Skip to main content
Vraag

vinden jullie het gepast om in een zwembroek of bikini over straat te lopen

  • 29 June 2024
  • 9 reacties
  • 130 Bekeken

Het is weer eens bloedje heet maar een vraag vinden jullie het gepast om in zwembroek of bikini over straat te gaan. Zelf doe ik het eigenlijk altijd wel en ook omdat ik veel fotomodellen zo over straat zien gaan in een bikini. Sterker nog ik huppel ook rustig een supermarkt binnen in me bikini ik kan wel een navel shirtje aan doen maar dan zie je ongeveer net zoveel buik als bij een bikini topje. Woensdag moest ik ook wel even langs de super en de kaasboer nou gewoon in me bikini topje heen gegaan ik had wel een kort spijkerbroekje aan.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @A.B.Anoniem ❤️

Ik vind het wel gek dat je naar binnen mag, want mijn broer wilde een keer zijn zwembroek iets van de supermarkt halen, maar het mocht niet omdat hij geen shirt aan had. Het verschilt waarschijnlijk per supermarkt.

Los van dat, ik zal het zelf niet doen, ook al is het heel warm. Om de vraag te beantwoorden: Ik vind het ongepast om met een bikini of zwembroek over straat te lopen.

Liefs,

Salam 

Reputatie 7
Badge +4

Hoiiiii,

Ik zelf vind dit echt niet gepast, want het is veel te revealing als je nauwelijks kleding aanhebt. Ik vind een t-shirt en korte broek wel veel gepaster zelf.

Groetjes, justGhast

Reputatie 7
Badge +5

Als je onderweg naar zwemmen bent, dan ja. Als je bijv. aan het wandelen bent, dan nee. Want dan gaan anderen denken dat je je expres uitdagend kleedt ofzo… Maar als je onderweg naar het zwembad/strand bent, vind ik dat als je dan gewoon een handdoek om je heen slaat dat het moet kunnen.

Liefs -Ikweetgeennaam321

Reputatie 7
Badge +14

Hey, het ligt er inderdaad aan waar dat is. Dicht bij een (rivier)strand of meer vind ik niet raar.  Op een camping ook niet. Ik vind sowieso niet gauw iets raar, maar midden in de stad/dorp met alleen een zwembroek of bikini een winkel binnen zou ik niet zo gauw doen. Dan toch zeker wel een broekje/rokje en een hemd er over.  Toch denk ik ergens ook, waar mutsen ze over in die winkel, want iets gappen is eig onmogelijk dus is het juist best veilig 😉maar ja, ik zou zelf toch wel iets er over doen. Nogmaals ligt aan de plek ook. 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @A.B.Anoniem ,

 

ik woon in een toeristendorp vlakbij het strand en ik heb bijna altijd minimaal een korte broek en t-shirt aan, tenminste als ik buiten op straat rondloop, bedoel ik dan 😁

In een winkel ga ik sws nooit zonder korte broek en t-shirt, want waar laat ik anders al die gestolen spullen….

Dat laatste is een grapje natuurlijk en  met minder kleren aan zou het best wel kunnen dat er minder gestolen wordt, zoals @Tover01  al zegt. Waar verstop je bijvoorbeeld een gestolen t-shirt als je er geen aan hebt…..ik bedoel maar 😄

Ik vind het niet echt fris als er mensen lopen met bloot bovenlijf. Vooral van die zweterige mensen. Dat je dan langs elkaar  moet lopen in een kleine ruimte is niet altijd fris en fijn.

Met (half) blote jongens van mijn leeftijd heb ik minder problemen 😉

Het enige is dat ik wel eens een ijsje ofzo koop in alleen een korte broek of zwembroek.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +5

@Tover01 Dat is precies wat ik met mijn misvormde uitleg bedoelde haha

Reputatie 5
Badge +4

 

Nee dat klopt probeer maar eens iets te verstoppen in je bikini broekje dat gaat hem niet worden 

Reputatie 5
Badge +4

 

Bij onze supermarkt wordt er niet moeilijk over gedaan ik loop zowat iedere zomer wel een keer naar binnen in me bikini nog nooit iemand overgevallen 

Reputatie 5
Badge +4

 

Ik denk dat ik toch af en toe expres uitdagend kleedt meestal maak ik dan selfies of andere foto’s van me zelf in bikini op straat omdat ik dus fotomodel wil worden 

Reageer