Als je trouwens op bepaalde vragen liever niet reageert is oke hoor!! :)
Heyy hoi!
Hey! XD
Hierbij weer een nieuwe vragenlijst ;)
Super !
1. Waar zie je jezelf over 5 jaar?
Student social works
2. Wat is je lievelings film/ serie?
Alles wat eng, grappig is of over reizen gaat
3. Wat maakt je aan het lachen?
Gekke gezichten en gevatte opmerkingen
4. Wat vind je van vals spelen?
Niet eerlijk en onsportief
5. Heb je een rolmodel?
Beetje mn juf van gr 8, mn moeder, een docent en eig iedereen die zichzelf is en respect toont
6. Beschouw je jezelf als introvert of extrovert?
Ik denk dat ik tegenwoordig extro ben xd
7. Wat vind je leuk om te doen?
Sporten en Scouting
8. Wat vind je leuk om te doen voor de lol?
Stoeien en grappige dingen beleven
9. Wie is je favoriete band of soloartiest?
Elke metal band met goede teksten waar je van nadenkt
10. Wat is je favoriete recept?
Spaghetti carbonara of stamppot schotels
11. Vind je dat je goed kunt zingen?
Nee maar anderen zeggen van wel. Ik heb nog mn kinderstem maar wordt al anders hihi
12. Wat is geluk voor jou?
Samen zijn met mensen waar ik van hou en in een fijne sfeer
13. Wat is je grootste blunder?
Een les verstoren met dierengeluiden in gr 8 en daardoor de hoek in moeten 🥴
14. Wat vind je vervelend?
Als mensen anderen lastig vallen omdat ze een beetje anders zijn. Laat elkaar toch.
15. Welke beroemdheid zou je voor een dag willen zijn?
Dat vind ik best moeilijk. Gandhi misschien
16. Welke beroemdheid zou je een keer willen ontmoeten?
Greta Thunberg
17. Als je naar een onbewoond eiland zou gaan, wie en wat neem je mee?
Mijn vriendin
18. Geloof je in toeval?
Haha, Ja zeker.
19. Wat vind je belangrijker gelijkheid of vrijheid?
Vrijheid want gelijkheid bestaat niet. Iedereen is verschillend
20. Is paardrijden een sport?
Ja absoluut. Zwaar ook
21. Kun je bepaalde mensen snel vergeven?
Ja hoor. Heb ik gedaan
22. Lijk je meer op je moeder of vader?
Ik denk mijn moeder. Maar dat komt ook omdat ik mn vader niet ken. Misschien ga ik nog wel eens zoeken.
Dat was het weer 🙂
Erg leuk @Tinkerbell !! Dankjewel!!
Doeidoeii!! Doeggg
Liefs Tover xxx
Heyy hoi! Heyy @Tinkerbell!
Hierbij weer een nieuwe vragenlijst ;) Leuk! :D
1. Waar zie je jezelf over 5 jaar? Weet ik niet zo goed.. Ik hoop dat het dan in ieder geval mentaal wat beter gaat
2. Wat is je lievelings film/ serie? Ik vind Inside Out van Disney wel een hele goede film!
3. Wat maakt je aan het lachen? Als mijn zus die echt onhandig is weer wat doms doet of als de katten in huis gek zijn haha
4. Wat vind je van vals spelen? Dat is niet leuk om te doen
5. Heb je een rolmodel? Mijn zus is wel een beetje een voorbeeld voor mij in ieder geval :)
6. Beschouw je jezelf als introvert of extrovert? Introvert ;)
7. Wat vind je leuk om te doen? Muziek luisteren, wandelen, zwemmen en natuurlijk bij mijn vriendin zijn🥰
8. Wat vind je leuk om te doen voor de lol? Ik wandel graag door de bossen!
9. Wie is je favoriete band of soloartiest? Ik heb eigenlijk niet echt een specifieke favoriete artiest.. Queen, Imagine Dragons, Eagles.. Er is te veel wat goed is
10. Wat is je favoriete recept? Heb ik niet echt
11. Vind je dat je goed kunt zingen? Nee kan er niks van haha
12. Wat is geluk voor jou? Samen zijn met mijn geliefden dat is geluk voor mij :)
13. Wat is je grootste blunder? Kan zo snel even geen blunder bedenken, maar heb er vast genoeg
14. Wat vind je vervelend? Als mensen van die irritante tik geluidjes maken dat werkt erg op mijn zenuwen :]
15. Welke beroemdheid zou je voor een dag willen zijn? Geen een ik hoef dat gevoel van beroemdheid niet mee te maken eigenlijk
16. Welke beroemdheid zou je een keer willen ontmoeten? Max Verstappen zou ik wel gaaf vinden om te ontmoeten
17. Als je naar een onbewoond eiland zou gaan, wie en wat neem je mee? Euhh ja goeie vraag geen flauw idee haha
18. Geloof je in toeval? Hmm.. Soms denk ik🤭
19. Wat vind je belangrijker gelijkheid of vrijheid? Oh dat is wel weer een lastige hoor! Kan ik niet tussen kiezen!
20. Is paardrijden een sport? Ja dat is vgm erg intensief om te doen
21. Kun je bepaalde mensen snel vergeven? Soms wel, maar bij sommige mensen niet
22. Lijk je meer op je moeder of vader? Beide eigenlijk.. Soms herken ik mezelf enorm in mijn vader en soms in mijn moeder ik heb veel van hun beide
Leuk gemaakt! Vul je hem zelf ook nog in? :)
Liefs van ItsJustMe <3
Heyy hoi!
Hierbij weer een nieuwe vragenlijst ;)
1. Waar zie je jezelf over 5 jaar? ~~~Hollywood! nee grapje. Oehh dan ben ik 18 jaar en ik hoop dat ik geslaagd ben dan voor vwo haha. En dat ik dan misschien al mijn rijbewijs hebxd!
2. Wat is je lievelings film/ serie? Titanic is sowieso de beste film !
3. Wat maakt je aan het lachen? Van alles 🤭! Droge humor, openingszinnen, moppen en pranks xd
4. Wat vind je van vals spelen? Als jij vals speelt dan doe ik dat ook! Geintje;P. Tja…ik vind het wel vervelend!
5. Heb je een rolmodel? Niet per se 1 iemand, maar er zijn veel mensen die voor mij een voorbeeld zijn!
6. Beschouw je jezelf als introvert of extrovert? Extrovert
7. Wat vind je leuk om te doen? Acteren, Skateboarden, Badmintonnen, Muziek luisteren en zo te zien vind ik het ook heel leuk om alles te schrijven in hoofdletters 🤭
8. Wat vind je leuk om te doen voor de lol? Bakken, Champignons opeten( @Monkeyboy08 begrijpt het hihi!), Op Pinterest kijken, Mijn kledingkast sorteren, Mensen helpen en nieuwe muziek uitproberen:P
9. Wie is je favoriete band of soloartiest? Olivia Rodrigoxd
10. Wat is je favoriete recept? Bananenpannenkoekjes bakken haha
11. Vind je dat je goed kunt zingen? Nee haha;)
12. Wat is geluk voor jou? Dit zet me ook een beetje aan het denken haha! Ik denk met mensen zijn die ik lief vind om mijn heen hebben en gewoon me goed voelen ondanks dat niet alles perfect isxd. Geluk zit ook veel in kleine dingen;)!
13. Wat is je grootste blunder? Keihard muziek aanzetten en dan merken dat mijn oortjes niet connect zijn met mijn telefoon en van een trap vallen op school gebeurt ook regelmatig, bijna een gewoonte geworden hoor(Grapje natuurlijk hihi)
14. Wat vind je vervelend? Respectloze mensen!
15. Welke beroemdheid zou je voor een dag willen zijn? Ariana Grande sowieso!
16. Welke beroemdheid zou je een keer willen ontmoeten? Olivia Rodrigo of Eminem denk ik
17. Als je naar een onbewoond eiland zou gaan, wie en wat neem je mee? Ik neem gezellig @Maiskolfje mee haha! En een waterfilter met wat survivalfood xP
18. Geloof je in toeval? Jaa!
19. Wat vind je belangrijker gelijkheid of vrijheid? Vrijheid denk ik!
20. Is paardrijden een sport? Jaa het is best moeilijk hoor!
21. Kun je bepaalde mensen snel vergeven? Ik wil iedereen een tweede kans geven, omdat iedereen dat ook verdientxd, maar als je niet zuinig omgaat met de tweede kans dan zou ik je niet meer zo snel vergeven.
22. Lijk je meer op je moeder of vader? Ik denk qua uiterlijk lijk ik dus helemaal niet op mijn ouders hahah! Qua innerlijk lijk ik meer op mijn vader
Dat was het weer
Doeidoeii!!
Byee!
Liefs xxx Banaantje <3