Vraag

Vragenlijst 15 vragen

  • 23 August 2023
  • 20 reacties
  • 265 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey Allen!

Bij dezen een vragenlijst met 15 vragen:

1: Hoe oud ben je?

2: Wat is je favo youtube kanaal?

3: Ben je ooit bij een concert geweest, zo ja van wie?

4: Ben je ooit blijven zitten?

5: Wat vind je van wielrennen?

6: Hoever heb je max gefietst op 1 dag?

7: Pieker je vaak?

8: Wat is je favo film?

9: Word je vaak de klas uitgestuurd?

10: Als je 17 word, wil je dan meteen rijles gaan doen?

11: Ben je vegetarier?

12: Als je jezelf in 3 woorden moet omschrijven, welke woorden zijn dat dan?

13: Wat is je favo snack?

14: Bungee-jumpen, zou je dat durven?

15: Heb je nog tips voor mij?Voor dit topic of het hele forum.

 

Groetjess,

Jesse

 

 

 

 


20 reacties

Reputatie 7
Badge +17

1: Hoe oud ben je?             13

 

2: Wat is je favo youtube kanaal?    Van alles wat met reizen en adventure te maken heeft xd

 

3: Ben je ooit bij een concert geweest, zo ja van wie? Ja van allerlei non cover bands. Als ik meer vertel wordt dat te herkenbaar helaas ;) 

 

4: Ben je ooit blijven zitten? Nee

 

5: Wat vind je van wielrennen?  Vet. Als sport best zwaar.  Heel tactisch ook. 

 

6: Hoever heb je max gefietst op 1 dag? 135 km naar een kamp. 

 

7: Pieker je vaak? Ja over van alles. Zou wel wat minder mogen. 

 

8: Wat is je favo film?  Pan's labyrinth en Maleficent o.a. 

 

9: Word je vaak de klas uitgestuurd? Nee, afgelopen jaar 1 x op de gang en 1 x kort naar de gang omdat ik in een lachbui bleef hangen ☺️

 

10: Als je 17 word, wil je dan meteen rijles gaan doen? Yes! En met 16 brom- en trekker bewijs xd

 

11: Ben je vegetarier? Niet helemaal. Leun er wel steeds meer tegenaan. 

 

12: Als je jezelf in 3 woorden moet omschrijven, welke woorden zijn dat dan? Sociaal, rustig, vriendelijk ( hoor ik vaak)

 

13: Wat is je favo snack? Loempia met een boel sambal.

 

14: Bungee-jumpen, zou je dat durven? Ja vet xd

 

15: Heb je nog tips voor mij?Voor dit topic of het hele forum. Leuke lijst, maak er maar meer :) En blijf zoals je bent!  Je bent een aanwinst hier en een vriendelijke jongen! En je geeft heel goede reacties! 

Groetjes liefs Tartan X 

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Allen!

Bij dezen een vragenlijst met 15 vragen:

1: Hoe oud ben je? 13

2: Wat is je favo youtube kanaal? Heb ik niet, en ik kijk het nauwelijks.

3: Ben je ooit bij een concert geweest, zo ja van wie? Nee, wil wel nog naar een concert van DI-RECT.

4: Ben je ooit blijven zitten? Nog niet met nadruk op nóg

5: Wat vind je van wielrennen? Prima, mijn vader doet het en mijn oom en paar maanden jongere neef, ik vind het leuk om er over te horen, maar ik hoef het zelf niet, af en toe even fietsen is leuk, maar meer dan ook niet.

6: Hoever heb je max gefietst op 1 dag? 50 km.

7: Pieker je vaak? Jaaa!

8: Wat is je favo film? Harry Potter.

9: Word je vaak de klas uitgestuurd? 1 keer in de kleuter klas, daarna nooit meer of ging ik zelf de klas uit😂

10: Als je 17 word, wil je dan meteen rijles gaan doen? Ik wil het al doen als ik 16,5 ben dan mag het officieel al.

11: Ben je vegetarier? Nee, maar mijn ouders en ik (en mijn zussen) proberen wel zo ie zo 3x per week vegetarisch te eten, en we hebben (bijna) nooit vlees beleg.

12: Als je jezelf in 3 woorden moet omschrijven, welke woorden zijn dat dan? Zelfverzekerd, sociaal, en ik wil altijd iedereen helpen.

13: Wat is je favo snack? Chips.

14: Bungee-jumpen, zou je dat durven? Nee, maar ik zou het wel doen.

15: Heb je nog tips voor mij?Voor dit topic of het hele forum. Nee, ik vind eigenlijk dat je het heel goed doet!

 

Groetjess,

Jesse

 

 

 

 

-OnlyMe

Thnx @Tartan13 en @OnlyMe !

Hey Allen!

Bij dezen een vragenlijst met 15 vragen:

1: Hoe oud ben je? 15

2: Wat is je favo youtube kanaal? Net als@Tartan13 wel divers, maar ik vind zelf Govert Sweep het leukst.

3: Ben je ooit bij een concert geweest, zo ja van wie?Nee , maar ik wil wel een keer 🙂

4: Ben je ooit blijven zitten?Nee, maar wel door een andere reden loop ik een jaar achter.

5: Wat vind je van wielrennen?Leuk , ik doe het nog niet maar ben het wel van plan.

6: Hoever heb je max gefietst op 1 dag? 60 km denk ik.

7: Pieker je vaak?Ja

8: Wat is je favo film?Ik kijk zelf maar weinig films.

9: Word je vaak de klas uitgestuurd?Nee, laatste keer was groep 3.

10: Als je 17 word, wil je dan meteen rijles gaan doen?Ja

11: Ben je vegetarier?Ja

12: Als je jezelf in 3 woorden moet omschrijven, welke woorden zijn dat dan? Rustig, behulpzaam, soms erg gevoelig (vandaar het piekeren)

13: Wat is je favo snack? Popcorn 

14: Bungee-jumpen, zou je dat durven?Nee

15: Heb je nog tips voor mij?Voor dit topic of het hele forum.

 

Groetjess,

Jesse

 

 

 

 

 

Reputatie 5
Badge +3

Hey Allen!

 

Bij dezen een vragenlijst met 15 vragen:

 

1: Hoe oud ben je? 15

 

2: Wat is je favo youtube kanaal? Uh aarava denk of brickli

 

3: Ben je ooit bij een concert geweest, zo ja van wie? Nee helaas, maar wil wel naar het concert van NEFFEX in september! 

 

4: Ben je ooit blijven zitten? Nee gelukkig niet(in de 1ste overgegaan met 3 5en en een 3 en in de 2e overgegaan met 4 5en en een 4😬) 

 

5: Wat vind je van wielrennen? Geweldig, ik doe het zelf als sport

 

6: Hoever heb je max gefietst op 1 dag? Euh, ik denk dat dat 150 km is maar niet in een keer, ik maak vaak genoeg ritten van meer dan 100 km hlmet trainen daarom dus

 

7: Pieker je vaak? Ja

 

8: Wat is je favo film? Uhm idk ben meer van series 

 

9: Word je vaak de klas uitgestuurd? Nooit

 

10: Als je 17 word, wil je dan meteen rijles gaan doen? Ja, tijdens is geweldig ik probeer zo vaak mogelijk te karten om gwn te kunnen rijden

 

11: Ben je vegetariër? Nope

 

12: Als je jezelf in 3 woorden moet omschrijven, welke woorden zijn dat dan? Muziek, emo, sportief

 

13: Wat is je favo snack? Mexicano

 

14: Bungee-jumpen, zou je dat durven? Hell no

 

15: Heb je nog tips voor mij?Voor dit topic of het hele forum. Nee eigenlijk niet

 

 

 

Groetjess,

 

Jesse

Reputatie 4
Badge

hoi @Jesse_6567!!

1: Hoe oud ben je? 15

2: Wat is je favo youtube kanaal? Onnedi (alleen misdaad en makeup en alle zaken)

3: Ben je ooit bij een concert geweest, zo ja van wie? ja! snelle, guus meeuwis en een festival met oa Queen must go on

4: Ben je ooit blijven zitten? nope (ik heb zelfs een half jaar overgeslagen maar dat was kleuterklas dus niet heel boeiend)

5: Wat vind je van wielrennen? lijkt me best saai maar heb er niks tegen

6: Hoever heb je max gefietst op 1 dag? 40 kilometer naar kamp

7: Pieker je vaak? soms

8: Wat is je favo film? pirates of the caribean, titanic en bohemian rhapsody

9: Word je vaak de klas uitgestuurd? nooit

10: Als je 17 word, wil je dan meteen rijles gaan doen? het liefste wel maar kan het niet betalen

11: Ben je vegetarier? nope maar heel vaak laat ik mijn vlees staan omdat ik het niet lekker vind of er geen zin in heb.

12: Als je jezelf in 3 woorden moet omschrijven, welke woorden zijn dat dan? uniek, creatief, luid

13: Wat is je favo snack? frikandel speciaal of paprika pringles

14: Bungee-jumpen, zou je dat durven? denk het niet

15: Heb je nog tips voor mij?Voor dit topic of het hele forum. nee maar ik wou gewoon even zeggen dat je me heel aardig lijkt <3

Thnx @Heydraak !

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Jesse_6567,

Hey Allen!

Bij dezen een vragenlijst met 15 vragen:

1: Hoe oud ben je? 13,5

2: Wat is je favo youtube kanaal? cemi en timonverbeeck

3: Ben je ooit bij een concert geweest, zo ja van wie? nee, helaas niet

4: Ben je ooit blijven zitten? nee

5: Wat vind je van wielrennen? wel prima maar niet die mensen die je zowat bijna doodrijden 

6: Hoever heb je max gefietst op 1 dag? 30 - 35 km

7: Pieker je vaak? ja

8: Wat is je favo film? heb ik niet

9: Word je vaak de klas uitgestuurd? nee, nooit

10: Als je 17 word, wil je dan meteen rijles gaan doen? ja, lijkt me leuk om auto te rijden

11: Ben je vegetarier? nee, ik hou wel van vlees

12: Als je jezelf in 3 woorden moet omschrijven, welke woorden zijn dat dan? weet ik niet (zijn 3 woorden lol)

13: Wat is je favo snack? chips

14: Bungee-jumpen, zou je dat durven? nee, veel te hoog!

15: Heb je nog tips voor mij? Voor dit topic of het hele forum? nee hoor je doet het goed

Groetjes, @Monkeyboy69

Ook bedankt @Monkeyboy69 ! 😄

Hey Allen!

Bij dezen een vragenlijst met 15 vragen:

1: Hoe oud ben je?   13

2: Wat is je favo youtube kanaal?  Tutorials en travelling 

3: Ben je ooit bij een concert geweest, zo ja van wie?  Celine Dion (Canadese) en een AC DC tribute, dat was geweldig 

4: Ben je ooit blijven zitten? No sir 

5: Wat vind je van wielrennen? Saai maar wel knap 

6: Hoever heb je max gefietst op 1 dag?  45 km

7: Pieker je vaak? Ja dat wel

8: Wat is je favo film?  Une belle course ❤️

9: Word je vaak de klas uitgestuurd? Heel heel soms. Denk 1 keer per schooljaar. Voor lachen of onoplettendheid 

10: Als je 17 word, wil je dan meteen rijles gaan doen? Yes sir! Lijkt me zo super. En net als Tartan13 ook brom met 16

11: Ben je vegetarier? Niet helemaal wel steeds meer

12: Als je jezelf in 3 woorden moet omschrijven, welke woorden zijn dat dan? Flapuit, sociaal en hulpvaardig 

13: Wat is je favo snack? Kroketten en bitterballen. Man wat lekker zijn die! Kenden we niet in Canada 

14: Bungee-jumpen, zou je dat durven? Ja hoor doe ik. 

15: Heb je nog tips voor mij?Voor dit topic of het hele forum. Blijf bij ons en je bent een aardige lieve topper! 😘

 

Groetjess,

Jesse

Groetjes terug van 

Asky XxX 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +2

Hey Allen!

Bij dezen een vragenlijst met 15 vragen:

1: Hoe oud ben je? 14

2: Wat is je favo youtube kanaal? Kurzgesagt – In a Nutshell

3: Ben je ooit bij een concert geweest, zo ja van wie? Nee, lijkt me ook niet leuk

4: Ben je ooit blijven zitten? Nee

5: Wat vind je van wielrennen? Zou opzich wel leuk zijn als ik er tijd voor heb, doet ook een vriend van me

6: Hoever heb je max gefietst op 1 dag? 80/90 km

7: Pieker je vaak? JA

8: Wat is je favo film? Avatar The way of Water

9: Word je vaak de klas uitgestuurd? Nog nooit

10: Als je 17 word, wil je dan meteen rijles gaan doen? Weet ik niet

11: Ben je vegetarier? Nee

12: Als je jezelf in 3 woorden moet omschrijven, welke woorden zijn dat dan? Nadenken, Rustig, Behulpzaam

13: Wat is je favo snack? Heb ik niet echt

14: Bungee-jumpen, zou je dat durven? Denk het niet

15: Heb je nog tips voor mij?Voor dit topic of het hele forum. #VerwijderDeCheck Voor het forum ;)

 

Groetjess,

Jesse

 

 

 

Groetjes terug!

Liefs Caiya

 

Reputatie 7
Badge +8

1: Hoe oud ben je? 14

2: Wat is je favo youtube kanaal? ik kijk echt mega vaak naar tasting history with Max Miller

3: Ben je ooit bij een concert geweest, zo ja van wie? nog niet maar ik ga in november naar een concert van Melanie Martinez 

4: Ben je ooit blijven zitten? nope

5: Wat vind je van wielrennen? ik weet niet wat ik vind van wielrennen maar wel van wielrenners. Ik vind ze niet leuk. Gevaarlijk en arogant op de weg. 

6: Hoever heb je max gefietst op 1 dag? ik denk 80+ kilometer? Ik weet het niet precies. 

7: Pieker je vaak? elke dag 

8: Wat is je favo film? Spiderman across the spiderverse is op dit moment mijn favo 

9: Word je vaak de klas uitgestuurd? Nee. Het is echt maximaal 5 keer gebeurt op de basisschool en daarna nooit meer. 

10: Als je 17 word, wil je dan meteen rijles gaan doen? dat ben ik wel van plan. Mn moeder zei ooit toen ik 7 was dat zij mijn rijbeweis en eerste kinderwagen zou betalen als ik niet rook of energie drink. Dus ik ga proberen zo snel mogelijk mn rijbewijs te fixen. 

11: Ben je vegetarier? nee, ik vind dat geen priotiet op dit moment. 

12: Als je jezelf in 3 woorden moet omschrijven, welke woorden zijn dat dan? creatief, zelfstandig, nieuwegierig (de laatste twee werken slecht samen) 

13: Wat is je favo snack? Chips

14: Bungee-jumpen, zou je dat durven? Ik denk dat ik nooit meer iets zou durven als ik dat zou doen. 

15: Heb je nog tips voor mij?Voor dit topic of het hele forum. nope, je bent een leuke gebruiker en je topic was erg leuk. 

Dank @Lamp.ie en @Askygirl !

5: Wat vind je van wielrennen? ik weet niet wat ik vind van wielrennen maar wel van wielrenners. Ik vind ze niet leuk. Gevaarlijk en arogant op de weg.
 

Niet elke😉

Ik wil zelf bv. niet hard gaan fietsen, maar gewoon langere stukken dan ik nu op een normale fiets doe. Een wielrenfiets is veel lichter dan een normale. Maar of dat echt onder wielrennen valt weet ik niet…

 

 

 

Reputatie 7
Badge +8

@Jesse_6567 

Ik ben vaak op een drukke weg in de stad ingehaald door wielrenners. Daarom vind ik de meeste ook niet zo leuk. Ik geloof heus wel dat niet iedereen zo is hoor. Maak je maar geen zorgen. Als je niet midden in de stad mega hard gaat is het helemaal goed. Ik zou zelf niet gaan wielrennen in iedergeval. Lijkt me best wel gevaarlijk. 

Reputatie 7
Badge +12

1.Hoe oud ben je?   12

2: Wat is je favo youtube kanaal?

Unbelievable boy make up tutorial 

3: Ben je ooit bij een concert geweest, zo ja van wie?

Nee nooit. Ja met mijn ouders in de schouwburg maar nooit zelf

4: Ben je ooit blijven zitten?

Nee wonderlijk genoeg niet gezien mijn vroegere houding 😊

5: Wat vind je van wielrennen?

Tour de France vind ik wel leuk, de laatste 10 km dan 

6: Hoever heb je max gefietst op 1 dag?

Weet ik niet, 50 denk ik op vakantie :)

7: Pieker je vaak?

Ja ik heb best veel schuldgevoel over mezelf. Lig nog vaak wakker over hoe ik tegen kinderen deed en schaam me vreselijk.  

8: Wat is je favo film?

Star Trek 

9: Word je vaak de klas uitgestuurd?

Tot voor 2 maand wekelijks er uit, alleen werken, buiten staan of voor het e-bord staan. Gelukkig ben ik wakker geworden dus kan ik nu zeggen: nee ik word nooit de klas uit gestuurd. 🥲

10: Als je 17 word, wil je dan meteen rijles gaan doen?

Ja vet! 

11: Ben je vegetarier?

Nee maar je zet me aan het denken !

12: Als je jezelf in 3 woorden moet omschrijven, welke woorden zijn dat dan?

Eerst: lastig, eigenwijs, dwars

Nu: sociaal,  meegaand, beleefd. 

13: Wat is je favo snack?

Nasi bal! 😁

14: Bungee-jumpen, zou je dat durven?

Nee dat durf ik echt niet! 

15: Heb je nog tips voor mij?Voor dit topic of het hele forum. Je bent een fijne hulpvaardige forummer, maak je meer van deze lijsten? 

Knuf Tover X 

Ook dank @Tover01 !

Ik snap dat je nog piekert over wat je gedaan hebt, maar je hebt echt een hele goede switch gemaakt!Je mag trots zijn op jezelf🙂

Ik ga nog wel een keer een vragenlijst maken👍

 

Reputatie 7
Badge +17

1: Hoe oud ben je? 17

2: Wat is je favo youtube kanaal? De laatste tijd kijk ik veel tech en game channels. Een paar favs zijn: LGR, Modern Vintage Gamer, Computer Clan, MetalJesusRocks, Markiplier, jacksepticeye, Linus Tech Tips

3: Ben je ooit bij een concert geweest, zo ja van wie? Ja, vorig jaar ben ik met m’n vader naar Graspop geweest (een metalfestival in België)

4: Ben je ooit blijven zitten? Nope

5: Wat vind je van wielrennen? Niks. Boeit me totaal niet.

6: Hoever heb je max gefietst op 1 dag? idk, 40 kilometer of zo

7: Pieker je vaak? Soms maar niet vaak.

8: Wat is je favo film? The Godfather

9: Word je vaak de klas uitgestuurd? Nooit eigenlijk (ja, ik ben heel braaf 😂)

10: Als je 17 word, wil je dan meteen rijles gaan doen? Ik ben er nu nog niet mee bezig. Eerst maar ff sparen want ik moet wel bijna alles zelf betalen.

11: Ben je vegetarier? Nee. We zorgen wel dat we geen kiloknaller vlees kopen en we zijn sws wel minder vlees gaan eten.

12: Als je jezelf in 3 woorden moet omschrijven, welke woorden zijn dat dan? rustig, behulpzaam, muzikaal

13: Wat is je favo snack? Bitterballen

14: Bungee-jumpen, zou je dat durven? Ja, dat zou ik nog wel eens willen proberen.

15: Heb je nog tips voor mij?Voor dit topic of het hele forum. Wat ook al in m’n handtekening staat: Be yourself. En maak je niet druk om de meninkjes van anderen.

1: Hoe oud ben je? 13

2: Wat is je favo youtube kanaal? Zit nooit op YT. Wel tubemate en daar download ik meestal M. Visser.

3: Ben je ooit bij een concert geweest, zo ja van wie? Is opwekking een concert? Dan wel, anders niet.

4: Ben je ooit blijven zitten? Jup, in groep 2. Ik krijste te veel. 

5: Wat vind je van wielrennen? Knap en heel erg saai.

6: Hoever heb je max gefietst op 1 dag? Geen idee.

7: Pieker je vaak? Ik ben op de basisschool meerdere keren echt ziek geworden door piekeren, dus ja.

8: Wat is je favo film? Mrs, Doubtfire. Ik ga echt helemaal stuk als ik dat kijk.

9: Word je vaak de klas uitgestuurd? Nope, thuisonderwijs!

10: Als je 17 word, wil je dan meteen rijles gaan doen? Mijn ouders leren me nu al autorijden, dus ja.

11: Ben je vegetarier? Nooit van me leven ga ik dat worden!

12: Als je jezelf in 3 woorden moet omschrijven, welke woorden zijn dat dan? Stomme, rare, sukkel.

13: Wat is je favo snack? Wortel of maiswafel

14: Bungee-jumpen, zou je dat durven? Vast wel. Gewoon springen.

15: Heb je nog tips voor mij?Voor dit topic of het hele forum. Tips, nee niet echt. Wel een compliment: Jullie zijn echt stuk voor stuk toppers!!!!

Thnx @OnbekendeAnnoniem !

Maar niet zo negatief over jezelf zijn he...Is niet nodig!

Reputatie 7
Badge +11

1: Hoe oud ben je? 13

2: Wat is je favo youtube kanaal? BigSisofAnime

3: Ben je ooit bij een concert geweest, zo ja van wie? Ja, van o.a. een vriend van mijn vader, hij heeft niet echt een artiesten naam.

4: Ben je ooit blijven zitten? nope

5: Wat vind je van wielrennen? het was de favo sport van mijn opa, die is helaas dood

6: Hoever heb je max gefietst op 1 dag? +40 km, eerst 2x naar school, dan 2x terug🚲

7: Pieker je vaak? ja, iets te vaak😅

8: Wat is je favo film? geen idee

9: Word je vaak de klas uitgestuurd? nog nooit gebeurd

10: Als je 17 word, wil je dan meteen rijles gaan doen? Ik zie wel, ik weet het nog niet

11: Ben je vegetarier? nee, wel flexitarier

12: Als je jezelf in 3 woorden moet omschrijven, welke woorden zijn dat dan? gek🤪, druk🙃, creatief🎨

13: Wat is je favo snack? appels🍎

14: Bungee-jumpen, zou je dat durven? nee, ik heb hoogtevrees😭

15: Heb je nog tips voor mij?Voor dit topic of het hele forum. Ga gewoon zo door!

Reageer