Skip to main content
Vraag

Vragenlijst 12 vragen 🙂

• October 10, 2025
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Hierbij weer een nieuwe vragenlijst. Hoop dat het wat is. 🙃

1. Wat vind je het fijnst aan de herfst?🍂🍁

2. Ga je wel eens logeren of zou je het willen, zo ja bij wie? ( geen namen noemen 🙂)

3. Ga je iets leuks doen binnenkort of in de herfstvakantie?

4. Wat eet je het liefst bij koud weer? 

5. Wie mis je het meest?

6. Doe je aan Halloween, zo ja wat dan? 🎃👻

7. Wat is op dit moment je lievelings liedje?

8. Wie zou je graag een knuffel willen geven? ( geen namen noemen)

9. Waar of op welke plek zou je nu willen zijn?

10. Waar maak je snel foto's van?

11. Wat is het laatste wat je hebt gedaan?

12. Wat doe je meestal als je je verveelt? 

Liefs 😊

5 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 10, 2025

Heyy lieve ​@Boterbloempjee .

1. Wat vind je het fijnst aan de herfst?🍂🍁 Mooie kleuren en meestal nog niet super koud maar ook niet meer zo heel heet, kan slecht tegen hitte🙃🙈

2. Ga je wel eens logeren of zou je het willen, zo ja bij wie? ( geen namen noemen 🙂) Nee eig niet, wel 1x bij mijn oma maar verder niet😊 Wil mss wel met een vriendin maar wel over een tijdje, voorlopig nog even niet :)

3. Ga je iets leuks doen binnenkort of in de herfstvakantie? Ga sws al met 1 vriendin afspreken maar wrs ook nog wel een andere, en ga een weekendje weg :)

4. Wat eet je het liefst bij koud weer?  Iets warms ;).. soep bijv.

5. Wie mis je het meest? Die 2 vriendinnen beide wel❤ 1 van hun is ook heel druk kan eig alleen in vakanties...

6. Doe je aan Halloween, zo ja wat dan? 🎃👻 Nee niet meer🙃

7. Wat is op dit moment je lievelings liedje? Witt Lowry - Into Your Arms (feat. Ava Max)

8. Wie zou je graag een knuffel willen geven? ( geen namen noemen)     een vriendin , E.

9. Waar of op welke plek zou je nu willen zijn? Hmm in het bos

10. Waar maak je snel foto's van? Mijn kat🥰

11. Wat is het laatste wat je hebt gedaan? Stukje gefietst.

12. Wat doe je meestal als je je verveelt?  Hier reageren/ kijken , youtube kijken.., klusjes in huis, appen.

Vul je het zelf ook in?😊

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • October 10, 2025

Is goed lieve ​@Konijntje8 ! 😊

1. Wat vind je het fijnst aan de herfst?🍂🍁 dat er mooie kleuren aan de bladeren van de bomen zitten en de sfeer rondom herfst  vind ik fijn 🙂. 

2. Ga je wel eens logeren of zou je het willen, zo ja bij wie? ( geen namen noemen 🙂) ja, dat doe ik wel eens en ga ik ook nog doen bij een vriendin🤗.

3. Ga je iets leuks doen binnenkort of in de herfstvakantie? Logeren, paar dagen naar Duitsland en hopelijk afspreken met vrienden 🙃

4. Wat eet je het liefst bij koud weer? Stoofschotels 😋

5. Wie mis je het meest? Mijn beste vriendin ♥️

6. Doe je aan Halloween, zo ja wat dan? 🎃👻 niet meer, meestal was het verkleden en knutselen 

7. Wat is op dit moment je lievelings liedje? Good 4u, Olivia Rodrigo 

8. Wie zou je graag een knuffel willen geven? ( geen namen noemen) 2 vriendinnen, R en E 

9. Waar of op welke plek zou je nu willen zijn? De manege 🐎

10. Waar maak je snel foto's van? Mijn kat en konijnen en sowieso dieren die ik bijvoorbeeld tijdens het wandelen tegen kom🙂

11. Wat is het laatste wat je hebt gedaan? Mijn kamer opgeruimd 😑

12. Wat doe je meestal als je je verveelt? Muziek luisteren, appen/ bellen, hier kijken, tekenen..

Liefs 😊

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 10, 2025

Hi,

Altijd leuk lieve ​@Boterbloempjee ! 

De kleuren en de geuren 🥰

2. Ga je wel eens logeren of zou je het willen, zo ja bij wie? ( geen namen noemen 🙂) Ja bij mijn zus in een studentenhuis en soms bij een oom en tante ♥️

3. Ga je iets leuks doen binnenkort of in de herfstvakantie? Paar daagjes naar familie. 

4. Wat eet je het liefst bij koud weer?  Stamppot ,snert  bruine bonen soep 

5. Wie mis je het meest? Mijn Tsjechische familie.

6. Doe je aan Halloween, zo ja wat dan? 🎃👻. We hebben een eigen soort Halloween in ons stadje maar het lijkt er heel erg op. Ik doe wel mee ja, heel gezellig.

7. Wat is op dit moment je lievelings liedje? Engel van Rammstein 

8. Wie zou je graag een knuffel willen geven? ( geen namen noemen). Natuurlijk mijn meisje maar nu ook mijn beste vriend, echt een lieve jongen. Zo hulpvaardig. 

9. Waar of op welke plek zou je nu willen zijn? In de regio Liberec in Tsjechië.

10. Waar maak je snel foto's van? Bloemen, mijn vriendin en van alles dat ik bij de scouts beleef.

11. Wat is het laatste wat je hebt gedaan? Alle reacties hier lezen en een traan laten bij sommige verhalen. Wat een lieve kids hier! 

12. Wat doe je meestal als je je verveelt?  Mijn vriendin berichtjes sturen 😊. Huiswerk, op het forum kijken, beetje kracht oefeningen of hard lopen. Foto's maken, met bff chatten via Signal...

Liefs 😊

Veel liefs terug! 😘Tover xxx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 10, 2025

Wat een leuke vragenlijst ​@Boterbloempjee. Ik ga h’m voor je invullen!

xx liefs Wolf 🐺

1. Wat ik het fijnst vind aan de herfst is dat de blaadjes allemaal andere kleuren krijgen.

2. Ja ik ga wel eens logeren!

3. In de herfstvakantie ga ik misschien naar een pretpark! 

4. Bij koud weer eet ik het liefst soep met broodjes of pannenkoeken met stroop!

5. Ik mis iemand m’n oma

6. Ja ik doe aan Halloween! 

7. Mijn lievelingsliedje nu is eentje die vaak op de radio komt, ik weet even de naam niet.

8. Ik zou graag een knuffel willen geven aan jullie allemaal

9. Ik zou nu willen zijn op een plek met veel sneeuw of op een leuke camping met een kampvuur.

10. Ik maak snel foto’s van mijn huisdier of als ik iets lekkers ga eten 😄

11. Het laatste wat ik heb gedaan is dit invullen haha! Maar daarvoor was ik aan het tekenen.

12. Als ik me verveel ga ik meestal iets tekenen of spelletjes spelen

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 10, 2025

Hi,

Natuurlijk is het wat! 😍

Bladeren en de geur

2. Ga je wel eens logeren of zou je het willen, zo ja bij wie? ( geen namen noemen 🙂)

Ja bij mijn nichtje en vriendinnetjes 

3. Ga je iets leuks doen binnenkort of in de herfstvakantie?

Naar de Waarbeek en met een stoomtrein en met vriendinnen afspreken en over mijn crush dromen 😉😊

4. Wat eet je het liefst bij koud weer? 

Erwtensoep 

5. Wie mis je het meest?

Onze vorige kat 🐱 

6. Doe je aan Halloween, zo ja wat dan? 🎃👻

Met veel kinderen uit de buurt dat was erg leuk, en er waren ook kinderen van over de grens bij. Super leuk! 

7. Wat is op dit moment je lievelings liedje?

22 en een beetje naïef 

8. Wie zou je graag een knuffel willen geven? ( geen namen noemen) de jongens uit mijn topic en mijn vriendinnen! 

9. Waar of op welke plek zou je nu willen zijn?

Precies waar ik nu ben, kijken naar een foto van mijn crush 🤭😚

10. Waar maak je snel foto's van? Grappige dingen zoals katten die gek doen 

11. Wat is het laatste wat je hebt gedaan?

Een tekening proberen te maken 

12. Wat doe je meestal als je je verveelt? 

Tekenen, fantaseren, forum kijken.

Liefs 😊

Liefs ook voor jou ♥️ Groetjes Tjempie xxx