Kan je een vragen lijst maken met alle maal meiden dingen?(:
draag je make-up? Nee, maar ben wel van plan
Hoe oud ben je? 15
Wat is je gender? Jongen
doe je aan skincare? Not yet
hoe oud was je toen je voor het eerst make-up ging dragen buiten/op school? Uh dat zal zijn geweest toen ik 9 was met nagellak enzo
Hoe oud was je toen je make up voor het eerst probeerde ? 9 dus
als je alleen 3 producten voor make up moest gebruiken, welke? Nagellak, en van dat zwarte wat je om je ogen kan doen
eye-liner of graphic-liner? Idk
full glam of natura? Uh natural
Heb je spijt van een make up fase (of meerdere fazes(Bijv, full glam naar school))? Welke fase?
Hou je van rhinestones? Wa zijn dat?
Welke make-up trend mag voor altijd blijven? Ja idk
Welke make-up trend mag nu echt verboden worden? Maakt me echt niks uit
Kleurijk of natural?definatly natural, kleurrijk bah
lipgloss, lipstain, of lippenstift? Lippenstift
glitter of niet? Niet
draag je colour corrector? Nope
Wat vind je van douyin make up(koreaanse make-up stijl)? Koreaanse? Hoe is dat überhaupt mogelijk dat mensen buiten Korea daarvan af weten die kim jong un heeft toch al die grenzen afgesloten en niemand weet wat er in kora gebeurt ofzo
Welke merk mascare gebruik je? Nvt
welke make-up product(en) moet iedereen hebben? Nagellak eerlijk gezegd
Wat is je favo make-up product in je collectie? Je mag er maar 1 kiezen!! Heb Nog geen collectie
Wat is een probleem dat je hebt aan makeup(bijv, mascara klonterd)? Allergie voor sommige producten
Heeft je eyeliner nog een scherpe punt, of is het nu krom? Nvt
Hoelang heb je al je eyeliner? Nvt
Als je je eyeliner lang hebt, en de punt is nog scherp, waar heb je het gekocht? Nvt
Wat is een product/collectie die je supergraag wil hebben? Zwarte nagellak
wat is je duurste make-up product, en hoeveel koste die? Nvt
Wat is je goedkoopste make-up product, en hoeveel kostie die? Nvt
Welke product is beter, de goedkope of de dure? Nou ik denk dat goedkope producten beter zijn als je kijkt naar prijs-kwaliteit verhouding
Waar koop je je make-up(online, etos, sephora, etc)? Gwn winkel wanneer ik ga kopen
Hoe doe je je make-up af, make-up wipes, cleanser, etc? Ja geen idee
Sorry voor alle typfoutjes!! Hoop dat jullie het een leuke vragenlijst vonden!! Fijne dag verder, groetjes XX
Jij ook een fijne dag
Groetjes Archer
Heyy, heb een vragenlijst over make-up, bc why not? Make up is leuk:) Heb eerder een vragenlijst gemaakt, en ik vond het leuk om te doen, dus hier is er nog een:D
- draag je make-up?- Jaa!
- Hoe oud ben je?- 12 jaartjes
- Wat is je gender?- Meisje
- doe je aan skincare?- Jaa
- hoe oud was je toen je voor het eerst make-up ging dragen buiten/op school- Toen ik 11 was denk ik
- Hoe oud was je toen je make up voor het eerst probeerde ?- Ik heb geen idee haha. Ik denk een jaartje of 4/5? Ik vond vroeger mijn moeders make up zo interessant hahah;)
- als je alleen 3 producten voor make up moest gebruiken, welke?- Concealer, mascara en fixing spray?
- eye-liner of graphic-liner?- eyeliner!
- full glam of natural?- natural 🩷
- Heb je spijt van een make up fase (of meerdere fazes(Bijv, full glam naar school))?- Jaa, maar het is echt heel grappig nu ik het zo terugkijk haha. Ik heb bv ooit een fase gehad waarin ik mezelf duizend tinten bruiner maakte dan dat ik werkelijk ben of aan de begin van de eerste heel erg veel eyeliner hihi
- Hou je van rhinestones?- Jaa echt cute
- Welke make-up trend mag voor altijd blijven?- pearl skin! Of highlighter in ooghoeken vind ik ook zo mooi!
- Welke make-up trend mag nu echt verboden worden?- Ik vind dat er geen make up trend is dat verboden moeten worden omdat make up een manier is om te laten zien hoe je bent!
- Kleurijk of natural?- Bij mij past natural beter maar ik vind kleurijk (Nikkie Tutorials bijvoorbeeld) ook zo mooi!
- lipgloss, lipstain, of lippenstift?- Moeilijk haha, ik denk lipgloss
- glitter of niet?- Glitter
- draag je colour corrector?- Nee
- Wat vind je van douyin make up(koreaanse make-up stijl)?- Heel schattig!
- Welke merk mascare gebruik je?- Sky high, Lash princess en de blauwe iloveextreme!
- welke make-up product(en) moet iedereen hebben?- De highlighter van rare beauty!
- Wat is je favo make-up product in je collectie? Je mag er maar 1 kiezen!!- highlighter!
- Wat is een probleem dat je hebt aan makeup(bijv, mascara klonterd)? Mijn mascara klontert soms echt heel erg!
- Heeft je eyeliner nog een scherpe punt, of is het nu krom?- Beetje krom haha
- Hoelang heb je al je eyeliner?- Echt al sinds de begin van de schooljaar
- Als je je eyeliner lang hebt, en de punt is nog scherp, waar heb je het gekocht?- Gewoon essence! Maar ik heb ook een slijper dusja…
- Wat is een product/collectie die je supergraag wil hebben?- JA! De blush van Rare beauty. Dior lip oil ook!
- wat is je duurste make-up product, en hoeveel koste die?- Ik denk toch een blush van benefit. Dandelion ofz haha. 20 euro was ie!
- Wat is je goedkoopste make-up product, en hoeveel kostie die?- 1 van mijn eerste mascara’s! Volgens mij 3 euro ofzo? Ook van essence!
- Welke product is beter, de goedkope of de dure?- Dure sowieso!
- Waar koop je je make-up(online, etos, sephora, etc)?- Etos, Douglas, Kruidvat, Dm, Online ook en ICI paris!
- Hoe doe je je make-up af, make-up wipes, cleanser, etc?- Eerst cleanser, daarna mijn mascara met oog make-up remover
Sorry voor alle typfoutjes!! Hoop dat jullie het een leuke vragenlijst vonden!! Fijne dag verder, groetjes XX
Liefs xxx Banaantjeee <333