yow Trots van zuid hier ik heb een paar vragen voor iedereen die van voetbal houdt/ speelt
Liefhebbers
- wat is je favoriete voetbal team? FEYENOORD! Haha;)
- vervolg vraag op 1. waarom is dit jouw favoriete team? Het is een goeie team en Feyenoord wordt steeds beter;P. Ik ben ook opgegroeid met Feyenoord. Bijna al mijn vrienden zijn voor Feyenoord haha;) Ik verzamelde vroeger altijd voetbalplaatjes van Feyenoord hihi:-P
- favoriete speler? Geen idee eigenlijk!
- Ronaldo of messi? Toch wel Ronaldo, maar ik vond het niet oké dat hij een aftrekgebaar deed naar de tribune hoor! Ik vind hem wel beter dan Messi qua spel! :)
- maradonna of pele (rip)? Ik wist het echt niet dus ff aan mijn vrienden gevraagd en ze zeggen bijna allemaal maradona dusjaxP
- favoriete buitenlandse club Manchester City!
- voetbal jij in je vrije tijd? Ja hoor! Super leuk om dat te doen met vrienden;-P
Mensen die voetbal spelen
- jongen of meisje?
- hoe oud?
- in welke leeftijds categorie speel je ( jo/mo)
- welke klasse/divisie
- welke positie?
- hoevaak per week train je?
- voetbal je ook buiten training?
- echt gras of kunstgras?
- is iedereen het er mee eens dat 7/10 kunstgras>7/10 echt gras maar 10/10 echtgras> 10/10 kunstgras?
- met of zonder regen voetballen?
- welk merk schoenen heb je?
- lange of korte mouwen?
nou dat was het dan al weer. laat weten of jullie vaker zoiets willen. nog een fijne dag.
Jaa hoor! Super leuk:)
M.V.G
Trots Van Zuid
Vul je hem zelf ook ff in;)?
Liefs xxx Banaantjeeee<333
Hey! Ik ben geen die harder maar vul dit wel even in haha xd.
- wat is je favoriete voetbal team? A. FC Twente vrouwen en B. Go Ahead Eagles mannen
- vervolg vraag op 1. waarom is dit jouw favoriete team? A: Best ever, 9 keer kampioen vd Eredivisie, record. En B: gezellige club met een mooi stadion
- favoriete speler? Renate Janssen
- Ronaldo of messi? geen van beide maar ik moet kiezen dus dan maar Messi, haha. Arjen Robben had er ook mogen staan hihi
- maradonna of pele (rip)? dat is te ver van mijn leventje af
- favoriete buitenlandse club. Borussia Dortmund
- voetbal jij in je vrije tijd? ja, ik zit er op zelfs ;) maar ook op straat.
Mensen die voetbal spelen
- jongen of meisje? Jongen
- hoe oud? 12
- in welke leeftijds categorie speel je ( jo/mo) JO13
- welke klasse/divisie. 1e F A
- welke positie? linker spits
- hoevaak per week train je? 2 keer
- voetbal je ook buiten training? ja hoor, op straat bv
- echt gras of kunstgras? voor mij echt gras
- is iedereen het er mee eens dat 7/10 kunstgras>7/10 echt gras maar 10/10 echtgras> 10/10 kunstgras? haha absoluut
- met of zonder regen voetballen? mag beide
- welk merk schoenen heb je? Adidasjes XD
- lange of korte mouwen? Korte mouwen en korte broek zonder legging. Wel kniekousen op! :)
nou dat was het dan al weer. laat weten of jullie vaker zoiets willen. nog een fijne dag.
ja hoor mag best! Leuk ! Fijne dag ook !
Liefs Tover xxx