Hi!
1. ben je een jongen of meisje: Meisje
2. liever youtube of netflix: Hm, moeilijk. Netflix heeft leuke series zoals Lucifer en Riverdale maar YT heeft Total Eclipse en Johnny Orlando dus ik kan niet echt kiezen.
3. hoe je van regen: Soms wel. Maar het regende ooit echt keihard en toen moest ik naar de winkel. Toen vond ik het niet echt fijn dus :/
4. geef je groep 8 kamp een cijver: Uhm, ik heb niet echt een groep acht kamp gehad tbh... Mijn school situatie is nogal ingewikkeld.
5. welke tv zender kijk jij vaak MTV. Ik krijg nooit genoeg van Catfish
6. hou jij meer van zoet of zout: Zoet.
7. zoja, welke theam(s) ? Hoe bedoel je?
8. stel je kon 1 taal kiezen die je meteen vloeiend kan spreken. welke taal kies je dan: Gebarentaal lijkt me wel leuk
9. je moet verhuizen naar een ander land. welk land zou je kiezen: Toronto. Telt dat als land? Oké, ik zal wat minder specifiek zijn: Canada. Engeland lijkt me ook wel gaaf
10. heb je een stapelbed of gwn bed: Stapelbed
11. wat is je favo liedje: Everybody wants you van Johnny Orlando
12. hoelaat is het nu: 20:43
13. heb je al gezwommen in 2020: Ik heb wel een watergevecht gehad met m'n neefjes en nichtjes
14. heb je een crush: Tellen celebrity crushes ook? Zo ja, Johnny Orlando. En er is ook iemand anders maar ik weet niet echt of ik een crush op haar heb of dat we gewoon close zijn.
15. hoelaat word jij wakker in quarantene (met school enzo...) : Een uur of 9
16. ga jij ook pas om 1 uur snachts slapen: Soms wel. Gisteren was het 4 over middernacht.
17. heb jij ook dat je elke zondag nacht niet kan slapen omdat je zo druk ben(ik wel) : Nee ik niet.
18. heb jij nu sokken aan: Nope
19. hoeveel paar schoenen heb jij: 3 waarvan er een kapot is.
20. hoeveel paar slippers heb jij: Geen
21. heb je je haar wel is geverft: Nee, wil ik wel nog graag gaan doen.
22. wat vind jij van enzoknol: Ik vind het niet echt leuk om z'n videos te kijken maar ik haat hem nu ook weer niet dus ik hem wel oké, I guess.
23. kan je me ff een leuke mop vertellen(mag meerderen): Sure. Mag het in het Engels?
Waiter: How do you like your steak, sir?
Sir: Like winning an argument with my wife.
Waiter: Rare it is.
24: en miss een raadsel: Wat is het toppunt van pech?
Een eendagsvlieg die z'n dag niet heeft
25. wat is jou mood van deze dag: Ik ben gewoon lekker vrolijk vandaag.
26. heeft dat een reden dat het die mood is: Nee, zo ben ik gewoon. :)
27. hoelaat is t nu (i know herhaling but fun) : 20:58
28. lig, zit of sta je nu: Ik zit
29. wist je dat ik vraag 3 heb overgeslagen: Dat heb je niet
30. heb jij je tanden wel gepoetst vandaag: Dat moet ik zo ff gaan doen.
31. hou jij van donuts: Yess!
32. stel je mag 2min gratis shoppen in 1 winkel. welke kies je: Een boekwinkel. Of een snoepwinkel. Of een winkel/webshop met Johnny Orlando merch
33. ben je nu aan het eten: Nee. Ik heb nu wel zin ik koekjes
34. heb je bij vraag 29 echt gekeken of ik hem heb geskipt: Ja
35. van een schaal van 1/10. hoe erg verveel je je: 1.5
36. wat is je favo seizoen: Zomer en Winter. Zomer omdat ik het fijn vind als het warm is (die insecten, daar heb ik gewoon een hekel aan) en de winter omdat je dan Sinterklaas en kerst hebt en ik vind dat het er gezellig uitziet. Er hangen altijd lampjes in de bomen bij ons. (Ik heb gewoon een hekel aan de kou)
37. heb jij snel last van muggen: Het ene jaar wel, het andere jaar niet. Heel raar.
38. je komt zn lampje tegen met 3 wensen welke wensen doe je (niet voor altijd wensen...) : 1. Johnny Orlando ontmoeten. 2. Zangeres/actrice worden en een rol krijgen in de films die er van mijn favoriete boeken gemaakt worden. 3. Geen ingewikkelde school situatie meer.
39. Op welke sport zit je: Zelfverdediging. Ik heb ook een tijdje ballet gedaan.
40. wist je dat de vorige vraag niet 100% klopt: Hoe bedoel je?
41. je zit niet op een sport je doet een sport: Oh, haha. Die is leuk :D
42. goede zin toch die vorige : Ja :D
43. je krijgt een hond (vrouwtje) welke naam geef je num: Mag het ook een kat zijn? Ik zou haar Crystal noemen. Of Hermione.
44. je krijgt een hond (mannnetje) welke naam geef je num: Ik maak het een kater. Uhm.... Draco?
45. heb jij vaak een bloedneus: Nee.
46. wat vind jij van die flip dubbelklap telefoon: Uhm, what? Oh die! Ik vind 'm wel oké
47. zou je die kopen: Nee
48. zou je liever 5uur in een kamer zitten die -10graden is of 50 graden is: -10 want dat overleef ik. Gewoon een paar dekens, warme chocolademelk, Netflix of een paar boeken en ik zit goed.
49. >opdracht] ga op 1 been staan. hoelang hoe je dat vol: Ik zit hier midden in de woonkamer maar okay.
18 seconden. M'n moeder keek echt naar me alsof ik gek was, haha
50. zal ik vaker van die opdrachten erin proppen: Ja. Ik vind het wel grappig en origineel :)
51. zit jij op speciaal onderwijs of reguleer(gwn) onderwijs : Ik zat tot januari op speciaal basisonderwijs. Nee, ik ben niet blijven zitten. Ik was te slim maar er was geen andere school voor mij en toen zat ik thuis. Nu nog steeds. Zoals ik al zei: mijn school situatie is ingewikkeld.
52. kijk jij wel is siries of films voor boven jou leeftijd: Soms wel.
53. heb jij vandaag al gegeten: Ja.
54. kan je skateborden: Nee.
55. zoja of niet, ben je wel is gevallen dat je naar het ziekenhuis of dokter moest: Meerdere keren. Toen ik 2/3 was had m'n vader me van de schommel geduwd. Toen ik 7 was viel ik van de Shetlander af die van m'n beste vriendin was. En toen ik 7 of 8 was viel ik van een speeltoestel op school. Ik brak toen elke keer m'n pols. Toen ik tien was kneusde ik mijn enkel omdat ik van een skelter viel. Wat ben ik toch lekker handig, hè :)
56. ben je nu aan het eten: Ja. Ik heb m'n koekje nu haha :)
57. wist je dat ik vraag 13 heb overgeslagen: Heb je dat? Lemme check.
58. als je dit leest was dat tijdverspilling : Pretty much
59. hoe gaar het: Met mij gaat het goed. Ik ben een beetje moe maar verder helemaal prima :)
60. ben jij blij dat de scholen langzaam weer opengaan: Voor mij is er niks meer veranderd sinds januari
61. liever echt school of online school: Echte school
62. favo smaak chocola: Witte chocola ftw!
63. hou jij meer van koek of snoep: Snoep. Maar Oreo's zijn natuurlijk ook weer lekker. En pennywafels. Ik kan niet kiezen!
64. heb jij een beugel: Ik moet er misschien een. Ze hebben laatst afdrukken gemaakt van m'n tanden en binnenkort moeten we terugkomen. Tbh, ik snap niet waarom mensen vinden dat ik een beugel nodig heb. Mijn gebit staat gewoon mooi recht.
65. zoja, welke: Weet ik nog niet
66. heb je wel is een prank uitgehaald bij een vreemde: Nee. Daar ben ik te lief voor, haha. Je moet me wel echt kwaad maken voordat ik iets terugdoe als wraak.
67. zoja, welke: -
68. vind je het leuk zn lange vragenlijst: Ja
69. wat is je favo ijssmaak: Straciatella. Maar Strawberry cheesecake en karamel vind ik ook heel lekker
70.wat is je favo smaak pizza: Hawaiï en salami
71. merk je dat ik door me inspiratie heen ben: Girl, dat merkte ik al bij vraag 58
72. heb je me andere vragenlijsten al ingevuld Oh sh*t, je hebt er meer?! Die zal ik zo meteen dan ff invullen
73. hoelaat is het nu: 21: 49
74. verzamel jij iets: Ja
75. zoja, wat: Vroeger verzamelde ik stenen. Nu verzamel ik videobanden, boeken en Harry Potter dingen
76. heb jij al kleedgeld: Nee. Denk niet dat ik ooit kleedgeld ga krijgen.
77. omschrijf jou stijl ik 3 woorden: Oeh, moeilijk! Ik denk, Cute, casual, girly.
78. opdracht] hoevaak kan jij opdrukken: Ik zit nog steeds midden in de woonkamer maar okay.
Ik kreeg weer een aantal rare blikken van m'n moeder maar we moesten er allebei wel om lachen. Ze vroeg: "Met wie doe je Truth or Dare?"
79. heb je nu korte mouwen aan of lange mouwen: Korte mouwen
80. wie is jou idol: Muziek: Johnny Orlando, Tate McRae
Acteren: Emma Watson
81. heb je hem/haar ooit ontmoet: Nog niet
82. had jij in de squisy-tijd een squisy: Nope
83. zoja, hoeveel: -
84. in welk seizoen ben jij jarig: De zomer
85. heb jij ooit slijm gemaakt: Nee
86. en/of slijm gekocht: Ik heb het wel ooit gekregen.
87. favo smaak chips: Bolognese
88. hou jij van puzzelen: Ja!
89.bheb jij ooit marsmallows geroosters: Ja, op een feestje
90. heb jij zin in je verjaardag: Yess!
91. hoelaat laat is het nu: 22: 17
92. zal ik een vragenlijst maken in theama: Oh, hier was die vraag voor. Ja, lijkt me wel leuk
93. zoja, welk thema: Disney? Is dat een idee?
94. heb je een boom in je tuin: Ik heb geen tuin, haha
95: zeg jij huts: Nope
96. hou jij van elnkel/arm bandj es: Ja! Ik hou van sieraden, maakt niet uit wat!
97. zal ik nog een vragenlijst maken: Sure
98. zoja, hoeveel vragen: Uhm, idk. 50?
heb jij een boot: Nee
vond je dit leuk: Ja!
XOXO
~BreezyOcean