Vraag

verveel me dood en heb ptss

  • 23 February 2023
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb dus C-PTSS en ik verveel me dus absoluut dood. 

Mijn klas is op dit moment in Engeland op een school tripje en ik zit vast in Nederland. volgende week is ook nog de voorjaars vakantie dus heb 2 weken vrij. Super leuk en zo als ik geen C-PTSS had. Als ik me verveel zoek ik afleiding. Als ik geen afleiding heb ga ik denken. Als ik ga denken komen de nare rot herinneringen terug naar boven. Ik denk dat je kan zien waar ik naartoe ga. Verveling = nare traumatische herinneringen opbrengen. Ik heb in 5 dagen tijd heb ik: heel veel gelezen in verschillende boeken, Heb Derry girls op netflix voor de tweede keer uit gekeken, heb een lego icons set afegemaakt binnen een uurtje of 2, heb een ouzzel van ongeveer een uur lang binnen een kwartier af gemaakt, heb fucking veel tekeningen gemaakt en toch verveel ik me dood. En toch komen de nare herinneringen weer terug. Ik denk dat ik niks leuks meer heb om te doen. Absoluut niks. Wat moet ik nu. 

Ik heb niet genoeg tranen of energie om naar trauma land te gaan. heeft iemand wat ideeen voor leuke dingen om te doen? Of iedeeen om trauma land te vermijden? Zelfs het kleinste meest saaiste activiteit ook zou ik nog doen als afleiding. Verveling is echt zo'n hell voor mij. 

alvast bedankt


2 reacties

Je zou eventueel kunnen gaan gamen. Daarmee kun je wel meerdere uren mee voort en het is een activiteit die de meeste mensen wel leuk vinden. Daarnaast kun je ook sociale contacten maken in-game en met andere praten (via Discord o.i.d of via de in-game chat).

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +8

Je zou eventueel kunnen gaan gamen. Daarmee kun je wel meerdere uren mee voort en het is een activiteit die de meeste mensen wel leuk vinden. Daarnaast kun je ook sociale contacten maken in-game en met andere praten (via Discord o.i.d of via de in-game chat).

 

 

 

 

Dat is eigenlijk best wel slim! Dankjewel : )

Reageer