Heyy lieve iedereen!
Hoi hoi lieve @Jesse08
Hierbij weer een vragenlijst top!!
1: Wat wil je later voor beroep doen?
Ik ben er steeds meer van overtuigd dat ik ecologische boer ga zijn als dat dan nog kan. Bedrijf erven dus :)
2: Hoe is je klas?
Mijn huidige klas is leuk, wel lieve mensen grotendeels
3: Wat vind je de mooiste plek om te wandelen?
Bos en Rivierenland schap. En bergen.
4: Is er een plek die je in je leven heel graag een keer wil bezoeken?
Canada, Isle of Skye, Orkney, Shetland......
5: Wat is het laatste nummer die je hebt geluisterd?
C'est la vie - UB40
6: Wil je kinderen? En wat zou dan ideaal zijn?
Ja lijkt me echt leuk. Ideaal qua aantal? 2 denk ik. En dat ze vooral op hun papa lijken! Nee hoor grapje, ik zou ze serieus gezegd al mijn liefde willen geven dat lijkt me bijzonder. Ik zie dat bij mijn ouders ook.
7: Wil je rijles nemen zodra je 16,5 bent?
Ja ik rijd nu bv al zitmaaier en trekker op eigen grond
8: Voel je je veilig op school?
Ja hoor. Ik ga nu tijdelijk niet maar dat gaat best.
9: Als je gepest bent, op welke manieren?
In de brug een tijdje na mijn welbekende braaf in de hoek staan bij de gym ben ik daar ong 2 maand mee gejend en steeds aan herinnerd door 2 meisjes uit mn klas. Maar die zijn wel bij gedraaid en ach, er zijn mensen die echt veel erger worden gepest. Ik ben tegenwoordig zelf ook veel weerbaarder. Overigens als ik er aan terug denk is het verrassend hoe kwetsbaar je als jongen bent als je door meiden wordt gepest (en wrs andersom ook). Ik denk dat ik jongens wel veel beter had kunnen 'corrigeren' zeg maar;)
10: Wat vind je van mij?
Een heel fijne, lieve, eerlijke en inlevende schat die ik irl zonder meer als vriend zou willen.
11: Wil je in Nederland blijven wonen, of ooit naar een ander land verhuizen?
Ja denk het wel. Maar wie weet is Schotland een mogelijkheid. Heb daar familie. Maar dan zou mn lief dat ook moeten willen.
12: Heb je al ooit een wat verdere reis met het OV gemaakt zonder je ouders? Zo nee wil je dat binnenkort doen?
Ja naar 2 uiterste windrichtingen van ons land om familie te bezoeken en te logeren. Erg vet om te doen!
Beetje kort, maar ik hoop dat jullie het leuk vinden! Zeker weten! Goed gedaan weer!!
Groetjes veel liefs, Tartan
Dankjewel voor de lieve woorden iedereen!! Ik vind jullie ook echt super leuke en lieve mensen!
1: Wat wil je later voor beroep doen? Docent Engels
2: Hoe is je klas? Op zich wel ok
3: Wat vind je de mooiste plek om te wandelen? Sallandse Heuvelrug is erg mooi. En de Veluwe
4: Is er een plek die je in je leven heel graag een keer wil bezoeken? New York, Japan, Korea
5: Wat is het laatste nummer die je hebt geluisterd? Bowling For Soup - Thirteen
6: Wil je kinderen? En wat zou dan ideaal zijn? Ik denk het niet. M’n broer wil wel kinderen dus ik ga wel de leuke oom spelen.
8: Voel je je veilig op school? Ja hoor
9: Als je gepest bent, op welke manieren? Ik ben gelukkig nooit echt gepest.
10: Wat vind je van mij? Een aardige jongen die altijd anderen wil helpen.
11: Wil je in Nederland blijven wonen, of ooit naar een ander land verhuizen? Ik denk dat ik wel in Nederland blijf. Maar als de mogelijkheid zich voordoet om in het buitenland te gaan wonen zou ik dat zeker doen.
12: Heb je al ooit een wat verdere reis met het OV gemaakt zonder je ouders? Zo nee wil je dat binnenkort doen? Vorig jaar zijn m’n vriendje en ik met de trein naar Berlijn geweest. Dat was wel echt heel erg nice en we willen dat dit jaar weer doen.
Beetje kort, maar ik hoop dat jullie het leuk vinden! Kort maar krachtig.. Was een leuke lijst
Heyy lieve iedereen!
Hey @Jesse08 !
Hierbij weer een vragenlijst :)
Altijd leuk, zeker van jou! XD
1: Wat wil je later voor beroep doen?
Zorgverlener. Of leraar (als dat bij me past). Of medewerker bij de Kindertelefoon!
2: Hoe is je klas?
Prima, er zitten een paar van die zogenaamd stoere jongens in die op alles hetzelfde reageren. Maar verder prima.
3: Wat vind je de mooiste plek om te wandelen?
Bos! Langs water. Op heuvels met mooie uitzichten!
4: Is er een plek die je in je leven heel graag een keer wil bezoeken?
De Noordkaap. En Saba. Daar is het hoogste punt van Nederland xd
5: Wat is het laatste nummer die je hebt geluisterd?
Monks-Enigma
6: Wil je kinderen? En wat zou dan ideaal zijn?
Ja ! Ik wil later wel kids! Zie mij al als vader 🤭
7: Wil je rijles nemen zodra je 16,5 bent?
Heb ik eig nog niet over nagedacht denk het wel
8: Voel je je veilig op school?
Ja hoor. Gelukkig wel. Hopelijk blijft dat zo
9: Als je gepest bent, op welke manieren?
Ii weet niet of het echt pesten is. Ik krijg wel eens commentaar op mijn "meisjesachtige" uiterlijk. Zeker als ik er een rokje bij draag. Vooral door 'stoere' jongens en 'classy' meisjes. Ze betekenen niets voor mij dus het glijdt van me af. Wel verbaast het mij hoe lelijk mensen doen om dingen waar ze totaal geen last van hebben.
10: Wat vind je van mij?
Ik vind jou een heel lieve sociale jongen die echt om anderen geeft en waar ik warm van wordt
11: Wil je in Nederland blijven wonen, of ooit naar een ander land verhuizen?
Dat weet ik nog niet. Het wordt vlgs mij allemaal niet per se leuker hier. Maar het is nog wel een goed land. Voorlopig.
12: Heb je al ooit een wat verdere reis met het OV gemaakt zonder je ouders? Zo nee wil je dat binnenkort doen?
Nee maar dat lijkt me wel vet en spannend!!
Beetje kort, maar ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Ja natuurlijk altijd! 🥰
Liefs ,Tover xxx
Had vraag 7 geskipt blijkbaar.
7: Wil je rijles nemen zodra je 16,5 bent? Ben er nog niet mee begonnen. Waarschijnlijk volgend jaar