Skip to main content
Vraag

vragenlijst(18 vragen)

• September 27, 2026
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Hoihoi dit is mijn vragenlijst ik hoop dat jullie hem leuk vinden!!

• waar ben je trots op?
  • wat zou je graag willen kunnen wat je nu nog niet kunt?
  • wat is je favoriete liedje op het moment?
  • wat is iets waar je echt niet zonder zou kunnen?
  • als je één dag mocht tijdreizen, naar welk moment zou je dan gaan?
  • wat is iets wat je altijd uitstelt, terwijl je weet dat je het eigenlijk gewoon moet doen?
  • wat is het leukste of gekste wat je ooit met je vrienden hebt meegemaakt?
  • met welke bekende persoon zou je een hele dag willen doorbrengen?
  • wat vond je vroeger vies, maar lust je nu wel?
  • aan welke kleine dingen kun jij je enorm ergeren?
  • waar kun je op een slechte dag altijd weer blij van worden?
  • heb je piercings? zo ja, welke
  • wil je later (meer) piercings?
  • je krijgt nu €1000 en je moet het vandaag uitgeven, wat zou je ermee doen?
  • wat zou je heel graag willen doen, maar durf je op dit moment nog niet?
  • wat is je favoriete restaurant?
  • hoeveel vrienden heb je ongeveer?
  • als je morgen gratis naar elke plek ter wereld kon vliegen, waar zou je heen gaan?
  • heb je je haar al een keertje geverfd?

3 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • September 28, 2026

• waar ben je trots op? Hmm dat ik tot nu toe 100% aanwezig ben op school .. is wel anders geweest😁
  • wat zou je graag willen kunnen wat je nu nog niet kunt? Tekenen misschien 
  • wat is je favoriete liedje op het moment?  Anti hero / taylor swift
  • wat is iets waar je echt niet zonder zou kunnen? Vrienden
  • als je één dag mocht tijdreizen, naar welk moment zou je dan gaan? Denk de 90's
  • wat is iets wat je altijd uitstelt, terwijl je weet dat je het eigenlijk gewoon moet doen? Gw saaie dingen die ik moet regelen
  • wat is het leukste of gekste wat je ooit met je vrienden hebt meegemaakt? Weet ik niet zo goed
  • met welke bekende persoon zou je een hele dag willen doorbrengen? Hmmm lastig
  • wat vond je vroeger vies, maar lust je nu wel? Thee
  • aan welke kleine dingen kun jij je enorm ergeren? Als iets niet lukt 
  • waar kun je op een slechte dag altijd weer blij van worden?  Vrienden , muziek
  • heb je piercings? zo ja, welke nee
  • wil je later (meer) piercings?  Ja misschien 
  • je krijgt nu €1000 en je moet het vandaag uitgeven, wat zou je ermee doen? kleding, wat nieuwe spullen voor mn kamer..
  • wat zou je heel graag willen doen, maar durf je op dit moment nog niet? In een vliegtuig
  • wat is je favoriete restaurant? Heb ik niet echt 😅
  • hoeveel vrienden heb je ongeveer? 4
  • als je morgen gratis naar elke plek ter wereld kon vliegen, waar zou je heen gaan? Tja, als ik het zou durven misschien Japan.. :)
  • heb je je haar al een keertje geverfd? nee wel een keer kleurshampoo

Min123
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 29, 2026

Heyy!!!!!!!! Leuke lijst hoor :)

• waar ben je trots op? op dat ik leef en op elke dag dat ik naar school ga
  • wat zou je graag willen kunnen wat je nu nog niet kunt? jongleren
  • wat is je favoriete liedje op het moment? GIRL HELL 1999
  • wat is iets waar je echt niet zonder zou kunnen? Eten, drinken en slaap
  • als je één dag mocht tijdreizen, naar welk moment zou je dan gaan? naar een moment uit mijn verleden waar ik heel blij was
  • wat is iets wat je altijd uitstelt, terwijl je weet dat je het eigenlijk gewoon moet doen? leren voor stomme vakken
  • wat is het leukste of gekste wat je ooit met je vrienden hebt meegemaakt? geen idee, redelijk veel
  • met welke bekende persoon zou je een hele dag willen doorbrengen? niemand lijkt me heel eng haha
  • wat vond je vroeger vies, maar lust je nu wel? banaan
  • aan welke kleine dingen kun jij je enorm ergeren? aan echt vanalles voornamelijk bestekgeluid
  • waar kun je op een slechte dag altijd weer blij van worden? muziek en wandelen
  • heb je piercings? zo ja, welke oorbellen
  • wil je later (meer) piercings? nee
  • je krijgt nu €1000 en je moet het vandaag uitgeven, wat zou je ermee doen? doneren aan een goed doel en sieraden kopen
  • wat zou je heel graag willen doen, maar durf je op dit moment nog niet? niet per de iets
  • wat is je favoriete restaurant? taikumi
  • hoeveel vrienden heb je ongeveer? hond en zusje en neefje meegeteld 4
  • als je morgen gratis naar elke plek ter wereld kon vliegen, waar zou je heen gaan?  mijn huis :) ( ik hou niet van nieuer plekken )
  • heb je je haar al een keertje geverfd? nee

leuk! Doei!!!

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 29, 2026

• waar ben je trots op? Op mijn doorzettingsvermogen toch wel 🤭
  • wat zou je graag willen kunnen wat je nu nog niet kunt? Auto rijden of klassieke schakelbrommer(lijkt me echt zo cool)
  • wat is je favoriete liedje op het moment? Dat zijn er heel veel 😊 
  • wat is iets waar je echt niet zonder zou kunnen? Mijn vriendin 
  • als je één dag mocht tijdreizen, naar welk moment zou je dan gaan? Naar 3 momenten. 1 waar ik een stukje naar huis loop via een bepaalde route en dan zou ik een andere route kiezen ( er gebeurde iets naars) en 1 waar een lerares boos was op de hele klas en alleen mij daarvoor in de hoek liet staan als  straf, cringe 🫣.En 1 waar ik verkering vraag en krijg omdat dat zo geweldig was dat ik het wel weer zou willen beleven haha 😊
  • wat is iets wat je altijd uitstelt, terwijl je weet dat je het eigenlijk gewoon moet doen? Ik pak lastige klusjes altijd meteen aan dan ben ik er vanaf. Maar misschien bellen met ooms en tantes wat ik wel vaker mag doen. “Hoe gaat het met u?” is gewoon wel leuk om te horen voor hun.
  • wat is het leukste of gekste wat je ooit met je vrienden hebt meegemaakt? Ik noem 2 dingen. Tijdens een scouting hike een elektrisch pontje aan de praat krijgen, en bij de geboorte van geitjes te zijn toen we bij een kinderboerderij waren ♥️
  • met welke bekende persoon zou je een hele dag willen doorbrengen? Met een zangeres van een metalband ofzo denk ik 
  • wat vond je vroeger vies, maar lust je nu wel? Zuurkool ( vind ik nu ontzettend lekker ) 
  • aan welke kleine dingen kun jij je enorm ergeren? Als je elke keer wordt door gelinkt op sites of in apps. Of mensen die iets komen presenteren en dan nog uitgebreid moeten zoeken in allerlei sheets en papieren 😄🤭
  • waar kun je op een slechte dag altijd weer blij van worden? Van berichtjes van mn lieve vriendin 
  • heb je piercings? zo ja, welke. In mijn oren beide kanten 1
  • wil je later (meer) piercings? Nee denk ik niet 
  • je krijgt nu €1000 en je moet het vandaag uitgeven, wat zou je ermee doen? Deel aan een goed doel, deel opzij voor een brommertje 😊
  • wat zou je heel graag willen doen, maar durf je op dit moment nog niet? Ik heb wel eens geacteerd op school (als inbrekertje een rechtzaak naspelen, ong 3 kwartier in de boeien gestaan en in mn rol blijven) en dat vond ik een geweldige uitdaging. Ging goed en was een kick naderhand. Zoiets weer een keer. 
  • wat is je favoriete restaurant? Ik kan de naam natuurlijk niet noemen maar een leuk tentje waar je als jongere ook welkom bent. Met lekkere hapjes haha
  • hoeveel vrienden heb je ongeveer? 8 besties jongens en meisjes 
  • als je morgen gratis naar elke plek ter wereld kon vliegen, waar zou je heen gaan? Ik zou wel eens op Jaap Hoorn willen kijken 
  • heb je je haar al een keertje geverfd? Ja voor een activiteit. Was wel uitwasbaar. Mijn haar krijgt in de zon al verschillende kleurtjes min of meer. 

Leuke lijst hoor ! Jammer dat je weer van het forum bent maar dankjewel! 

Liefs, Tover xxx