Skip to main content
Vraag

Vervelen: wat te doen?

• December 27, 2025
  • 4 reacties
  • 54 Bekeken

RoosjeRood
Forum|alt.badge.img+1

Hoi! Ik verveel me echt heel erg! Ik mag maar een uur op een scherm, en die tijd is op. ALs mijn tijd op is blokeren mijn ouder mijn telefoon. en verveel me daardoor super erg! Willen jullie deze poll invullen? Dan weet ik wat ik moet doen! Alvast bedankt!

Groetjes RoosjeRood🐮

Wat zouden jullie doen in zo'n situatie?

4 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 27, 2025

Hey ik snap je precies! 😐 Ik heb de family link app, en ook 1 uur schermtijd. Al vraag ik steeds om meer. Nu is mijn standaard eigenlijk 2 uur 😬

1. Je kamer opruimen... Ja dat kan moeilijk zijn. En je moet eraan durven te beginnen. Wat mij helpt als mijn kamer een enorme troep is elke keer een klein beetje doen. Bedenk een doel, bijvoorbeeld tien dingen opruimen. Of alleen die ene hoek van je tafel, of alleen je bed. Teveel is nooit goed😉 

2. Buiten spelen. Dat vind ik altijd wel leuk, behalve met regen. Als het is gestopt met regenen, kan je wel naar buiten. Tegen de kou kan je van alles doen. Allerlei laagjes aan. Bijvoorbeeld een hemd, shirt, trui, vest en jas. Ook kan je nog een legging aan doen onder je broek. Als je de kleren niet hebt, heb je gelijk weer iets wat je kan doen: warme kleren kopen 😊

3. Lezen. Goed idee. Altijd leuk. Kruip daarbij maar onder een  dekentje met een kop thee ofzo. Lekker knus. 

4. Keyboard spelen. Dat is ook leuk! Misschien kun je een eigen liedje schrijven! Een tekst met melodie erbij bedenken.

5. Iets creatiefs doen! Ook leuk. Ik vind kleien leuk, maar vouwen ook. Voor inspiratie kan je op pinterest kijken. (Dit is niet als reclame bedoelt KT!) 

ps. Ik vind het heel lief dat ik in je handtekening sta als forum vriendin, maar ik zeg mijn geslacht niet, dus wil je vriendin veranderen naar "vriend"? Dat kan staan voor jongen en meisje. Dankjewel! 😊 

(Ik ga weer on topic) 

Liefs Yusa 😘

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 27, 2025

Hoi,

Je kan je ouders vragen of je muziek mag luisteren met bijv. oortjes/koptelefoon op bijv. Spotify.

Wanneer ze dat niet goed vinden kan je zeggen dat je toezicht op je telefoon mogen houden wanneer je naar muziek luistert.

Hopelijk hoef je je niet veel te vervelen deze vakantie.

Groetjes,

ghast

RoosjeRood
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 27, 2025

Bedankt ​@justGhast ​@Yusa ​@Cantaloupe  Voor het geven van een 🍀en misschien gestemd hebben!

RoosjeRood
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 28, 2025

Hoi Yusa! Oh Sorry!  Ik heb hem snel veranderd! Hopelijk is tie zo beter!

Groetjes RoosjeRood🐮