Skip to main content
Vraag

vragenlijst 15vragen over jezelf (LGBT, geloof, persoonlijk)

• October 4, 2025
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

myla0318
Forum|alt.badge.img+2

Heyy myla hier

heb een leuke vragenlijst voor jullie de lijst is gesorteerd op thema

Als een vraag voor jou niet van toepassing is gwn nvt neerzettenšŸ˜‰

🧠 Over jezelf:

1. Hoe voel je je vandaag (echt)?

2. Wat is een klein dingetje dat je blij maakt, ook op rotdagen?

3. Wat zou je nu het allerliefst willen doen als je weer beter bent? (Als je ziek bent)

🌈 Queer stuff:

1. Wat was je eerste gay crush (celebrity of niet)?
  2. Wat vind je het mooiste aan jezelf als queer persoon?
  3. Hoe zou jouw droomdate eruitzien?
  4. Als je 1 vooroordeel over lesbische meiden kon laten verdwijnen, welke zou dat zijn?

šŸ’’ Geloof & identiteit:

1. Wat helpt jou om je geloof en je identiteit samen te laten bestaan?
  2. Is er een Bijbeltekst of quote die je kracht geeft?
  3. Wat zou je tegen je jongere zelf willen zeggen als het gaat om geloven & jezelf zijn?

šŸ’¬ Random en fun:

1. Welk dier past het best bij jouw vibe?
  2. Wat is je comfort-serie of -film als je ziek of verdrietig bent?
  3. Chocolade of chips?
  4. Als je ƩƩn dag iemand anders mocht zijn, wie zou je kiezen en waarom?
  5. Wat is een talent van jou dat mensen vaak onderschatten?

Ā 

(Credits aan: ​@Wolf)

4 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 5, 2025

🧠 Over jezelf:

• Hoe voel je je vandaag (echt)? |Ā Best rustig eigenlijk, beetje moe maar ook blij om te kletsen.

• Wat is een klein dingetje dat je blij maakt, ook op rotdagen? |Ā Muziek luisteren met oortjes in, gewoon helemaal in m’n eigen wereld.

• Wat zou je nu het allerliefst willen doen als je weer beter bent? | Lekker buiten wandelen met vrienden en daarna iets lekkers halen bij de supermarkt šŸ¦.

🌈 Queer stuff:

• Wat was je eerste gay crush (celebrity of niet)? | Probably Enid van Wednesday haha, ze is zó knap en cool.

• Wat vind je het mooiste aan jezelf als queer persoon? | Dat ik gewoon eerlijk kan zijn over wie ik leuk vind en dat dat me vrij laat voelen.

• Hoe zou jouw droomdate eruitzien? | Picknick in het park, beetje muziek luisteren en kletsen tot het donker wordt ✨.

• Als je 1 vooroordeel over lesbische meiden kon laten verdwijnen, welke zou dat zijn? | Dat ze er ā€œaltijd stoerā€ of ā€œmannelijkā€ uit zouden moeten zien. Iedereen is anders en dat is juist mooi.

• Wat helpt jou om je geloof en je identiteit samen te laten bestaan? | Praten met mensen die mij accepteren zoals ik ben en weten dat liefde het belangrijkste is.

• Is er een Bijbeltekst of quote die je kracht geeft? | ā€œHeb je naaste lief als jezelfā€Ā dat voelt altijd als een herinnering dat je goed bent zoals je bent.

• Wat zou je tegen je jongere zelf willen zeggen als het gaat om geloven & jezelf zijn? | Wees niet bang, je mag er helemaal zijn zoals je bent.

šŸ’¬ Random en fun:

• Welk dier past het best bij jouw vibe? | Een kat 🐱, rustig maar soms ineens hyperactief.

• Wat is je comfort-serie of -film als je ziek of verdrietig bent? | Modern Family, dat blijft grappig en gezellig.

• Chocolade of chips? | Chips, altijd chips haha.

• Als je ƩƩn dag iemand anders mocht zijn, wie zou je kiezen en waarom? | Taylor Swift, gewoon om te voelen hoe het is om voor een stadion vol mensen te zingen.

• Wat is een talent van jou dat mensen vaak onderschatten? | Dat ik best goed ben in schrijven, maar ik laat het niet vaak zien.

Laat ik h’m zelf dan maar ook invullen :)

xx liefs Wolf 🐺

myla0318
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • October 6, 2025

🧠 Over jezelf:

1. Hoe voel je je vandaag (echt)? | moe

2. Wat is een klein dingetje dat je blij maakt, ook op rotdagen?Ā | me favo knuffelbeer

3. Wat zou je nu het allerliefst willen doen als je weer beter bent?Ā | lekker met me ma langs de kringloop winkels

🌈 Queer stuff:

1. Wat was je eerste gay crush (celebrity of niet)?Ā | celebrity: jasmien bosveld / non-celebrity: een meisje van mijn school (geen classmate)
  2. Wat vind je het mooiste aan jezelf als queer persoon?Ā | me queer humor die me vrienden dan niet snapte
  3. Hoe zou jouw droomdate eruitzien?Ā | heeeeeel orgineel maar uiteten en dan elkaars gezicht schoonmaken met een servetje
  4. Als je 1 vooroordeel over lesbische meiden kon laten verdwijnen, welke zou dat zijn?Ā | het stereotype uitstraling van een lesbienne

1. Wat helpt jou om je geloof en je identiteit samen te laten bestaan?Ā | veel bidden en bijbel lezen
  2. Is er een Bijbeltekst of quote die je kracht geeft?Ā Ā |Ā ā€œFor God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever believeth in him should not perish, but have everlasting life.ā€
  3. Wat zou je tegen je jongere zelf willen zeggen als het gaat om geloven & jezelf zijn?Ā |Ā  Jesus loves you

šŸ’¬ Random en fun:

1. Welk dier past het best bij jouw vibe? |Ā panda gwn lekker rustig aan en lekker eten
  2. Wat is je comfort-serie of -film als je ziek of verdrietig bent?Ā |Ā Ā heartstopper & the rookie
  3. Chocolade of chips?Ā  chipssss en dan het liefst paprika en of bolognese
  4. Als je één dag iemand anders mocht zijn, wie zou je kiezen en waarom? | idk maar in ieder geval een fem zodat ik kan ervaren hoe is om de goede body te hebben
  5. Wat is een talent van jou dat mensen vaak onderschatten?Ā | aanvoelen hoe mensen zich echt voelen

zelf ook ingevuld voor als je benieuwd bent

groet myla

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3

🧠 Over jezelf:

1. Hoe voel je je vandaag (echt)? Uuuh….. Goed / slecht……

2. Wat is een klein dingetje dat je blij maakt, ook op rotdagen? Facetimen met vrienden, shoppen, Chocolade

3. Wat zou je nu het allerliefst willen doen als je weer beter bent? (Als je ziek bent) /

🌈 Queer stuff:

1. Wat was je eerste gay crush (celebrity of niet)? I’m not gay so i got not any answers
  2. Wat vind je het mooiste aan jezelf als queer persoon? Uuuh … gw van mezelf mijn ogen
  3. Hoe zou jouw droomdate eruitzien? Uiteten met zijn tweetjes
  4. Als je 1 vooroordeel over lesbische meiden kon laten verdwijnen, welke zou dat zijn? Idk… ben niet lesbisch

1. Wat helpt jou om je geloof en je identiteit samen te laten bestaan? Idk
  2. Is er een Bijbeltekst of quote die je kracht geeft? ā€œde tijd is te kort om na te denken over wat andere van je vindenā€ en ā€œsommige mensen huilen niet omdat ze zwak zijn, maar omdat ze veel te lang sterk hebben moeten zijnā€ ā¤ļøā¤ļø
  3. Wat zou je tegen je jongere zelf willen zeggen als het gaat om geloven & jezelf zijn?Ā  Lieve sgattt, Wees jezelf, je bent goed genoeg!!ā¤ļøā¤ļøā¤ļøā¤ļø

šŸ’¬ Random en fun:

1. Welk dier past het best bij jouw vibe? Leeuw: Aanvallen, ni durfen, vastzitten
  2. Wat is je comfort-serie of -film als je ziek of verdrietig bent? Idk: Moet gebeuren XXX
  3. Chocolade of chips? CHOCOLADE!!! šŸ«Ā 
  4. Als je ƩƩn dag iemand anders mocht zijn, wie zou je kiezen en waarom? Mijn jongere ik in groep 5/6 dan had ik het voor mezelf kunnen opnemen voor al die kinderen die me hebben gepest en nu nog steeds alleen dan andere kindjessss…
  5. Wat is een talent van jou dat mensen vaak onderschatten?Ā  Tekenen

Ā 

XoXo ~K

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 8, 2025
  1. Hoe voel je je vandaag (echt)? Nog prima tot nu toeĀ 

2. Wat is een klein dingetje dat je blij maakt, ook op rotdagen? AlsĀ mensen je voor laten gaan op die fiets waar jij als fietser geen voorrang hebtĀ 

3. Wat zou je nu het allerliefst willen doen als je weer beter bent? (Als je ziek bent) /

🌈 Queer stuff:

1. Wat was je eerste gay crush (celebrity of niet)?/
  2. Wat vind je het mooiste aan jezelf als queer persoon?/
  3. Hoe zou jouw droomdate eruitzien? ZonsondergangĀ 
  4. Als je 1 vooroordeel over lesbische meiden kon laten verdwijnen, welke zou dat zijn?/

1. Wat helpt jou om je geloof en je identiteit samen te laten bestaan? Om er zelf in te gelovenĀ 
  2. Is er een Bijbeltekst of quote die je kracht geeft? Heb het leven lief
  3. Wat zou je tegen je jongere zelf willen zeggen als het gaat om geloven & jezelf zijn? Hou het bij jezelf en maak je eigen stap ipv te volgenĀ 

šŸ’¬ Random en fun:

1. Welk dier past het best bij jouw vibe? HondĀ 
  2. Wat is je comfort-serie of -film als je ziek of verdrietig bent? Modern familyĀ 
  3. Chocolade of chips? ChipsĀ 
  4. Als je één dag iemand anders mocht zijn, wie zou je kiezen en waarom? Geen ideeee 
  5. Wat is een talent van jou dat mensen vaak onderschatten? Mensenkennis en de kleinste details zienĀ