Skip to main content

Heyy lieve iedereen!

Hierbij weer een vragenlijst :)

1: Wat wil je later voor beroep doen?

2: Hoe is je klas?

3: Wat vind je de mooiste plek om te wandelen?

4: Is er een plek die je in je leven heel graag een keer wil bezoeken?

5: Wat is het laatste nummer die je hebt geluisterd?

6: Wil je kinderen? En wat zou dan ideaal zijn?

7: Wil je rijles nemen zodra je 16,5 bent?

8: Voel je je veilig op school?

9: Als je gepest bent, op welke manieren?

10: Wat vind je van mij?

11: Wil je in Nederland blijven wonen, of ooit naar een ander land verhuizen?

12: Heb je al ooit een wat verdere reis met het OV gemaakt zonder je ouders? Zo nee wil je dat binnenkort doen?

Beetje kort, maar ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Heyy lieve iedereen! Heyy ​​​​​@Jesse08

Hierbij weer een vragenlijst :) Leuk!! :D

1: Wat wil je later voor beroep doen? Eigenlijk weet ik dat nog niet goed, maar ik denk iets in de zorg dus bijvoorbeeld verpleegkundige 

2: Hoe is je klas? Ik ga nu niet naar school, maar mijn klas was niet echt fijn zeg maar

3: Wat vind je de mooiste plek om te wandelen? Lekker in het bos genieten van de rust en stilte en de geluiden van de natuur😊

4: Is er een plek die je in je leven heel graag een keer wil bezoeken? Ik zou heel graag een keer naar het hoge noorden willen dus Zweden of Noorwegen dat lijkt me echt heel mooi en bijzonder!

5: Wat is het laatste nummer die je hebt geluisterd? Hmm moet ik ff spieken haha😅 In spotify staat Way Down We Go van KALEO als laatste geluisterd aan :)

6: Wil je kinderen? En wat zou dan ideaal zijn? Ik wil denk ik wel kinderen ja! Denk 2 misschien 3, maar dat leert de toekomst mij wel😉

7: Wil je rijles nemen zodra je 16,5 bent? Dat ben ik al! Maar heb daar voor nu geen behoefte aan misschien later :)

8: Voel je je veilig op school? Voelde me op mijn oude school niet veilig nee

9: Als je gepest bent, op welke manieren? Fysiek en verbaal eigenlijk veel vormen wel was niet echt leuk

10: Wat vind je van mij? Je bent echt een hele lieve, aardige en behulpzame jongen! Ik ben echt blij dat ik jou heb ontmoet op het forum en ik vind je echt een topper😘

11: Wil je in Nederland blijven wonen, of ooit naar een ander land verhuizen? Laat mij maar lekker in Nederland hoor😁

12: Heb je al ooit een wat verdere reis met het OV gemaakt zonder je ouders? Zo nee wil je dat binnenkort doen? Nee niet echt en hoeft nu ook niet dat komt vast nog wel eens🙂

Beetje kort, maar ik hoop dat jullie het leuk vinden! Leuk hoor! Vul je hem zelf ook nog in?😊

Liefs van ItsJustMe <3

Zal ik doen @ItsJustMe !:blush:

Heyy lieve iedereen!

1: Wat wil je later voor beroep doen? Haha, eigenlijk is mijn antwoord bij deze hetzelfde als@ItsJustMe :slight_smile:

2: Hoe is je klas? Niet zo leuk eig..

3: Wat vind je de mooiste plek om te wandelen? Bos, maar ik vind het strand en door de duinen ook mooi.

4: Is er een plek die je in je leven heel graag een keer wil bezoeken? Hmm lastig, Zweden lijkt me wel heel mooi!

5: Wat is het laatste nummer die je hebt geluisterd? What makes your beautiful - One Direction

6: Wil je kinderen? En wat zou dan ideaal zijn? Misschien, als ik kinderen wil 1 of 2.

7: Wil je rijles nemen zodra je 16,5 bent? Nee, maar wel iets later.

8: Voel je je veilig op school? Ja, dat wel.

9: Als je gepest bent, op welke manieren? Rare gesprekken, fotos maken en delen, naroepen.

10: Wat vind je van mij? Die ga ik zelf niet invullen:wink:

11: Wil je in Nederland blijven wonen, of ooit naar een ander land verhuizen? In Nederland blijven wonen.

12: Heb je al ooit een wat verdere reis met het OV gemaakt zonder je ouders? Zo nee wil je dat binnenkort doen? Nee, misschien. 

Heyy lieve iedereen!

1: Wat wil je later voor beroep doen? Psycholoog of advocate

2: Hoe is je klas? Wel oke, alleen ze vinden me gewoon stil enzo

3: Wat vind je de mooiste plek om te wandelen? In de natuur, een mooi bos met gave bomen en speciale bloemen

4: Is er een plek die je in je leven heel graag een keer wil bezoeken? Ja! Japan en Parijs

5: Wat is het laatste nummer die je hebt geluisterd? Good Old Fashioned Loverboy-QUEEN (mijn favo nummer)

6: Wil je kinderen? En wat zou dan ideaal zijn? Nee. Geen kinderen.

7: Wil je rijles nemen zodra je 16,5 bent? Nee ik ga gewoon rustig aan doen

8: Voel je je veilig op school? Soort van

9: Als je gepest bent, op welke manieren? Ik werd gepest, ik werd 2 jaar emo genoemd omdat ik verlegen ben en nu alleen soms van die HC meisjes die over je roddelen maar voor de rest niet echt.

10: Wat vind je van mij? Weet ik niet? Je lijkt me wel aardig :)

11: Wil je in Nederland blijven wonen, of ooit naar een ander land verhuizen? Ik wil eigenlijk in Nederland blijven voor familie en vrienden maar Nederland is een beetje fkd up zegmaar

12: Heb je al ooit een wat verdere reis met het OV gemaakt zonder je ouders? Zo nee wil je dat binnenkort doen?  Nee, maar ik wil wel met vrienden op examenreis alleen maar dat duurt nog even 

Leuke vragenlijst, eindelijk niet zo seksueel allemaal!

Heyy lieve iedereen!  Heyy lieve@Jesse08 ! 

1: Wat wil je later voor beroep doen? Hmm doe nu opleiding helpende zorg dus misschien hiermee verder (?) 

2: Hoe is je klas? een drama :(

het bos of park, gewoon in de natuur zijn :)

4: Is er een plek die je in je leven heel graag een keer wil bezoeken? Italië en Noorwegen 

5: Wat is het laatste nummer die je hebt geluisterd? Bright Eyes - Rondé

hmmm, ja waarschijnlijk wel en doe maar eerst 1 kijk daarna wel verder 

7: Wil je rijles nemen zodra je 16,5 bent? ben ik al geweest 😉, maar ben er nog niet mee bezig op het moment 

8: Voel je je veilig op school? nee, niet echt 

9: Als je gepest bent, op welke manieren?  alleen bassisschool vooral trappen/ slaan

10: Wat vind je van mij? Écht een topper! Je bent lief, behulpzaam, slim en nog veel meer, gelukkig heb ik je hier ontmoet 😘❤️

11: Wil je in Nederland blijven wonen, of ooit naar een ander land verhuizen? voorlopig blijf ik wel in Nederland hoor 🙂

12: Heb je al ooit een wat verdere reis met het OV gemaakt zonder je ouders? Zo nee wil je dat binnenkort doen? nee nog niet, maar dat kan nog wel komen 

Beetje kort, maar ik hoop dat jullie het leuk vinden! Echt leuk hoor!🤗💖

Heyy lieve iedereen!

1: Wat wil je later voor beroep doen? Weet ik nog niet

2: Hoe is je klas? Wel ok. Ligt aan de situatie.

3: Wat vind je de mooiste plek om te wandelen? In het bos

4: Is er een plek die je in je leven heel graag een keer wil bezoeken? Niet echt

5: Wat is het laatste nummer die je hebt geluisterd? Adore You van Harry Styles ​​​​​​

6: Wil je kinderen? En wat zou dan ideaal zijn? Neh. Ik wil mijn hartafwijking niet overbrengen 

7: Wil je rijles nemen zodra je 16,5 bent? Nee 

8: Voel je je veilig op school? Ja

9: Als je gepest bent, op welke manieren? Met woorden en geweld

10: Wat vind je van mij? Ik vind je een goede forummer ;)

11: Wil je in Nederland blijven wonen, of ooit naar een ander land verhuizen? Ik denk naar een land met Engels als moedertaal.

12: Heb je al ooit een wat verdere reis met het OV gemaakt zonder je ouders? Zo nee wil je dat binnenkort doen? Nee en Nee 

Ja hoor ;)

Liefs @NoahLovesYou 

Heyy lieve iedereen!

1: Wat wil je later voor beroep doen? Ik weet het nog niet eigenlijk. 😅

2: Hoe is je klas? Ik vind dat ik dit jaar wel een toffe klas heb. Het is redelijk druk, maar dat is misschien wel een beetje in elke klas. Ik denk dat op dit moment ik het ergste vind dat de klas wat te groot is. (We zijn met 24 leerlingen in de klas.)

3: Wat vind je de mooiste plek om te wandelen? in het bos of ergens anders in de natuur, maar ook tussen de velden. Laatst (eigenlijk al een tijdje geleden) kon ik door de velden wandelen toen het gesneeuwd had en dan was het echt een prachtig landschap. Ik genoot daar veel van en ik vond het ook geweldig om mijn voetstappen dan te zien.😁(klinkt misschien raar, maar was echt geweldig) :) 

Beetje off-topic van deze vraag, maar ik vind dat echt het leukste als het sneeuwt, gewoon wandelen en genieten van het landschap, niet sneeuwman of sneeuwballengevecht ofzo, haha.

4: Is er een plek die je in je leven heel graag een keer wil bezoeken? Mijn ouders hebben mij veel verhalen verteld over (Koerdisch) Syrië en daarom wil ik het heel graag allemaal zelf zien, maar ik weet best dat het daar helemaal niet veilig is en dat de verhalen alleen over de mooie dingen gaan en de slechte dingen weglaten … zucht

5: Wat is het laatste nummer die je hebt geluisterd? Ghareeb Alay - Elyanna & Balti 

6: Wil je kinderen? En wat zou dan ideaal zijn? Ik denk wel dat ik kinderen wil, maar ik weet het nog niet precies

7: Wil je rijles nemen zodra je 16,5 bent? nee, ik wil niet meteen vanaf 16,5 (mijn ouders willen dat ik nog iets langer wacht), maar later wil ik wel rijles nemen.

8: Voel je je veilig op school? ja, best wel nu

9: Als je gepest bent, op welke manieren? Dat staat in een van mijn reacties, maar ik wil liever niet nu daar verder over gaan.

10: Wat vind je van mij? Je bent geweldig! Je hebt altijd heel goede antwoorden en je lijkt mij erg lief.

11: Wil je in Nederland blijven wonen, of ooit naar een ander land verhuizen? Ik denk dat ik in Nederland wil blijven wonen, anders zou ik naar Frankrijk verhuizen, maar ik denk dat ik eerder in Nederland zou blijven.

12: Heb je al ooit een wat verdere reis met het OV gemaakt zonder je ouders? Zo nee wil je dat binnenkort doen? nee en ik denk niet dat ik dat binnenkort zou doen

Beetje kort, maar ik hoop dat jullie het leuk vinden! ja hoor, het waren echt toffe vragen!

Liefs, salaam

Heyy lieve iedereen!

Hoi hoi lieve @Jesse08 😘

Hierbij weer een vragenlijst 🙂 top!! 

Ik ben er steeds meer van overtuigd dat ik ecologische boer ga zijn als dat dan nog kan. Bedrijf erven dus :) 

Mijn huidige klas is leuk, wel lieve mensen grotendeels 

Bos en Rivierenland schap. En bergen. 

Canada,  Isle of Skye, Orkney, Shetland......

C'est la vie - UB40 

Ja lijkt me echt leuk. Ideaal qua aantal? 2 denk ik. En dat ze vooral op hun papa lijken!😉 Nee hoor grapje, ik zou ze serieus gezegd al mijn liefde willen geven dat lijkt me bijzonder. Ik zie dat bij mijn ouders ook.

Ja ☺️ ik rijd nu bv al zitmaaier en trekker op eigen grond 

Ja hoor. Ik ga nu tijdelijk niet maar dat gaat best.

In de brug een tijdje na mijn welbekende braaf in de hoek staan bij de gym ben ik daar ong 2 maand mee gejend en steeds aan herinnerd door 2 meisjes uit mn klas. Maar die zijn wel bij gedraaid en ach, er zijn mensen die echt veel erger worden gepest. Ik ben tegenwoordig zelf ook veel weerbaarder. Overigens als ik er aan terug denk is het verrassend hoe kwetsbaar je als jongen bent als je door meiden wordt gepest (en wrs andersom ook). Ik denk dat ik jongens wel veel beter had kunnen 'corrigeren' zeg maar;)

Een heel fijne, lieve, eerlijke en inlevende schat die ik irl zonder meer als vriend zou willen.

Ja denk het wel. Maar wie weet is Schotland een mogelijkheid. Heb daar familie. Maar dan zou mn lief dat ook moeten willen.

12: Heb je al ooit een wat verdere reis met het OV gemaakt zonder je ouders? Zo nee wil je dat binnenkort doen?

Ja naar 2 uiterste windrichtingen van ons land om familie te bezoeken en te logeren. Erg vet om te doen!

Beetje kort, maar ik hoop dat jullie het leuk vinden! Zeker weten!  Goed gedaan weer!! 

Groetjes veel liefs, Tartan ♥️

Dankjewel voor de lieve woorden iedereen!! Ik vind jullie ook echt super leuke en lieve mensen!😘

1: Wat wil je later voor beroep doen? Docent Engels

2: Hoe is je klas? Op zich wel ok

3: Wat vind je de mooiste plek om te wandelen? Sallandse Heuvelrug is erg mooi. En de Veluwe

4: Is er een plek die je in je leven heel graag een keer wil bezoeken? New York, Japan, Korea

5: Wat is het laatste nummer die je hebt geluisterd?  Bowling For Soup - Thirteen

6: Wil je kinderen? En wat zou dan ideaal zijn? Ik denk het niet. M’n broer wil wel kinderen dus ik ga wel de leuke oom spelen. 😂

8: Voel je je veilig op school? Ja hoor

9: Als je gepest bent, op welke manieren? Ik ben gelukkig nooit echt gepest.

10: Wat vind je van mij? Een aardige jongen die altijd anderen wil helpen.

11: Wil je in Nederland blijven wonen, of ooit naar een ander land verhuizen? Ik denk dat ik wel in Nederland blijf. Maar als de mogelijkheid zich voordoet om in het buitenland te gaan wonen zou ik dat zeker doen.

12: Heb je al ooit een wat verdere reis met het OV gemaakt zonder je ouders? Zo nee wil je dat binnenkort doen? Vorig jaar zijn m’n vriendje en ik met de trein naar Berlijn geweest. Dat was wel echt heel erg nice en we willen dat dit jaar weer doen.

Beetje kort, maar ik hoop dat jullie het leuk vinden! Kort maar krachtig.😅.  Was een leuke lijst

Heyy lieve iedereen!

Hey ❤️ @Jesse08 !

Altijd leuk, zeker van jou! XD

Zorgverlener. Of leraar (als dat bij me past). Of medewerker bij de Kindertelefoon! 

Prima, er zitten een paar van die zogenaamd stoere jongens in die op alles hetzelfde reageren. Maar verder prima.

Bos! Langs water. Op heuvels met mooie uitzichten! 

De Noordkaap. En Saba. Daar is het hoogste punt van Nederland xd

Monks-Enigma

Ja ! Ik wil later wel kids! Zie mij al als vader 🤭🤔😁

Heb ik eig nog niet over nagedacht 😊 denk het wel

Ja hoor. Gelukkig wel. Hopelijk blijft dat zo

Ii weet niet of het echt pesten is. Ik krijg wel eens commentaar  op mijn "meisjesachtige" uiterlijk. Zeker als ik er een rokje bij draag. Vooral door 'stoere' jongens en 'classy' meisjes. Ze betekenen niets voor mij dus het glijdt van me af. Wel verbaast het mij hoe lelijk mensen doen om dingen waar ze totaal geen last van hebben. 

Ik vind jou een heel lieve sociale jongen die echt om anderen geeft en waar ik warm van wordt ❤️

Dat weet ik nog niet. Het wordt vlgs mij allemaal niet per se leuker hier. Maar het is nog wel een goed land. Voorlopig.

Nee maar dat lijkt me wel vet en spannend!! 

Ja natuurlijk 👍👍 altijd! 🥰

Liefs ,Tover xxx

Heyy lieve iedereen!

1: Wat wil je later voor beroep doen? Juf in groep 3 of 4 lijkt mij leuk of iets met tekenen en handvaardigheid.

2: Hoe is je klas? Het is een hele drukke klas. Begin dit schooljaar zou ik zeggen dat het een hel was, maar het wordt wel iets minder en ik ben gewoon extreem rustig dus dan vind ik alles al te druk. 

3: Wat vind je de mooiste plek om te wandelen? In het bos of in een parkje of langs het strand.

4: Is er een plek die je in je leven heel graag een keer wil bezoeken? Ik wil graag een keer een rondreis maken door heel Scandinavië. Vooral Noorwegen want daar ben ik nog nooit geweest.

5: Wat is het laatste nummer die je hebt geluisterd? Door de wind maar dan wel gezongen door Emma kok.

6: Wil je kinderen? En wat zou dan ideaal zijn? Ja, mij lijkt het leuk om een tweeling van meisjes of gewoon twee meisjes.

7: Wil je rijles nemen zodra je 16,5 bent? Weet ik niet, eerst school dan pas de rest zou ik zeggen.

8: Voel je je veilig op school? Nee, want er wordt niet gehandhaafd op vapen en er wordt vaker gevochten en als je anders bent dan gaan ze vervelende opmerkingen naar je maken of over je roddelen. En mij vinden ze meestal anders.

9: Als je gepest bent, op welke manieren?  Ik ben in de brugklas gepest/geplaagd. Ze zeiden dingen over mijn hobbies zoals eet jij klei, of eet jij kleurpotloden en ze gingen vervelende opmerkingen maken over mijn haar en uiterlijk. Toen had ik ook nog vriendinnen die geen echte vriendinnen bleken te zijn, want ze lieten mij niet mijzelf zijn en vonden het raar als ik mezelf was oftewel ik werd niet gewaardeerd door hun en de hielden mijn ideeën en dromen tegen.

10: Wat vind je van mij? @Jesse08 echt ik vind jouw zo lief en behulpzaam en vriendelijk hoe je bijna altijd reageert op mijn Topics. Echt geweldig.

11: Wil je in Nederland blijven wonen, of ooit naar een ander land verhuizen? Ik wil wel in Nederland blijven wonen en ander misschien in België of Duitsland maar dan wel, maar net over de grens.

12: Heb je al ooit een wat verdere reis met het OV gemaakt zonder je ouders? Zo nee wil je dat binnenkort doen? Nee op ze allebei.

Liefs,

EmmakokfanEva.

Heyy lieve iedereen!

Ik word later dirigent

Is prima, alleen al allemaal vriendenclubjes

geen idee

Rome

benr: eennachtsvlieg

nee, ik wel huisdieren

ja, als het mag

soms, ik let heel goed op op de de gangen

ik ben niet gepest denk ik

Ik denk dat je erg aardig bent

Dat weet ik niet

Ja ik wil het binnenkort doen

Zeker

Had vraag 7 geskipt blijkbaar.

7: Wil je rijles nemen zodra je 16,5 bent? Ben er nog niet mee begonnen. Waarschijnlijk volgend jaar

Heyy lieve iedereen!

1: Wat wil je later voor beroep doen? Het liefste schrijfster, maar binnenhuisarchitect en ontwerpster lijkt me ook leuk

2: Hoe is je klas? Best leuk, er wordt niet gepest enzo

3: Wat vind je de mooiste plek om te wandelen? De Oesterdam

4: Is er een plek die je in je leven heel graag een keer wil bezoeken? Parijs

5: Wat is het laatste nummer die je hebt geluisterd? Amygdala's Rag Doll

6: Wil je kinderen? En wat zou dan ideaal zijn? Ik wil er graag 3, ik heb zelfs al een paar namen uitgezocht :)

7: Wil je rijles nemen zodra je 16,5 bent? Ik denk het niet

8: Voel je je veilig op school? Op zich wel

9: Als je gepest bent, op welke manieren? Ik ben niet echt gepest, meer geplaagd

10: Wat vind je van mij? Ik ken je niet echt, maar je komt over als een heel aardig persoon :)

11: Wil je in Nederland blijven wonen, of ooit naar een ander land verhuizen? Ik zit te twijfelen om in mijn woonplaats te blijven wonen, of naar Spanje te gaan, of te gaan wonen in Parijs

12: Heb je al ooit een wat verdere reis met het OV gemaakt zonder je ouders? Zo nee wil je dat binnenkort doen? Nee en nee, ik vind dat veel te eng, ik vind een normale busrit van 30 minuten al eng

Beetje kort, maar ik hoop dat jullie het leuk vinden! Super leuk!!

Groetjes E :)

Heyy lieve iedereen!

Hierbij weer een vragenlijst 🙂 leukkkkk

1: Wat wil je later voor beroep doen? YouTuber 

2: Hoe is je klas? Prima

3: Wat vind je de mooiste plek om te wandelen? Bos 

4: Is er een plek die je in je leven heel graag een keer wil bezoeken? Parijs, new jork, japan

5: Wat is het laatste nummer die je hebt geluisterd? Geen idee 

6: Wil je kinderen? En wat zou dan ideaal zijn? Ja, en dan 1-2 kinderen. En dat géén tweeling 

7: Wil je rijles nemen zodra je 16,5 bent? Misschien 

8: Voel je je veilig op school? Ja

9: Als je gepest bent, op welke manieren? Woorden

10: Wat vind je van mij? Een topper@Jesse08 

11: Wil je in Nederland blijven wonen, of ooit naar een ander land verhuizen? Nederland

12: Heb je al ooit een wat verdere reis met het OV gemaakt zonder je ouders? Zo nee wil je dat binnenkort doen? Nee, maakt niet zo veel uit

Beetje kort, maar ik hoop dat jullie het leuk vinden! Maakt niet uit hoor :)

Groetjes mij@Anoniemxv 

Reageer