Skip to main content
Vraag

Vragenlijst: 10 vragen ☀️

• July 19, 2025
  • 9 reacties
  • 123 Bekeken

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Aangezien ik op dit moment niet kan slapen, verdrietig ben en het heel warm heb, maak ik maar een nieuwe vragenlijst ter afleiding.  Hopelijk is het wat. ♥️

1. Ga je deze vakantie nog iets leuks doen? Of is iets waar je naar uit kijkt?

2. Hoeveel graden is het op je kamer?

3. Ga je liever wandelen door het bos of naar het strand?

4. Wat eet en drink je het liefst met warm weer?

5. Zie je deze vakantie nog met iemand afspreken? Of zie je je vrienden deze vakantie?

6. Wie zou je op dit moment een knuffel willen geven?

7. Hoelang vind je dat de zomervakantie mag duren?

8. Met warm weer liever binnen of buiten les?

9. Ga je door het warme weer vaker douchen?

10. Liever waterijsjes, softijs of schepijs? 

Alvast bedankt voor het invullen 😊

Liefs ♥️

9 reacties

• July 20, 2025

Hoi,

Ah dat snap ik wel😓 Hoop dat het een beetje geholpen heeft om even aan wat anders te denken ❤️

1. Ga je deze vakantie nog iets leuks doen? Of is iets waar je naar uit kijkt? Ga met 1 vriendin sowieso wel meerdere keren afspreken en hoop een andere ook weer te zien🙃❤️

2. Hoeveel graden is het op je kamer? 27 graden😬

3. Ga je liever wandelen door het bos of naar het strand? Bos

4. Wat eet en drink je het liefst met warm weer? Vooral veel icetea

5. Zie je deze vakantie nog met iemand afspreken? Of zie je je vrienden deze vakantie? Ja🙂

6. Wie zou je op dit moment een knuffel willen geven? Een vriendin 😔❤️

7. Hoelang vind je dat de zomervakantie mag duren? Het is wel goed zo🙃

8. Met warm weer liever binnen of buiten les? Binnen 

9. Ga je door het warme weer vaker douchen?Nee 1x per dag 

10. Liever waterijsjes, softijs of schepijs?  Waterijsjes

Veel liefs❤️

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 20, 2025

Hi,

Aangezien ik op dit moment niet kan slapen, verdrietig ben en het heel warm heb, maak ik maar een nieuwe vragenlijst ter afleiding.  Hopelijk is het wat. ♥️ Natuurlijk, altijd leuk! 🥰 Ik help graag mee om je op te vrolijken!

1. Ga je deze vakantie nog iets leuks doen? Of is iets waar je naar uit kijkt? Ja zomerkamp zeer binnenkort! Heel vet! 

2. Hoeveel graden is het op je kamer?  24,6 precies xD

3. Ga je liever wandelen door het bos of naar het strand? Bos, hoewel ik ook een rivier strand in de buurt heb 😎🏊

4. Wat eet en drink je het liefst met warm weer? Ijs en broodjes. 

5. Zie je deze vakantie nog met iemand afspreken? Of zie je je vrienden deze vakantie? Ja op kamp en ook tussendoor wel. Met 1 vriend ga ik nog naar een groot bosgebied waar we  willen proberen om een wolf te fotograferen 🐺 

6. Wie zou je op dit moment een knuffel willen geven? Jou! En nog een keer jou ! 🫂

7. Hoelang vind je dat de zomervakantie mag duren? Eeuwig, nee hoor, ik vind het wel goed zo 😉

8. Met warm weer liever binnen of buiten les? Als het kan buiten.

9. Ga je door het warme weer vaker douchen? Denk het wel, maar ik mag niet te lang haha. En ook wel met de slang natspuiten enzo. 

10. Liever waterijsjes, softijs of schepijs?  Ik kan echt niet kiezen 🤭

Alvast bedankt voor het invullen 😊 graag gedaan! 😘

Liefs ♥️ liefst terug, Tover xxx

• July 20, 2025

Hi,

Aangezien ik op dit moment niet kan slapen, verdrietig ben en het heel warm heb, maak ik maar een nieuwe vragenlijst ter afleiding.  Hopelijk is het wat. ♥️

Snap ik. Gaat het inmiddels wat beter?

1. Ga je deze vakantie nog iets leuks doen? Of is iets waar je naar uit kijkt? Ja, ik ga naar Tsjechië

2. Hoeveel graden is het op je kamer? 19 graden

3. Ga je liever wandelen door het bos of naar het strand? Bos, maar ik vind strandwandelingen ook wel leuk

4. Wat eet en drink je het liefst met warm weer? IJs

5. Zie je deze vakantie nog met iemand afspreken? Of zie je je vrienden deze vakantie? Nee, ik heb geen vrienden, ik ga wel nog naar mijn opa denk ik

6. Wie zou je op dit moment een knuffel willen geven? Mijn vader

7. Hoelang vind je dat de zomervakantie mag duren? Weet ik niet, school is stom maar de hele dag thuiszitten gaat ook vervelen. Laten we zeggen 4 weken

8. Met warm weer liever binnen of buiten les? Binnen, buiten werkt niet

9. Ga je door het warme weer vaker douchen? Soms, meestal niet

10. Liever waterijsjes, softijs of schepijs? Softijs of Magnum

Geen probleem😃

Liefs ♥️

Ook van mij❤️❤️

Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • July 20, 2025

Hi,

1. Ga je deze vakantie nog iets leuks doen? Of is iets waar je naar uit kijkt? Ja, ik ga naar China. Ja ik kan niet wachten om weer naar school te gaan, maar er zijn wel dingen wat het ook weer tegen houdt

2. Hoeveel graden is het op je kamer? Als ik de airco niet aan doe even warm als buiten denk ik. Iets rond de dertig graden, met airco iets van 25 graden misschien

3. Ga je liever wandelen door het bos of naar het strand? Allebei is wel lekker

4. Wat eet en drink je het liefst met warm weer? Heel veel water, soms wel lekker moeten drankjes

5. Zie je deze vakantie nog met iemand afspreken? Of zie je je vrienden deze vakantie? Ik heb laatste keer tijdens de vakantie gezwommen met mijn vriendin. Voor de rest van de vakantie zie ik geen vrienden

6. Wie zou je op dit moment een knuffel willen geven? Mijn vriendin e. Ik mis  haar zo

7. Hoelang vind je dat de zomervakantie mag duren? Nee ik vind het wel goed zo

8. Met warm weer liever binnen of buiten les? Binnen, lekker koel met de airco

9. Ga je door het warme weer vaker douchen? Ja ik douche elke dag s'avonds, zelfs in de weekend

10. Liever waterijsjes, softijs of schepijs? Alles

Liefs ♥️

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • July 20, 2025

Hi,

Ja, ik ga vaak in de zomer zonder ouders op vakantie.

Op vakantie met familie ga ik ook.  Dan vind ik het leuk met mijn twee zusjes te zijn en ze te vermaken. Wandelingen, sightseeing (architectuur, bijzondere of historische plaatsen of mooie natuur) en vooral ook fotografie vind ik leuk om te doen in het buitenland. En lekker warm met een zonnetje, zodat ik lekker bezweet ben vind ik fijn. Dan heb ik een chiller, een soort elektrische thermokan met koelingsfunctie, zodat je ijskoud water kunt drinken als het het echt warm hebt. Dat helpt flink om je temperatuur onder controle te krijgen. Ik hou er wel van mijn lichaam flink op te jagen en volgens mij is dat ook gezond qua conditie. Dat je lichaam af en toe hard moet werken. Ik zorg wel dat ik echt veel drink want ik ben wel een compact meisje dat zonder regelmatig vocht snel kan uitdrogen en mijn lichaam wordt dan heel zwak.

Zwemmen, strand en badplaatsen zijn ook wel leuk. Maar ik wil er toch vaak op uit en niet blijven hangen. Mijn jongste zusje (ik heb twee zusjes) heeft een ernstige medische aandoening, zowel fysiek als mentaal, dus dat beperkt onze keuzes soms. Maar soms blijven mijn moeder en jongste zusje achter op ons resort en dan gaan onze paps en mijn oudere zusje en ik er samen op uit. Dat vind ik wel heel leuk om vooral veel dingen te doen.

Deze zomer is anders. Ik moet ook leren omdat ik nu klaar ben met de middelbare (ik heb een jaar overgeslagen vroeger) en komend studiejaar ga studeren. Eerst in Nederland en later in buitenland. Wel spannend. Maar daarvoor heb ik nog een extra traject om me voor te bereiden en dus moet ik studeren terwijl mijn ouders en zusjes wel op vakantie gaan. 

Ja wij hebben airco dus nu lekker 25.7 graden. 

Allebei wel leuk. Bos vind ik heel mooi ook in de winter. Ben wel bang voor teken dus controleer mezelf altijd grondig, of beter gezegd mijn zusje en ik controleren elkaar, vooral de billen zijn kwetsbaar door zachtere huid en dat zie je dus minder makkelijk.

Strand is altijd leuk, maar ook een meertje dichtbij vind ik erg leuk om lekker te zwemmen. En ook met een luchtbed lekker dobberen en naar de kindergeluidjes ver weg luisteren en dromen en fantaseren over mijn leven en mijn toekomst...

Milkshake!!!!

Echt by far mijn lievelingsdrank als het warm is. En dan niet die poedertroep van de mac ofzo, maar zelfgemaakt met slagroomijs, echte vanille (gemalen stokjes) en soms basterdsuiker. We hebben ook van die chocoladesiroop en soms ook een bananenshake geprobeerd, maar ik vind eigenlijk vooral vanille het lekkerst!

5. Zie je deze vakantie nog met iemand afspreken? Of zie je je vrienden deze vakantie?

Behalve mijn campingvakantie zal het enigszins saai worden ben ik bang. Ik moet veel leren dus vanwege de extra zomerstudie en behalve in onze moestuin zal ik weinig kunnen afspreken want mijn vriendinnen (ik heb één goede mannelijke vriend) zijn allemaal lang op vakantie. Wel hebben wel nog een feest gepland voordat de nieuwe schoolperiode aanbreekt dus daar kijk ik wel naar uit!

Maar in onze moestuin heb ik het ook naar mijn zin. Vooral leuk om met mijn zusje plantjes water te geven en te oogsten en bezig te zijn. En onze mams verwennen die vaak ligt de chillen onder de parasol met uitzicht op ons.

Mijn lieve poes. En nee ik bedoel niet waar jullie aan denken!! 😂

Maar we hebben een mooie britse korthaar. Een vrouwelijke kat dus; een poes. Echt een lekker ding als ik het mag zeggen. 😁 Prachtige ogen. En lief karakter en ik knuffel veel met haar en ze zit vaak op mijn bureau bij mijn computers. Ook als ik studeer ligt ze vaak in de hoek op het bureau op haar zachte deken van schapenvacht. Ik merk dat ze het fijn vindt om bij me te zijn als ik rustig ben en studeer of bij de computer zit. Ze houdt van contact maar houdt ook veel van rustig contact, als het druk is in huis is ze meestal weg dus ze lijkt drukte te vermijden.

Ja vier maanden ofzo toch wel. Wel met lekker zon nu is het bewolkt dat is net iets minder.

Buiten les heb ik nog nooit gehad? Bestaat zoiets?

Nee ik douche sowieso wel veel, meestal twee keer per dag. Heb geen smetvrees ofzo maar hou niet van viezigheid. Vooral als ik zweet wil ik daarna wel echt douche. Dus elke moestuin-periode daarna: douchen. We hebben ook een buitendouche en sauna. Dat is ook wel fijn. Eerst even douchen, daarna in de sauna, en dan buitendouche om weet af te koelen en het zweet af te voeren. Dan voel je je heerlijk doorbloed.

Ja allemaal lekker. Maar schepijs bij een goede ijswinkel waar ze elke dag vers ijs maken is wel mijn favoriet. Witte chocolade, chocolade met kersen en Truffele vind ik heerlijk, maar ook fruitsoorten. Alleen geen: pistache, citroen of andere zure smaken en absoluut geen boerenyoghurt (met krenten). En natuurlijk wel met echte slagroom bovenop! Met mijn genen word ik toch niet dik. 😋

Liefs ♥️

Jij ook knuffeltje! Was een leuke vragenlijst, eens wat anders dan al die seks-vragenlijsten die laat ik veel aan mij voorbijgaan. Deze was wel leuk!

Liefs, xxVera 💋

Bericht aangepast door De Kindertelefoon, let op, ga niet off-topic, blijf bij de antwoorden op de vragen uit de lijst!

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • July 20, 2025

Ga je deze vakantie nog iets leuks doen? Of is iets waar je naar uit kijkt? Ik ga nog naar de camping toe maar voornamelijk eerst werken 

2. Hoeveel graden is het op je kamer? Zo’n 25 graden de zon staat er vanaf namiddag erop 

3. Ga je liever wandelen door het bos of naar het strand? Bos vind ik mooier en strand vind ik meer om alleen op te liggen behalve in de avond is strand wel mooi met een mooie zonsondergang 

4. Wat eet en drink je het liefst met warm weer? Milkshake, ice tea en water 

5. Zie je deze vakantie nog met iemand afspreken? Of zie je je vrienden deze vakantie? Alleen maar met vrienden  

6. Wie zou je op dit moment een knuffel willen geven? Geen idee eigenlijk

7. Hoelang vind je dat de zomervakantie mag duren? Mag wel 2 maanden duren en dan minder vakantie in het rest van het jaar 

8. Met warm weer liever binnen of buiten les? Altijd buitenles 

9. Ga je door het warme weer vaker douchen? Ja vooral als ik hele dag bezweet ben geweest of heb gezwommen 

10. Liever waterijsjes, softijs of schepijs? Schepijs 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Ja wij gaan nog een weekje weg in Sep

soms wel 25-30

Naar het strand

Heeeeel veel ijsjes

Ja ik spreek veel af met vrienden

Mijn ouders

Ik vind 6 weken meer dan genoeg

ligt er aan hoe warm, met 30+ liever binnen met airco, maar 25 graden is lekker buiten

jaaaa zeker, je zweet zo veel

schepijs

xx liefs Wolf 🐺

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 17, 2025

Hi,

1. Ga je deze vakantie nog iets leuks doen? Of is iets waar je naar uit kijkt? Op vakantieee

2. Hoeveel graden is het op je kamer? Niet heel warm 

3. Ga je liever wandelen door het bos of naar het strand? Strand

4. Wat eet en drink je het liefst met warm weer? Salade ofzo

5. Zie je deze vakantie nog met iemand afspreken? Of zie je je vrienden deze vakantie? Ik heb niet echt afgesproken met m’n vrienden 

6. Wie zou je op dit moment een knuffel willen geven? Vriendje

7. Hoelang vind je dat de zomervakantie mag duren? Langer dan 6

8. Met warm weer liever binnen of buiten les? Helemaal geen les

9. Ga je door het warme weer vaker douchen? Yep

10. Liever waterijsjes, softijs of schepijs?  Alles is prima

Liefs ♥️

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 18, 2025

Hi,   Hi ​@Boterbloempjee 

1. Ga je deze vakantie nog iets leuks doen? Of is iets waar je naar uit kijkt? Een vriendin weer zien 🫂

2. Hoeveel graden is het op je kamer? 27 

3. Ga je liever wandelen door het bos of naar het strand? Wandelen 

4. Wat eet en drink je het liefst met warm weer? IJsje of water 

5. Zie je deze vakantie nog met iemand afspreken? Of zie je je vrienden deze vakantie? Ja ik heb ze gezien en ga deze week nog weer afspreken 

6. Wie zou je op dit moment een knuffel willen geven? Een vriendin 

7. Hoelang vind je dat de zomervakantie mag duren? 6 weken is prima 

8. Met warm weer liever binnen of buiten les? Binnen 

9. Ga je door het warme weer vaker douchen? Nee 🫢 

10. Liever waterijsjes, softijs of schepijs? Waterijsje 

Alvast bedankt voor het invullen 😊 graag gedaan ☺️