Vraag

vraag

  • 26 December 2019
  • 14 reacties
  • 205 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Geen haat ofzo maar DR8GON99 waarom zie ik jou letterlijk onder elke comment!?!!? Heb je ofzo niks te doen 

 

 


14 reacties

Hallo X_AN0NIEM_X :)

Zoals voor sommigen gamen of een sport een fijne activiteit voor hun is, vindt ik het fijn om op het forum te zitten. Ik heb ook niet echt heel veel te doen zeg maar, ik kan wel gaan gamen maar die tijd besteed ik gewoon liever op het forum zodat er weer anderen geholpen worden.

-Dr8gon99

Ik vind het heel knapt dat hij zoveel helpt, ik heb dan ook heel veel respect voor hem. Ook omdat hij nog niet eens zo heel erg lang actief is :D

 

@Dr8gon99 

 

→ Tim

Hallo Anoniempjee06 :)

Ik voel me vereerd! Alhoewel, het is niet alleen ik die heel veel helpt, het is het complete forum dat zijn steentje bijdraagt om andere mensen te helpen, ik lees regelmatig topics en het is heel verschillend van kleine tot grote problemen. Dit forum voelt voor mij als een tweede thuis maar dan online, ook door de verschillende mensen :)

-Dr8gon99

Ik heb er wel respect voor, in bijna een maand tijd heeft hij bijna 1000 reacties 😂👌

Hallo Zeeleeuw77  :)

Ik vindt het van mijzelf ook een prestatie dat ik bijna 1000 berichten in 1 maand heb. Ik had gedacht dat ik na 3 dagen het forum weer ging verlaten omdat ik het saai zou gaan vinden maar dat gebeurde niet. Ik vindt het aantal reacties niet echt heel belangrijk trouwens want als iemand anders ook bijna 1000 berichten in 1 maand plaats en die zegt alleen maar 2-woord reacties zou ik dat nou niet heel erg speciaal vinden om eerlijk te zijn. Ik deel nu gewoon mijn mening daarover en ik vindt dat iedereen zijn steentje bijdraagt aan het forum of ze nou 1, 10, 100, 1000 of 5000 reacties plaatsen.

-Dr8gon99

Aan de andere kant is het niet de bedoeling dat je verslaafd raakt. Dat brengt ook weer problemen met zich mee, en dit is overigens precies iets wat  ik had voorspelt met betrekking tot de badges, maar de meerderheid was het niet met me eens.

Als je geen problemen ondervindt door te veel op het forum te zitten is er niets aan de hand, hoor, maar geef een seintje als je sociaal problemen begint te ondervinden.

 

Groetjes,

Geen_Naam

Hallo Geen_Naam :)

Ik heb geen sociale problemen of wat dan ook voor problemen. Ik vindt het gewoonweg leuk om op het forum te zitten en heb gewoon niet zoveel te doen in de kerstvakantie aangezien al mijn vrienden ver weg van mijn woonplaats wonen. Dit heeft niks met die badges te maken trouwens, ik had ook zoveel reacties geplaatst als die badges er niet waren en ik ben niet verslaafd (die forumverslaving in mijn signature is slechts grappig bedoeld) Ik kan ook minderen zoals bijvoorbeeld na de kerstvakantie kan ik gewoonweg minder op het forum aanwezig zijn ivm met huiswerk en leren voor proefwerken. Ik vindt dat niet heel erg dat ik dan niet op het forum aanwezig kan zijn aangezien ik weet dat ik al een aantal mensen geholpen heb zeg maar. 

-Dr8gon99

Reputatie 4
Badge +3

Schat, niemand hier heeft iets te doen. Dit forum is gewoon een goede manier om je tijd te besteden lmao. Heb je de wilde topics bij seksualiteit al eens gezien? Ik vind het amuserend om sommige dingen te lezen, maar vooral ook heel leuk om mensen te helpen met hun problemen. 

Heyy

Ik begrijp het probleem niet echt , het is toch juist fijn dat er mensen zijn die hun vrije tijd vullen met anderen te helpen? Ik denk dat we blij mogen zijn dat er nog jongeren bestaan die geven om anderen, zelfs onbekenden. Dit heeft nut in tegenstelling tot gamen ofzo! En gezien de andere reacties die ik hier lees ben ik niet de enige die er zo over denkt.

Groetjes!

Heyo,

Ik wou echt zeggen omdat Dragon forumverslaafd is (JK) haha. Ik vind @Dr8gon99 een top gast, die iedereen zo goed mogelijk probeert te helpen. Ik weet nog goed dat 1 jaar geleden ook iemand was die mega veel reacties, maar voornamelijk topics plaatste. Ook hij is en was iemand die anderen erg graag hielp. Goede en nuttige reacties plaatste. Nu doet deze forumgebruiker het iets rustiger, maar Dragon volgens mij ook nu school weer is begonnen.

 

See Ya!

Spookyzx.

@Spookyzx ergens voel ik me aangesproken

Weet anders niet wie je bedoeld want pin heeft weinig topics en kenshin ook niet

Ja @ronald2001 ik had het over jou inderdaad haha. Maar alle topics die je maakte waren erg nuttig, zelfde met de reacties die je plaatste op je oude account. 

 

Vroeger was er een maandje dat ik ook op elk topic reageerde dat nog 0 reacties had, maar met school erbij geef ik toch de voorkeur aan andere vormen van ontspanning. Toch helpen jullie elkaar fantastisch hiero. Gezellige boel soms maar ook vooral veel somberheid. Tja, dat hoort erbij.

Ja, ik plaats nu nog maar een paar reacties per dag want ik ben ook meer bezig met leren en als ik aan het ontspannen ben game ik meestal of ga Netflix kijken want het is ook voor mij best intensief om na een vermoeiende schooldag nog veel reacties te plaatsen. 

-Dr8gon99

Reageer