Skip to main content

Hoi ik ben een meisje en zit op voetbal ik ben 14 jaar en zit in een mo 15-1 ik vind voetbal echt heel leuk maar ik sta op het middenveld aan de zijkant dat vind ik de leukste positie ooit maar het is heel irritant dat de rechts en links voor en de spits niet diep lopen en als je het zegt doen ze het ook niet wat moet ik doen

Groetjes @Cato.db 

Hey, ben je aanvoerder? Dan kun je dit gewoon zeggen on het veld. Of anders geef dit aan op de training. Je hebt vast wel bespreking en daar zou je dit kunnen aangeven. Dat je niet in je spel kunt komen als mensen niet op jouw pass reageren en gaan lopen of zich aanbieden. Dit zijn echt trainings dingen en die mag jij gerust bespreken. Anders kun jij jouw kwaliteiten niet goed inzetten en dan mist het elftal jouw beste spel. 

Liefs, Tover xxx


Misschien kun je het met de coach of teamaanvoeder over hebben? Of met de trainers, zodat er meer op getraind kan worden? Succes en veel plezier met voetbal!


Hey, ben je aanvoerder? Dan kun je dit gewoon zeggen on het veld. Of anders geef dit aan op de training. Je hebt vast wel bespreking en daar zou je dit kunnen aangeven. Dat je niet in je spel kunt komen als mensen niet op jouw pass reageren en gaan lopen of zich aanbieden. Dit zijn echt trainings dingen en die mag jij gerust bespreken. Anders kun jij jouw kwaliteiten niet goed inzetten en dan mist het elftal jouw beste spel. 

Liefs, Tover xxx

Heyyy ik ben geen aanvoerder maar als onze aanvoerder wordt gewisseld of er niet is ben ik de aanvoerder en het midden en achter zijn het ook met me eens en we hebben ook wel gezegd tegen hun maar hun luisteren gewoon niet 

Liefs @Cato.db 


Misschien kun je het met de coach of teamaanvoeder over hebben? Of met de trainers, zodat er meer op getraind kan worden? Succes en veel plezier met voetbal!

We gaan het morgen ook tegen onze trainsters zeggen Dankjewellll

Liefs @Cato.db 


Reageer