Ik hoop dat dit een eerlijke vragenlijst is want we hebben hier al 1000 topics over douchen gehad.
Wat gebeurt er bij jullie in de kleedkamer? we kleden ons om, kleren uit en sportkleren aan. Dat gaat snel. Dan word er nog niet veel anders gedaan het gaat om de sport en de wedstrijdvoorberiding. Na de wedstrijd of training is het anders dan word er gegeind gelachen gezongen dan is het leuker. Sommige houden als ze bloot zijn wel nog een onderbroek of handdoek zowat losjes voor hun Dinges maar je ziet zowizo Dingen. Er word vanalles gezien maar niet bekeken snapje
Douche je thuis of niet? En wat doet de rest uit je team? Iedereen doucht daar in de douches.
Hoe wordt er gereageerd door het team als iemand thuis doucht? Respect maar wel zo van waarom doucht ie niet hier. Meestal doet ie het volgende keer wel het is geen marteling
Wat vind de trainer/club bij jullie? wat hij bij ons vind?? verloren sokken fzo, hij staat er niet op te kijken als we omkleden of douchen, mag ook niet
Douchen jullie naakt/met onderbroek? de nieuwtjes houden nog een onderbroek aan, na 1 of 2 keren gaat iedereen gewoon naakt. Natte onderbroeken wisselen is nog ingewikkelder dan gewoon naakt gaan. En een blote jongen is een blote jongen he
Hebben jullie vaak een stijve of nooit en hoe wordt daarop gereageerd? halve stijve soms een hele stijve, is normaal, reactie is ofwel niks ofwel beetje geinen maar nooit uitlachen of seksdinges - laat je niet beinvloeden door al die doucheverhalen hier in het forum
Zijn jullie geschoren of niet? de meeste geknipt, somige kaalgeschoren, boeit niet
Je moet niet bang zijn.
Wat gebeurt er bij jullie in de kleedkamer? Omkleden en douchen, soms gebeurt er wel stiekem iets anders maar ik doe hier persoonlijk niet graag aan mee.
Douche je thuis of niet? En wat doet de rest uit je team? Sommige douchen thuis maar de meeste op de club (ik ook)
Hoe wordt er gereageerd door het team als iemand thuis doucht? Niks
Wat vind de trainer/club bij jullie? Deze begrijp ik niet
Douchen jullie naakt/met onderbroek? Naakt
Hebben jullie vaak een stijve of nooit en hoe wordt daarop gereageerd? Ja, soms. Het gebeurt en je zit nou eenmaal in de puberteit! Er wordt niet raar op gereageerd want dit overkomt iedereen wel is.
Zijn jullie geschoren of niet? Verschilt, ik wel omdat ik dat hygiënisch vindt.
Dank voor jullie reacties!
Ik bedoel bij
Wat vind de trainer/club bij jullie? → Wat vind de trainer/club, thuis douchen of op de club?
Ik ben ook wel benieuwd naar jullie leeftijd trouwens. (als je die wilt vermelden)