hi k heb een vragenlijst, zelf vind ik dit altijd leuk om intevullen….
Hi h_x,
Ik vind dat ook wel leuk, dus zal ‘m ff invullen.
- ben je een jonge of meisje:
ik ben een jongen, ik heb het net nog ff gecontroleerd, dus we weten het zeker
- wat is een droom van je:
poeh, gelukkig zijn/worden met een andere jongen, zoiets en dat mijn twin en ik samen blijven en de rest van de familie ook natuurlijk
- heb je snap:
jup, wie niet haha
- favo schoolvak
gym en pauze
- lijm of plakband
met ‘lijm’ kun je meestal wel bijna onzichtbaar iets repareren, maar vaak blijft er toch wel een litteken. Soms is het makkelijk als anderen dat litteken kunnen zien door het ‘plakband’, maar soms ook weer niet. Lastige keuze
- heb jij een goede concentratie:
wat was je vraag ook alweer? Oh ja, die hebben we wel
- taken or single:
dat zouden we ook wel graag willen weten
- teken je graag:
oh ja, ik vind het wel leuk, maar doe het niet echt heel vaak, ben er ook niet echt goed in. Ik kan wel goed piemels tekenen, maar ja daar heb je niet zo veel aan
- zoja, met potlood of stift:
met potlood zou wel verstandiger zijn, want ik teken ze vaak met stift op plekken die niet echt handig zijn en dan kun je ze niet makkelijk meer weg halen
- kan of heb je op me andere vragen gereageert (staat op me acc):
ik zou het echt niet weten
- favo film
idk, als er maar leuke jongens in voor komen, anders ‘verslapt’ de aandacht snel
- leukste land waar ik ooit ben geweest:
Nederland is natuurlijk wel echt een goed land, maar als je bedoelt buitenland, dan kiezen we voor Frankrijk. Is een soort tweede vaderland en we komen er veel en hebben er veel vrienden
- vind jij 13 een ongeluks getal:
nee hoor, ik heb wel eens pech met alle getallen
- wat is jou laagste cijver wat je dit jaar heb gehaald:
een één voor de moeite, ik had wel mijn naam bijna helemaal goed geschreven
- en je hoogste cijver?
denk dat dat een 9,6 was voor Engels
- welk cijver geef jij je school:
wel een voldoende, was altijd wel een leuke school, dus pak ‘m beet een 8 ofzo
- als je een dier was, welek zou je dan willen zijn
een knuffelbeer ofzo, dan krijg je veel knuffels en geef je die ook of misschien een vliegende aap, dan kan je lekker veel drukte maken en er ook weer snel vandoor voordat mama er iets van zegt
- draag jij liever een pet of een hoed:
als mijn haar ‘pet’ zit, dan draag ik een pet en als mijn haar ‘ghoed’ zit niet, iig nooit een hoed
- heb je een eigen kamer of moet je nm delen met je broer(je) of zus(je);
mijn twin en ik hebben samen 2 kamers die we delen. Dus dan zou je denken dat we allebei eentje hebben, maar das niet waar. In eentje slapen we en in die andere chillen we, nou ja slapen is ook wel chill, maar in die ene staat ons bed en in die andere onze bureaus en een bankje en nog een heleboel zooi
- kan je latijn:
ja beetje wel, we hebben het een paar jaar gehad, maar spreken het niet vloeibaar
- ben jij ooit in londen geweest:
ja en omgekeerd ook Ik kan er ook niks aan doen dat die jongen zo heet
- wat voor weer is het nu buiten:
binnen is het zonnig, buiten nog niet echt heel erg, tis wel droog buiten, binnen was het net aan het spetteren toen we onder de douche stonden
- hoe gaat het met je:
wel goed, dankjewel en met jou?
- je moet kiezen- liever katten voer eten of honden voer:
dan kies ik voor het eten wat de hond van een vriendje van de week heeft opgegeten toen ik daar was. Ik wil mijn broodje hamburger terug
- doe jij deze vragenlijst omdat je je verveelt:
uhm, ja beetje, twin en ik hadden net gedoucht en zijn weer ff in bed gekropen en toen zag ik dit lijstje en d8 ik, ok ja, waarom niet eigenlijk. Als we met zijn 2-en een lijstje invullen worden we soms een beetje baldadig en krijg je van deze antwoorden, dus sorry, maar is niks persoonlijks hè
- heb jij ooit je eigen haar geknipt?
nou niet precies mijn eigen haar, maar wel dat van mijn twinbroertje. Ik had echt mijn best gedaan, maar toch was ie er niet blij mee, net als mama. Die heeft ons allebei (hij omdat ie voor gek liep en ik voor straf) laten millimeteren bij de kapper. Maar ja, wat verwacht je van een gratis knipbeurt van je twin als je 5 bent…
- wat voor kleur haar heb jij:
nu is het (donker) blond, maar is ook wel eens anders als ze dat nodig vinden bij een fotoshoot. Das wel niet zo’n kleur die er in blijft zitten, die kun je er zo uitwassen
- had je nu je huiswerk moeten doen:
nee, we hebben al vakantie. We hadden wel onze kamer al op moeten ruimen, maar misschien doen we dat strakjes wel… of niet
- wat is jou favo kleur:
blauw en dat staat ons echt heel goed, we hebben nou niks aan want we zijn net onder de douche weg, maar we gaan vandaag een blauwe onderbroek (ligt al klaar) en t-shirt aan doen. Niet precies dezelfde hoor. Verder denk ik gewoon een korte broek. Die hebben we nog niet uitgekozen. Meestal kun je aan ons t-shirt zien welke kleur onze onderbroek is. Ik weet ook niet precies waarom we dat doen, maar is wel vaak zo. Slaat niet echt ergens op, maar ok, ook onze sokken (als we die al aan hebben) zijn dan die kleur
- vond je deze vragenlijst leuk?
ja hoor, want dan hebben we een excuus om nog lekker in bed te blijven liggen/ Oh wtf is het echt al 12.40 uur
Groetjes,
M&M’s
1.ben je een jonge of meisje: ik ben een jongen
2.wat is een droom van je: onze eco boerderij overnemen denk ik
3.heb je snap: ja doe er niet veel mee
4.favo schoolvak. Talen en geschiedenis
5.lijm of plakband. Lijm is makkelijker
6.heb jij een goede concentratie: normaal wel, nu tijdelijk wat minder
7.taken or single: taken
8.teken je graag: zeker
9.zoja, met potlood of stift: potlood
10.kan of heb je op me andere vragen gereageert (staat op me acc): ik denk van wel maar weet het niet zeker
11.favo film. Nog steeds Maleficent 2
12.leukste land waar ik ooit ben geweest: Scotland!
13.vind jij 13 een ongeluks getal: nee hoor ik vond mijn 13e jaar heel fijn
14.wat is jou laagste cijfer wat je dit jaar heb gehaald: een 6
15.en je hoogste cijver? 9,7
16.welk cijver geef jij je school: een 8
17.als je een dier was, welek zou je dan willen zijn: kat of zee arend
18.draag jij liever een pet of een hoed: pet zoals bij scouting
19.heb je een eigen kamer of moet je nm delen met je broer(je) of zus(je); eigen
20.kan je latijn: Ja
21.ben jij ooit in londen geweest: ja weekend voordat we naar Scotland gingen. Mooi maar mij te druk
22.wat voor weer is het nu buiten: lichte regen
23.hoe gaat het met je: soms moeilijk maar steeds beter.
24.je moet kiezen- liever katten voer eten of honden voer: haha bah. Kattenvoer dan maar.
25.doe jij deze vragenlijst omdat je je verveelt: nee omdat ik vragenlijsten leuk vind die niet (alleen) over seks gaan
26.heb jij ooit je eigen haar geknipt? Ja omdat er dikke bootverf in zat hihi
27.wat voor kleur haar heb jij: donkerbruin half lang met lichtbruine tint
28.had je nu je huiswerk moeten doen: heb ik al af onder streng toezicht van mijn lief haha
29.wat is jou favo kleur: groen
30.vond je deze vragenlijst leuk? Ja zeker! Verbazend dat ik deze nog niet had gedaan! ;)
Groetjes liefs Tartan X