Vraag

Vragenlijst -make up (bc why not)

  • 2 February 2023
  • 11 reacties
  • 122 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heyy, heb een vragenlijst over make-up, bc why not? Make up is leuk:) Heb eerder een vragenlijst gemaakt, en ik vond het leuk om te doen, dus hier is er nog een:D

  1. draag je make-up?-
  2. Hoe oud ben je?-
  3. Wat is je gender?-
  4. doe je aan skincare?-
  5. hoe oud was je toen je voor het eerst make-up ging dragen buiten/op school-
  6. Hoe oud was je toen je make up voor het eerst probeerde ?-
  7. als je alleen 3 producten voor make up moest gebruiken, welke?-
  8. eye-liner of graphic-liner?-
  9. full glam of natural?-
  10. Heb je spijt van een make up fase (of meerdere fazes(Bijv, full glam naar school))?-
  11. Hou je van rhinestones?-
  12. Welke make-up trend mag voor altijd blijven?-
  13. Welke make-up trend mag nu echt verboden worden?-
  14. Kleurijk of natural?-
  15. lipgloss, lipstain, of lippenstift?-
  16. glitter of niet?-
  17. draag je colour corrector?-
  18. Wat vind je van douyin make up(koreaanse make-up stijl)?-
  19. Welke merk mascare gebruik je?-
  20. welke make-up product(en) moet iedereen hebben?-
  21. Wat is je favo make-up product in je collectie? Je mag er maar 1 kiezen!!-
  22. Wat is een probleem dat je hebt aan makeup(bijv, mascara klonterd)?
  23. Heeft je eyeliner nog een scherpe punt, of is het nu krom?-
  24. Hoelang heb je al je eyeliner?-
  25. Als je je eyeliner lang hebt, en de punt is nog scherp, waar heb je het gekocht?-
  26. Wat is een product/collectie die je supergraag wil hebben?-
  27. wat is je duurste make-up product, en hoeveel koste die?-
  28. Wat is je goedkoopste make-up product, en hoeveel kostie die?-
  29. Welke product is beter, de goedkope of de dure?-
  30. Waar koop je je make-up(online, etos, sephora, etc)?-
  31. Hoe doe je je make-up af, make-up wipes, cleanser, etc?- 
    Sorry voor alle typfoutjes!! Hoop dat jullie het een leuke vragenlijst vonden!! Fijne dag verder, groetjes XX  

11 reacties

Badge

Kan je een vragen lijst maken met alle maal meiden dingen?(:

 

 

  • draag je make-up?- ja soms
  • Hoe oud ben je?- 12
  • Wat is je gender?- meisje
  • doe je aan skincare?- ja in het gezicht
  • hoe oud was je toen je voor het eerst make-up ging dragen buiten/op school- 11 maar dat was nog weinig
  • Hoe oud was je toen je make up voor het eerst probeerde ?- 10  xd
  • als je alleen 3 producten voor make up moest gebruiken, welke?- eyeliner lipgloss blush
  • eye-liner of graphic-liner?-  eye
  • full glam of natural?- natural
  • Heb je spijt van een make up fase (of meerdere fazes(Bijv, full glam naar school))?- nee hoor. Durfde ik ook nooit zo naar school xd
  • Hou je van rhinestones?- ja  leuk
  • Welke make-up trend mag voor altijd blijven?- oog lijntje ook bij jongens
  • Welke make-up trend mag nu echt verboden worden?- geen want mag iedereen zelf kiezen
  • Kleurijk of natural?- meestal natural
  • lipgloss, lipstain, of lippenstift?- gloss
  • glitter of niet?- nee voor mij niet maar bij anderen best leuk
  • draag je colour corrector?- nee
  • Wat vind je van douyin make up(koreaanse make-up stijl)?- mwah
  • Welke merk mascare gebruik je?- eigen merk
  • welke make-up product(en) moet iedereen hebben?- haha moeilijk. Handcreme dan maar
  • Wat is je favo make-up product in je collectie? Je mag er maar 1 kiezen!!- maybeline
  • Wat is een probleem dat je hebt aan makeup(bijv, mascara klonterd)? Valt wel mee wel doseren soms
  • Heeft je eyeliner nog een scherpe punt, of is het nu krom?-  redelijk scherp nog
  • Hoelang heb je al je eyeliner?- half jaar
  • Als je je eyeliner lang hebt, en de punt is nog scherp, waar heb je het gekocht?- etos en kruidvat
  • Wat is een product/collectie die je supergraag wil hebben?- ik zou dan wel een keer zo’n echte tutsessie willen in een wellness hihi. Echt vrouwelijk voelen
  • wat is je duurste make-up product, en hoeveel koste die?- paar euro. Ik mag van thuis gebruiken
  • Wat is je goedkoopste make-up product, en hoeveel kostie die?- idem
  • Welke product is beter, de goedkope of de dure?- weet ik niet ik merk geen echt verschil. Misschien als je het lang op hebt
  • Waar koop je je make-up(online, etos, sephora, etc)?- etos kruidvat of hema
  • Hoe doe je je make-up af, make-up wipes, cleanser, etc?-  bult warm water en padjes en cleanser idd

Leuke vragen maak jij ! 😍

Sjammetje xxxxx

  • Vraag 4: en handen ook.

Heyy, heb een vragenlijst over make-up, bc why not? Make up is leuk:) Heb eerder een vragenlijst gemaakt, en ik vond het leuk om te doen, dus hier is er nog een:D

  1. draag je make-up?- ja
  2. Hoe oud ben je?- 15
  3. Wat is je gender?- meisje
  4. doe je aan skincare?- ja
  5. hoe oud was je toen je voor het eerst make-up ging dragen buiten/op school- 13 denk ik
  6. Hoe oud was je toen je make up voor het eerst probeerde ?- 11
  7. als je alleen 3 producten voor make up moest gebruiken, welke?- sowieso mascara, blush en lipgloss
  8. eye-liner of graphic-liner?- beide niet,  ik vind dat een beetje emo
  9. full glam of natural?- natural
  10. Heb je spijt van een make up fase (of meerdere fazes(Bijv, full glam naar school))?- nee
  11. Hou je van rhinestones?- nee
  12. Welke make-up trend mag voor altijd blijven?- geen idee
  13. Welke make-up trend mag nu echt verboden worden?- donkere lippen
  14. Kleurijk of natural?- natural
  15. lipgloss, lipstain, of lippenstift?- lipgloss
  16. glitter of niet?-nee
  17. draag je colour corrector?- nee
  18. Wat vind je van douyin make up(koreaanse make-up stijl)?- ik hou er niet van
  19. Welke merk mascare gebruik je?- sky high 
  20. welke make-up product(en) moet iedereen hebben?- mascara
  21. Wat is je favo make-up product in je collectie? Je mag er maar 1 kiezen!!- de lipgloss  van Dior
  22. Wat is een probleem dat je hebt aan makeup(bijv,  mascara klonterd)? Ik heb een droge huid dus soms wordt mij make up flakie
  23. Heeft je eyeliner nog een scherpe punt, of is het nu krom?- ik heb er geen
  24. Hoelang heb je al je eyeliner?- niet
  25. Als je je eyeliner lang hebt, en de punt is nog scherp, waar heb je het gekocht?- nvt
  26. Wat is een product/collectie die je supergraag wil hebben?- charlotte Tilburry
  27. wat is je duurste make-up product, en hoeveel koste die?- de lipgloss van Dior die kost 40,-
  28. Wat is je goedkoopste make-up product, en hoeveel kostie die?- lipgloss van Hema 4,-
  29. Welke product is beter, de goedkope of de dure?- beide mooi
  30. Waar koop je je make-up(online, etos, sephora, etc)?- online
  31. Hoe doe je je make-up af, make-up wipes, cleanser, etc?-  cleanser
    Sorry voor alle typfoutjes!! Hoop dat jullie het een leuke vragenlijst vonden!! Fijne dag verder, groetjes XX  

 

Reputatie 3
Badge +1
  1. draag je make-up?- ja
  2. Hoe oud ben je?- 13
  3. Wat is je gender?- meisje
  4. doe je aan skincare?- soms
  5. hoe oud was je toen je voor het eerst make-up ging dragen buiten/op school- 7 naar verjaardagen lekker fel blauwe oogschaduw
  6. Hoe oud was je toen je make up voor het eerst probeerde ?- 6
  7. als je alleen 3 producten voor make up moest gebruiken, welke?- eyeliner oogschaduw en concealer
  8. eye-liner of graphic-liner?- eyeliner
  9. full glam of natural?- natural
  10. Heb je spijt van een make up fase (of meerdere fazes(Bijv, full glam naar school))?- nah
  11. Hou je van rhinestones?- niet bij mezelf maar wel bij andere
  12. Welke make-up trend mag voor altijd blijven?- die lekker over de top veel lijnen eyeliner
  13. Welke make-up trend mag nu echt verboden worden?- rhinestones op de tanden
  14. Kleurijk of natural?- natural
  15. lipgloss, lipstain, of lippenstift?- lippenstift
  16. glitter of niet?- nah
  17. draag je colour corrector?- nee
  18. Wat vind je van douyin make up(koreaanse make-up stijl)?- idk
  19. Welke merk mascare gebruik je?- essence waterproof
  20. welke make-up product(en) moet iedereen hebben?- oogschaduw of concealer
  21. Wat is je favo make-up product in je collectie? Je mag er maar 1 kiezen!!-  eyeliner
  22. Wat is een probleem dat je hebt aan makeup(bijv, mascara klonterd)? soms loopt mn coal uit en dan lijkt het echt heel emo
  23. Heeft je eyeliner nog een scherpe punt, of is het nu krom?-  allebei
  24. Hoelang heb je al je eyeliner?- 2 jaar ofzo
  25. Als je je eyeliner lang hebt, en de punt is nog scherp, waar heb je het gekocht?- heb m voor sinterklaas gekregen
  26. Wat is een product/collectie die je supergraag wil hebben?- lekker over de top fel rode lippenstift
  27. wat is je duurste make-up product, en hoeveel koste die?- ik had concealer nodig en toen was het bij die winkel belachelijk duur namelijk 9,75 dat bedenk je toch niet
  28. Wat is je goedkoopste make-up product, en hoeveel kostie die?- mascara 1,00 ofzo
  29. Welke product is beter, de goedkope of de dure?- waarschijnlijk is het merk t enige verschil kwa prijs dus allebei even goed denk ik.
  30. Waar koop je je make-up(online, etos, sephora, etc)?- hema kruitvat etos
  31. Hoe doe je je make-up af, make-up wipes, cleanser, etc?- gewone make up removers
  1. draag je make-up?- Nee
  2. Hoe oud ben je?-13
  3. Wat is je gender?-Meisje
  4. doe je aan skincare?-Nee
  5. hoe oud was je toen je voor het eerst make-up ging dragen buiten/op school-*
  6. Hoe oud was je toen je make up voor het eerst probeerde ?-*
  7. als je alleen 3 producten voor make up moest gebruiken, welke?- Ken geen producten voor make-up.
  8. eye-liner of graphic-liner?- Wat is dat?
  9. full glam of natural?- Nooit van gehoord!
  10. Heb je spijt van een make up fase (of meerdere fazes(Bijv, full glam naar school))?-*
  11. Hou je van rhinestones?- Wat? 
  12. Welke make-up trend mag voor altijd blijven?- Geen make-up!
  13. Welke make-up trend mag nu echt verboden worden?- Roze of blauw op je gezicht
  14. Kleurijk of natural?-*
  15. lipgloss, lipstain, of lippenstift?- Wat is het verschil?
  16. glitter of niet?- Nee!
  17. draag je colour corrector?-Nope
  18. Wat vind je van douyin make up(koreaanse make-up stijl)?- Nooit van gehoord!
  19. Welke merk mascare gebruik je?- Geen
  20. welke make-up product(en) moet iedereen hebben?- Make up remover….
  21. Wat is je favo make-up product in je collectie? Je mag er maar 1 kiezen!!- Ik heb geen make-up!
    1. Wat is een probleem dat je hebt aan makeup(bijv, mascara klonterd)? *
  22. Heeft je eyeliner nog een scherpe punt, of is het nu krom?-*
  23. Hoelang heb je al je eyeliner?-*
  24. Als je je eyeliner lang hebt, en de punt is nog scherp, waar heb je het gekocht?-*
  25. Wat is een product/collectie die je supergraag wil hebben?-Geen.
  26. wat is je duurste make-up product, en hoeveel koste die?- 0 euro, want heb geen make-up
  27. Wat is je goedkoopste make-up product, en hoeveel kostie die?- 0 euro, want heb geen make-up
  28. Welke product is beter, de goedkope of de dure?- *
  29. Waar koop je je make-up(online, etos, sephora, etc)?- Nergens!
  30. Hoe doe je je make-up af, make-up wipes, cleanser, etc?-  Niet, want ik draag geen make-up
  31. Sorry voor alle typfoutjes!! Hoop dat jullie het een leuke vragenlijst vonden!! Fijne dag verder, groetjes XX  
Reputatie 7
Badge +8

 

  1. draag je make-up?- Ja, maar niet vaak. 
  2. Hoe oud ben je?- 14
  3. Wat is je gender?- Ik ben een meisje
  4. doe je aan skincare?- ik vergeet het altijd dus soms als ik me het herrinder 
  5. hoe oud was je toen je voor het eerst make-up ging dragen buiten/op school- ik heb het een paar keer op de basisschool gedaan voor kerst dinee. Zou niet weten wanneer is begon 
  6. Hoe oud was je toen je make up voor het eerst probeerde ?- heel jong. 7 ofzo? 
  7. als je alleen 3 producten voor make up moest gebruiken, welke?- mascara, lipstick en oogschaduw
  8. eye-liner of graphic-liner?- eye liner 
  9. full glam of natural?- full glam 
  10. Heb je spijt van een make up fase (of meerdere fazes(Bijv, full glam naar school))?- ik draag het niet echt naar school dus nee. 
  11. Hou je van rhinestones?- ja maar zelf gebruik ik ze niet
  12. Welke make-up trend mag voor altijd blijven?-  ik ben niet zo van de trends dus ik weet het niet
  13. Welke make-up trend mag nu echt verboden worden?- express over de datum make up gebruiken mag van mij weg 
  14. Kleurijk of natural?- kleurrijk 
  15. lipgloss, lipstain, of lippenstift?- lippenstift 
  16. glitter of niet?- glitter 
  17. draag je colour corrector?- nee, ik snap niet totaal hoe het werkt 
  18. Wat vind je van douyin make up(koreaanse make-up stijl)?- het is wel leuk maar niks voor mij
  19. Welke merk mascare gebruik je?- essence (I ♡ extreme volume mascara)
  20. welke make-up product(en) moet iedereen hebben?- een oogschaduw pallet 
  21. Wat is je favo make-up product in je collectie? Je mag er maar 1 kiezen!!- ​​​ Ik denk mijn catrice lipstift in kleur 070 
  22. Wat is een probleem dat je hebt aan makeup(bijv, mascara klonterd)? mascara overal behalve op mijn wimpers
  23. Heeft je eyeliner nog een scherpe punt, of is het nu krom?- ik heb geen eyeliner 
  24. Hoelang heb je al je eyeliner?- heb er geen, wil er wel eentje kopen
  25. Als je je eyeliner lang hebt, en de punt is nog scherp, waar heb je het gekocht?- heb er geen
  26. Wat is een product/collectie die je supergraag wil hebben?- ik wil de cartice my little pony lijn maar ik was te laat met het te kopen
  27. wat is je duurste make-up product, en hoeveel koste die?- ik weet het niet zeker maar ik denk dat het mijn villains cruella oogschaduw pallet is. Het koste ongeveer 17 euro
  28. Wat is je goedkoopste make-up product, en hoeveel kostie die?- mijn juicy bombs (gekregen van mijn zusje) die waren 1 euro/ 1. 20 
  29. Welke product is beter, de goedkope of de dure?- Met de deure kan ik meer 
  30. Waar koop je je make-up(online, etos, sephora, etc)?- ik koop het bij de kruidvat. Soms online maar vaak in de winkel 
  31. Hoe doe je je make-up af, make-up wipes, cleanser, etc?-  ik gebruik eyeshadow tonic en baby olie
Reputatie 5
Badge +3

draag je make-up? Nee, maar ben wel van plan

Hoe oud ben je? 15

Wat is je gender? Jongen

doe je aan skincare? Not yet

hoe oud was je toen je voor het eerst make-up ging dragen buiten/op school? Uh dat zal zijn geweest toen ik 9 was met nagellak enzo

Hoe oud was je toen je make up voor het eerst probeerde ? 9 dus

als je alleen 3 producten voor make up moest gebruiken, welke? Nagellak, en van dat zwarte wat je om je ogen kan doen

eye-liner of graphic-liner? Idk

full glam of natura? Uh natural

Heb je spijt van een make up fase (of meerdere fazes(Bijv, full glam naar school))? Welke fase? 

Hou je van rhinestones? Wa zijn dat? 

Welke make-up trend mag voor altijd blijven? Ja idk

Welke make-up trend mag nu echt verboden worden? Maakt me echt niks uit😁

Kleurijk of natural?definatly natural, kleurrijk bah

lipgloss, lipstain, of lippenstift? Lippenstift

glitter of niet? Niet

draag je colour corrector? Nope

Wat vind je van douyin make up(koreaanse make-up stijl)? Koreaanse? Hoe is dat überhaupt mogelijk dat mensen buiten Korea daarvan af weten die kim jong un heeft toch al die grenzen afgesloten en niemand weet wat er in kora gebeurt ofzo

Welke merk mascare gebruik je? Nvt

welke make-up product(en) moet iedereen hebben? Nagellak eerlijk gezegd

Wat is je favo make-up product in je collectie? Je mag er maar 1 kiezen!! Heb Nog geen collectie

Wat is een probleem dat je hebt aan makeup(bijv, mascara klonterd)? Allergie voor sommige producten

Heeft je eyeliner nog een scherpe punt, of is het nu krom? Nvt

Hoelang heb je al je eyeliner? Nvt

Als je je eyeliner lang hebt, en de punt is nog scherp, waar heb je het gekocht? Nvt

Wat is een product/collectie die je supergraag wil hebben? Zwarte nagellak

wat is je duurste make-up product, en hoeveel koste die? Nvt

Wat is je goedkoopste make-up product, en hoeveel kostie die? Nvt

Welke product is beter, de goedkope of de dure? Nou ik denk dat goedkope producten beter zijn als je kijkt naar prijs-kwaliteit verhouding

Waar koop je je make-up(online, etos, sephora, etc)? Gwn winkel wanneer ik ga kopen

Hoe doe je je make-up af, make-up wipes, cleanser, etc? Ja geen idee

Sorry voor alle typfoutjes!! Hoop dat jullie het een leuke vragenlijst vonden!! Fijne dag verder, groetjes XX 

Jij ook een fijne dag😄

Groetjes Archer 

Reputatie 2
Badge

Heyy, heb een vragenlijst over make-up, bc why not? Make up is leuk:) Heb eerder een vragenlijst gemaakt, en ik vond het leuk om te doen, dus hier is er nog een:D

  1. draag je make-up?- ja soms maar vaak allen concealar 
  2. Hoe oud ben je?- 12 
  3. Wat is je gender?- vrouw 
  4. doe je aan skincare?- ja maar allen wat goed is voor mijn leeftijd 
  5. hoe oud was je toen je voor het eerst make-up ging dragen buiten/op school- 11 ofzo 
  6. Hoe oud was je toen je make up voor het eerst probeerde ?- 9 voor een musical waar ik in speelde 
  7. als je alleen 3 producten voor make up moest gebruiken, welke?-concealar  oog schaduw en high lighter
  8. eye-liner of graphic-liner?- eye liner
  9. full glam of natural?- natural
  10. Heb je spijt van een make up fase (of meerdere fazes(Bijv, full glam naar school))?- nee 
  11. Hou je van rhinestones?-nee 
  12. Welke make-up trend mag voor altijd blijven?- idk 
  13. Welke make-up trend mag nu echt verboden worden?- van die hele dikken lippen
  14. Kleurijk of natural?- natural
  15. lipgloss, lipstain, of lippenstift?- lipstain
  16. glitter of niet?- nee 
  17. draag je colour corrector?- nee heb ik niet nodig 
  18. Wat vind je van douyin make up(koreaanse make-up stijl)?- wel leuk 
  19. Welke merk mascare gebruik je?- essence en eentje van de hema 
  20. welke make-up product(en) moet iedereen hebben?- concealar
  21. Wat is je favo make-up product in je collectie? Je mag er maar 1 kiezen!!- mijn elf platen ben high lighter 
  22. Wat is een probleem dat je hebt aan makeup(bijv, mascara klonterd)? niet echt wat 
  23. Heeft je eyeliner nog een scherpe punt, of is het nu krom?- scherp 
  24. Hoelang heb je al je eyeliner?- 1 jaat 
  25. Als je je eyeliner lang hebt, en de punt is nog scherp, waar heb je het gekocht?- die stift van de hema 
  26. Wat is een product/collectie die je supergraag wil hebben?-idk een hele boel 
  27. wat is je duurste make-up product, en hoeveel koste die?- mijn concealar van elf 
  28. Wat is je goedkoopste make-up product, en hoeveel kostie die?-lip gloss van essence voor 1 euro 
  29. Welke product is beter, de goedkope of de dure?- de dure 
  30. Waar koop je je make-up(online, etos, sephora, etc)?- bij de kruitvat en Douglas 
  31. Hoe doe je je make-up af, make-up wipes, cleanser, etc?-  met micellair water
    Sorry voor alle typfoutjes!! Hoop dat jullie het een leuke vragenlijst vonden!! Fijne dag verder, groetjes XX   groetje 

 

Reputatie 5
Badge +2

Heyy, heb een vragenlijst over make-up, bc why not? Make up is leuk:) Heb eerder een vragenlijst gemaakt, en ik vond het leuk om te doen, dus hier is er nog een:D

  1. draag je make-up?-JA
  2. Hoe oud ben je?-14(wordt15 dit jaar)
  3. Wat is je gender?-Meisje
  4. doe je aan skincare?- Wassen en soms een zalfje ofzo maar niet echt iets speciaal
  5. hoe oud was je toen je voor het eerst make-up ging dragen buiten/op school- 12 jaar ofz denk ik maar niet veel
  6. Hoe oud was je toen je make up voor het eerst probeerde ?-6 jaar ofz maar dat was nog om te spelen haha
  7. als je alleen 3 producten voor make up moest gebruiken, welke?-Mascara, oogpotlood en iets voor mijn lippen
  8. eye-liner of graphic-liner?- kwn vindt ze allebei wel leuk
  9. full glam of natural?-natural denk ik 
  10. Heb je spijt van een make up fase (of meerdere fazes(Bijv, full glam naar school))?-ja iets op me wenkbrauwen ofz dat ik deed maar als ik daar nu foto’s van zie😅
  11. Hou je van rhinestones?- Vind het wel mooi maar gebruik het niet
  12. Welke make-up trend mag voor altijd blijven?-  geen idée
  13. Welke make-up trend mag nu echt verboden worden?- fluffy brows soms wel mooi maar meestal vind ik ze maar niks
    1. Kleurijk of natural?-natural denk ik 
  14. lipgloss, lipstain, of lippenstift?- alle 3
  15. glitter of niet?-Voor feestjes of vrije tijd wel maar niet voor school 
  16. draag je colour corrector?-nope
  17. Wat vind je van douyin make up(koreaanse make-up stijl)?- wel mooi 
  18. Welke merk mascare gebruik je?- nu van catrice
  19. welke make-up product(en) moet iedereen hebben?-
  20. Wat is je favo make-up product in je collectie? Je mag er maar 1 kiezen!!- mascara van catrice (grijs-zilver achtige verpakking)
    1. Wat is een probleem dat je hebt aan makeup(bijv, mascara klonterd)?eye liner zit niet gelijk, foundation zie je te hard … maar doe deze dingen toch niet veel aan
  21. Heeft je eyeliner nog een scherpe punt, of is het nu krom?-scherp denk ik
  22. Hoelang heb je al je eyeliner?-3jaar ofzo kweenie
  23. Als je je eyeliner lang hebt, en de punt is nog scherp, waar heb je het gekocht?-/
  24. Wat is een product/collectie die je supergraag wil hebben?-/
  25. wat is je duurste make-up product, en hoeveel koste die?-/
  26. Wat is je goedkoopste make-up product, en hoeveel kostie die?-/
  27. Welke product is beter, de goedkope of de dure?-/
  28. Waar koop je je make-up(online, etos, sephora, etc)?-kruidvat/action zoiets haha maar is wel goed
  29. Hoe doe je je make-up af, make-up wipes, cleanser, etc?- ja gewoon met watje en water en dan nog eens met een washandje en zeep
    Sorry voor alle typfoutjes!! Hoop dat jullie het een leuke vragenlijst vonden!! Fijne dag verder, groetjes XX  

 

Reputatie 5
Badge +1

Heyy, heb een vragenlijst over make-up, bc why not? Make up is leuk:) Heb eerder een vragenlijst gemaakt, en ik vond het leuk om te doen, dus hier is er nog een:D

  1. draag je make-up?-ofc
  2. Hoe oud ben je?-14
  3. Wat is je gender?-meisje
  4. doe je aan skincare?-ja
  5. hoe oud was je toen je voor het eerst make-up ging dragen buiten/op school-10 alleen het was niet mooi
  6. Hoe oud was je toen je make up voor het eerst probeerde ?-ook 10
  7. als je alleen 3 producten voor make up moest gebruiken, welke?-mascara, highliter en lipgloss
  8. eye-liner of graphic-liner?-ik gebruik beide niet
  9. full glam of natural?-allebij leuk
  10. Heb je spijt van een make up fase (of meerdere fazes(Bijv, full glam naar school))?-ja toen ik 10/11 was en ongeblende make up droeg, en toen ik alleen maar essence kocht want ik had 250 euro daarvoor en ik zou nooit meer zoveel geld hebben
  11. Hou je van rhinestones?-idk wat dat is
  12. Welke make-up trend mag voor altijd blijven?-highliter bij je ogen zo mooi
  13. Welke make-up trend mag nu echt verboden worden?-duck nails, concealer lips, 
  14. Kleurijk of natural?-natural
  15. lipgloss, lipstain, of lippenstift?-lipgloss
  16. glitter of niet?-soms het kan zo mooi zijn
  17. draag je colour corrector?-nee
  18. Wat vind je van douyin make up(koreaanse make-up stijl)?-het is  niet zo mooi vind ik
  19. Welke merk mascare gebruik je?-maybeline sky high
  20. welke make-up product(en) moet iedereen hebben?-sky high mascara, maybeline lip gloss, 
  21. Wat is je favo make-up product in je collectie? Je mag er maar 1 kiezen!!-1?? oke dat is moeilijk maar… sky high mascara
  22. Wat is een probleem dat je hebt aan makeup(bijv, mascara klonterd)?benefit liquid blush laat een stipje achter
  23. Heeft je eyeliner nog een scherpe punt, of is het nu krom?-ik gebruik geen eyeliner
  24. Hoelang heb je al je eyeliner?-sinds 1 jaar geleden maar gebruik het niet
  25. Als je je eyeliner lang hebt, en de punt is nog scherp, waar heb je het gekocht?-nvt
  26. Wat is een product/collectie die je supergraag wil hebben?-dior mascara
  27. wat is je duurste make-up product, en hoeveel koste die?-alleen make up dior lash primer,41 euro en allerduurste is sol de janeiro bum bum cream, 46 euro
  28. Wat is je goedkoopste make-up product, en hoeveel kostie die?- juicy bomb 1 euro
  29. Welke product is beter, de goedkope of de dure?-dure
  30. Waar koop je je make-up(online, etos, sephora, etc)?-kruidvat, etos, douglas en sephora wanneer ik kan
  31. Hoe doe je je make-up af, make-up wipes, cleanser, etc?- garnier miccelair water, drunk elephant cleanser
    Sorry voor alle typfoutjes!! Hoop dat jullie het een leuke vragenlijst vonden!! Fijne dag verder, groetjes XX  

 

Reageer