (Zo ja welke dag is 't?) nee niet meer , vroeger op zondag vaak🙃

15. Wat is je favoriete eten?  pizza

16. Zelfstandig werken of samenwerken? ligt eraan met wie, maar samenwerken  🙂

17. Wat vind jij van lezen? leuk :)

Liefs🤗

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 3, 2025

Heyy, dit is al m'n derde vragenlijst, de vorige was mooi ingevuld en ik had perongeluk een dubbele vraag erin gezet, nog sorry daarvoor! Veel plezier met invullen en laat me weten of je eventueel tips hebt voor deze vragenlijst. Tuurlijk hoef je niet alle vragen in te vullen.

1. Hoe oud ben je? (Optioneel) 12

3. Wat is een mooie eigenschap van je beste vriend(in)(en) (GEEN namen noemen)? Gezellig

4. Als je een snack zou mogen uitkiezen bij film kijken, welke zou je kiezen? Zalmrolletjes!!

5. Cartoon of real-life films/series? Real life

6. Kijk je ook object shows, zo ja welke is je favoriete en waarom? Wat is dat

7. Hoe vol is het apparaat daar je op zit momenteel? 49%

8. Gebruik je een klok of een alarm op je telefoon? Niet nu

9. Heb je huisdieren? Kippen en een kat

10. Heb je ook een verzameling? Pennen (van die mooie)

11. Welke kledingstijl spreekt je het meeste aan? (Baggy, een aesthetic, etc.) Coquette

12. Wat is je favoriete snack in de winkel? Zalmrolletjes!!

13. Bestaat er volgens jouw iets als een perfect dag? Of zijn er alleen perfecte momenten? Momenten

14. Heb je ook een patatdag? (Zo ja welke dag is 't?) Zondag

15. Wat is je favoriete eten? Zalmrolletjes!!, curry, pokebowl, goede sushi, rijstebrei ect...

16. Zelfstandig werken of samenwerken? ALLEEN

17. Wat vind jij van lezen? Wel leuk

Dit was 'm weer, ik hoop dat je 't leuk vond om in te vullen, ik zal 'm zelf ook even invullen! Heb nog een fijne dag :)

Liefs Sambearalpha

Doeii (sorry voor mn zalmrolletjes obsessie)

• May 3, 2025

1. Hoe oud ben je? (Optioneel) 12

3. Wat is een mooie eigenschap van je beste vriend(in)(en) (GEEN namen noemen)? Dat ze altijd behulpzaam zijn.

4. Als je een snack zou mogen uitkiezen bij film kijken, welke zou je kiezen? Chips

5. Cartoon of real-life films/series? Real life

6. Kijk je ook object shows, zo ja welke is je favoriete en waarom? IDk wat dat is haha

7. Hoe vol is het apparaat daar je op zit momenteel? EHm 11 ga hierna stoppen lol

8. Gebruik je een klok of een alarm op je telefoon? Klok

9. Heb je huisdieren? Nee

10. Heb je ook een verzameling? Nee

11. Welke kledingstijl spreekt je het meeste aan? (Baggy, een aesthetic, etc.) baggy

12. Wat is je favoriete snack in de winkel? Boba teaaa

13. Bestaat er volgens jouw iets als een perfect dag? Of zijn er alleen perfecte momenten? Alleen momenten

14. Heb je ook een patatdag? (Zo ja welke dag is 't?) nee

15. Wat is je favoriete eten? Pasta

16. Zelfstandig werken of samenwerken? Zelfstandig

17. Wat vind jij van lezen? Leuk!

Liefs Sambearalpha

Echt een leuke lijst! Groetjes🐥

• May 5, 2025

Sambearalpha schreef:

1. Hoe oud ben je? (Optioneel) 15

2. Wat is je gender? meisje 

3. Wat is een mooie eigenschap van je beste vriend(in)(en) (GEEN namen noemen)? Beste vriendin: trouw, begripvol en kan goed meedenken. Mijn vriend: hij heeft geduld met me en heeft humor / is slim

4. Als je een snack zou mogen uitkiezen bij film kijken, welke zou je kiezen? Sowieso M&M’s (waarom zijn ze zo duur?)

5. Cartoon of real-life films/series? Reallife

6. Kijk je ook object shows, zo ja welke is je favoriete en waarom? Niet speciaal

7. Hoe vol is het apparaat daar je op zit momenteel? Accu? 48%

8Gebruik je een klok of een alarm op je telefoon? Ja

9. Heb je huisdieren? 2katten en een suf konijn

10. Heb je ook een verzameling? Ja, oorbellen en ik verzamel tickets van concerten enzo en die hang ik allemaal op 1 muur van mijn kamer

11. Welke kledingstijl spreekt je het meeste aan? (Baggy, een aesthetic, etc.) shirtje en hoody : casual

12. Wat is je favoriete snack in de winkel? M&M’s, chips bolognese of natural

13. Bestaat er volgens jouw iets als een perfect dag? Of zijn er alleen perfecte momenten? Het zit soms erg mee maar euhmm… toch het laatste

14. Heb je ook een patatdag? (Zo ja welke dag is 't?) Ja, vrijdagavond

15. Wat is je favoriete eten? Lasagna / pizza

16. Zelfstandig werken of samenwerken? Zelfstandig, please… dan gebeurt het tenminste snel en goed

17. Wat vind jij van lezen? Ja! Ik ben fan. Als er letters zijn MOET ik ze lezen. Ik lees supervaak en veel, maar ‘ze’ (school!) moeten het niet opdringen of bepalen