Vraag

voetbal issues

  • 21 August 2018
  • 9 reacties
  • 241 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey kiddos.
Ik zit dus op voetbal maar ik kan der geen bal van, en ik voel me op trainingen deels daardoor best wel ongemakkelijk. De andere ongemakkelijkheid is dat ik niet echt bijpassende tenues heb: ik heb een tenue van een club maar het shirt is veel te groot dus ik draag alleen het broekje en dan pak ik er een kleiner shirt bij. Ook voel ik me ongemakkelijk omdat ik een beetje dik ben. Ik heb geen overgewicht maar ik heb dikke benen en zeker voor een jongen, maar mijn vrienden zeggen dat het niet zo is maar ik dat is omdat ze m'n vrienden zijn.
Dus zal ik nieuwe voetbalkleding kopen die wel past en een beetje afvallen. (Ik ben samen voor mijn gevoel een van de slechtste)
Groet Hekje
(Wat vinden jullie van het Tottenham hutspor trainingstenue die paarse die vind ik wel vet. En dat paarse trainingspak ook)

9 reacties

Ik kon er ook geen bal van en ik vond het ook niet leuk. Als jij het ook noet leuk vind moet je er gewoon mee stoppen en iets gaan doen wat je echt leuk vind
heyo,
als je het niet leuk vind moet je er mee stoppen, maar zo te lezen zit je met vrienden in het team. gaat het in je vriendenteam dan om het winnen of de gezzeligheid, ik zelf zit in een team met vrienden en al verliezen we 20-0 gaan we alsnog blij van het veld omdat we het gezzelig vinden, in ons team hebben we ook 1 of 2 spelers die er niet goed in zijn maar dat maakt niet uit want het is gewoon gezzelig, wat ik hiermee wil zeggen is dat al vind jij voetbal en je team leuk en het gaat meer om de gezzeligheid dan het winnen binnne jullie team dan maakt het niet uit hoe goed je bent.

en het trainingspak van spurs is eigenlijk wat ze soort van elk jaar hebben ik vind het wel mooi maar het is bijna elk jaar hetzelfde

Ronald
Hey Ronald,
Ik heb 1 echte vriend in mijn team, en nog wel 2/3 mensen die opzich wel aardig zijn
Maar de rest plaatst zich al boven mij omdat ze beter zijn. Helaas voor ons zitten we in het eenalaatste team (jo15-4) en vorig jaar zelfs in jo15-5 eigenlijk kunnen we het allemaal dus niet zo goed. Maar er is ook een jongen die door zijn vader helemaal de hemel in wordt geprezen en daardoor een beetje naast zijn schoenen loopt?. De rest zijn sws of van die stille jongens of juist heel luidruchtig. Ja ze hebben me duidelijk laten weten dat ik er niks van kan. Ja je kan zeggen "negeer het" maar toch voel ik me soms wel eenzaam op het veld. En de trainers die mogen mij dan weer wel dus ja. En het is echt niet zo dat iedereen mij pest (ja dat is het) dus ik ga wel door. Vorig jaar was ik na de winterstop gestopt en ik miste het dan wel als m'n vriend er over begon. En wat ik nog veel vervelender vind is dat hij nog slechter is dan ik, maar ze doen wel aardig tegen hem (hij is echt raar (niks tegen homo's maar ik denk dat hij gay is) en hij maakt ook hele ongemakkelijke grappen, ook ligt hij soms als een model op het veld. Hij heeft dat niet eens door?) maar ik heb dus niet zon gezellig team.
Mensen die zeggen stop er dan mee: mijn ouders willen dat ik minimaal 1 sport doe en ze vinden 30km per dag fietsen niet genoeg. (S'winters wel vaak met de bus) dus helaas moet ik doorgaan want op andere sporten zal het niet veel anders zijn.
(Ik heb op hiphop gezeten (je moest eerst hiphop voor je breakdance kon) en daar was het hetzelfde.) Ik ga proberen me er minder van aan te trekken. En gewoon te negeren. Dank je voor jullie reactie enne
Ik heb het vaak idd wel gezellig met mijn vriend.misschien overdrijf ik wel?.
Groet Hekje
heyo,
ik weet exact hoe jij je voelt, ik was 2 jaar geleden in jo-15 de slechtse van iedereen vind ik en werd er gezegd maar ik denk dat ik net iets anders misschien ben dan jij want ik ben heel erg competitief ingesteld dus ik wil niet de slechtste zijn, ik wil een van de betere worden dus ik had toen twee keuzes, stoppen(opgeven) en 2 vrienden minder spreken of keihard gaan werken om mijn doel te halen, en nu 2 jaar later, sta ik bij het eerste tussen mensen van 25.
dit heb misschien iets minder met je topic te maken maar ik wil ook een beetje zeggen dat je nu misschien de slechtste bent maar jij over 1 jaar heel veel geleerd heb en je dan misschien een van de betere ben!

Ronald
Hey
Ja ik ben wel competitief in gesteld. Er is dus nog hoop?. Ik ga er wel hard aan werken, al denk ik niet dat ik net zo goed word als jij en over 2 jaar met 25 jarige speel.


Hekje
heyo,
never stop dreaming, hoe goed je word is ook aan hoe je training krijgt, al krijg je goede training word je ook gewoon beter dan wanneer je met je training een beetje partijtje doet enz, heb je nog wel plezier in het voetbal?
Yo
Nou ga ik wel eerlijk zeggen dat ik een paar keer half huilend over het veld heb gelopen, maar ik heb niet echt plezier in voetbal nee. Alleen de wedstrijden vind ik vaak wel leuk, omdat ik het op een of andere manier vaak beter doe. Ik heb eerder ook al gezegd dat ik dus een sport moet doen van m'n ouders, dus als ik met voetbal stop moet ik een andere sport doen. Dus ik denk dat het er niet echt toe doet of ik er plezier in heb (mijn vader zegt sws dat t bullshit is dat ik ermee wil stoppen en overdrijf ofzo.)
Onze training is op maandag techniek (dan doen we techniekoefeningen) en woensdag conditie (dan doen we heel veel aan sprinten en hardlopen) en elke training sluiten we af met partijtje en de training duurt 1:15.
Trouwens: ik speel al voetbal sinds m'n 4e dus dat zegt ook wel wat (wel paar keer gestopt tussendoor)
Heyo,
Je doet het gemiddeld in een wedstrijd beter omdat dit echter en om iets gaat, daarnaast is het iets losser kwa spelsituati dan een training.

Ik snap je ouders wel dat je een sport moet dan dit zorgt voor sociale ontwikkeling, nieuwe contacten en gezondheid.

Jammer dat je half huilend het veld af ging, wat was de reden?

Al was de reden omdat mensen zeiden dat je een slechte wedstrijd had gespeeld? Dus, kijk naar karius (liverpool keeper) in de finale tegen madrid de 2 grootste fouten voor een keeper die je kan maken, maar alsnog is het een prof keeper, keept hij goed. Die ene paar foutjes worden altijd vergroot, de goede dingen hoor je nooit terug dat is altijd jammer.

Vind jij je training leuk? Zijn er veel aardige mensen? Dit helpt ook al voor je motivatie namelijk

Reageer