Skip to main content

Verveel me dood en krijg veel te veel.

• July 26, 2026
  • 0 reacties
  • 16 Bekeken

Birdie
Forum|alt.badge.img

Ja dit is misschien een heel erg raar probleem, waarschijnlijk niet eens een echt probleem te noemen maar; Ik begon een jaar twee jaar of zo geleden met muziek maken. Super leuk etc etc. Mijn ouders vonden het helemaal fantastisch dat ik er zo fanatiek over was. Uiteindelijk kreeg ik voor mijn verjaardag wat apperatuur ervoor. Nu een jaar later heb ik een professionele setup waar ik nauwelijks voor heb gevraagd. Mijn vader vind het hee leuk om nieuwe dingen te halen, dus hij heeft eigenlijk bijna alles gekocht.

nou heb ik dus zoveel dingen en zoveel mogelijkheden dat ik er gewoon geen zin meer in heb. Het voelt alsof ik het al heb uitgespeeld, al volledig heb afgemaakt. Hierdoor maak ik praktisch geen muziek meer, ondanks mijn/mijn vaders setup van meer dan 2000 euro.

laats zag ik bijvoorbeeld een VR Bril die budget was en die ik kon kopen. Ik mocht hem de eerste paar weken niet kopen omdat ik al te veel spullen had.

ik weet vaak niet wat ik moet doen, voel me veel te spoiled en heb het gevoel alsof ik niks nieuws kan leren of doen.

Nu heb ik het al hierover met mijn ouders gehad en ze kopen nauwelijks meer dingen voor mij, wat ik erg fijn vind.

maar als ik zoek voor dingen om te doen is het gewoon zeg maar dit heb ik al, dit kan ik al, dit is niet nieuw etc etc.