Hallo en welkom bij mijn vragenlijst
hoi hoi,
Ik geef je telkens een dilemma en dan maak jij je keuze, als je wil kan je hem even toelichten!
gaan we doen!
1. Je hele leven dolgelukkig zijn met de liefde van je leven, maar je leeft bescheiden / De rijkste persoon op aarde zijn maar je hele leven eenzaam?
sowieso de eerste want ik vind gelukkig zijn zo veel belangrijker dan geld en geld maakt niet gelukkig, en weetje ik leef nu ook in een gezin wat niet al te rijk is maar dat betekent zeker niet dat we ongelukkig zijn want we hebben elkaar en daar hebben we veel meer aan!
2. Van jongs af aan super getalenteerd in 1 sport of vaardigheid / amateur niveau zijn in alle sporten en vaardigheden ter wereld?
Euhhmmm ja goeie vraag maar ik denk dat ik toch liever van af jongs af aan vet goed ben in 1 sport want t lijkt me zo te gek om naar het ek te gaan of nog hoger
3. Een gezin met 10 kinderen / helemaal geen kinderen?
al geef je me 15 kinderen, ik wil sowieso kinderen 100% dus doe dan maar gelijk 10. Ik zeg al vanaf dat ik een klein meisjes ben: ik krijg hoe dan ook kinderen en als ik of m’n vriendin ze niet kan krijgen dan adopteer ik want ik hou zo bizar veel van kinderen.
4. Heel veel vriend(inn)en / 1 hele goede vriend(in)?
1 hele goeie want wat heb je nou aan 7 halve/neppe vrienden als je ook kan kiezen voor 1tje waar je ALLES tegen kunt zeggen en zo bizar veel mee kan lachen
5. Bevriend zijn met de populairste persoon van de school (eigen geslacht) / relatie met de knapste persoon van de school (andere geslacht)?
doe mij maar bevriend zijn met de populairste meid want ik ben zo lesbisch als t maar kan dus dan hoef ik geen relatie met een knappe dude
6. Iedere dag beginnen met een ijsbad / altijd je ontbijt over slaan?
altijd je ontbijt overslaan want dat die ik eerlijk gezegd altijd al, word zo misselijk van eten als het 5:50 is. Ik “ontbijt” dan meestal in m’n eerste pauze dat is rond 10:00 licht er aan hoe laat we klaar zijn met het 1e blok.
7. Altijd met de auto naar school gebracht worden maar altijd te laat / lopend naar school (tenzij je heel dichtbij woont) maar altijd precies op tijd?
nou kijk daar heb ik een soort van 2 meningen over want aan de ene kant lijkt het me super lekker om altijd met de auto te gaan en dan te laat te komen, want als je heel erg te laat komt mis je ook een deel van de les, maar je kan ook gwn met de auto komen en 10 seconden te laat komen. ( dat kan je denk ik zelf regelen afhankelijk van hoe laat je weggaat van huis. Maar aan de andere kant ben ik liever niet te laat omdat je daar gedoe mee krijgt op school als dat iedere dag zou gebeuren, en lopen heeft ook een voordeel want t is vet sportief en 15 uur in de week sporten kan nog wel wat uurtjes lopen erbij joh.
8. Je hele leven in hetzelfde huis wonen / ieder jaar verhuizen? Ik denk je hele leven in het zelfde huis wonen want een huis kan je in principe vrij veel aan veranderen ( ja je kan het moeilijk verplaatsen) maar je kan er best veel mee en als je ieder jaar verhuisd heb je ieder jaar andere vrienden omgeving school( tenzij je zou verhuizen naar het huis van de buren maar daar gaan we maar even niet vanuit )
9. Heel veel relaties, je bent een echte verleider / je hele leven met dezelfde persoon? Sowieso je hele leven met dezelfde persoon want ik kan er niet zo goed tegen als je nooit een lekkere bang met iemand kan opbouwen, ik heb liever m’n hele leven met 1 iemand waar ik super soepel meet door 1 deur pas, niet te letterlijk hoor
10. Je hele leven geen alcohol drinken / nooit meer ijs mogen eten?
phoeee dat is moeilijk, grapiee ik ga 100% voor geen alcohol meer want alcohol is toch niet zo denderend goed voor je en dat drink ik sowieso al niet ( vgm is dat vrij normaal op je 14e )
11. Pas op je 60e de liefde van je leven ontmoeten / op je 20e de liefde van je leven ontmoeten maar die na een jaar al kwijt raken? Aiii dees is sirieus moeilijk maar ik denk dat ik dan voor de 1e ga want dan hoop ik dat ik bijvoorbeeld op m’n 20e iemand ontmoet waarmee ik het vet leuk kan hebben en dan op m’n 60 echt de liefde van m’n leven heb dan dat je op je 21e je liefde van je leven verliest want dat lijkt me zo verschrikkelijk moeilijk.
12. Iedere ochtend als je wakker wordt je kleine teen stoten (maar dan ook echt heel erg hard) / iedere ochtend met je ogen dicht je bed uit en de trap af moeten lopen? Die 2e want kleinen tegen zijn oprech t heilig, als je die stoot oeiioeioieiii, en ik loop in de ochtend toch al een soort half slaperig de trap af dus half of helemaal scheelt niet zo veel meer
13. Je droomauto kunnen kopen / op je droomvakantie kunnen gaan? Vakantie sowieso want ik HOU van vakantie en ben niet zo van de auto’s , k heb ook echt 0 hersencellen die verstand hebben van auto’s
14. Iedereen keihard gedag moeten schreeuwen / iedereen in gebarentaal gedag moeten zeggen? Gebarentaal lijkt me oprecht leuk, sterker nog ik denk dat ik dan gewoon de hele dag in gebarentaal zal doen, ziet er super cool uit.
15. Je hele leven armoedig leven maar 1 jaar lang alles mogen doen wat je wil (daarna weer arm) / je hele leven modaal leven? ik heb eerlijk gezegd geen idee wat modaal is ( doe maar mavo joh ) maar ik gok dat het iets rijks is maar ik ga dan denk ik voor de 1e optie omdat dat ene jaar me leuk lijkt en in armoede leven is niet makkelijk maar hoeft niet per se dakloos of heel slecht te zijn
16. Voor het eten altijd eerst het alfabet boeren / alles moeten eten met een theelepeltje? hahaha dees vind ik leuk, ik ga voor het theelepeltje want ik kan geen grote happen door m’n keel krijgen dus dan doe ik alles op baby formaat en een theelepel zou oprecht best wel heel erg handig zijn
17. 2m lang zijn / 1.50m lang zijn (als volwassene)? Omg dees is moeilijk maar ik denk dat ik nee aaaa ik weet het niet, kijk ik zal m ff uitleggen, allebei heeft voor en nadelen ( zo’n beetje alles in je leven heeft dat maar goed ) als je dus 2 meter bent betekent dat je bij een concert misschien makkelijker iets kan zien en dat je als kind ook waarschijnlijk groter bent dan andere en dan kan je dus in allerlei achtbanen enzo, maar ik vind 2 meter niet per se mooi omdat het zo lang is ( geen haat naar mensen die 2 meter zijn hoor want je kan er niets aan doen) maar aan de andere kant, ik ga toch nooit naar een concert en ik durf ook niet in achtbanen dus dan lijkt die 1,50 me ook wel prima maar 1,50 vind ik dan wel weer ff wennen want zelf ben ik altijd al vrij lang geweest.
18. Iemand uitvragen / uitgevraagd worden? Ik denk iemand uitvragen want dan kan je zelf kiezen wie en wanneer je iemand uitvraagt maar kijk hier komen mijn twijfels weer want ik durf dat waarschijnlijk niet te vragen maar als ik uitgevraagd zou worden door iemand die ik echt niet mag bijvoorbeeld dan ben ik er zo’n eentje die geen nee durft te zeggen en dan maar probeert een stomme smoes te zeggen, maar ik kan zo niet liegen dus dat gaat m niet worden, ik denk dan dus toch die 1e ( man ik gebruik zo veel te veel komma’s in een zin , sorry daarvoor )
19. Je hele liefdesleven aan je ouders moeten vertellen (ook in de toekomst, dus iedere keer rapporteren) / niemand die ooit weet met wie je samen bent? Jaaa die 2e lijkt me een beter plan want ik heb niet zo’n grandioos geweldige band met m’n ouders en ik ben best goed in dingen geheim houden dus dan gaan we dan ook lekker doen met m’n liefdesleven
20. Een week je telefoon kwijt zijn / een week lang buiten moeten slapen (in de open lucht, geen tent)? goh die is niet makkelijk maar ik vind ze allebei niet heel erg maar ook niet heel leuk, ik kan opzicht prima een week zonder telefoon maar ik vind het idee dat je niet weet waar ie is wel naar, en opzicht lijkt het me ook geen drama om een week in de openlucht te moeten slapen maar alleen als het niet regent of -17 is ofzo , liefts wel lekker in de zomer zegmaar
Ik hoop dat je hem leuk vond, als dat niet zo was en je hebt nog tips voor een eventuele volgende vragenlijst laat het dan ook zeker weten!
ik vond hem zeker leuk hoor en niet makkelijk. Ik heb verder geen vragen want jij hebt mijn lijst al ingevuld
Doegg